Niks mis met haar uiterlijk vind ik...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Kuz die bitch pakt.
Zowieso vind ik Kuznetsova iemand die wel wat meer op de voorgrond mag komen. Allom geliefd bij de andere speelsters en je hoort echt alleen maar positieve dingen over haar van journalisten qua persoonlijkheid..jammer dat ze haar uiterlijk niet mee heeft en haar zenuwen.
Inderdaad. Ik vind haar ook itt bijna alle speelsters een mooie techniek hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Kuz die bitch pakt.
Zowieso vind ik Kuznetsova iemand die wel wat meer op de voorgrond mag komen. Allom geliefd bij de andere speelsters en je hoort echt alleen maar positieve dingen over haar van journalisten qua persoonlijkheid..jammer dat ze haar uiterlijk niet mee heeft en haar zenuwen.
Jij hebt nogal een vreemde kijk op het uiterlijk van vrouwen is me opgevallen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Niks mis met haar uiterlijk vind ik...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Niks mis met haar uiterlijk vind ik...
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Onderaan je OP staat 'de OP staat hier'. Klik daarop en kopieer die inhoud naar de OP.
Idd WTFquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:37 schreef LoveProfusion het volgende:
"vandaag is rood de kleur van haar rokje"
MIJN GOD
Ik houd niet van slettebakken, als je dat vreemd vind! Ik hou van vrouwen die echt zijn en een mooie uitstraling hebben. Die opgepoetste diva's met neptieten mogen jullie hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij hebt nogal een vreemde kijk op het uiterlijk van vrouwen is me opgevallen.
Soderling en Stosur zijn allebei op hun minst op gravel volgens mijquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:37 schreef TheArt het volgende:
GSM Stosur
SoranaErg verrassend deze halve finaliste. En dat nota bene op gravel. Maar Stosur speelde erg goed.
Klopt. Vandaar dat nota bene. En degene die Stosur het het meest moeilijk maakte, was Wickmayerquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soderling en Stosur zijn allebei op hun minst op gravel volgens mij
Oh, dan ga ik maar eventjes kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die tieten van Williams springen ook alle kanten op
De stream heeft de baan van Federer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
Waar zenden ze Federer straks uit? Ze laten overal eerst het einde van deze partij zien neem ik aan?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef tong80 het volgende:
5-5 respect voor de mentaliteit van Williams.
Dik? Serena is juistquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef Norrage het volgende:
Ooh plz Kuznetsova, win van die dikke pad die op een zeekoe lijkt en kreunt als een buitenaards monster...
Zo dik is ze toch niet, vooral breed (en lelijk)quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef Norrage het volgende:
Ooh plz Kuznetsova, win van die dikke pad die op een zeekoe lijkt en kreunt als een buitenaards monster...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef Norrage het volgende:
Allebei zijn ze niet te pruimenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Dik? Serena is juist![]()
![]()
Nee Svetlana is pas lekker
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom hoor ik het commentaar van Williams - Kuznetsova op mijn stream van Federer NOS?
Bij de vorige wedstrijd ook alquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom hoor ik het commentaar van Williams - Kuznetsova op mijn stream van Federer NOS?
Maar ze gaan toch niet de hele derde set van Williams overal laten zien?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De stream heeft de baan van Federer.
Ik wil dat de winnaar van Fed - Monfils het toernooi wintquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ga dan naar Court Central domme Belg!
Denk dat Monfils gaat winnen van Federer![]()
Maar ben altijd wat negatief ingesteld wat betreft Fedje.
en toen waren het er ineens veel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:06 schreef Tim86 het volgende:
Hele analyse over het lage aantal winners van serena bij de NOS, leest die kneus gewoon verkeerd en staat er Unforced errors
Moest aan je denken bij die fantastische backhand return van Roddickquote:
Ze heeft honger gekregen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Stukjekaas het volgende:
Ja zo gaat-ie goed. Serena heeft ook weer een andere blik in haar ogen.
Nu Rafa eruit is gaat mijn hele hoop op Sereenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu Rafa eruit is gaat mijn hele hoop op Sereen!
Ze gaat RG gewoon winnen! Tof wijf.
Meer dan de UE jaquote:
Dat is inderdaad belachelijk, maar via de stream hoef ik tenminste geen dingen aan te horen als 'vandaag is rood, de kleur van je broekje'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef tennisboy het volgende:
Belachelijk dat ze op tv nergens Fedje laten zien
Zeiden ze dat echt bij de nos?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:12 schreef Kafka. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad belachelijk, maar via de stream hoef ik tenminste geen dingen aan te horen als 'vandaag is rood, de kleur van je broekje'.
Sjonge, die kansloze Bokito-fans hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Stukjekaas het volgende:
Serena in de problemen???1!!???![]()
![]()
!!11
![]()
Didn't think so
Ja toen Kuznetsova haar enkel verzwikte en op het gravel storttequote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Konev het volgende:
[..]
Zeiden ze dat echt bij de nos?Of bij eurosport?
Sport1 zendt Fedje uit hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
Handig geprogrammeerd weer. Sport1, NOS n Eurosport die alledrie Williams uitzenden terwijl Federer staat dte spelen op Philippe Chatrier.
It's all about the champion! Sereentje dus, zaterdag.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sjonge, die kansloze Bokito-fans hier
Op deze manier gaat Serena er tegen Safina echt kansloos af in de finale. En mocht Kuznetsova hier eens normaal gaan tennissen, dan gaat ze er hier al af.
Wat hij zegtquote:Op deze manier gaat Serena er tegen Safina echt kansloos af in de finale. En mocht Kuznetsova hier eens normaal gaan tennissen, dan gaat ze er hier al af.
Je vergeet Sporzaquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
Handig geprogrammeerd weer. Sport1, NOS n Eurosport die alledrie Williams uitzenden terwijl Federer staat dte spelen op Philippe Chatrier.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja toen Kuznetsova haar enkel verzwikte en op het gravel stortte
Ja, maar zouden ze die partij na de Williamspartij weer uitzenden vanaf kanaal 2?quote:
valt wel mee, vorig jaar in een heroische pot Serena nog verslagen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:19 schreef Tim86 het volgende:
Safina krijgt al de zenuwen als ze een Williams tegenover haar ziet alleen..
Op het hoofdkanaal is Fedje gewoon hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar zouden ze die partij na de Williamsnpartij weer uitzenden vanaf kanaal 2.
Dat wel, maar de laatste 3 gingen echt HARD verloren, weliswaar op hard, maar toen was Safina ook al in vorm.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
valt wel mee, vorig jaar in een heroische pot Serena nog verslagen.
Kleurrijke spelersquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik irriteer me zo aan die lelijke kop van Monfils en nu al bij ieder punt het publiek proberen op te zwepen..wat mij betreft mogen ze na roland garros een atoombom op Parijs gooien.
Gael Monfils (FRA)quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik irriteer me zo aan die lelijke kop van Monfils en nu al bij ieder punt het publiek proberen op te zwepen..wat mij betreft mogen ze na roland garros een atoombom op Parijs gooien.
Snap ik, maar i bedoel: als de partij van Williams straks afgelopen is, zouden ze Federers partij dan verhuizen naar kanaal 2 of zouden ze die blijven uitzenden op kanaal 1?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op het hoofdkanaal is Fedje gewoon hoor
Rassist.quote:
Goeie vraag. Geen idee. Maar ik zou gewoon op het hoofdkanaal opnemen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Snap ik, maar i bedoel: als de partij van Williams straks afgelopen is, zouden ze Federers partij dan verhuizen naar kanaal 2 of zouden ze die blijven uitzenden op kanaal 1?
