quote:Beste Daphne,
allereerst hartelijk dank voor jouw mening op onderstaand bericht. Dit bericht heb ik zelf ook onder ogen gekregen maar is niet van mijn hand. Mijn vraag is dan ook waarom je deze reactie naar mij stuurt? Graag verneem ik daarop jouw antwoord.
Van enig verleden van mevrouw F. ben ik op de hoogte hetgeen haar aantijgingen jegens jouw individu niet ontkracht.
Ik heb reeds de eigenaar van Fok verwittigd zodat deze tijdig zijn rechtsbijstandsverzekering kan aanroepen. Dat leek me een schappelijke geste richting hem aangezien dit hem ook zomaar overkomt. Kunt je mij vertellen bij welk advocatenkantoor jij en/of je fotograaf aangesloten zit? Het zou immers stom toeval zijn als de eigenaar van Fok precies dezelfde heeft.
Ik zie je antwoord graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Mikey
Oehhh. dat soort chicks slikken altijd lekker gulzigquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:29 schreef Albinoneger het volgende:
we hebben een hyves
http://tunisialover1984.hyves.nl/
Ik niet, maar mijne staat ook op prive.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb een krabbel!!!
http://at4nube.hyves.nl/
Voor hun is dat een soort glazuur.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:42 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Oehhh. dat soort chicks slikken altijd lekker gulzig
Wat ben jij een moraalridder! Hier posten maar wel lid zijn van stop internetpesten!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb een krabbel!!!
dat zag ik ook alquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat ben jij een moraalridder! Hier posten maar wel lid zijn van stop internetpesten!![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat ben jij een moraalridder! Hier posten maar wel lid zijn van stop internetpesten!![]()
leipe vrienden heb jijquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik heb een krabbel!!!
voeg me toe dan, ik wil alle relaccounts op mn hyvesquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef Meddo het volgende:
Ik heb voor deze gelegenheden een speciale krabbel hyves![]()
Voor overige gelegenheden heb ik trouwens geen hyves![]()
TIETUH
alleen maar bazen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:46 schreef pisnicht het volgende:
[..]
leipe vrienden heb jij
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
hij probeert zelfs zo'n msn/breezer mondje te trekken volgens mij.quote:
Potentieel gifje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef Jordy-B het volgende:
Het is natuurlijk wel een heel vervelende situatie... volgens haar weblog-introductieverhaaltje, heeft ze Narcolepsie en Cataplexie...
1. Narcolepsie is een slaapziekte, wat je zelf niet in de hand hebt en elk moment van de dag kunt krijgen, ff kort samen gevat je kunt het zomaar overal krijgen (in winkels, op straat, in de trein enz)
2. Cataplexie is dat je met je hoofd in een keer als een catapult naar voren schiet erg pijnlijk voor je nek.
3. Je krijgt de aanvallen vooral bij heftige emoties:
* Dus niet lachen
* Niet huilen
* Niet schrikken
en ik vermoed dat het volgende aan het lijstje mag worden toegevoegd:
* Niet doordraaien doordat je foto's gebruikt worden, maar niet op de gewenste manier en vervolgens de "schuldige" terroriseren.
Zou Daphne nu de hele tijd headbangend in slaap sukkelen?
sneu? heb je dr berichtjes gelezen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik vind het een beetje sneu worden wel...
Nee, alleen nog maar afbeeldingenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
sneu? heb je dr berichtjes gelezen?
hierrrrquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:53 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Nee, alleen nog maar afbeeldingen
Waar kan ik het best terecht voor de berichten, hier of in het paint topic?
Wat een onleesbare troepquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hierrrr
Danny, de politie staat straks ook aan jouw deur
Zelfs Henk Westbroek accepteert ze nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:54 schreef reetveter het volgende:
Schijnt dat ik niet geaccepteerd word door die vrouw
Henkie!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zelfs Henk Westbroek accepteert ze niet
quote:Henk (120)
vandaag, 23:54
He jochie,
mooie tattoe heb jij zeg.
Groetjes Henk
whahahaquote:
dat dacht ik eerst ook, totdat ik klem zat tussen de gokkast, de muur en een walvis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:56 schreef koemleit het volgende:
toch he als ik ben stappen zou ik haar geven....
zo vet om zulks lelijke mokkels te versieren.
Hint: Die zijn allemaal van 1 persoon afkomstigquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:57 schreef porsche1 het volgende:
In dat vorige topic van dit, in de OP, heeft heel die familie last van taal fouten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |