Heb ik afgelopen week al gedaanquote:
HELL NO!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen week al gedaan![]()
Wil je misschien bijverdienen?
Wat schuift het?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen week al gedaan![]()
Wil je misschien bijverdienen?
Danke, heb helaas geen energy drink meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
succes met niet slapen, heb je genoeg redbull ?
Die andere 2 zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef Ada. het volgende:
De ontdekking van de hemel![]()
Max Havelaar![]()
Gijsbrecht van Amstel![]()
De andere 2 heb ik niet gelezen.
Pff, dat had ik ook als ik in de 2e niet had gefaaldquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:47 schreef Ascendancy het volgende:
Tering, wat een baggerboeken.
Ik snap niet hoe een mens max havelaar kan lezen. Ik viel steeds in slaap
Anti-climax: Examens gehad en heb nu vakantie
Wij moesten het lezen, maar er werd niets over gevraagdquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pff, dat had ik ook als ik in de 2e niet had gefaald![]()
Van Max Havelaar hebben we alleen klassikaal de eerste twee pagina's gelezen en voor de rest hebben we gewoon de film gekeken
Alleen de eerst zin van Max Havelaar is leuk, de eerste 300 blz. van De ontdekking van de hemel zijn hels om te lezen (wat het boek dus een rotboek maakt, van een goed boek zijn de eerste 40 blz. al boeiend) en Gijsbrecht is gewoon ouderwetsch. De andere twee noteer ik even.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die andere 2 zijn![]()
Havelaar en Amstel waren verplicht, De ontdekking is gewoon om interessant te doen
Ik heb alleen maar Suezkade helemaal gelezen. Van de ontdekking van de hemel heb ik alleen de eerste helft gelezen (wat blijkbaar het kutst wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:50 schreef Siniti het volgende:
Mensen die boeken lezen voor hun boekverslagen
quote:Achterkant:
In der Pubertät zeichnet ihn ein auffälliger Adamsapfel aus, den er mit allerlei Schmuck sowohl betont als auch verdeckt.
Vertaling?quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:02 schreef Japsnars het volgende:
Duits is trouwens ook een ramp en dat komt eigenlijk alleen maar omdat het boek zo kut is.
[..]
"In de puberteit werd hij gekenmerkt door een zeer opvallende adamsappel, die hij met allerlei sieraden zowel benadrukte als bedekte."quote:
Tering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:07 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
"In de puberteit werd hij gekenmerkt door een zeer opvallende adamsappel, die hij met allerlei sieraden zowel benadrukte als bedekte."
Inderdaad, kloteboek.
Haha, ja. Maar net alsof mannen wel op adamsappels vallen? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tering.
Dat moet gewoon over een homo gaan. Je Adamsappel accentueren
The titel verwijst naar de centrale metaphor waarin Mahlke de muis is en de maatschappij de kat. Mahlke's grote adamsappel is de bindende factorquote:The title relates to the central metaphor, in which Mahlke is the mouse and society is the cat. Mahlke's large larynx is the leitmotif:
Vrouwen wel dan? Mijn vriendin vind het soms grappig om aan te voelen, maar daar houdt het ook opquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:09 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Haha, ja. Maar net alsof mannen wel op adamsappels vallen? Ik weet het niet.
Dat is juist de hele grap, hij heeft de nobelprijs voor literatuur gewonnenquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vrouwen wel dan? Mijn vriendin vind het soms grappig om aan te voelen, maar daar houdt het ook op
Hoe bedenk je als schrijver zoiets slechts?
Tering. Als ik nou een verhaal verzin over een man die zijn kankergezwel van 10 kilo aankleed en er gesprekken mee heeft, krijg ik die prijs dan ook?quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is juist de hele grap, hij heeft de nobelprijs voor literatuur gewonnen
Ik zeg doen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tering. Als ik nou een verhaal verzin over een man die zijn kankergezwel van 10 kilo aankleed en er gesprekken mee heeft, krijg ik die prijs dan ook?
Ik plak slechts wat dingen van wiki ter verduidelijkingquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:15 schreef Nam_Soldier het volgende:
Het is dus "Katz und Maus" van Günter Grass.
En TS haalt al z'n info van Wikipedia!
Hoe laat begint je school morgen eigenlijk?quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik plak slechts wat dingen van wiki ter verduidelijking
Voor mijn echte samenvatting ga ik natuurlijk scholieren.com gebruiken dat is immers wel een goede bron
De enige dag in de week dat het om half 9 begintquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:20 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Hoe laat begint je school morgen eigenlijk?
Godsamme, wat ben ik blij dat ik studeer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De enige dag in de week dat het om half 9 begint![]()
Ik heb wel weer 2 tussenuren wat mij genoeg tijd geeft om het op school uit te printen en wat energy drink weg te drinken
net of dat veel beter is, wij hebben hier op de uni ook gewoon boekverslagenquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:25 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Godsamme, wat ben ik blij dat ik studeer.
Nee die betogen van 3000 woorden zijn lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
net of dat veel beter is, wij hebben hier op de uni ook gewoon boekverslagen
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 4 juni 2009 01:25 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Godsamme, wat ben ik blij dat ik studeer.
Ik heb nooit college voor 11 uur, en mijn deadlines zijn altijd om 5 uur 's middags. Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
net of dat veel beter is, wij hebben hier op de uni ook gewoon boekverslagen
College's beginnen hier om 9.00 uur stipt, en deadlines zijn altijd tussen 20.00 - 21.00quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:29 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Ik heb nooit college voor 11 uur, en mijn deadlines zijn altijd om 5 uur 's middags. Ik bedoel maar.
Wauw, wat bof ik.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
College's beginnen hier om 9.00 uur stipt, en deadlines zijn altijd tussen 20.00 - 21.00
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |