die supporters van ze wilden zelf degraderenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:23 schreef ASroma het volgende:
vanwaar de antipathie tegen roda?
Toen Heracles promoveerde ging hij wegquote:
Nietszeggende clubquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:23 schreef ASroma het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af. Als je voor Cambuur bent oké, maar meeste is niet zozeer voor Cambuur maar vooral tegen Roda.quote:
Logisch.. die had het al in 2 potjes kunnen beslissen voor Cambuur.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:22 schreef Blawh het volgende:
De Visscher gaat dus weg bij Cambuur.
De Visscher gaat altijd weg bij clubs die gepromoveerd zijn. Was bij de Graafschap ook al zo.quote:
- Reserve moffenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:23 schreef ASroma het volgende:
Heh, het is net Menzo, maar dan op het veldquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen Heracles promoveerde ging hij weg
Toen De Graafschap promoveerde ging hij daar weg.
Nu promoveert Cambuur waarschijnlijk... do the math.
Iedereen is voor de underdog.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:23 schreef ASroma het volgende:
Zijn al 4,5 duel tegen een Jupiler League club de mindere, dan moet je er gewoon uit.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:23 schreef ASroma het volgende:
Uuh, dan gaat hij weg denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen Heracles promoveerde ging hij weg
Toen De Graafschap promoveerde ging hij daar weg.
Nu promoveert Cambuur waarschijnlijk... do the math.
Daarom.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:23 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Underdog heeft altijd de meeste steun
Zie Soderling - Nadal (en zijn boze oom)
mwah groot stadion, grote supporter-schare..........anyhow we krijgen er zo te zien rkc voor in de plaats, net zo erg als niet ergerquote:
De spelers moeten gewoon naar het uitvak gaan en een feestje vieren. Zo van, nu hebben jullie je zinquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef Charles.Darwin het volgende:
Dat "Degradeer voor ons"-spandoek gaat nog een heel lang leven tegemoed als het zo door gaat. Ik voorzie een nieuwe OP voor het Roda topic
Ja, dan hoop ik toch echt dat De Graafschap er in weet te blijven. Leuke club. Net als FC Volendam overigens.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:27 schreef ASroma het volgende:
[..]
mwah groot stadion, grote supporter-schare..........anyhow we krijgen er zo te zien rkc voor in de plaats, net zo erg als niet erger
De brabantse of de gelderlandse?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef sexymofo het volgende:
wat een negatieve commentator trouwens bij de graafschap :S
Graafschap is alleen al leuk vanwege de supporters en de sfeer in het stadion. Elke wedstrijd totaal uitverkocht. Daarom moeten ze erin blijven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ja, dan hoop ik toch echt dat De Graafschap er in weet te blijven. Leuke club. Net als FC Volendam overigens.
Die wedstrijd gaat nog heel lang duren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:29 schreef NoizEkick het volgende:
Bij RKC-Graafschap is het trouwens doodstil vergeleken met Cambuur-Roda.
Dus daarom is het altijd zo leegquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
RKC met hun kut pasjessysteem![]()
Als neutrale toeschouwer kom je in dat kutstadion niet binnen![]()
wat wil je.. RKC.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:29 schreef NoizEkick het volgende:
RKC thuis, dat zegt genoeg, saaiste club uit het betaalde voetbal. Nou ja, op Omniworld na.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:29 schreef NoizEkick het volgende:
Mooi toch! Leuke buffer voor Heraclesquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef neilpad het volgende:
Cambuur en RKC.. volgens mij hebben die nog minder te zoeken in de Eredivisie dan het FC Volendam van de eerste seizoenshelft.
En dan nog enkele internationals missen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:30 schreef Charles.Darwin het volgende:
Rust ... arm Roda. Enkel A-spelers op de bank, achter in een uit wedstrijd ... oei oei
Inderdaad, daarom gun ik het de Graafschap ook om in de Eredivisie te blijven. Leuke sfeer altijd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
wat wil je.. RKC.![]()
Kan me nog herinneren dat ze ooit tijdens de carnavalsperiode een actie hadden dat wanneer je verkleed was, je er gratis in mocht. Zat het stadion nog niet voor de helft vol. Eredivisie notabene.
Eigenlijk hadden ze nog steeds in de Eredivisie moeten blijven, maar die gierige faalhaas van een Mark Wotte heeft die Waalwijkers naar de Jupiler League gestuurd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
RKC thuis, dat zegt genoeg, saaiste club uit het betaalde voetbal. Daarom wil ik ook dat De Graafschap erin blijft.
Die voelen zich ook net zoals Alva met z'n Spanjaarden toen ze in 1574 Leiden probeerden te veroveren. Geen schijn van kans, moe, aangeslagen, in de touwen. En dan in zo'n stadion met 10.000 bloeddorstige mongolen in de kracht van hun leven die liever doodgaan dan dat ze die pot nog gaan verliezen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:30 schreef Charles.Darwin het volgende:
Rust ... arm Roda. Enkel A-spelers op de bank, achter in een uit wedstrijd ... oei oei
Ik werd vorig seizoen geweigerd na 2 uur in de auto te hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Dus daarom is het altijd zo leegmassa's neutrale supporters zouden er willen plaatsnemen maarja die pasjes.
