Waarom? Wel aardige meid, sprak haar eind april.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:42 schreef Xebrozius het volgende:
Marietje Schaak van D66 is het geworden (ik kies altijd nummer 3 op de lijst,vraag me niet waarom).
LibDem?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:50 schreef Happel het volgende:
Gestemd op een splinterpartij die tegen verdere maatregelen omtrent privacy is.
Ik denk Solidara.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef du_ke het volgende:
Heb net Groenlinks gestemd. Was best druk in het stembureau
Denkt iedereen nog dat de CU/SGP stemmers alhier, dat ook echt stemmen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef DJKoster het volgende:
Wat een CU/SGP stemmers hier![]()
Ook gestemd, op de eerste vrouw van de CU/SGP lijst.
Ik twijfelde tussen niet stemmen, wat links partijen en CU/SGP, uiteindelijk dus de laatste geworden.
Ik haat het om zelf als derde te eindigen (maakt niet uit waarin). Eigenlijk een best simpele redenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef JoaC het volgende:
[..]
Waarom? Wel aardige meid, sprak haar eind april.
Alsof je PVV zou stemmen omdat je tegen Europa bentquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef sunmoonstar het volgende:
Opvallen dat PVV en SP zo uit elkaar liggen terwijl ze wel allebei als basis 'nee' zeggen tegen Europa..
Mijn broer ook. Ik vroeg hem, ben je het dan met de PVV eens? Hij zei, volstrekt niet. Maar wie stemt op Geert, ageert. En zo is het wel...quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb ook maar PVV gestemdMassahysterie
In werkelijkheid zou 't de laatste partij zijn waarop ik zou stemmen. (if you wanna call it a partij because it's a one man name)
Nederland moet uit de EU?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:05 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Alsof je PVV zou stemmen omdat je tegen Europa bent
Ja, SP is voortgekomen uit de NSDAPquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:07 schreef taxhaven het volgende:
Hoe kan je jezelf in godsnaam serieus nemen als je SP stemt?
Ik had 't over mijn stem hier op de pollquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef superworm het volgende:
[..]
Mijn broer ook. Ik vroeg hem, ben je het dan met de PVV eens? Hij zei, volstrekt niet. Maar wie stemt op Geert, ageert. En zo is het wel...
De SP is hun leider kwijt, blamage met de 26 zetels in het parlement (er is geen chemiequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:07 schreef taxhaven het volgende:
Hoe kan je jezelf in godsnaam serieus nemen als je SP stemt?
Met de jaren ben je echt een stuk volwassener geworden zie ikquote:
Dat snap ik wel, maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die vooral dáárom PVV stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nederland moet uit de EU?
Weg met de euro?
Grenzen dicht?
Ja, dat is behoorlijk tegen Europa. Meer komt er ook niet uit.
Ok op die manier. Nou ja, goede vraag eigenlijk. De mensen die ik ken die PVV stemmen, doen dat omdat ze vinden dat de EU teveel geld zou kosten en enkel nadelig zou zijn. Maar ze praten enkel de oneliners na van de PVV, die nergens onderbouwd worden, ook niet in de gehouden debatten. De discussie aangaan erover hebben ze ook nooit veel zin in.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die vooral dáárom PVV stemmen.
Hoe kun je überhaupt iemand serieus nemen die VVD stemt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef taxhaven het volgende:
VVD.
Ik vind van Baalen een zeer gepassioneerde en betrouwbare man.
? wat een rare reacitequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe kun je überhaupt iemand serieus nemen die VVD stemt.
Je aansluiten bij de EU is compromissen maken. Wat dat drugsbeleid betreft, wij vinden het een goed beleid. Ikzelf ook. Maar de kans is aanwezig dat het nadelige gevolgen voor ons heeft. Je moet de voordelen en nadelen tegen elkaar afwegen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:16 schreef LoggedIn het volgende:
Er zijn ook een hoop landen tegen een normaal drugsbeleid en landen die privacy niet belangrijk vinden. Moeten die het ook maar even voor ons komen verstieren?![]()
Geldverspilling is het sowieso, dan nog beter voor iemand die er eerlijk voor uit komt. Net of de PVDA iets te zeggen heeft met die paar zetelsquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind het zo mooi dat mensen op de PVV stemmen omdat ze de EU zo'n geldverspilling vinden. Maar ondertussen kies je dus iemand die willens en wetens niets van doen wil hebben met de hele EU maar wel een dik salaris hiervoor ontvangt. Hoezo geldverspilling?
Nou ja liever de centen naar iemand die in ieder geval moeite wil doen dan iemand die vanaf dag 1 geen fuck zal doen voor NL/EU. Behalve dan wat populistisch gelul zo nu en dan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
Geldverspilling is het sowieso, dan nog beter voor iemand die er eerlijk voor uit komt. Net of de PVDA iets te zeggen heeft met die paar zetels
Nee, jij bent nu serieus te nemen na deze opmerking.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe kun je überhaupt iemand serieus nemen die VVD stemt.
quote:Woeste anti-PVV'er vernielt stempotloden
Kor Wijmenga vindt zijn eigen mening wel kek. Volgens hem is dat namelijk de enige juiste. Om zijn stadsgenoten tegen hun eigen domheid te behoeden, besloot hij tot rigoreuze maatregelen op het stemkantoor in Leeuwarden. Hij brak alle potloden doormidden, zodat "niemand nog op de PVV kon stemmen".
De gemeente was echter niet voor een gat te vangen, en heeft direct voor nieuwe potloden gezorgd. Linkse Kor is een bekende in de regio. Eerder jatte hij de Aldi al leeg, om vervolgens broden aan een arme moeder met tien pleegkinderen te geven.
Waarom niet? Het is de partij die zich het meest uitspreekt tegen Europa, dus is dat zo gek?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:05 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Alsof je PVV zou stemmen omdat je tegen Europa bent
gaan ze straks propjes gooien in het europees parlement?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is de partij die zich het meest uitspreekt tegen Europa, dus is dat zo gek?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:51 schreef ASroma het volgende:
[..]
gaan ze straks propjes gooien in het europees parlement?!
Toch maar Sophie in t Veld van d66, alleen kreeg ik onderweg soort van allergische aanval dus kwam met rode ogen in stembureau.....dachten vast dat ik er emotioneel van was ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:47 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Damn, uit de stemwijzer kwamen achtereenvolgens GL, Europa voordelig (oid) en nu CDA.![]()
Misschien gewoon REVOLUTIE opkrassen met een smiley ofzo want ik weet t niet meer.
Maar dat sluiten van compromissen moet juist vermeden worden. Op nationaal niveau hebben we daar al enorm veel last van, laat staan als een land met een compleet andere cultuur gaat bepalen wat wij wel en niet in onze huiskamer mogen doen. Dat is ook wat mij zo irriteert aan de EU, ze bemoeien zich veel te veel met onze vrijheiden, wat meestal bijzonder negatief uitpakt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:28 schreef A_Soul1980 het volgende:
[..]
Je aansluiten bij de EU is compromissen maken. Wat dat drugsbeleid betreft, wij vinden het een goed beleid. Ikzelf ook. Maar de kans is aanwezig dat het nadelige gevolgen voor ons heeft. Je moet de voordelen en nadelen tegen elkaar afwegen.
Het klinkt misschien raar omdat ik GroenLinks heb gestemd, maar ik vind ook dat het asielbeleid, integratie en andere problemen met allochtonen veel strenger moeten worden aangepakt. Ik erken, net als veel mensen die PVV stemmen, dat er grote problemen zijn. Maar de oplossingen die de PVV daarvoor heeft vind ik ondoordacht, onrechtvaardig en ik denk dat het juist averechts gaat werken. Ik zie er meer in om te vergelijken met andere EU-landen hoe zij dat aanpakken, dan om zomaar te roepen dat de islam niet deugt en blablabla nog meer van die onzin-uitspraken.
Zoals?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:06 schreef LoggedIn het volgende:
..laat staan als een land met een compleet andere cultuur gaat bepalen wat wij wel en niet in onze huiskamer mogen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |