Waarom? Wel aardige meid, sprak haar eind april.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:42 schreef Xebrozius het volgende:
Marietje Schaak van D66 is het geworden (ik kies altijd nummer 3 op de lijst,vraag me niet waarom).
LibDem?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:50 schreef Happel het volgende:
Gestemd op een splinterpartij die tegen verdere maatregelen omtrent privacy is.
Ik denk Solidara.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef du_ke het volgende:
Heb net Groenlinks gestemd. Was best druk in het stembureau
Denkt iedereen nog dat de CU/SGP stemmers alhier, dat ook echt stemmen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef DJKoster het volgende:
Wat een CU/SGP stemmers hier![]()
Ook gestemd, op de eerste vrouw van de CU/SGP lijst.
Ik twijfelde tussen niet stemmen, wat links partijen en CU/SGP, uiteindelijk dus de laatste geworden.
Ik haat het om zelf als derde te eindigen (maakt niet uit waarin). Eigenlijk een best simpele redenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Waarom? Wel aardige meid, sprak haar eind april.
Alsof je PVV zou stemmen omdat je tegen Europa bentquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef sunmoonstar het volgende:
Opvallen dat PVV en SP zo uit elkaar liggen terwijl ze wel allebei als basis 'nee' zeggen tegen Europa..
Mijn broer ook. Ik vroeg hem, ben je het dan met de PVV eens? Hij zei, volstrekt niet. Maar wie stemt op Geert, ageert. En zo is het wel...quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb ook maar PVV gestemdMassahysterie
In werkelijkheid zou 't de laatste partij zijn waarop ik zou stemmen. (if you wanna call it a partij because it's a one man name)
Nederland moet uit de EU?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:05 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Alsof je PVV zou stemmen omdat je tegen Europa bent
Ja, SP is voortgekomen uit de NSDAPquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:07 schreef taxhaven het volgende:
Hoe kan je jezelf in godsnaam serieus nemen als je SP stemt?
Ik had 't over mijn stem hier op de pollquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Mijn broer ook. Ik vroeg hem, ben je het dan met de PVV eens? Hij zei, volstrekt niet. Maar wie stemt op Geert, ageert. En zo is het wel...
De SP is hun leider kwijt, blamage met de 26 zetels in het parlement (er is geen chemiequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:07 schreef taxhaven het volgende:
Hoe kan je jezelf in godsnaam serieus nemen als je SP stemt?
Met de jaren ben je echt een stuk volwassener geworden zie ikquote:
Dat snap ik wel, maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die vooral dáárom PVV stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nederland moet uit de EU?
Weg met de euro?
Grenzen dicht?
Ja, dat is behoorlijk tegen Europa. Meer komt er ook niet uit.
Ok op die manier. Nou ja, goede vraag eigenlijk. De mensen die ik ken die PVV stemmen, doen dat omdat ze vinden dat de EU teveel geld zou kosten en enkel nadelig zou zijn. Maar ze praten enkel de oneliners na van de PVV, die nergens onderbouwd worden, ook niet in de gehouden debatten. De discussie aangaan erover hebben ze ook nooit veel zin in.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die vooral dáárom PVV stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |