RTL7quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Wat is dat van Heerenveen - Cambuur op Eredivisielive?
Is er nergens een live uitzending van Cambuur - Roda?
RTL 7.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Uhm, op RTL7 misschien?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Dat ontbreekt er bij Volendam inderdaad, heb je volkomen gelijk in, maar ik bedoelde dat ik het team zelf allesbehalve saai vond afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe mij maar een club met een leuke fanatieke aanhang als Cambuur.
Nee helaas nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Wel een enorm gehyped team overigens.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:45 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat ontbreekt er bij Volendam inderdaad, heb je volkomen gelijk in, maar ik bedoelde dat ik het team zelf allesbehalve saai vond afgelopen seizoen.![]()
dit dus en je hebt nooit last van die supporters daarquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
RKC uit blijft toch altijd leuk, mooie kroeg daar
En daar kun je het hek doortrappen als je na de wedstrijd te lang wordt opgesloten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dit dus en je hebt nooit last van die supporters daar
True, maar had liever een Heraclied als naamgever van de award gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heeft je toch mooi de Melvin Platje award opgeleverd
Volgens jaar de Qays Shayesteh Award dan maarquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
True, maar had liever een Heraclied als naamgever van de award gezien.
Dan zal ik hem niet winnen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Volgens jaar de Qays Shayesteh Award dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |