Heb ik afgelopen week al gedaanquote:
HELL NO!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen week al gedaan![]()
Wil je misschien bijverdienen?
Wat schuift het?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb ik afgelopen week al gedaan![]()
Wil je misschien bijverdienen?
Danke, heb helaas geen energy drink meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef swarmahoer het volgende:
succes met niet slapen, heb je genoeg redbull ?
Die andere 2 zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:45 schreef Ada. het volgende:
De ontdekking van de hemel![]()
Max Havelaar![]()
Gijsbrecht van Amstel![]()
De andere 2 heb ik niet gelezen.
Pff, dat had ik ook als ik in de 2e niet had gefaaldquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:47 schreef Ascendancy het volgende:
Tering, wat een baggerboeken.
Ik snap niet hoe een mens max havelaar kan lezen. Ik viel steeds in slaap
Anti-climax: Examens gehad en heb nu vakantie
Wij moesten het lezen, maar er werd niets over gevraagdquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pff, dat had ik ook als ik in de 2e niet had gefaald![]()
Van Max Havelaar hebben we alleen klassikaal de eerste twee pagina's gelezen en voor de rest hebben we gewoon de film gekeken
Alleen de eerst zin van Max Havelaar is leuk, de eerste 300 blz. van De ontdekking van de hemel zijn hels om te lezen (wat het boek dus een rotboek maakt, van een goed boek zijn de eerste 40 blz. al boeiend) en Gijsbrecht is gewoon ouderwetsch. De andere twee noteer ik even.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die andere 2 zijn![]()
Havelaar en Amstel waren verplicht, De ontdekking is gewoon om interessant te doen
Ik heb alleen maar Suezkade helemaal gelezen. Van de ontdekking van de hemel heb ik alleen de eerste helft gelezen (wat blijkbaar het kutst wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:50 schreef Siniti het volgende:
Mensen die boeken lezen voor hun boekverslagen
quote:Achterkant:
In der Pubertät zeichnet ihn ein auffälliger Adamsapfel aus, den er mit allerlei Schmuck sowohl betont als auch verdeckt.
Vertaling?quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:02 schreef Japsnars het volgende:
Duits is trouwens ook een ramp en dat komt eigenlijk alleen maar omdat het boek zo kut is.
[..]
"In de puberteit werd hij gekenmerkt door een zeer opvallende adamsappel, die hij met allerlei sieraden zowel benadrukte als bedekte."quote:
Tering.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:07 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
"In de puberteit werd hij gekenmerkt door een zeer opvallende adamsappel, die hij met allerlei sieraden zowel benadrukte als bedekte."
Inderdaad, kloteboek.
Haha, ja. Maar net alsof mannen wel op adamsappels vallen? Ik weet het niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Tering.
Dat moet gewoon over een homo gaan. Je Adamsappel accentueren
The titel verwijst naar de centrale metaphor waarin Mahlke de muis is en de maatschappij de kat. Mahlke's grote adamsappel is de bindende factorquote:The title relates to the central metaphor, in which Mahlke is the mouse and society is the cat. Mahlke's large larynx is the leitmotif:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |