Het lelijke zusje zou kunnenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, Marianne Thieme zou ik overheen gaan.
Volgens mij had ze niet helemaal door wie ze voor zich had qua dingen bereikt hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Eline van den Broek begint weer eens (verrassend alweer) op de man te spelen.
Ik denk dat die vraag niet ter sprake zal komen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:22 schreef Monidique het volgende:
Neemt iemand het even op wanneer ze haar gaan vragen over het martelen van verdachten,?
Sophie wint dit debat met alle vingers in de neus, Natasja en Eline zouden nooit meer uitgenodigd mogen worden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:28 schreef speknek het volgende:
Het is ook wel duidelijk dat D66 de enige normale partij van het zooitje is, omdat Sophie op elke vraag tenminste gewoon een antwoord heeft..
Haha, true.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:31 schreef sneakypete het volgende:
Bij d66 zitten vaak goede debaters maar slappe standpunten.
Omgekeerd is het bij Eline.
Maar toch heb je faalhazen genoeg die op Natasja (quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:32 schreef Palmboom313 het volgende:
kan pvdd ook ergens praten dan over die dieren
Partij voor de Dieren over iets anders praten dan dieren?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:32 schreef Palmboom313 het volgende:
kan pvdd ook ergens praten dan over die dieren
Stoere praat van Eline, maar dat zal alleen maar tegen haar partij werken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:33 schreef Maloney het volgende:
Wat wil Eline er zelf gaan doen als het parlement toch geen macht heeft? Kan ze beter gelijk commissaris worden.
ik ga niet stemmenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef Steeven het volgende:
Wow, ik was van plan niet te gaan stemmen, maar de LibDem beginnen me toch te overtuigen om het te gaan doen.
Amen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:06 schreef speknek het volgende:
Godskolere wat een kneuzenkermis weer zeg.
Ik ook. Ik denk dat de website van LibDem mij toch ervan overtuigd heeft morgen D66 te stemmen,quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:30 schreef speknek het volgende:
Tuyll van LibDem vind ik trouwens ook wel aardig. Jammer genoeg, want ik zit al heel lang tussen D66 en LibDem te dubben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |