abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69931686
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef KaVo het volgende:
b) als proffesioneel fashionmodel ben je nooit te dun

c) 1 a 2x per week zondigen noem jij volstoppen?
Volstoppen noem ik wat de meeste (dikke) mensen doen... en dan gek vinden dat te te dik zijn!
Ja, ok, duidelijk.

pi_69933310
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef KaVo het volgende:
Wat een vooroordelen. Ben helemaal niet te klein om model te zijn!
Tuurlijk, ze zien liever iemand van 1.78m en ik ben een van de kleinere en moet mezelf meer bewijzen dan een langer iemand, maar loop evengoed catwalk hoor.
Grappig vooroordeel ook dat alle modellen anorexia zouden hebben. Ik zie dat meer als onwetendheid. Achja niemand is perfect

En die alcohol en kebab enzo.. ik blijf ook maar een mens he.. beetje genieten moet kunnen, zolang ik blijf afvallen zie ik er geen probleem in.
Dat jullie mij te dun vinden a la, maar beginnen jullie je nu ook al zorgen te maken om mijn huid enzo?
Post eens wat foto's uit je portfolio?
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:32:37 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69933701
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef KaVo het volgende:
Wat een vooroordelen. Ben helemaal niet te klein om model te zijn!
Tuurlijk, ze zien liever iemand van 1.78m en ik ben een van de kleinere en moet mezelf meer bewijzen dan een langer iemand, maar loop evengoed catwalk hoor.
Grappig vooroordeel ook dat alle modellen anorexia zouden hebben. Ik zie dat meer als onwetendheid. Achja niemand is perfect

En die alcohol en kebab enzo.. ik blijf ook maar een mens he.. beetje genieten moet kunnen, zolang ik blijf afvallen zie ik er geen probleem in.
Dat jullie mij te dun vinden a la, maar beginnen jullie je nu ook al zorgen te maken om mijn huid enzo?
Zie hier, je probleem in tien woorden....

Enne, als niemand perfect is, waarom zou jij dan wel een "perfectie" nastreven die niet alleen amper haalbaar is, maar ook nog eens ongezond?!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_69934839
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, ok, duidelijk.

[ afbeelding ]
Dat was al duidelijk vanaf de eerste post, niet dan?
pi_69935355
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef veuve_amiot het volgende:
Dat was al duidelijk vanaf de eerste post, niet dan?
Mwah. Ze had ook nog gewoon heel dom kunnen zijn. Voor trollen is de intentie tot trollen een functie vereiste geloof ik. Dat is nu tenminste duidelijk
pi_69935666
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:51 schreef Chav het volgende:

[..]

Foei, dat mag je niet zeggen anders ben je dik en jaloers Snap het dan
Wat ik al aangaf, laat haar maat 32 willen hebben als ze dat nastreeft. Er gaan meer mensen dood aan overgewicht dan mensen die maat 32 hebben. Wat ik zo typisch vind is dat ze gewoon een vraag stelt ivm tips en er alleen maar ingehakt wordt op het feit dat zij iets anders wil bereiken dan de gemiddelde Nederlander. Ik vind ook niet dat ze het op de juiste/gezonde manier doet. Maar je kunt beter gezond zijn met maat 32 dan het idee hebben dat je gezond bent met maat 40 of zo, want heel veel mensen zijn dat nl niet.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 juni 2009 @ 14:26:31 #157
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69935720
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef KaVo het volgende:

[..]

b) als proffesioneel fashionmodel ben je nooit te dun

c) 1 a 2x per week zondigen noem jij volstoppen?
Volstoppen noem ik wat de meeste (dikke) mensen doen... en dan gek vinden dat te te dik zijn!
b) Jawel, dat kun je wel.

c) Als jij dan blijkbaar 2x per week ontzettend veel tot je neemt [wat je wel probeert te zeggen, want je wilt natuurlijk níet dat wij denken dat je echt ongezond bezig bent] dan, ja, noem ik dat 2x per week je volstoppen.

Je kan natuurlijk ook gewoon een gezond dieet nemen en niet dan 2x per week allerlei vet voedsel tot je nemen, maar ook dat verspreiden over de week, en sowieso ietsjes minderen.

Nee, wij maken ons geen zorgen om je huid. Maar als jij zo graag model wilt zijn, zou jij dat wel moeten doen. Je huid en haar zijn minstens net zo belangrijk als je gewicht centimeters.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 juni 2009 @ 14:27:33 #158
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69935753
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef Samson het volgende:

[..]

Wat ik al aangaf, laat haar maat 32 willen hebben als ze dat nastreeft. Er gaan meer mensen dood aan overgewicht dan mensen die maat 32 hebben. Wat ik zo typisch vind is dat ze gewoon een vraag stelt ivm tips en er alleen maar ingehakt wordt op het feit dat zij iets anders wil bereiken dan de gemiddelde Nederlander. Ik vind ook niet dat ze het op de juiste/gezonde manier doet. Maar je kunt beter gezond zijn met maat 32 dan het idee hebben dat je gezond bent met maat 40 of zo, want heel veel mensen zijn dat nl niet.
Tuurlijk, máár, punt is; is zij wel gezond met haar maat 32? Je zegt net zelf dat ze het ook niet op de gezonde manier doet, dus zij is ook niet gezond bezig met haar maat 32.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_69935842
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef Samson het volgende:
Ik vind ook niet dat ze het op de juiste/gezonde manier doet. Maar je kunt beter gezond zijn met maat 32 dan het idee hebben dat je gezond bent met maat 40 of zo, want heel veel mensen zijn dat nl niet.
Maar wie zegt dat zij gezond is? En waarom zou je met maat 40 niet gezond zijn? Volgens mij zijn er zat vrouwen met maat 40 die gezonder eten dan 2x in de week frituur eten en 2x in de week aan de drank en de red bull.

Niet dat ik er daar een van ben hoor, maar ik vind het onzin dat we niets zouden mogen zeggen over haar ongezonde en niet effectieve (gezien haar doelen) gedrag enkel omdat ze slank is. Gezond zijn en slank zijn zijn wel met elkaar verbonden maar het een is geen garantie voor het ander.
pi_69935864
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:15 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Graag gedaan .

Maar wat ik me afvroeg, bestaat er wel zoiets als een maatje 32 in de winkels? Volgens mij gaat het hier tot minimaal 34-36 en maximaal 52?
Bij de H&M verkopen ze gewoon maat 32. Gelukkig maar, aangezien kleine tengere dames ook kleding nodig hebben. In Amsterdam heb je zelfs een winkel met alleen maar kleine maten.
ROBODEMONS..................|:(
pi_69935872
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Tuurlijk, máár, punt is; is zij wel gezond met haar maat 32? Je zegt net zelf dat ze het ook niet op de gezonde manier doet, dus zij is ook niet gezond bezig met haar maat 32.
Klopt, dat ben ik ook met je eens, ik denk ook niet dat ze slim bezig is.
pi_69936052
Ligt het trouwens aan mij of is het dikke onzin om door 2,5 kg. af te vallen 2 kledingmaten kleiner te krijgen?

Ik kan me niet precies herinneren hoeveel het bij mij scheelde tussen 36 en 32 maar ik denk toch eerder een kilo of 7?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 juni 2009 @ 14:36:24 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69936080
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Bij de H&M verkopen ze gewoon maat 32. Gelukkig maar, aangezien kleine tengere dames ook kleding nodig hebben. In Amsterdam heb je zelfs een winkel met alleen maar kleine maten.
Maar TS is relatief lang.
pi_69936728
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Maar TS is relatief lang.
Ik had het ook niet over de TS.
ROBODEMONS..................|:(
pi_69936967
Nu hebben we het al over dat ik niet gezond leef omdat ik een keer per week een frietje eet ipv ander avondeten en 1x per week snachts een vette pizza. en 2x per week alcohol en red bull.
Haha laat me niet lachen zeg, dit is altijd nog minder kwa ongezond eten dan wat de gemiddelde nederlander naar binnen schuift

En maatje 32 is heel makkelijk te vinden hoor.. misschien in de goedkopere winkels niet maar gelukkig hou ik van designerkleding

Zit hier echt met verbazing te lezen hoe de maatschappij het westen zich aanpast aan het veel voorkomende probleem: vetzucht. Slank zijn is zogenaamd al niet gezond meer...en maat 40 is normaal...
Hoe ongezond zullen Franse en Italiaanse vrouwen wel niet zijn?

O en mijn huid en haar zijn prima hoor.... nee als je slank bent betekent het niet automatisch dat je dof haar en huid en ogen krijgt, niet meer ongesteld wordt en niet gelukkig bent

Want slank ben ik maar ben bij lange na niet mager, als jullie denken van wel dan is het nog triester met de maatschappij gesteld dan ik al dacht......
pi_69937155
Al die jaloerse, moddervette wijven met maatje 38, zeker
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 juni 2009 @ 15:08:15 #167
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69937225
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef KaVo het volgende:
Nu hebben we het al over dat ik niet gezond leef omdat ik een keer per week een frietje eet ipv ander avondeten en 1x per week snachts een vette pizza. en 2x per week alcohol en red bull.
Haha laat me niet lachen zeg, dit is altijd nog minder kwa ongezond eten dan wat de gemiddelde nederlander naar binnen schuift

En maatje 32 is heel makkelijk te vinden hoor.. misschien in de goedkopere winkels niet maar gelukkig hou ik van designerkleding

Zit hier echt met verbazing te lezen hoe de maatschappij het westen zich aanpast aan het veel voorkomende probleem: vetzucht. Slank zijn is zogenaamd al niet gezond meer...en maat 40 is normaal...

O en mijn huid en haar zijn prima hoor.... nee als je slank bent betekent het niet automatisch dat je dof haar en huid en ogen krijgt, niet meer ongesteld wordt en niet gelukkig bent

Want slank ben ik maar ben bij lange na niet mager, als jullie denken van wel dan is het nog triester met de maatschappij gesteld dan ik al dacht......
Je verzint de rest er gewoon bij.
De helft van wat je hier zegt heeft niemand hier ooit beweerd.
Nu eet jij ineens 'een keertje' friet. Zonet at je, om ons te overtuigen of iets dergelijks, ook heus wel friet en pizza en wel méér hoor! En je nam 'veel alcohol en redbull'. Dat je nog 'altijd gezonder eet dan de gemiddelde Nederlander' heeft daar natuurlijk geen flikker mee te maken. Je wil toch ook iets anders dan de gemiddelde Nederlander? Dan moet je geen vergelijkingen trekken met de gemiddelde Nederlander.

Niemand zit hier nu nog te zeiken over je maat, maar meer over het feit dat je het totaal verkeerd schijnt aan te pakken, maar nee, dat kan toch niet! Nu zijn we plots allemaal dik en pro-vetzucht. Dat slaat nergens op. Je ziet toch dat mensen hier juist tips geven [wat je zelf wou] dat je gezonder moet doen, dat gaat je alleen maar helpen hoor. Maar nee, je bent het er niet mee eens -vraag dan geen tips- en omdat je niet hoort wat je wilt horen - dat je ohzo geweldig en gezond eet - zijn we dik.

Niemand zegt 'oh jij bent slank, je hebt dús dof haar en een slechte huid'. Men zegt; als je al dat vet eet en alcohol drinkt [wat je zostraks zelf zei] kan je waarschijnlijk een veel mooiere huid krijgen door dat te minderen en gezonder te eten, er in ieder geval regelmaat en alles in aan te nemen.
De wereld is niet zo dom als jij denkt, want niemand die hier beweerd dat je door slank zijn dof haar krijgt.
Niemand zegt dat jij ineens niet meer ongesteld wordt -hoogstens in het begin van het topic, maar dat is nu al een tijdje niet meer-. Niemand zegt dat jij doodongelukkig bent.
pi_69937245
Je kunt wel ophouden hoor. Iedereen hier heeft door dat je tegen de 90 kg. weegt en een penis hebt.
pi_69937300
Jij snapt duidelijk mijn post niet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 juni 2009 @ 15:10:52 #170
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69937308
Jawel.
pi_69937321
53,0 vandaag
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 juni 2009 @ 15:14:27 #172
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_69937430
En morgen weer 53,5.
Jij hebt zo je prioriteiten verkeerd he.
Je kan beter jezelf opmeten etc.
Je weet toch ook wel dat veel góede modellen een voedingsdeskundige en fitness-instructeur achter zich hebben?
Maargoed, ik zou zeggen. Pak dat centimeterlint erbij, meet jezelf op en houd dat in de gaten.
Waarschijnlijk ben je toch gedoemd tot de Wehkamp. Er zijn er maar weinig die het tot de echte haute couture redden.
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:17:10 #173
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_69937518
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:35 schreef Dipkip het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het dikke onzin om door 2,5 kg. af te vallen 2 kledingmaten kleiner te krijgen?

Ik kan me niet precies herinneren hoeveel het bij mij scheelde tussen 36 en 32 maar ik denk toch eerder een kilo of 7?
Nee, volgens mij is 1 kledingmaat 4 a 5 kilo.
In me Burberry......
pi_69937580
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef ChipsZak. het volgende:
En morgen weer 53,5.
Jij hebt zo je prioriteiten verkeerd he.
Je kan beter jezelf opmeten etc.
Je weet toch ook wel dat veel góede modellen een voedingsdeskundige en fitness-instructeur achter zich hebben?
Maargoed, ik zou zeggen. Pak dat centimeterlint erbij, meet jezelf op en houd dat in de gaten.
Waarschijnlijk ben je toch gedoemd tot de Wehkamp. Er zijn er maar weinig die het tot de echte haute couture redden.
dat dus
Ja doei.
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:21:17 #175
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_69937660
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef KaVo het volgende:

Zit je nou echt de Franse en Italiaanse dames met Nederlandse dames te vergelijken?

Zij zijn ten eerste veel meer petite dan de NL`s (en de bv Duitse) dames (en dat heeft niks met vet te maken maar met bouw) en ten tweede zijn ze gemiddeld ook 25 a 30cm kleiner.
In me Burberry......
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:31:39 #176
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69938009
Waar maakt iedereen zich eigenlijk druk om? Dit is echt weer uitgedraaid op een typisch Fok! topic.

"Ik weet het beter"
-"Echt niet, wat ik zeg is waar"
"Lul niet, je weet helemaal niks"
"Lul zelf niet, jij bent dik/dun, dus je weet niet hoe het werkt bij dunne/dikke mensen"
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69938087
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:31 schreef fathank het volgende:
Waar maakt iedereen zich eigenlijk druk om? Dit is echt weer uitgedraaid op een typisch Fok! topic.

"Ik weet het beter"
"Lul zelf niet, jij bent dik/dun, dus je weet niet hoe het werkt bij dunne/dikke mensen"
Ik vind het wel meevallen. Het is meer onverstandige TS tegen de rest

En jij mag sowieso niet meepraten, fathank. Jij ongedisciplineerde
  donderdag 11 juni 2009 @ 15:38:43 #178
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_69938292
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:31 schreef fathank het volgende:

"Ik weet het beter"
Zeg Frits, waar blijft mn zoute popcorn?
In me Burberry......
pi_69938914
Praten tegen TS heeft toch weinig zin, maar Chipszak, ik wil ff zeggen dat ik je posts volledig steun, jij snapt wél waar het om gaat.

Daarbij, sinds wanneer ben je ongezond met maatje 40? Volgens mij is 40 een heel normale, gemiddelde maat die veel gezonde vrouwen met een goede conditie hebben. Zeker als je wat ouder bent, misschien zwanger bent geweest en je een stevige, brede lichaamsbouw hebt dan is maat 40 iets om hartstikke trots op te zijn! Kijk, als we gaan zeggen dat maat 60 vaak (en dan nog lang niet altijd) gepaard gaat met ongezond zijn, dan ben ik het daar mee eens, maar maat 40, kom op heej.....

(en nee, totaal geen jaloezie, heb maat 36/S en ben daar volledig tevreden mee)
I had a signature once. It was awful.
pi_69939280
Misschien moet je eens de docu: "the truth about size zero" gaan kijken.
Of heb je die al gezien?
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 juni 2009 @ 16:02:23 #181
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69939328
TS, je bent echt een voorbeeld voor me! Zo mooi mager en dan toch in het weekend losgaan met drank en fastfood... *zucht* ik wilde dat ik jou was
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69939388
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Praten tegen TS heeft toch weinig zin, maar Chipszak, ik wil ff zeggen dat ik je posts volledig steun, jij snapt wél waar het om gaat.

Daarbij, sinds wanneer ben je ongezond met maatje 40? Volgens mij is 40 een heel normale, gemiddelde maat die veel gezonde vrouwen met een goede conditie hebben. Zeker als je wat ouder bent, misschien zwanger bent geweest en je een stevige, brede lichaamsbouw hebt dan is maat 40 iets om hartstikke trots op te zijn! Kijk, als we gaan zeggen dat maat 60 vaak (en dan nog lang niet altijd) gepaard gaat met ongezond zijn, dan ben ik het daar mee eens, maar maat 40, kom op heej.....

Gezondheid is in de middenmoot (van 38 tot 42 ofzo) niet zozeer af te lezen van het gewicht/BMI/etc.

Dat wordt bepaald door hoeveel je beweegt, wat je eet, etc.
Genoeg mensen met maat 40 die die maat houden ondanks dat ze veel crap binnenkrijgen zeg maar..
Ja doei.
pi_69939430
Even voor de duidelijkheid. Gewicht zegt in deze nauwelijks wat. 10 kilo aankomen zou een ramp zijn, want dat betekend dat je voortaan met een pens en een dikke kop door het leven moet. Die mogelijkheid bestaat inderdaad als je die 10 kilo aankomt door teveel te eten en te weinig te bewegen. BMI verteld die meiden dat ze hartstikke gezond zijn terwijl ze voor het oog duidelijk te dik zijn. Op het moment dat je door sporten en dus door spiermassa een aantal kilo aankomt ziet het er al veel natuurlijker uit. Hetzelfde gewicht, maar een totaal ander voorkomen.

Aan een model worden geen eisen gesteld wat betreft spieren dus die zijn overbodig. Daar kan je ook erg veel gewicht mee besparen. Kan me dan ook heel goed voorstellen dat de BMI op tilt slaat terwijl er eigenlijk niet heel veel aan de hand is.

Op de foto zien modellen er vaak erg goed uit terwijl je op straat eerder naar haar wat gespierdere/vollere zus zou kijken. Zolang de kleren er maar goed uitzien op de foto of de catwalk. Het model is niet meer dan een lopende kapstok.

Iedereen zijn of haar ding. Als TS nog af wil vallen moet ze dat vooral lekker zelf weten. Zolang ze gewoon blijft eten is er niets aan de hand. Zonder spiermassa weeg je toch al snel vrij weinig.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_69939502
quote:

QFT. Ik denk dat veel vrouwen met maat 40 gewoon een gezond BMI hebben (hoewel die BMI-schaal ook weer niet zo'n belangrijke indicator van gezondheid is).
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:13:07 #185
157922 fathank
pi_69939821
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Het is meer onverstandige TS tegen de rest

En jij mag sowieso niet meepraten, fathank. Jij ongedisciplineerde
Menig mens is jaloers op mijn afgetrainde lichaam. Het resultaat van hard trainen, goed eten en veel rusten. .
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Chav het volgende:

[..]

Zeg Frits, waar blijft mn zoute popcorn?
Zout maakt dik .
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:17:37 #186
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_69940025
Wat een briljant topic. De ene helft van de vrouwen is stikjaloers en laat dat merken door de topicstarter af te zeiken, en de ander helft van de vrouwen is stikjaloers en laat dat merken door het eens te zijn met die eerste helft.

Dit moet ik gewoon volgen. Elke FOK!-vrouw laat zich zo ontzettend kennen hier. Leuk leesvoer voor later.
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:18:46 #187
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69940073
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Zout maakt dik .
Bedankt voor de tip, voortaan maar niet meer over de patat heen doen dan.
pi_69940143
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Sander het volgende:
Wat een briljant topic. De ene helft van de vrouwen is stikjaloers en laat dat merken door de topicstarter af te zeiken, en de ander helft van de vrouwen is stikjaloers en laat dat merken door het eens te zijn met die eerste helft.

Dit moet ik gewoon volgen. Elke FOK!-vrouw laat zich zo ontzettend kennen hier. Leuk leesvoer voor later.
dude
Ja doei.
pi_69940171
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 20:52 schreef KaVo het volgende:
Nouja, dat maatje 32 is ook niet letterlijk wat ik wil bereiken. vond het wel een duidelijke topictitel
in mijn posts staat 52 kilo dus hoef waarschijnlijk nog maar zo'n 2 kilo. het gaat me er niet om in welke maat kleding ik pas, maar hoe het eruit ziet. geloof mij die benen en dat buikje mag echt wel wat van af.
en anorexia heb ik niet ik hou van lekker eten
maargoed heb eigenlijk geen zin om hier te gaan bewijzen dat er voor een model wel wat af kan en ik geen anorexia heb.. want het slaat natuurlijk nergens op.

dus geen mensen hier verder die al slank zijn maar superslank willen zijn?
Ik moet voor het wielrennen goed op gewicht zijn. Ik ben 1.66m en ik weeg nu 58.5kg voor het mooie zou het 57kg moeten zijn maar ik ga mijzelf niet hongeren en dat is ook niet mogeljik als ik zoveel moet trainen. Dan val ik van mijn fiets. Ik heb zelf maatje 36 en dat vind ik wel goed zo.