Hoezo? Het is een foto van een beest met grote ogen..ik zocht op wide-eyed. Dat jij meteen de associatie legt dat Monfils een aap is betekent dat jij een racist bent:Pquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 | :+syysssssyyyyyyhhddddmhhdmhydddmdss+- `-odhdhhhhhyyhhhddddddNNNNymNhdNNNNNNNNNmddmmdds+-:` `-+yhhhhhyhhhdhdddddmdmmddddhhhmNMMMMMNmmmNNdhmmmmdhyhho. `/+shhddhhhdddddddddddhddhhhhdhhmNNNMMMMMMMNNNmmdmNmmmhyhhdmh/` `-+ydddddhhhhdmmddddhdhhhhhhhhhhhdNNNNNNMMMMMMMMMNNddddmNmhyhhhhhyho+:-. .+/:+yhdmmmddhhddmmdddhhhhhhhhhhhyhhdmdmmmNNNMMMMMNMMNmddmNmdmdhhhhddhhdhddhys:` `/hyshdmmmmmdhhddmmddddhhhhhhhddhhhhdddhdmmmNmNMMMMNNmdddmNNMNmmhddymdhddhhhhddhhy/. .sNmmmNNNmmmhhhmmddhdddhhhhhddhyyhddmdmmmNNNNNNNmmddhdmmmmNNNNNNmymdydhdddddsyhdhhhs: /hNNNNNmNNmdydmmdhdddhhhhhdmddhdhddmmmmmmmdmmmmhyyyhhyyymNmNNNNMNhhMmyhddmmdddyyyhhhdo. `shmNNNNNNmmhhdmmhdddhyhddmdddmmmhdmdmmNmmdhdyyhhhhyohd/:+NysdyhdmNyhNNdhddmNmdmdhhyhydys` `dmNNNNNmmmmmmmddmdddddddddmmmNmddmmNNNdhhhyssyddhooohs:/hd/h+:+smmhhNNmdhddmNdhdddmdhyhhy` ohmNNNmmmdmNNmdmmdddddmmdmmddddddmmNmmhyyyoos+omdy+o+o//ssoy/..-smdmyNmddmhdmNdyhdhhmmhyhN: -ydNmmmmmdmNmmdNNdmdNNNmmddhhdhddmmmddhhs+::o/:hmy+s:/:os+oy:..-odddNmmmmdmmymmdddhdhyddhhds:-.` -hhNmmmmmmNmmddNmNNmNMNNmdddmmddmmmddhhy+:-:+/-sdy+/./oos++o.`.-shddmNmmmNdmNdhNdhNhhdhyhdhhds/:-` /hdmdddNmNNdmmdNNmNNNMNmmmmdmdyddmNdddh+:--:+:-shs+--+s+o/o/.`.-hhddmmdmNmmddNNdmmymdhdhhydddhhyy+- :yhNdhdmNMmdmmdmNNNNMMMNNmNmNmhhddNhdho/-::/:-:yho//sy+-/oo-...:yhhdmdmNNmmNmhNNNdmhhmhdddhhmddddddy: oymNdddNNmdNmddNNNMMNNNNNNMNNdmhmmhhy+//::+/+shhy///:`.oo-`..-+yydmNNNmNmmmNNhmmNdmdyddhdhdmNNddmNmmo. odNmdmmNNmNNmdmNNNNMhyhhNmNNNNNdmmmhysoohsydhh/.`.-..+o-`....+hhmNNMmmmdmNNmNhddmmdmyyhdhmhdNMNNNNNNm: sNNmmdmNNNNmNddmNdmNo:.`mdNNMMNmmmh+//:++syhy-..---+o-````..+dddmNNNmmmNNNMNmhyddmmddydmddmymMMMMNNNN: :mNNNdmNMMNMNmdNmdsho-` oNMMMMMNmdhy+syhyyo/...-/++. ``````omdsmdNNmho+hhhdNhhyymmmmddmmNdmmdNMMMMMNm: mMMMNNmNMMMMMhdmds+:` .hNMMMMMNNdhdNmNh/---:-+y: ```````+md/hhNMm/-/soyhyhhyhyyddmmdNmNNNNmmNMMMMMM/ dMNMMMNNMMNNNdshyy+-`` `+NMMMMMMMNNNmy/+/:-`-y.` `` -oy+:NsMN/../+oys+ohdhhyhdmmdmmNMMNMNNMMMMMM/ /NMMMMMNNMNhdy+:s//:` /mNMMMMMMmdyo/-...`s:`.````.``o/o:+yyNm:.`+-hy+/+hddmdddmmhNmNNMMMMNMMMMMM/ /MMMMMMMmNMhyo/.`:-`` `.smNNMMMNdysso+++/o+/-.````.//o++/oohNd.`o`ho++ssdmdmmNmmdNNNNMMMMMMMMMMM/ yMNNmNMm:.oNd/:.`````-..--::-+sdmNNMNNmmdhso//////////+h+hoo:o.+ydy+s/yy-yy+NNdmmNNNdNMMNNMMMMMMMMMm- `mh+:/om/ ` /so-/+o+/:..-------:/+syhdhhhhs++/::::-::://hymsmsyyo+//+y++doyshyhNmmNdNNNMMMMMMMMMMMMMh .ymdo//ydyshhmNMmo::------------::://////:::::::::::://ohsmydhssy+syyyh/hmomydhmmdmdmNNMMMMMMMMMMMMM+ -+hd/:/++dMNMMMNdo/:----...-----------------::---::::://osdmhdyhyyysooodNmhNhhhmmNmhddmNMMMMMMMMMMMNh `+/sd/-://++mNNNmho/:-------.----.----.---------:--::::://o+hmhysyoosydhddddddmNymNMmdmNNMMMMMMMNNMMN+ /s/y/-::-.--hdNNds/:------.....-..----.--------------:::://+odho+o/+osyyyyhhdmmNMMMMMMMMMMMMMMNNNNMNh h+o+:/+++oo:dmNdo:---..-.-.......---------------------:::://+s+/:::::/osyhdmmmNNNMMMMMMMMMMMMNNNNNNo` m/+:ossyhhsoNmho:----.----:++o+++ooo//::::::--:-----:::::::::::::-----:/+oyhhdmmNNMMMMMNmdmNhdNmNNy` y/-+oso+/:/hhs/:-....----:+oyhmmmmmdddyo++///////:::::::::------:-----::://+oshdmdmmmmmmssyoodNmMo. //:+o+:.--sys/--.....---:///+oyhdmNNNNNNmdhso++///////////::--::::::::::::/+++ossyyyyyhydo+osdNm+ :/::++/:-oys+:-.....---:/+osyyhdddmmNMMMMMMNmdhyoo+++++++////////://///////+++ooooossssyhy+oomh: -::-.-//:hho:.........--::+sydmNNNMMMMMMMMMMMMMNmdhsooo+++///++//++++++++//+++++++oooooyym/ohs. ---..-/++yy+-........------://++++shmNMMmydNMMMNNNmhhyo++++ooooooooossssssssosoosoo++ossmN/-- :.----.-+dh/--.......----:::///////+shdmmmNNMMMNmdhhyo++++ossyyyhhhdddddmdmmmdddddyo+oosd+- :-------:+y:--.........-----:://+++ossyyhdmNNNmmdyo+:///++syhdmNNNMMMMMMMMMMMMMNNNNdyo+o- `::----:--/::-..```````....---:://+osssyhhdddhsoo+:-.--:/+shmNMMMMMMMMMMNMMMNNNNNNmmhs+. `+o:::::-/::-...````````````..--:::::///++/+//:::-....--/odNMMMMMMMMMMMmNMMMMNmddhyso+` :Nmhhh+:/::-...``````````````.--------------:--.......-:+hmNNNMNNNmmmmmmmmNNNmdhyso+: `/dNMd-:/:---...``````````````................``.....--:+sshdmmmmmddhyyyyyyysysoso++- .dMo-:/:---....`````.`````````....-----.```````.....-:++oossssyyhhhhyyssssooo+oo++. hm/-:/-------....`........----:://+o/:-.``````.....-://+++///////++++++++ooo+ooo+ yy:--/-------.....-----::://++osyyy/.....``````...-:://++/::--:-------:///+ooooo- o/:-::-----:-------::///++osyhhhso/.`...````.....--:/+oss+/:-----....--:::/++o+-` +/:-:/-----::-----://++oyhhdhyo+++:...````````...--:/+/ohyo/::--.......--::/+o. .+:::-/:---:-:----:/+oshdddhys++///+/--...`.......:::/::/hhhs++/::--------:://. .+:/::/:----:::---:/ohmdhysoo+//:/++oyoo:--:::::-::////+oyhdhyo+///:::---:::/. `:::/:/::----::---:/+hhyyhhsoo+//++osyhdds/+ooo+++++osssssyhdhys++//////////. `::::://:-::::::--://oosshdmyo+++ooooyhdmNdyhhyyyhdmmhysssydmmhysooo+++++++: ./:::::/:::-::::::://++::/:/ydhyso+++++shmmNNNNNNNmmhysssshddmmdysssoooooo+` `./::::://::--:::::///::-...--:+oshdddhysyyhdddddhhhyysssyyhdddmNmhyyssssys- -/:::////:::-:::::://::-.....--:::/oyddmmmmmmmmmdddhyyhhhmmmmmmNmhyyssyys- `::-::://+/:::::::::::::--...-----::::/+ossyyhhhhddddddmdhyyhdddhyssssyhy- `-::::::://++/:::::::::::----..--:://++++++///////++ooooo+//+ossooossyhhh+ `.:::::-::////+o/::::::::----.-..--:/+ossyyss+++++++oo++++/////++oooyyyhyyy. `---:::::::////+oo+//:::::----..-----://+oosyhhhhhhyyso+++/////+ooosyhyhyhs. `.-----:--:::::///++ooo+/::::-----....-..---:///+oooooo+++//////+osoosyyhhyy/` `.-------:--:::::///+++osss+::-:-----.........---:::::::://://:/++oosssyyyhy+. `````..---------:::::::////+++ossyys/::::::-:--....------------::::::/++osossyyyy+. `+/....---------------::::////+++oossyyyo::/:////::-----::::------:-:-::/+ooosyyys/. `.:+oo-.-.....--.-.-.----:::::///++++osssyyhy+//+++++//////++/////::::///++oossssy/-` `:/+ossss/......--.....----::::://++++oooossyyyys++o+o++ooosssooo++++++++++oosssyss: -ssoossssys:..........-----::::////+++oooosssyyyyyssoooossyyyhhyyssssyssosssssso+-. .syssssssyyo:........-----:::://///+++oossssysyyyyyyyysssyyysyyyyyyyhyyyyyyyy:` `-oyyysssssso:.`...------:::://///+++oosssyyyyyyyyhyyhhhdhdddhhyyyssysysyyss: `:shyyyysssss+-...----::::///+/+++++oossyyyhhyyyyhhhhhhhdddmmmmmdddhhyysss: `:oyyyyyyysyso/-.---::::///+++++++oosssyyhhhhhyyyhhhhhhhhddddhhhhyysssyyo` .+yhhyyyyyyyso/:::://///+++++ooooosyyyhhhhhhhhyyyhhhhhhhhyyyyyysssyyys/ `-+yhyyyyhyyyys+///+++++++++ooosssyyhhhddhhhhhhhhhhhhhyyyyyysssysysso. `-/ooyhhhhhhhhhhhhyo++++++++++ooosssyyhhddddddddddhhhhhhhyyysssssysso+o: `-/o:.` `:syssyssssyhhhhhhdddhhhysoooooooooossyyhhhddddddddhhhhhhhhyyyssssssss+yos/`` `.-:+sssssso/-``./sysyysssssooosyhhhhhddddddhhssooooossssyyhhhddhddddddhhhhhhyyyyysyssso+syosso/-` -+oooossssssyyysssssyyyhhhdhhhyyyy+//syhhddddmddddhyssssssyyyyyhhhhhddhhhhhhhhyyyyyssssoooohsshosso+/-.` /ossooooosssyyyyyyssso+++oyhhhhh/` `.+ydddddmmmmmmddhyysyyyyyyyhhhdhhhyhyyyyyyyyssssooshhyshsssssosso+/.` -sssosssssoossssysyyo:` `.:-` `:oydmdmmmmNmmNmdhhyyyyyyyyyyyyyyyyyyssssssoosyhhhyss-:/+oossooooo+/-` +yyyyssssssssssso/-` `-+shmmmmmNNNNNmmdhhyyyyyyyyyyyyyysssssshdddddhy. ``-:/+ossoo++/:-. yyyyyyyssssys+-` `` `-+shdNNNNNNNNNNmddhhhyyyyyyssssydmmdmdy+. `.:+oo+o++++:. +ysyyyyyhyo:` ```` ``:+oyhdmNNNNNNmmdhhyyyhdmmmmmhs:` `/oooo+o+o+:. `oyssssyo-` ````` ``..:/+osyyhhhdhhhyo+:.` `-+ooooo++o+/:. +yyyys:. ` `````````` ````````` .+sooooooooo+:. . syys-` ``````` .+soooooooooo+:` ` ys:` ``` -osoooooooooos+. .` `-osossoooososs+ `/ysssssoossss: -ossssssssss/ `+ysssossss+ `/ssosssss+ :ssosssys -ooossh. .osss/ -sso. /s/ `/` :. ````` .h- ``.-:/+/:-` ``` +hs+//+osyys/-` ```` -yysyys+/-` ```.``` .:::. |
Daarnaast was de bal ook nog eens in naar mijn idee en liep hij zelf over de afdruk heen..quote:
Ik denk meer dat hij bedoelde dat Mo die bal had moeten uitroepen. Hij zei ook iets van ' dat is jouw verantwoordelijkheid' en hij kon de afdruk niet meer zien geloof ik omdat hij die weggleed.quote:
Hij had geen punt (Sowieso niet, want Monfils won het puntquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:39 schreef Sybrandus het volgende:
Hij had misschien een punt, maar hij had het ook gewoon af moeten maken.
Tsja, als Lahyani ook niet zeker is, kan hij moeilijk gaan callen . Dus dat ligt de bal gewoon bij Fedje en die stopte de rally niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk meer dat hij bedoelde dat Mo die bal had moeten uitroepen. Hij zei ook iets van ' dat is jouw verantwoordelijkheid' en hij kon de afdruk niet meer zien geloof ik omdat hij die weggleed.
Ivanovic kwam er wel mee wegquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef leroytje het volgende:
[..]
Hij had geen punt (Sowieso niet, want Monfils won het punt), maar hij had moeten stoppen. niet doorspelen en dan als je punt verliest gaan zeuren.
Vind ik een beetje zwak van Federer. Als hij zo goed wist dat hij uit was, dan had hij moeten stoppen. Als hij het punt had gewonnen had hij niks gezegd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk meer dat hij bedoelde dat Mo die bal had moeten uitroepen. Hij zei ook iets van ' dat is jouw verantwoordelijkheid' en hij kon de afdruk niet meer zien geloof ik omdat hij die weggleed.
Misschien zag hij toch pas na het punt dat de bal uit was (en is hij er dus niet doorheen gegleden) en vond daarom dat Mo had moeten callen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:49 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Vind ik een beetje zwak van Federer. Als hij zo goed wist dat hij uit was, dan had hij moeten stoppen. Als hij het punt had gewonnen had hij niks gezegd.
quote:
quote:
quote:
Volgens mij had Monfils een SPquote:
Kan het nog een beetje kanslozer?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Klopkoek het volgende:
MOnfils heeft allemaal bootvluchtelingen op de tribune uitgenodigd zie ik
Ohquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef TheGeneral het volgende:
NOS gaat de hele TB herhalen
GA GEWOON LIVE MAN!
Die Fransen overstijgen datquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef IbanMayo het volgende:
ik erger me kapot aan die federer. saaineus met zn jasje op wimbledon. "kijk mij met mn wollen vestje met initialen erop geborduurd in het goud"
Ik denk dat Gonzalez in een eventuele finale nog wel lastig gaat worden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Is Monfils de moeilijkste speler die hij nog tegen zich krijgt? Zeker met dat publiek lijkt me dit de lastigste horde....
Soderling speelt natuurlijk subliek maar daar zie ik de diarree uit zijn broek lopen als hij de finale speelt...en het is toch een soort verkerk (niet echt een winnaar).
Flikker toch op knurftquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Klopkoek het volgende:
MOnfils heeft allemaal bootvluchtelingen op de tribune uitgenodigd zie ik