Misschien moet je dan vantevoren even op de site kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik werd vorig seizoen geweigerd na 2 uur in de auto te hebben
gezeten omdat ik geen RKC pas had
Publiek zorgt daar idd voor veel beweging. Afgelopen seizoen ook weer war voorbeeldjes van gehadquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
RKC thuis, dat zegt genoeg, saaiste club uit het betaalde voetbal. Nou ja, op Omniworld na.Daarom wil ik ook dat De Graafschap erin blijft.
Een van de leukste uitwedstrijden in het seizoen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom gun ik het de Graafschap ook om in de Eredivisie te blijven. Leuke sfeer altijd.
De Graafschap vind ik wel de minste van de drie. Het zijn geen Superboeren, maar lamme agrariërs.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef TheYoung1 het volgende:
Wordt een leuke competitie komend seizoen, met VVV, De Graafschap en Cambuur....
Mwah, ik zie toch echt 10x liever Cambuur dan dat doodsaaie Volendam.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:31 schreef neilpad het volgende:
Cambuur en RKC.. volgens mij hebben die nog minder te zoeken in de Eredivisie dan het FC Volendam van de eerste seizoenshelft.
RKC uit blijft toch altijd leuk, mooie kroeg daarquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
RKC thuis, dat zegt genoeg, saaiste club uit het betaalde voetbal. Nou ja, op Omniworld na.Daarom wil ik ook dat De Graafschap erin blijft.
Mja, ze speelden aardig voetbal in de tweede seizoenshelft maar Volendam is toch wel een trieste bende.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, ik zie toch echt 10x liever Cambuur dan dat doodsaaie Volendam.
Jij wordt toch overal geweigerd? Op basis van gezichtscontrole alleen al?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een elftal vol met cultgasten als Verhoeven en Platje is nooit saai.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, ik zie toch echt 10x liever Cambuur dan dat doodsaaie Volendam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verhoeven in Oranje!! Oh wacht, daar speelt hij al inquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een elftal vol met cultgasten als Verhoeven en Platje is nooit saai.
Doe mij maar een club met een leuke fanatieke aanhang als Cambuur.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een elftal vol met cultgasten als Verhoeven en Platje is nooit saai.
Ze hebben alleen geen fans (laat staan uitpubliek)quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:39 schreef Heerlijkheid het volgende:
Volendam speelde nog aardig voetbal ook, en dat in de Eredivisie.
lamme agrariërsquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Graafschap vind ik wel de minste van de drie. Het zijn geen Superboeren, maar lamme agrariërs.
Het zijn idd ontzettende arrogante kutkneuzen, die stewards daar. Toen ik met RBC nog wel eens in dat kutdorp kwam viel me dat altijd op, helemaal in de Eredivisie-tijd. Dan had je ook nog een paar van die doorgesnoven VMBO-afhakers in zo'n kroeg naast de kerk... Echt, wat een ontzettende kutclubquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
x2.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe mij maar een club met een leuke fanatieke aanhang als Cambuur.
Dat was zo moeilijk nog niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
De mening die jij deelt deel ik ook.
Denk daar maar eens over na
En ik deel de mening die jij deelt en die ook weer gedeeld wordt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
De mening die jij deelt deel ik ook.
Denk daar maar eens over na
RTL7quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Wat is dat van Heerenveen - Cambuur op Eredivisielive?
Is er nergens een live uitzending van Cambuur - Roda?
RTL 7.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Uhm, op RTL7 misschien?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat ontbreekt er bij Volendam inderdaad, heb je volkomen gelijk in, maar ik bedoelde dat ik het team zelf allesbehalve saai vond afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe mij maar een club met een leuke fanatieke aanhang als Cambuur.
Nee helaas nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Wel een enorm gehyped team overigens.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat ontbreekt er bij Volendam inderdaad, heb je volkomen gelijk in, maar ik bedoelde dat ik het team zelf allesbehalve saai vond afgelopen seizoen.![]()
dit dus en je hebt nooit last van die supporters daarquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
RKC uit blijft toch altijd leuk, mooie kroeg daar
En daar kun je het hek doortrappen als je na de wedstrijd te lang wordt opgesloten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dit dus en je hebt nooit last van die supporters daar
True, maar had liever een Heraclied als naamgever van de award gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heeft je toch mooi de Melvin Platje award opgeleverd
Volgens jaar de Qays Shayesteh Award dan maarquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
True, maar had liever een Heraclied als naamgever van de award gezien.
Dan zal ik hem niet winnen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Volgens jaar de Qays Shayesteh Award dan maar
Heraclieden fluiten niet tegen elkaar, logische beslissing dus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef Frankz0rz het volgende:
Van Veldhoven zal wel weer het één en ander aan te merken hebben na deze actie tegen Hadouir
Maar dit keer heeft ie misschien gelijk, leek toch geen zuivere koffie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef NoizEkick het volgende:
Van Veldhoven zit al nee-schuddend met zn ellebogen op z'n knieën toe te kijken.
Dan staan ze nu quitte.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Roda genaaid, 100% strafschop niet gegeven!
Toch niet 100% genoeg danquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Uhm, ik weet niet eens waarvoor je 'm gewonnen hebt. Enlighten me, please
quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:02 schreef WeebI het volgende:
# 20. Melvin Platje-award
Voor de user bij wie het topic direct een stuk beter wordt als hij erin verschijnt.
[ afbeelding ] Deze nieuwe award is de enige die gedeeld moet worden. Blawh en BliksemSchigt deden niets voor elkaar onder en kregen allebei nog een stem in het laatste uur voor de deadline. De winnaars kregen zo 'weinig' stemmen omdat ook methodmich lang mee streed. Hij werd derde met twaalf stemmen. RayMania, die genomineerd was voor maar liefst vijf awards, wordt hiermee de grote verliezer, aangezien hij niet één prijs wint.
16 Blawh
16 BliksemSchigt
Nee hoor. Zonder die fout van de scheidsrechter bij de vorige wedstrijd hadden we hier niet eens gestaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef Prosac het volgende:
Nou, is dat ook weer in evenwicht.
Nog lang niet hoorquote:
haha ja, dat was die 10-euro actie naar RKCquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
En daar kun je het hek doortrappen als je na de wedstrijd te lang wordt opgesloten.
Och gerum......... Roda weer genaaid. Laat me raden, ze gaan weer janken over de scheidsrechter na de wedstrijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef Scorpie het volgende:
idd, moest gewoon rood voor een schwalbe zijn.quote:
Harm van Veldhoven voorop. Die Belg ziet ook achter elke boom meerdere vijanden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Och gerum......... Roda weer genaaid. Laat me raden, ze gaan weer janken over de scheidsrechter na de wedstrijd![]()
quote:
Nog erger dan Gibbsquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
![]()
Ceulaer was nog dramatischer dan Bruins
Dat zijn er immers ook maar 200 gok ik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef sexymofo het volgende:
500 graafschapsupporters komen ook gewoon boven RKC uit
Er staat wat op het spel, dan is het altijd een stuk leuker!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:02 schreef Prosac het volgende:
Niveau is natuurlijk om te janken, maar wel een leuke pot voetbal.
My words, en van iemand anders boven jou zag ik al.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:02 schreef Prosac het volgende:
Niveau is natuurlijk om te janken, maar wel een leuke pot voetbal.
de rots uit Banjulquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:04 schreef Rots het volgende:
[..]
My words, en van iemand anders boven jou zag ik al.![]()
Kah, wat een speler.
Nope.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef NoizEkick het volgende:
Ben ik trouwens de enige waarbij FOK! af en toe wegvalt?
neequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef NoizEkick het volgende:
Heb ik ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef NoizEkick het volgende:
Hier geen probleem, Youtube ligt wel half platquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef NoizEkick het volgende:
Nope.. het is weer na 17:00 he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:06 schreef NoizEkick het volgende:
~25 minuten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooie tussenstanden! Hoelang is het nog?
In Waalwijk 27 minuten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
25 min. officieel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bahia + Kah in het centrumquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef Rots het volgende:
[..]
Beter komt die beul naar Feyenoord.![]()
Hofland eruit.
krijgen kansen zat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:08 schreef n00000b het volgende:
Kijken er mensen naar de Graafschap? Enige kans dat die nog gaan scoren denken jullie?
Ik zie ze nog wel scoren, mits De Jong niet om elke scheet gaat liggenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:08 schreef n00000b het volgende:
Kijken er mensen naar de Graafschap? Enige kans dat die nog gaan scoren denken jullie?
Inderdaad zegquote:
Ja, Graafschap zit echt veel bij het goal te spelen. Meer dan eerste helft.quote:
Zoals Ruud Brood!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
kaladzic uberhaupt, zet daar gewoon een nederlander met uistraling neer man
Gelijkt heeft hij, waarom zou hij zijn interland carriere wegpleuren voor Roda?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:15 schreef Chadi het volgende:
Snap trouwens niet dat Cissee naar afrika is en die andere gast. Roda betaalt je toch en voor zo'n belnagrijke wedstrijd moet je vrij nemen van je interlands.
Roda pays the bills ????quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gelijkt heeft hij, waarom zou hij zijn interland carriere wegpleuren voor Roda?
Omdat Roda je betaalt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gelijkt heeft hij, waarom zou hij zijn interland carriere wegpleuren voor Roda?
Dat is misschien wel zo, maar Roda wist dat ding kon gebeuren als er iemand interland "verplichtingen" heeft.quote:
beste speler van de graafschap eraf.........quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Meijer eraf , Sahar erin.
Kneus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:20 schreef Mr-Sander het volgende:
Roda eruit
Ze verdienen het ook, na dat gezeik met die fusie en alles.
Fortuna
Roda JC
MVV
Nog maar een te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |