RKC uit blijft toch altijd leuk, mooie kroeg daarquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
RKC thuis, dat zegt genoeg, saaiste club uit het betaalde voetbal. Nou ja, op Omniworld na.Daarom wil ik ook dat De Graafschap erin blijft.
Mja, ze speelden aardig voetbal in de tweede seizoenshelft maar Volendam is toch wel een trieste bende.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, ik zie toch echt 10x liever Cambuur dan dat doodsaaie Volendam.
Jij wordt toch overal geweigerd? Op basis van gezichtscontrole alleen al?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik werd vorig seizoen geweigerd na 2 uur in de auto te hebben
gezeten omdat ik geen RKC pas had
Een elftal vol met cultgasten als Verhoeven en Platje is nooit saai.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mwah, ik zie toch echt 10x liever Cambuur dan dat doodsaaie Volendam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verhoeven in Oranje!! Oh wacht, daar speelt hij al inquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een elftal vol met cultgasten als Verhoeven en Platje is nooit saai.
Doe mij maar een club met een leuke fanatieke aanhang als Cambuur.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Een elftal vol met cultgasten als Verhoeven en Platje is nooit saai.
Ze hebben alleen geen fans (laat staan uitpubliek)quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:39 schreef Heerlijkheid het volgende:
Volendam speelde nog aardig voetbal ook, en dat in de Eredivisie.
lamme agrariërsquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Graafschap vind ik wel de minste van de drie. Het zijn geen Superboeren, maar lamme agrariërs.
Het zijn idd ontzettende arrogante kutkneuzen, die stewards daar. Toen ik met RBC nog wel eens in dat kutdorp kwam viel me dat altijd op, helemaal in de Eredivisie-tijd. Dan had je ook nog een paar van die doorgesnoven VMBO-afhakers in zo'n kroeg naast de kerk... Echt, wat een ontzettende kutclubquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik werd vorig seizoen geweigerd na 2 uur in de auto te hebben
gezeten omdat ik geen RKC pas had
x2.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe mij maar een club met een leuke fanatieke aanhang als Cambuur.
Dat was zo moeilijk nog niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
De mening die jij deelt deel ik ook.
Denk daar maar eens over na
En ik deel de mening die jij deelt en die ook weer gedeeld wordt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
De mening die jij deelt deel ik ook.
Denk daar maar eens over na
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |