hahahahahahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:34 schreef Saaaaab het volgende:
TS IS TERRORIST EN PROBEERT ZIJN GEDRAG GOED TE PRATEN!!!!!11
EENS.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:34 schreef Saaaaab het volgende:
TS IS TERRORIST EN PROBEERT ZIJN GEDRAG GOED TE PRATEN!!!!!11
Het is vaker dan! Leer dat nou eens godverredomme nog aan toe.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
+ Het kan vaak erger zijn als gedacht, het worden mannen.
En dit dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef Manono het volgende:
van een vliegtuig crash leer je doorgaans niet zoveel hoor
Wie opent zo'n kist eigenlijk?quote:
Geen idee, maar men leert wel degelijk van een crash.quote:
Dat ook jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef gabberklaas het volgende:
Kinderen die tegenwoordig met een helmpje op fietsen.
boh.. vroeger toen je een grote wond had op je knie en dan na 1 dag weer viel op die knie.. Dat waren pas tijdenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ook jaVan die ouders die vinden dat hun kind geen stootje of schrammetje mag krijgen, en daarom ook niet naar de speeltuin mag, mag fietsen zonder helm ofzo
![]()
sterf ofzo...
En ik heb al 20 jaar een kogel in mijn long zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:52 schreef kurk_droog het volgende:
EENS!
Ik heb al 10 jaar een splinter in mijn pols zitten die we er toen niet uit kregen. Ziekenhuis? Nee, ben toch een man
Juist, toen je nog bloedend naar huis liep en een Dommel pleister kreeg. Dan kon je weer terug naar de speeltuin om je op andere plekken te bezerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
boh.. vroeger toen je een grote wond had op je knie en dan na 1 dag weer viel op die knie.. Dat waren pas tijden
Meen je dat serieus??quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef zhe-devilll het volgende:
Tuurlijk joh, tot jouw kind zich kapot valt dankzij tegels onder een schommel!
Of tot je ouders omkomen bij een vliegtuig ramp..ja gewoon niet beveiligen idem, zeer goed plan!
Of denk je niet verder dan je korte neus lang is ofzo?
Ik heb wel eens gehoord van een kinderboerderij in de VS...quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat ook jaVan die ouders die vinden dat hun kind geen stootje of schrammetje mag krijgen, en daarom ook niet naar de speeltuin mag, mag fietsen zonder helm ofzo
![]()
sterf ofzo...
Vroeger dronk ik mijn aanmaaklimonade puur. Dat waren echte mannen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:26 schreef DaanA het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van een kinderboerderij in de VS...
VAN PLASTIC![]()
Met plastic dieren en zo. Want dat is veel hygiënischer dan een echte.![]()
Kom op zeg, je kunt jezelf toch niet volwassen noemen als je als kind nog nooit door en bok omvergestoten bent met zijn hoorntjes?
Och, zelfbehoud van de kinderboerderij-eigenaar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vroeger dronk ik mijn aanmaaklimonade puur. Dat waren echte mannen.
Je verhaal van plastic dieren is wel uitermate triest trouwens. De neergang van de mensheid kun je het noemen.
Als er maar een disclaimer is toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:35 schreef DaanA het volgende:
[..]
Och, zelfbehoud van de kinderboerderij-eigenaar.
Want als een kind een schrammetje oploopt van een echt dier, dan heeft-ie toch wel recht op tenminste 10 miljoen schadevergoeding.
Opzich is et ook niet zon gek idee, vrouwen van plastic zijn ook beter dan de gewonequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:35 schreef DaanA het volgende:
[..]
Och, zelfbehoud van de kinderboerderij-eigenaar.
Want als een kind een schrammetje oploopt van een echt dier, dan heeft-ie toch wel recht op tenminste 10 miljoen schadevergoeding.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Opzich is et ook niet zon gek idee, vrouwen van plastic zijn ook beter dan de gewone
gastquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef Manono het volgende:
van een vliegtuig crash leer je doorgaans niet zoveel hoor
haha heerlijk die onwetendheid iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
gastalle veiligheid die vliegtuigen nu bieden is te danken aan alle crashes/fouten die plaats hebben gevonden.
Zo eens!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef gabberklaas het volgende:
Kinderen die tegenwoordig met een helmpje op fietsen.
En ook omdat het onveiliger lijkt te worden met al die PedoBears op de loer, vroegáh kende je de hele buurt en liet je je kind gewoon spelen maar nu hoop je dat ie thuiskomt na het buitenspelenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:14 schreef Barcaconia het volgende:
Die zijn er ook nog wel, maar er zijn er ook een hoop die met helmpjes op fietsen, niet in de speeltuin mogen spelen etc. Dat wordt steeds erger met al die veiligheidspropaganda....
Het enige gevaar voor kinderen van tegenwoordig is dat ze een paar pixels bloed op hun beeldscherm zien, of dat ze Taksi krijgen ipv Suiker-Free Taksiquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:18 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
En ook omdat het onveiliger lijkt te worden met al die PedoBears op de loer, vroegáh kende je de hele buurt en liet je je kind gewoon spelen maar nu hoop je dat ie thuiskomt na het buitenspelen![]()
Half eens met klacht, tegenwoordig zijn veel kinderen allemaal pussays, vroeger toen ik van mijn fiets op weg naar basisschool zette ik daar een pleister waarna ik gewoon de lessen volgde met pijnlijke knie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |