quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:08 schreef Schadenfreude het volgende:
En ALDE (de liberale fractie) wordt voorgezeten door de Britse Liberal Democrats en dat lijken me wel goede mensen.
Op je teentjes getrapt?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PVV is politiek, voor aanmoedigingen zoals de jouwe moet je bij PSV zijn, da's een voetbalclub!
Partij voor de Selectieve Vrijheid is een duidelijkere naam, niet?quote:
Idd. Optimistische mensen die er het beste van maken. Aan cynische, zeikende provincialen heb ik een broertje dood.quote:
Ik gok dat PVV zoals verwacht de grote winnaar zal zijn, maar D66 een verrassende tweede zal zijn!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:35 schreef Xebrozius het volgende:
Gokje: D66 grote winnaar, PVV zoals verwacht en CDA en PVDA laffe 3e en 4e.
D66 kon wel eens groter worden dan de VVD. Dat zou ook wel lachen zijn, moet Van Baalen zich schikken naar Sophie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik gok dat PVV zoals verwacht de grote winnaar zal zijn, maar D66 een verrassende tweede zal zijn!
Als je falikant tegen Europa bent, moet je dat niet in de europese regering behandelen, maar in de nationale regering. Maar tot de Tweede Kamer met een overtuigende meerderheid "nee" stemt over Europa, vind ik dat er in Europa mensen moeten zitten die er serieus mee aan het werk willen. Dat kan best zijn door nee te stemmen over kwesties waar Europa meer macht krijgt, maar je moet ook verder kunnen kijken dan alleen een Nee. Constructief aan europa werken. Europa tegenwerken moet je nationaal doen. Daarom vind ik het idioot als je in deze verkiezing PVV stemt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is de partij die zich het meest uitspreekt tegen Europa, dus is dat zo gek?
PVV is de enige partij die tegen de toetreding van Turkije is. Dat is alleen al een reden om op de PVV te stemmen. Turkije in de EU is het einde van de eenheid, vanwege de enorme vinger in de pap die ze daarma verwerven.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je falikant tegen Europa bent, moet je dat niet in de europese regering behandelen, maar in de nationale regering. Maar tot de Tweede Kamer met een overtuigende meerderheid "nee" stemt over Europa, vind ik dat er in Europa mensen moeten zitten die er serieus mee aan het werk willen. Dat kan best zijn door nee te stemmen over kwesties waar Europa meer macht krijgt, maar je moet ook verder kunnen kijken dan alleen een Nee. Constructief aan europa werken. Europa tegenwerken moet je nationaal doen. Daarom vind ik het idioot als je in deze verkiezing PVV stemt.
Hehe, typisch Groenlinks. "Do as I say, don't do as I do". Exemplarisch is Femke met haar vieze diesel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:43 schreef zakjapannertje het volgende:
Niels van den Berge van GroenLinks
hoewel het lokale GroenLinks-team hier mijn stemming danig naar beneden haalde door het onfatsoen te hebben ook vandaag op verkiezingsdag campagne te voeren en een openbare doorgangsgebied met hun campagneposters te vervuilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |