Ja, ok, duidelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef KaVo het volgende:
b) als proffesioneel fashionmodel ben je nooit te dun![]()
c) 1 a 2x per week zondigen noem jij volstoppen?
Volstoppen noem ik wat de meeste (dikke) mensen doen... en dan gek vinden dat te te dik zijn!
Post eens wat foto's uit je portfolio?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef KaVo het volgende:
Wat een vooroordelen. Ben helemaal niet te klein om model te zijn!
Tuurlijk, ze zien liever iemand van 1.78m en ik ben een van de kleinere en moet mezelf meer bewijzen dan een langer iemand, maar loop evengoed catwalk hoor.
Grappig vooroordeel ook dat alle modellen anorexia zouden hebben. Ik zie dat meer als onwetendheid. Achja niemand is perfect
En die alcohol en kebab enzo.. ik blijf ook maar een mens he.. beetje genieten moet kunnen, zolang ik blijf afvallen zie ik er geen probleem in.
Dat jullie mij te dun vinden a la, maar beginnen jullie je nu ook al zorgen te maken om mijn huid enzo?
Zie hier, je probleem in tien woorden....quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef KaVo het volgende:
Wat een vooroordelen. Ben helemaal niet te klein om model te zijn!
Tuurlijk, ze zien liever iemand van 1.78m en ik ben een van de kleinere en moet mezelf meer bewijzen dan een langer iemand, maar loop evengoed catwalk hoor.
Grappig vooroordeel ook dat alle modellen anorexia zouden hebben. Ik zie dat meer als onwetendheid. Achja niemand is perfect
En die alcohol en kebab enzo.. ik blijf ook maar een mens he.. beetje genieten moet kunnen, zolang ik blijf afvallen zie ik er geen probleem in.
Dat jullie mij te dun vinden a la, maar beginnen jullie je nu ook al zorgen te maken om mijn huid enzo?
Mwah. Ze had ook nog gewoon heel dom kunnen zijn. Voor trollen is de intentie tot trollen een functie vereiste geloof ik. Dat is nu tenminste duidelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef veuve_amiot het volgende:
Dat was al duidelijk vanaf de eerste post, niet dan?
Wat ik al aangaf, laat haar maat 32 willen hebben als ze dat nastreeft. Er gaan meer mensen dood aan overgewicht dan mensen die maat 32 hebben. Wat ik zo typisch vind is dat ze gewoon een vraag stelt ivm tips en er alleen maar ingehakt wordt op het feit dat zij iets anders wil bereiken dan de gemiddelde Nederlander. Ik vind ook niet dat ze het op de juiste/gezonde manier doet. Maar je kunt beter gezond zijn met maat 32 dan het idee hebben dat je gezond bent met maat 40 of zo, want heel veel mensen zijn dat nl niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef Chav het volgende:
[..]
Foei, dat mag je niet zeggen anders ben je dik en jaloersSnap het dan
b) Jawel, dat kun je wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef KaVo het volgende:
[..]
b) als proffesioneel fashionmodel ben je nooit te dun![]()
c) 1 a 2x per week zondigen noem jij volstoppen?
Volstoppen noem ik wat de meeste (dikke) mensen doen... en dan gek vinden dat te te dik zijn!
Tuurlijk, máár, punt is; is zij wel gezond met haar maat 32? Je zegt net zelf dat ze het ook niet op de gezonde manier doet, dus zij is ook niet gezond bezig met haar maat 32.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef Samson het volgende:
[..]
Wat ik al aangaf, laat haar maat 32 willen hebben als ze dat nastreeft. Er gaan meer mensen dood aan overgewicht dan mensen die maat 32 hebben. Wat ik zo typisch vind is dat ze gewoon een vraag stelt ivm tips en er alleen maar ingehakt wordt op het feit dat zij iets anders wil bereiken dan de gemiddelde Nederlander. Ik vind ook niet dat ze het op de juiste/gezonde manier doet. Maar je kunt beter gezond zijn met maat 32 dan het idee hebben dat je gezond bent met maat 40 of zo, want heel veel mensen zijn dat nl niet.
Maar wie zegt dat zij gezond is? En waarom zou je met maat 40 niet gezond zijn? Volgens mij zijn er zat vrouwen met maat 40 die gezonder eten dan 2x in de week frituur eten en 2x in de week aan de drank en de red bull.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef Samson het volgende:
Ik vind ook niet dat ze het op de juiste/gezonde manier doet. Maar je kunt beter gezond zijn met maat 32 dan het idee hebben dat je gezond bent met maat 40 of zo, want heel veel mensen zijn dat nl niet.
Bij de H&M verkopen ze gewoon maat 32. Gelukkig maar, aangezien kleine tengere dames ook kleding nodig hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:15 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Maar wat ik me afvroeg, bestaat er wel zoiets als een maatje 32 in de winkels? Volgens mij gaat het hier tot minimaal 34-36 en maximaal 52?
Klopt, dat ben ik ook met je eens, ik denk ook niet dat ze slim bezig is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk, máár, punt is; is zij wel gezond met haar maat 32? Je zegt net zelf dat ze het ook niet op de gezonde manier doet, dus zij is ook niet gezond bezig met haar maat 32.
Maar TS is relatief lang.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bij de H&M verkopen ze gewoon maat 32. Gelukkig maar, aangezien kleine tengere dames ook kleding nodig hebben.In Amsterdam heb je zelfs een winkel met alleen maar kleine maten.
Je verzint de rest er gewoon bij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef KaVo het volgende:
Nu hebben we het al over dat ik niet gezond leef omdat ik een keer per week een frietje eet ipv ander avondeten en 1x per week snachts een vette pizza. en 2x per week alcohol en red bull.
Haha laat me niet lachen zeg, dit is altijd nog minder kwa ongezond eten dan wat de gemiddelde nederlander naar binnen schuift![]()
En maatje 32 is heel makkelijk te vinden hoor.. misschien in de goedkopere winkels niet maar gelukkig hou ik van designerkleding![]()
Zit hier echt met verbazing te lezen hoe de maatschappij het westen zich aanpast aan het veel voorkomende probleem: vetzucht. Slank zijn is zogenaamd al niet gezond meer...en maat 40 is normaal...
Hoe ongezond zullen Franse en Italiaanse vrouwen wel niet zijn?
O en mijn huid en haar zijn prima hoor.... nee als je slank bent betekent het niet automatisch dat je dof haar en huid en ogen krijgt, niet meer ongesteld wordt en niet gelukkig bent![]()
Want slank ben ik maar ben bij lange na niet mager, als jullie denken van wel dan is het nog triester met de maatschappij gesteld dan ik al dacht......
Nee, volgens mij is 1 kledingmaat 4 a 5 kilo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:35 schreef Dipkip het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het dikke onzin om door 2,5 kg. af te vallen 2 kledingmaten kleiner te krijgen?
Ik kan me niet precies herinneren hoeveel het bij mij scheelde tussen 36 en 32 maar ik denk toch eerder een kilo of 7?
dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef ChipsZak. het volgende:
En morgen weer 53,5.
Jij hebt zo je prioriteiten verkeerd he.
Je kan beter jezelf opmeten etc.
Je weet toch ook wel dat veel góede modellen een voedingsdeskundige en fitness-instructeur achter zich hebben?
Maargoed, ik zou zeggen. Pak dat centimeterlint erbij, meet jezelf op en houd dat in de gaten.
Waarschijnlijk ben je toch gedoemd tot de Wehkamp. Er zijn er maar weinig die het tot de echte haute couture redden.
Zit je nou echt de Franse en Italiaanse dames met Nederlandse dames te vergelijken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef KaVo het volgende:
Nu hebben we het al over dat ik niet gezond leef omdat ik een keer per week een frietje eet ipv ander avondeten en 1x per week snachts een vette pizza. en 2x per week alcohol en red bull.
Haha laat me niet lachen zeg, dit is altijd nog minder kwa ongezond eten dan wat de gemiddelde nederlander naar binnen schuift![]()
En maatje 32 is heel makkelijk te vinden hoor.. misschien in de goedkopere winkels niet maar gelukkig hou ik van designerkleding![]()
Zit hier echt met verbazing te lezen hoe de maatschappij het westen zich aanpast aan het veel voorkomende probleem: vetzucht. Slank zijn is zogenaamd al niet gezond meer...en maat 40 is normaal...
Hoe ongezond zullen Franse en Italiaanse vrouwen wel niet zijn?
O en mijn huid en haar zijn prima hoor.... nee als je slank bent betekent het niet automatisch dat je dof haar en huid en ogen krijgt, niet meer ongesteld wordt en niet gelukkig bent![]()
Want slank ben ik maar ben bij lange na niet mager, als jullie denken van wel dan is het nog triester met de maatschappij gesteld dan ik al dacht......
Ik vind het wel meevallen. Het is meer onverstandige TS tegen de restquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:31 schreef fathank het volgende:
Waar maakt iedereen zich eigenlijk druk om? Dit is echt weer uitgedraaid op een typisch Fok! topic.
"Ik weet het beter"
-"Echt niet, wat ik zeg is waar"
"Lul niet, je weet helemaal niks"
"Lul zelf niet, jij bent dik/dun, dus je weet niet hoe het werkt bij dunne/dikke mensen"
Zeg Frits, waar blijft mn zoute popcorn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:31 schreef fathank het volgende:
Waar maakt iedereen zich eigenlijk druk om? Dit is echt weer uitgedraaid op een typisch Fok! topic.
"Ik weet het beter"
-"Echt niet, wat ik zeg is waar"
"Lul niet, je weet helemaal niks"
"Lul zelf niet, jij bent dik/dun, dus je weet niet hoe het werkt bij dunne/dikke mensen"
Gezondheid is in de middenmoot (van 38 tot 42 ofzo) niet zozeer af te lezen van het gewicht/BMI/etc.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Praten tegen TS heeft toch weinig zin, maar Chipszak, ik wil ff zeggen dat ik je posts volledig steun, jij snapt wél waar het om gaat.
Daarbij, sinds wanneer ben je ongezond met maatje 40? Volgens mij is 40 een heel normale, gemiddelde maat die veel gezonde vrouwen met een goede conditie hebben. Zeker als je wat ouder bent, misschien zwanger bent geweest en je een stevige, brede lichaamsbouw hebt dan is maat 40 iets om hartstikke trots op te zijn! Kijk, als we gaan zeggen dat maat 60 vaak (en dan nog lang niet altijd) gepaard gaat met ongezond zijn, dan ben ik het daar mee eens, maar maat 40, kom op heej.....
(en nee, totaal geen jaloezie, heb maat 36/S en ben daar volledig tevreden mee)
QFT. Ik denk dat veel vrouwen met maat 40 gewoon een gezond BMI hebben (hoewel die BMI-schaal ook weer niet zo'n belangrijke indicator van gezondheid is).quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Praten tegen TS heeft toch weinig zin, maar Chipszak, ik wil ff zeggen dat ik je posts volledig steun, jij snapt wél waar het om gaat.
Daarbij, sinds wanneer ben je ongezond met maatje 40? Volgens mij is 40 een heel normale, gemiddelde maat die veel gezonde vrouwen met een goede conditie hebben. Zeker als je wat ouder bent, misschien zwanger bent geweest en je een stevige, brede lichaamsbouw hebt dan is maat 40 iets om hartstikke trots op te zijn! Kijk, als we gaan zeggen dat maat 60 vaak (en dan nog lang niet altijd) gepaard gaat met ongezond zijn, dan ben ik het daar mee eens, maar maat 40, kom op heej.....
Menig mens is jaloers op mijn afgetrainde lichaam. Het resultaat van hard trainen, goed eten en veel rusten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Het is meer onverstandige TS tegen de rest
En jij mag sowieso niet meepraten, fathank. Jij ongedisciplineerde
Zout maakt dikquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Chav het volgende:
[..]
Zeg Frits, waar blijft mn zoute popcorn?
dudequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Sander het volgende:
Wat een briljant topic. De ene helft van de vrouwen is stikjaloers en laat dat merken door de topicstarter af te zeiken, en de ander helft van de vrouwen is stikjaloers en laat dat merken door het eens te zijn met die eerste helft.
Dit moet ik gewoon volgen. Elke FOK!-vrouw laat zich zo ontzettend kennen hier. Leuk leesvoer voor later.
