Ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:36 schreef Maartel het volgende:
Ik weet overigens ook niet helemaal of mijn laptop 'm lekker zal draaien.. heb wel een lijstje met systeemeisen gevonden, maar ben nogal een digibeet en heb geen idee of mijn laptop er aan voldoet.. zijn hier testjes voor oid?
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtestquote:
Thanks! Dat is nog eens handig!quote:
Zie je dan ook... ja.. zegmaar.. wat er onder zit?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:28 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/danny/sims3/Sims_3_Censor_Patch.rar
zit een textfile in die verteld waar je 'm heen moet kopiëren. (maak voor de zekerheid een backup van het originele bestand). Hier werkt-ie prima iig.
IEWL!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Zie je dan ook... ja.. zegmaar.. wat er onder zit?
jaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:52 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Zie je dan ook... ja.. zegmaar.. wat er onder zit?
ja, de komende vier jaar met enige regelmaatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:40 schreef Kerskers het volgende:
is 't ook al bekend wanneer er nieuwe uitbreidingspakketen komen?
Bij mij is het bij de eerste of tweede poging gewoon raak hoor, als je Sim zwanger raakt hoor je na afloop van 'de daad'quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Ered het volgende:
Weet iemand hoe vaak je wel niet seks moet hebben om een kindje te krijgen? Ik heb al talloze keren 'proberen een kindje te krijgen', maar er is nog geen melding oid gekomen. En wanneer kun je met iemand samenwonen?
Hang er een muis aan voor tijdens het simsen, krijg je geen spijt vanquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:15 schreef Maartel het volgende:
't is even wennen na Sims 1!
Vooral om alles overzichtelijk in de gaten te houden.. één sim volgen valt nog wel mee, maar snel door een huis scrollen gaat me nog niet zo lekker op (het helpt ws ook niet dat ik geen 'muiswieltje' op mijn laptop heb).
Zijn er ook toetsencombi's om het scherm te draaien?
En is het programma ook in een windowsvenster te draaien zodat je wat makkelijker kan schakelen?
(ik wil ondertussen nog gewoon muziek op m'n pc kunnen draaien bijv.)
Zou makkelijk zijn opzich maar 1. ik heb geen losse muis in huis.. 2. ik zit altijd op de bank met de laptop op schoot, dan werkt zo'n muis ook niet heel makkelijk..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hang er een muis aan voor tijdens het simsen, krijg je geen spijt van
Ik heb een kind geadopteerd want ik kon geen vrouw krijgenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:49 schreef Ered het volgende:
Weet iemand hoe vaak je wel niet seks moet hebben om een kindje te krijgen? Ik heb al talloze keren 'proberen een kindje te krijgen', maar er is nog geen melding oid gekomen. En wanneer kun je met iemand samenwonen?
Vind het juist extreem makkelijk om met een vrouw in bed te duiken dit deel. Ik had mijn sim echt superverlegen gemaakt en nog steeds kreeg ik het binnen no-time voor elkaar, met liefdesbaby tot gevolgquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb een kind geadopteerd want ik kon geen vrouw krijgen
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan wel. Moet je helemaal terug naar het beginscherm van je stad en dan kun je klikken op 'Switch to another family'. Als het goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |