Ok, 1.80 en 93 kg wegen? Of hij is ontzettend gespierd en het gewicht zit daar, maar als daar geen sprake van is kan hij never nooit maat 32 van spijkerbroeken hebben, ik ben 1.80 en weeg 68 kg en heb maat 31/32 van spijkerbroekenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:23 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet zo te zijn dat iedereen die even lang is en hetzelfde weegt allemaal hetzelfde lichaam hebben en dezelfde maat?
Ik ben 1,94, weeg 90 kg en heb een vetpercentage van 14,5. Ik een behoorlijk buikje en zwembandjes...![]()
(ik kom trouwens van de 120 kg en 30% vet).
Een maat van mij is 1,80. Die weegt 93 met een vetpercentage van 20% maar die draagt kleinere maat broeken als ik. Maat 32, ik 34 of 36..
Is nu eenmaal zo.
Inderdaad... en de ene draagt de kleren wat strakker dan de anderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:21 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Die maten kloppen ook niet. Bij Esprit heb ik 36 bij Gstar weer 34 dus dat is ook maar relatief. Als TS echt van de taille af wil moet ze minstens 1x per week die vette bek laten staan. Want 2x is echt teveel laten we wel wezen. En ze zal dan met een meetlint moeten meten of haar taille kleiner wordt.
Het is wat al eerder in dit topic gezegd wordt. Ik wordt nu steeds dunner door het vele fietsen. Maar als ik in de winter naar de sportschool ga dan blijft mijn vetpercentage hetzelfde maar wordt ik wel zwaarder omdat ikd an anders train en meer spieren opbouw.
Ligt er ook aan waar je vet gaat zitten, zeker bij mannen. Mijn vriend kan de broeken die ik draag aan, maar heeft toch echt een enorm veel hoger BMI. Bij hem zit de bierbuik net boven de broekbandquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:19 schreef Samson het volgende:
Ok, 1.80 en 93 kg wegen? Of hij is ontzettend gespierd en het gewicht zit daar, maar als daar geen sprake van is kan hij never nooit maat 32 van spijkerbroeken hebben, ik ben 1.80 en weeg 68 kg en heb maat 31/32 van spijkerbroekenOf hij krijgt de hele dag geen lucht omdat zn broeken veel te strak zitten.
Voor lovehandles werkt afvallen ook niet, dat is louter trainenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:32 schreef CyclingGirl het volgende:
Dan heb ik wel een beetje slecht nieuws voor je. Ik ben vorig jaar ziek uit Peking terug gekomen en ik woog nog maar 56kg. Alle vet was weg behalve mijn lovehandles. Die gaan er het lastigst af.
Ze zijn al een heel stuk kleiner geworden hoor, dus daar ben ik niet zo bang voor eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Voor lovehandles werkt afvallen ook niet, dat is louter trainen
Ja hoor, hele volksstammen trainen zich helemaal de pleuris om lovehandles weg te krijgen wat niet lukt, en bij jou zijn ze al minder binnen een paar dagenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef KaVo het volgende:
[..]
Ze zijn al een heel stuk kleiner geworden hoor, dus daar ben ik niet zo bang voor eigenlijk.
Maar ik ga zowiezo sporten... ook beetje krachttraining enzo, want mn onderlichaam moet echt strakker.. en wat spieren op die ribbenkast , of kan dat niet?
Echt niet. Je kunt niet plaatselijk vet verbranden. Vet krijg je alleen weg door af te vallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef Miracle_Drug het volgende:
Voor lovehandles werkt afvallen ook niet, dat is louter trainen
Nee. Alleen bij je taille omdat je buikspieren dan als een soort corsetje werken. Maar van bijv. je bovenbeenspieren trainen krijg je echt niet specifiek slankere bovenbenen terwijl de rest gelijk blijft. Eerder zullen ze dikker worden door extra spierweefselquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef P.F het volgende:
Oefeningen helpen wel om plaatselijk slanker te worden, heb ik uit betrouwbare bron!
Tja dingen kunnen anders ogen maar dan nog heb je niet plaatselijk vet verbrandt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:14 schreef P.F het volgende:
Ik bedoelde ook meer armen eigenlijk., die ogen dunner als ze gespierder zijn.
Right.. ben al langer dan een paar dagen bezig met afvallenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef Chav het volgende:
[..]
Ja hoor, hele volksstammen trainen zich helemaal de pleuris om lovehandles weg te krijgen wat niet lukt, en bij jou zijn ze al minder binnen een paar dagen![]()
Om te voorkomen uiteraard. Ik heb ze niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Echt niet. Je kunt niet plaatselijk vet verbranden. Vet krijg je alleen weg door af te vallen.
Goh, vertel je dit mijn lichaam dan ook even? Ik merk wel degelijk verschil bij training en niet-training.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee. Alleen bij je taille omdat je buikspieren dan als een soort corsetje werken. Maar van bijv. je bovenbeenspieren trainen krijg je echt niet specifiek slankere bovenbenen terwijl de rest gelijk blijft. Eerder zullen ze dikker worden door extra spierweefsel![]()
Het is gewoon fysiek compleet onlogisch dat het zo zou werken. Vet wat verbrandt wordt levert niet plaatselijk energie, dat gaat het hele systeem in (bloed). Waar je vet zit is genetisch vastgelegd. Dus waar het verdwijnt bij extra verbranding ook. Het enige wat je plaatselijk kunt doen is spieren opbouwen.
En jij hebt er verstand van omdat..? Ik wil niet lullig doen, maar je komt niet over als iemand die er een hoop over weet, en het lijkt me absoluut niet onverstandig om, als je serieus verder wilt met modellenwerk, een personal trainer en/of diëtiste achter je te hebben staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:21 schreef KaVo het volgende:
Dat is niet nodig hoorom een voedingsdeskundige te bezoeken.
Zoals ik nu eet val ik af en eet ik gezond, dus. Ik heb geen hongergevoel en heb niet minder energie ofzo.
b) zoals Chipszak. (toepasselijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef KaVo het volgende:
b) als proffesioneel fashionmodel ben je nooit te dun![]()
c) 1 a 2x per week zondigen noem jij volstoppen?
Volstoppen noem ik wat de meeste (dikke) mensen doen... en dan gek vinden dat te te dik zijn!
Je wil jezelf nergens vergelijken met de gemiddelde Nederlander qua eten, dan moet je dat ook niet gaan doen als het op jouw 'zondigen' aankomt. Als je echt zo gemotiveerd bent als je aangeeft, dan moet je dat dus ook laten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef KaVo het volgende:
Nu hebben we het al over dat ik niet gezond leef omdat ik een keer per week een frietje eet ipv ander avondeten en 1x per week snachts een vette pizza. en 2x per week alcohol en red bull.
Haha laat me niet lachen zeg, dit is altijd nog minder kwa ongezond eten dan wat de gemiddelde nederlander naar binnen schuift
Zit ik nu te kijken. Schokkend dat mensen zo met hun gezondheid omgaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Linnie20v het volgende:
Misschien moet je eens de docu: "the truth about size zero" gaan kijken.
Of heb je die al gezien?
Ik heb misschien een tip, ik heb jaaarenlang gefitnesst en zag er best goed gespierd uit, maar mn buikje wegkrijgen? Ho maar, niet dus. Nu fitness ik er nog wel bij, maar mijn voornaamste sport is hardlopen en geloof het of niet, ik heb (bijna) een sixpack. Voor mij is intensief hardlopen dus de manier om dit wel voor elkaar te krijgen. Met andere sporten is het me nooit gelukt. Buikspieroefeningen is leuk voor de definitie van je spieren maar het gaat er meer om om het vet wat ervoor ligt weg te krijgen, en dat lukt niet met buikspieroefeningen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Vraghwaguh_Sjouwfeur het volgende:
Dat vind ik zo klote: ik heb mijn vet juist om de 'lovehandles' zitten.
Voornamelijk op vrouwelijke plekken: billen; dijen etc.
Benen en hele bovenlichaam is behoorlijk gespierd (en zo goed als vetvrij) bij mij, maar mijn middel is echt nog één en al vet of vel..
Terwijl ik elke dag 1,5 uur intensief cardio doe..
Iemand die hier misschien tips voor heeft of moet ik gewoon veel buikspier oefeningen doen??
THx, wellicht dat ik weer ga proberen hard te lopen!quote:Op maandag 15 juni 2009 23:04 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb misschien een tip, ik heb jaaarenlang gefitnesst en zag er best goed gespierd uit, maar mn buikje wegkrijgen? Ho maar, niet dus. Nu fitness ik er nog wel bij, maar mijn voornaamste sport is hardlopen en geloof het of niet, ik heb (bijna) een sixpack. Voor mij is intensief hardlopen dus de manier om dit wel voor elkaar te krijgen. Met andere sporten is het me nooit gelukt. Buikspieroefeningen is leuk voor de definitie van je spieren maar het gaat er meer om om het vet wat ervoor ligt weg te krijgen, en dat lukt niet met buikspieroefeningen.
Zo simpel is het inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:15 schreef zoeperzazke het volgende:
Gezonde dingen eten en regelmatig bewegen.
dat denk ik ook. ik ben 1.78 en weeg 62/63 kilo en heb maat 38 bij broeken en 36 bij shirts. Dus dan denk ik dat bij een paar kilo minder best een 34/36 past.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ik denk dat maat 34 of 36 daar heel aardig bij past hoor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |