abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69965641
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:47 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Ja van die hangtieten bedoel je he.
nee
Ja doei.
pi_69966962
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:23 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:

[..]

Het hoeft toch niet zo te zijn dat iedereen die even lang is en hetzelfde weegt allemaal hetzelfde lichaam hebben en dezelfde maat?

Ik ben 1,94, weeg 90 kg en heb een vetpercentage van 14,5. Ik een behoorlijk buikje en zwembandjes... (ik kom trouwens van de 120 kg en 30% vet).

Een maat van mij is 1,80. Die weegt 93 met een vetpercentage van 20% maar die draagt kleinere maat broeken als ik. Maat 32, ik 34 of 36..

Is nu eenmaal zo .
Ok, 1.80 en 93 kg wegen? Of hij is ontzettend gespierd en het gewicht zit daar, maar als daar geen sprake van is kan hij never nooit maat 32 van spijkerbroeken hebben, ik ben 1.80 en weeg 68 kg en heb maat 31/32 van spijkerbroeken Of hij krijgt de hele dag geen lucht omdat zn broeken veel te strak zitten.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_69967826
Volgens mij is het wel mogelijk hoor. Ligt gewoon aan iemands lichaamsbouw. Men kan ook gewoon een wespentaille hebben (en nee niet zoals sommige vrouwen het via een corset proberen te realiseren) en toch veel wegen.
pi_69969675
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 10:21 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Die maten kloppen ook niet. Bij Esprit heb ik 36 bij Gstar weer 34 dus dat is ook maar relatief. Als TS echt van de taille af wil moet ze minstens 1x per week die vette bek laten staan. Want 2x is echt teveel laten we wel wezen. En ze zal dan met een meetlint moeten meten of haar taille kleiner wordt.

Het is wat al eerder in dit topic gezegd wordt. Ik wordt nu steeds dunner door het vele fietsen. Maar als ik in de winter naar de sportschool ga dan blijft mijn vetpercentage hetzelfde maar wordt ik wel zwaarder omdat ikd an anders train en meer spieren opbouw.
Inderdaad... en de ene draagt de kleren wat strakker dan de ander
En ik schreef dat ik 34-36 heb, meestal heb ik truitjes in 34 en broeken 36. Maar maten wil inderdaad niet veel zeggen... heb een paar 32-34 in mn kast van H&M die veel te wijd zijn.. en heb 36 die soms maar precies passen.

Van de taille wil ik juist niets vanaf want die is al heel smal... wil het het vooral van m'n onderbuik, "lovehandles", benen en bovenarmen. En m'n gezicht een beetje.

Ik ga proberen wat meer te sporten(laatste week niet 1x van gekomen..) en niet zo vaak meer te snacken.... gisternacht ineens allerlei snoep enzo gegeten waar ik al die tijd netjes langs ben gelopen
pi_69972505
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 11:19 schreef Samson het volgende:
Ok, 1.80 en 93 kg wegen? Of hij is ontzettend gespierd en het gewicht zit daar, maar als daar geen sprake van is kan hij never nooit maat 32 van spijkerbroeken hebben, ik ben 1.80 en weeg 68 kg en heb maat 31/32 van spijkerbroeken Of hij krijgt de hele dag geen lucht omdat zn broeken veel te strak zitten.
Ligt er ook aan waar je vet gaat zitten, zeker bij mannen. Mijn vriend kan de broeken die ik draag aan, maar heeft toch echt een enorm veel hoger BMI. Bij hem zit de bierbuik net boven de broekband hij komt nauwelijks aan op benen en armen, alles gaat naar de buik.
pi_69973049
Dan heb ik wel een beetje slecht nieuws voor je. Ik ben vorig jaar ziek uit Peking terug gekomen en ik woog nog maar 56kg. Alle vet was weg behalve mijn lovehandles. Die gaan er het lastigst af.
Haters gonna hate.
pi_69973108
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Dan heb ik wel een beetje slecht nieuws voor je. Ik ben vorig jaar ziek uit Peking terug gekomen en ik woog nog maar 56kg. Alle vet was weg behalve mijn lovehandles. Die gaan er het lastigst af.
Voor lovehandles werkt afvallen ook niet, dat is louter trainen
pi_69973120
Die van mij gingen weg door keihard te trainen (muay thai 2.5 uur per week met de gevorderden meedoen, hardlopen, veel eiwitten eten)

Maar dan krijg je ook wel weer spieren
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:27:58 #259
237737 Vraghwaguh_Sjouwfeur
Altijd onderweg..
pi_69974993
Dat vind ik zo klote: ik heb mijn vet juist om de 'lovehandles' zitten.

Voornamelijk op vrouwelijke plekken: billen; dijen etc.

Benen en hele bovenlichaam is behoorlijk gespierd (en zo goed als vetvrij) bij mij, maar mijn middel is echt nog één en al vet of vel..
Terwijl ik elke dag 1,5 uur intensief cardio doe..

Iemand die hier misschien tips voor heeft of moet ik gewoon veel buikspier oefeningen doen??
Representing Gorinchem-Oost,,
"Hier heeft de politie alles onder controle.."
pi_69976748
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ze zijn al een heel stuk kleiner geworden hoor, dus daar ben ik niet zo bang voor eigenlijk.
Maar ik ga zowiezo sporten... ook beetje krachttraining enzo, want mn onderlichaam moet echt strakker.. en wat spieren op die ribbenkast , of kan dat niet?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:40:53 #261
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69977691
Ik zal nog even een fabeltje de wereld uithelpen. Je kan niet op 1 bepaalde plek vet verliezen door alleen die spiergroep te trainen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:55:43 #262
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_69978147
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef KaVo het volgende:

[..]

Ze zijn al een heel stuk kleiner geworden hoor, dus daar ben ik niet zo bang voor eigenlijk.
Maar ik ga zowiezo sporten... ook beetje krachttraining enzo, want mn onderlichaam moet echt strakker.. en wat spieren op die ribbenkast , of kan dat niet?
Ja hoor, hele volksstammen trainen zich helemaal de pleuris om lovehandles weg te krijgen wat niet lukt, en bij jou zijn ze al minder binnen een paar dagen
In me Burberry......
pi_69978261
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
Echt niet. Je kunt niet plaatselijk vet verbranden. Vet krijg je alleen weg door af te vallen.
pi_69978390
Oefeningen helpen wel om plaatselijk slanker te worden, heb ik uit betrouwbare bron !
pi_69978474
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef P.F het volgende:
Oefeningen helpen wel om plaatselijk slanker te worden, heb ik uit betrouwbare bron !
Nee. Alleen bij je taille omdat je buikspieren dan als een soort corsetje werken. Maar van bijv. je bovenbeenspieren trainen krijg je echt niet specifiek slankere bovenbenen terwijl de rest gelijk blijft. Eerder zullen ze dikker worden door extra spierweefsel

Het is gewoon fysiek compleet onlogisch dat het zo zou werken. Vet wat verbrandt wordt levert niet plaatselijk energie, dat gaat het hele systeem in (bloed). Waar je vet zit is genetisch vastgelegd. Dus waar het verdwijnt bij extra verbranding ook. Het enige wat je plaatselijk kunt doen is spieren opbouwen.
pi_69978635
Ik bedoelde ook meer armen eigenlijk., die ogen dunner als ze gespierder zijn.
pi_69978695
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:14 schreef P.F het volgende:
Ik bedoelde ook meer armen eigenlijk., die ogen dunner als ze gespierder zijn.
Tja dingen kunnen anders ogen maar dan nog heb je niet plaatselijk vet verbrandt.
pi_69992839
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef Chav het volgende:

[..]

Ja hoor, hele volksstammen trainen zich helemaal de pleuris om lovehandles weg te krijgen wat niet lukt, en bij jou zijn ze al minder binnen een paar dagen
Right.. ben al langer dan een paar dagen bezig met afvallen
en logisch toch ben al wat gewicht kwijt dus ook op m'n lovehandles?
pi_69995716
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:00 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Echt niet. Je kunt niet plaatselijk vet verbranden. Vet krijg je alleen weg door af te vallen.
Om te voorkomen uiteraard. Ik heb ze niet in ieder geval
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:10:27 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69996156
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee. Alleen bij je taille omdat je buikspieren dan als een soort corsetje werken. Maar van bijv. je bovenbeenspieren trainen krijg je echt niet specifiek slankere bovenbenen terwijl de rest gelijk blijft. Eerder zullen ze dikker worden door extra spierweefsel

Het is gewoon fysiek compleet onlogisch dat het zo zou werken. Vet wat verbrandt wordt levert niet plaatselijk energie, dat gaat het hele systeem in (bloed). Waar je vet zit is genetisch vastgelegd. Dus waar het verdwijnt bij extra verbranding ook. Het enige wat je plaatselijk kunt doen is spieren opbouwen.
Goh, vertel je dit mijn lichaam dan ook even? Ik merk wel degelijk verschil bij training en niet-training.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69996169
En je verbrandt natuurlijk geen kcal tijdens die oefeningen, dus dáár zal het niet aan liggen
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:15:52 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69996254
Nou, als ik afval val ik over het algemeen meer af op de plaatsen die ik ook train. Ik denk bijvoorbeeld aan mijn bovenarmen en schouders, die pas echt slank zijn geworden sinds ik die regelmatig train. Ze zijn ook zeker niet dikker geworden, wel beter gevormd. Mijn benen zijn ook slanker geworden, net als mijn buik.
Maar misschien ligt het er ook aan dat vet zich eigenlijk vrij gelijkmatig over mijn lichaam lijkt te verdelen.

Als ik een tijdje alleen mijn bovenlichaam train, dan val ik daar af (lees=word ik daar dunner) en blijft mijn onderlichaam gelijk. Andersom als ik me op mijn benen concentreer.
pi_69996575
Tja, ik geloof het niet. Ik ben blij voor jou dat het voor jou werkt, maar ik zie biologisch gezien geen enkele reden waarom het zou kunnen. Ik denk dat het in jouw geval zo lijkt omdat je vet goed verdeelt is zoals je zegt. Maar als je bijv. zo'n figuur hebt als ik waarbij een groot deel van het vet op tieten en kont gaat zitten dan krijg je volgens mij als je specifiek borstspieren en bilspieren gaat trainen (en extra kcal inneemt zodat je geen vet verliest door kcal te verbranden) echt geen kleinere T&A. Hooguit groter.
pi_69997047
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:21 schreef KaVo het volgende:
Dat is niet nodig hoor om een voedingsdeskundige te bezoeken.
Zoals ik nu eet val ik af en eet ik gezond, dus. Ik heb geen hongergevoel en heb niet minder energie ofzo.
En jij hebt er verstand van omdat..? Ik wil niet lullig doen, maar je komt niet over als iemand die er een hoop over weet, en het lijkt me absoluut niet onverstandig om, als je serieus verder wilt met modellenwerk, een personal trainer en/of diëtiste achter je te hebben staan.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef KaVo het volgende:
b) als proffesioneel fashionmodel ben je nooit te dun

c) 1 a 2x per week zondigen noem jij volstoppen?
Volstoppen noem ik wat de meeste (dikke) mensen doen... en dan gek vinden dat te te dik zijn!
b) zoals Chipszak. (toepasselijk ) zei: dat kan wel. Zie Ana Carolina Reston.
c) Dat zondigen moet j elaten als je echt serieus bent. Niet alleen maten zijn belangrijk als model, ook je huid en uitstraling. Denk niet dat stappen, alcohol en vette shit dan handig zijn.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef KaVo het volgende:
Nu hebben we het al over dat ik niet gezond leef omdat ik een keer per week een frietje eet ipv ander avondeten en 1x per week snachts een vette pizza. en 2x per week alcohol en red bull.
Haha laat me niet lachen zeg, dit is altijd nog minder kwa ongezond eten dan wat de gemiddelde nederlander naar binnen schuift
Je wil jezelf nergens vergelijken met de gemiddelde Nederlander qua eten, dan moet je dat ook niet gaan doen als het op jouw 'zondigen' aankomt. Als je echt zo gemotiveerd bent als je aangeeft, dan moet je dat dus ook laten.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:06:11 #275
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_69997577
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Linnie20v het volgende:
Misschien moet je eens de docu: "the truth about size zero" gaan kijken.
Of heb je die al gezien?
Zit ik nu te kijken. Schokkend dat mensen zo met hun gezondheid omgaan.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:06:27 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69997586
Overigens wil ik aan deze hele discussie toevoegen dat ik het woord zondigen als het om eten gaat echt raar vind. Eten is nooit zondigen. Wel kan je verkeerd eten, of ongezond eten. Maar teveel of te vet eten is gelijk aan zondigen? LIjkt me niet.

Daarnaast geloof ik best dat KaVo er goed uit kan zien, ook als ze leeft op patat en bier. Of het gezond is op lange termijn is een tweede natuurlijk Daarnaast zal ze er hoe dan ook béter uitzien als ze over het algemeen gezond eet, waarbij iets niet zo gezonds op zijn tijd moet kunnen. Maar goed, ik ben dan ook gezondheidsfundi.
pi_70002817
Ik vind 1200 cal. nou eerlijk gezegd niet echt laag ofzo....

Zelf eet ik denk ik ook rond dat nummer per dag..... Eet lekker ontbijt.... dan ga ik werken... dan lunch ik met een sandwich of wat overgebleven pasta en s'avonds heb ik een gewone maaltijd.... En als ik zin heb eet ik chocolade ofzo..... IK ben gewoon opgevoed met 3 maaltijden per dag en eet tussendoor een appel of een koekje als ik honger heb..maar vaak ben ik daar te druk voor

Maar ik kom dagelijks echt niet boven de 1500 cal hoor. en dan laat ik dan echt niet speciaal iets voor staan, maar pas wel op dat ik niet overdadig vet eet..... Hoewel ik wel moet toegeven dat ik geen fan ben van pizza / patat of sausen ergens over.... en dat ik van nature een 'gezonde' keus maak....O ik ben even groot als TS en weeg zo'n 12-14 kilo meer
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_70044622
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Dat vind ik zo klote: ik heb mijn vet juist om de 'lovehandles' zitten.

Voornamelijk op vrouwelijke plekken: billen; dijen etc.

Benen en hele bovenlichaam is behoorlijk gespierd (en zo goed als vetvrij) bij mij, maar mijn middel is echt nog één en al vet of vel..
Terwijl ik elke dag 1,5 uur intensief cardio doe..

Iemand die hier misschien tips voor heeft of moet ik gewoon veel buikspier oefeningen doen??
Ik heb misschien een tip, ik heb jaaarenlang gefitnesst en zag er best goed gespierd uit, maar mn buikje wegkrijgen? Ho maar, niet dus. Nu fitness ik er nog wel bij, maar mijn voornaamste sport is hardlopen en geloof het of niet, ik heb (bijna) een sixpack. Voor mij is intensief hardlopen dus de manier om dit wel voor elkaar te krijgen. Met andere sporten is het me nooit gelukt. Buikspieroefeningen is leuk voor de definitie van je spieren maar het gaat er meer om om het vet wat ervoor ligt weg te krijgen, en dat lukt niet met buikspieroefeningen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:51:52 #279
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70051562
Nog een leuk feitje trouwens. Als je te weinig kcal binnen krijgt gaat je lichaam in een soort van spaarstand. En al het extra's wat je dan eet (dus een keer zondigen met patat mayo + frikandel speciaal ofzo) wordt dan direct opgeslagen als reserve (in de vorm van vet..). Minder eten heeft dus alleen op korte termijn zin. Want zodra je weer normaal gaat eten vliegen de kilo's er weer aan.

Zie hier het Jojo-effect uitgelegd in Jip&Janneke taal.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:58:49 #280
237737 Vraghwaguh_Sjouwfeur
Altijd onderweg..
pi_70051739
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:04 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik heb misschien een tip, ik heb jaaarenlang gefitnesst en zag er best goed gespierd uit, maar mn buikje wegkrijgen? Ho maar, niet dus. Nu fitness ik er nog wel bij, maar mijn voornaamste sport is hardlopen en geloof het of niet, ik heb (bijna) een sixpack. Voor mij is intensief hardlopen dus de manier om dit wel voor elkaar te krijgen. Met andere sporten is het me nooit gelukt. Buikspieroefeningen is leuk voor de definitie van je spieren maar het gaat er meer om om het vet wat ervoor ligt weg te krijgen, en dat lukt niet met buikspieroefeningen.
THx, wellicht dat ik weer ga proberen hard te lopen!

Vorig jaar heb ik het 3 weken volgehouden om om de dag te lopen toen ik in Engeland woonde voor een tijdje (geen fitness in de buurt). Maar dat was wel pittig in 'heuvelachtig' terrein daar op het platteland..
Maar ik moet zeggen dat ik wel altijd mijn buik voelde erna; alsof die strak stond..
Representing Gorinchem-Oost,,
"Hier heeft de politie alles onder controle.."
pi_72540856
Hoi iedereen.

ik zou graag zo snel mogelijk een 10 kilo afvallen beter gezegt ik wil van mijn maatje 40 naar een maatje 36 terug.

maar ik weet niet snel wat ik daarvoor allemaal moet doen ? heeft er iemand tips voor me eender welke tips,

daarna kan ik nog kijken wat ik wil toepassen.

voor de rest ben ik 19 jaar ben 1.80 groot en weeg nu 74 kilo ik zou het liefst 62-65 kilo willen wegen.
ook omdat ik terug modellenopdrachten en catwalks en missverkiezingen wil doen.
zolang ik mijn maatje 36 maar terug heb.
ik ben absoluut geen anorexia, wil enkel goeie tips die ik zou kunnen toepassen.
ben ook een supergezonde persoon.
pi_72542392
Gezonde dingen eten en regelmatig bewegen.
I had a signature once. It was awful.
pi_72542426
Ja doei.
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:20:03 #284
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72542446
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Gezonde dingen eten en regelmatig bewegen.
Zo simpel is het inderdaad.
Gezonder eten (dus ook niet éen keer in de week patat), meer regelmaat (tussendoortjes), meer bewegen/sporten/dingen doen, een goed slaapritme en niet op de weegschaal staan.
Dat is het toch wel zo'n beetje hoor.
pi_72585554
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef grizegrijn het volgende:

[..]

Ik denk dat maat 34 of 36 daar heel aardig bij past hoor...
dat denk ik ook. ik ben 1.78 en weeg 62/63 kilo en heb maat 38 bij broeken en 36 bij shirts. Dus dan denk ik dat bij een paar kilo minder best een 34/36 past.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')