Ik denk dat je als catwalkmodel wel mager moet zijn en dat je met een uitgebalanceerd dieet die 2kg wel eraf kan krijgen en je op gewicht kan blijven. Maar ik wil er wel 1 ding bij zeggen. Ik las hier ergens dat je wel wat vet van buik en nog iets anders af wil hebben. Die 2kg hoeft er niet perse daar af te gaan he!
Haters gonna hate.
pi_69940271
quote:

OK, hier moet ik gewoon even op inhaken. Ten eerste is maat 40 nu niet meer de maat 40 van jaren terug, eerder 42 of 44. Vrouwen willen gewoon graag in een bepaalde maat passen en de confectie industrie past zich hierop aan. Ten tweede is maat 40 echt niet een ideale vrouwenmaat hoor. Omdat veel vrouwen in NL wel die maat hebben maakt dat niet meteen dat het ook goed is. Zo lust ik er nog wel een paar. Overgewicht is een toenemend probleem in NL en het begint altijd met een maatje meer. Ten derde wurmen vrouwen zich alsnog in een bepaalde maat waar ze in de meeste gevallen te dik voor zijn dus hebben veelal zowiezo een grotere maat nodig dan ze kopen.....
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:24:17 #191
157922 fathank
pi_69940304
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, voortaan maar niet meer over de patat heen doen dan.
Vergeet de Frites Lijn saus niet van Remia . En de Hela Curry light .
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:24:36 #192
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_69940311
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dude
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dus
pi_69940327
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 12:28 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Deels wel met je eens. Ik zou volgens de BMI maximaal 69 kilo mogen wegen, terwijl ik niet eens denk dat ik dat gewicht ooit haal. Als ik 75 of 80 zou wegen, zou ik heel tevreden zijn. Het is mijn bouw gewoon niet om bijv. 65 kilo te wegen. Ik kan alles, maar ik ben ook gewoon gezond. Geen problemen met cholesterol, geen diabetes, geen bloeddrukproblemen, etc. Ik eet ook gewoon gezond, ik kan trappen lopen zonder te hijgen, ik kan sporten als het moet (ik vind het niet leuk, maar ik kan het wel gewoon zonder lichamelijke problemen).

Maar dat is wel het verschil met TS. Ik kan me best voorstellen dat ze geen tien kilo aan zou willen komen omdat ze dit gewicht gewend is, maar iedereen met meer dan drie hersencellen kan toch wel bedenken dat het niet gezond is als je structureel 800 kcal per dag te weinig eet en er dan ook nog op sport. Je lichaam moet ergens energie vandaan halen en als het niet uit je voeding is, dan is het dus uit je lichaam zelf. En gezien daar al een zeer beperkte massa van aanwezig is in dit geval...
Hier wil ik wel even op inhaken. Het is nu idd 2000cal voor vrouwen maar een aantal jaren geleden stond er 1500cal op de verpakking. Het is dus aan de maatschappij aangepast. TS is dus niet aan het ondervoeden.
Buiten dat. Op trainingsdagen met het wielrennen train ik wel eens 150km op 1 dag. Ik neem dan 2000cal tot mij en op niet trainingsdagen kom ik ook niet over de 1500cal heen hoor. En ik ben 1.66m en 58.5kg.
Haters gonna hate.
pi_69940328
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef Sander het volgende:

[..]

[..]
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dude
Ja doei.
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:29:14 #195
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_69940488
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Vergeet de Frites Lijn saus niet van Remia . En de Hela Curry light .
Ik denk dat ik maar op lucht ga leven...
In me Burberry......
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:30:01 #196
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69940517
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef Chav het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar op lucht ga leven...
Daar krijg je zo'n opgeblazen buik van.
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 juni 2009 @ 16:30:47 #197
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69940549
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Sander het volgende:

Geloof me, ik ben best wel eens jaloers op andere vrouwen... Maar niet op deze mevrouw, want volgens mij heeft ze geen tieten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69940558
Hela Curry Light? Hoe durven ze!!!!!
Ja doei.
pi_69940560
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Geloof me, ik ben best wel eens jaloers op andere vrouwen... Maar niet op deze mevrouw, want volgens mij heeft ze geen tieten
Ja doei.
pi_69940578
oh wacht.. ik heb zelf ook geen tieten
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')