Ik moet voor het wielrennen goed op gewicht zijn. Ik ben 1.66m en ik weeg nu 58.5kg voor het mooie zou het 57kg moeten zijn maar ik ga mijzelf niet hongeren en dat is ook niet mogeljik als ik zoveel moet trainen. Dan val ik van mijn fiets. Ik heb zelf maatje 36 en dat vind ik wel goed zo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef KaVo het volgende:
Nouja, dat maatje 32 is ook niet letterlijk wat ik wil bereiken. vond het wel een duidelijke topictitel
in mijn posts staat 52 kilo dus hoef waarschijnlijk nog maar zo'n 2 kilo. het gaat me er niet om in welke maat kleding ik pas, maar hoe het eruit ziet. geloof mij die benen en dat buikje mag echt wel wat van af.
en anorexia heb ik niet ik hou van lekker eten![]()
maargoed heb eigenlijk geen zin om hier te gaan bewijzen dat er voor een model wel wat af kan en ik geen anorexia heb.. want het slaat natuurlijk nergens op.
dus geen mensen hier verder die al slank zijn maar superslank willen zijn?
OK, hier moet ik gewoon even op inhaken. Ten eerste is maat 40 nu niet meer de maat 40 van jaren terug, eerder 42 of 44. Vrouwen willen gewoon graag in een bepaalde maat passen en de confectie industrie past zich hierop aan. Ten tweede is maat 40 echt niet een ideale vrouwenmaat hoor. Omdat veel vrouwen in NL wel die maat hebben maakt dat niet meteen dat het ook goed is. Zo lust ik er nog wel een paar. Overgewicht is een toenemend probleem in NL en het begint altijd met een maatje meer. Ten derde wurmen vrouwen zich alsnog in een bepaalde maat waar ze in de meeste gevallen te dik voor zijn dus hebben veelal zowiezo een grotere maat nodig dan ze kopen.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Vergeet de Frites Lijn saus niet van Remiaquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, voortaan maar niet meer over de patat heen doen dan.
Hier wil ik wel even op inhaken. Het is nu idd 2000cal voor vrouwen maar een aantal jaren geleden stond er 1500cal op de verpakking. Het is dus aan de maatschappij aangepast. TS is dus niet aan het ondervoeden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Deels wel met je eens. Ik zou volgens de BMI maximaal 69 kilo mogen wegen, terwijl ik niet eens denk dat ik dat gewicht ooit haal. Als ik 75 of 80 zou wegen, zou ik heel tevreden zijn. Het is mijn bouw gewoon niet om bijv. 65 kilo te wegen. Ik kan alles, maar ik ben ook gewoon gezond. Geen problemen met cholesterol, geen diabetes, geen bloeddrukproblemen, etc. Ik eet ook gewoon gezond, ik kan trappen lopen zonder te hijgen, ik kan sporten als het moet (ik vind het niet leuk, maar ik kan het wel gewoon zonder lichamelijke problemen).
Maar dat is wel het verschil met TS. Ik kan me best voorstellen dat ze geen tien kilo aan zou willen komen omdat ze dit gewicht gewend is, maar iedereen met meer dan drie hersencellen kan toch wel bedenken dat het niet gezond is als je structureel 800 kcal per dag te weinig eet en er dan ook nog op sport. Je lichaam moet ergens energie vandaan halen en als het niet uit je voeding is, dan is het dus uit je lichaam zelf. En gezien daar al een zeer beperkte massa van aanwezig is in dit geval...
Ik denk dat ik maar op lucht ga leven...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Vergeet de Frites Lijn saus niet van Remia. En de Hela Curry light
.
Daar krijg je zo'n opgeblazen buik van.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef Chav het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar op lucht ga leven...
Geloof me, ik ben best wel eens jaloers op andere vrouwen... Maar niet op deze mevrouw, want volgens mij heeft ze geen tietenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Sander het volgende:
Wat een briljant topic. De ene helft van de vrouwen is stikjaloers en laat dat merken door de topicstarter af te zeiken, en de ander helft van de vrouwen is stikjaloers en laat dat merken door het eens te zijn met die eerste helft.
Dit moet ik gewoon volgen. Elke FOK!-vrouw laat zich zo ontzettend kennen hier. Leuk leesvoer voor later.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben best wel eens jaloers op andere vrouwen... Maar niet op deze mevrouw, want volgens mij heeft ze geen tieten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |