Zou de vaart in nieuwe topics wss wel terugbrengenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef vaagsel het volgende:
Is het niet een idee om diegene die de laatste post maakt, een nieuw topic opent en correct de stand bijwerkt een punt te geven? Aangezien het topic net een hele tijd stil lag omdat niemand het goede antwoord wist en niemand (mede daarom denk ik) de laatste post wou maken?
Ik zou dat even voorstellen in AKQ OP Discussie topic 2 dan blijft de discussie hier weg.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef vaagsel het volgende:
Is het niet een idee om diegene die de laatste post maakt, een nieuw topic opent en correct de stand bijwerkt een punt te geven? Aangezien het topic net een hele tijd stil lag omdat niemand het goede antwoord wist en niemand (mede daarom denk ik) de laatste post wou maken?
We have a winnerquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
Kwakie de kikker van Heinz (weet niet of die beroemd genoeg is)
Crazy Frog (dat ding van jamba)
De kikkerprins
Kikker van Max Velthuis
Kermit
Kwakie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef De_Hertog het volgende:
Oh, als Kwakie niet telt, de vader van prinses Fiona uit Shrek. Al is dat potentieel dezelfde als mijn nr. 3
Serieus? Welk album?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
Kwakie.
Heinz is trouwens zelf ook nog een tijd kikker geweest.
Helemaal niemand die zelfs maar een gokje wil wagen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:21 schreef De_Hertog het volgende:
Op de cd Kermit Unpigged heeft Miss Piggy een duet. Welk nummer, en met wie?
Hoe kon ik die nou vergeten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:19 schreef pulletje het volgende:
Wat dachten jullie van Plons de gekke kikker
[ afbeelding ]
Toch mooi dat niemand in de kermit val trapte. We hebben een wie, nu nog welk nummer. Niet een nummer van Ozzy overigens. Wel een heel bekend nummer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:37 schreef Siniti het volgende:
Ozzy Osbourne?
Ah, we hebben ook een nummerquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Hoe kon ik die nou vergeten.
Ozzy, Born to be wild, toch?
Was dat niet henson zelf?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:44 schreef belsen het volgende:
Wie sprak oorspronkelijk de stem van Kermit in?
quote:
Veel te vroeg inderdaad. Goed, genoeg muppets en kikkers. Al zet ik zelf kermit unpigged nog even op.quote:
Snel hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Tivoli?
Klopt, maar die is helaas alleen voor de echte Kopenhagenaren bekend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Siniti het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyrehavsbakken
dees dus
Je hebt helemaal gelijk. Altijd gedacht dat het Tivoli was, zoals anderen blijkbaar, maar dus niet. Omdat ik zelf ook Tivoli in mijn hoofd had en ik niet denk dat iemand Dyrehavsbakken zonder wiki had gevonden laten we het spel maar gewoon doorgaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
Volgens wikipedia is een ander park, ook in Kopenhagen ouder.
Dat lijkt mij logischquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Altijd gedacht dat het Tivoli was, zoals anderen blijkbaar, maar dus niet. Omdat ik zelf ook Tivoli in mijn hoofd had en ik niet denk dat iemand Dyrehavsbakken zonder wiki had gevonden laten we het spel maar gewoon doorgaan
Doen ze in Tivoli ook, geld per attractie in plaats van entree. Maar jij wist dus daadwerkelijk het juiste antwoord?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, maar die is helaas alleen voor de echte Kopenhagenaren bekend.
Wel apart dat ze in de Dyrehavsbakken geld vragen en geen entreekaarten verkopen.
In Rollercoaster Tycoon doe ik dat ook altijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Doen ze in Tivoli ook, geld per attractie in plaats van entree. Maar jij wist dus daadwerkelijk het juiste antwoord?
Het daadwerkelijke antwoord had ik nooit geweten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Doen ze in Tivoli ook, geld per attractie in plaats van entree. Maar jij wist dus daadwerkelijk het juiste antwoord?
Serieus?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Trafigura.
Andere feiten: corruptieschandaal Jamaica, Olie voor Voedsel.
Nee. Het gebied zou oorspronkelijk gebruikt worden als vuilstortplaats.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef Ofyles2 het volgende:
De Eembossen?
Naardermeer jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:38 schreef qonmann het volgende:
naaderrmeer
ja zoveel mogelijkheden waren er nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Olijfboom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Model?quote:
Modellen van 14 zijn niet zo zeldzaam, maar misschien is ze dan 's werelds jongste miljonair of zo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:58 schreef qonmann het volgende:
of ze is nog maar 14 ..maar dat zal niet
Oh dat is natuurlijk onzin, worden zat mensen rijk geborenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Modellen van 14 zijn niet zo zeldzaam, maar misschien is ze dan 's werelds jongste miljonair of zo.
Exploiteert nog steeds.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:04 schreef qonmann het volgende:
OT: iets uitgevonden/bedacht/geëxploiteerd of zo ?
Een meisje van 17 houdt zich volgens mij niet bezig met wapens.quote:
Vader werkt in de zuivelindustrie.quote:
AKQ 1586 Stand:quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:30 schreef Siniti het volgende:
kate moss
Vienetta, maar ik vind em goed genoegquote:
Richtigquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef De_Hertog het volgende:
Merkel?
Zeker.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Dublin
Ik weet het, helaas moet ik nu weg.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Hij is een van de drie frontmannen van Seeed, een Duitse reggaeband.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:04 schreef ScottTracy het volgende:
Henin?
Juistemquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Bahasa Indonesia
Owh.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Even een makkelijke:
Wat is het grootste meer van Italië?
Antwoord op vorige vraag was overigens Peter Fox.
Sorry, ik had het antwoord gegeven. Ik wilde hem eigenlijk open laten zodat je nog een puntje mee kon pikken.quote:
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, ik had het antwoord gegeven. Ik wilde hem eigenlijk open laten zodat je nog een puntje mee kon pikken.
Yep. J en P Nowee...quote:
Ik wist dat ie me bekend voorkwamquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef De_Hertog het volgende:
Apache is paars volgens mij.. Photoshop?
yepquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef De_Hertog het volgende:
Apache is paars volgens mij.. Photoshop?
Normaal gezien aangegeven als Olympus Mons, op Mars. 27 kilometer hoog. Eat that, Everest.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Olympus?
Niet alleen dat, het is echt van 0 tot 27 kilometer, in tegenstelling tot Everest die niet zo veel hoger is dan de omgeving. De druk op de top is 32% lager dan op 'de begane grond'. Het is een vulkaan met een basis is 550 kilometer. Voor meer leuke feitjes over de berg: http://en.wikipedia.org/wiki/Olympus_monsquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef Siniti het volgende:
Das relatief hoog.
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef Neleos het volgende:
Mike Judge is van Beavis and Butt-Head dacht ik... Maar daar is geen film van gemaakt onlangs dacht ik toch?
veel vals platquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet alleen dat, het is echt van 0 tot 27 kilometer, in tegenstelling tot Everest die niet zo veel hoger is dan de omgeving. De druk op de top is 32% lager dan op 'de begane grond'. Het is een vulkaan met een basis is 550 kilometer. Voor meer leuke feitjes over de berg: http://en.wikipedia.org/wiki/Olympus_mons
Idiocracyquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
In die film wordt geconstateerd dat simpele zielen de intelligente personen zullen overheersen, en die zorgelijke ontwikkeling heeft een term.
Bushismequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
In die film wordt geconstateerd dat simpele zielen de intelligente personen zullen overheersen, en die zorgelijke ontwikkeling heeft een term.
Maar welke aflevering?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Fawlty Towers?
Mja. Hitler speelt er niet in mee, maar je hebt wel de juiste aflevering te pakken. En er zit inderdaad een Hitler-imitatie in. Dus ik reken hem goed. De aflevering heet 'De Duitsers'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef qonmann het volgende:
Die met Hitler van Fawlty Towers ?
I mentoined it once, but I think I got away with it.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef Neleos het volgende:
Don't mention the war!
Cambuur ook nog (net gescoord trouwens) maar ook dat was geen Eredivsiequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:20 schreef ScottTracy het volgende:
Geen idee waar hij verder nog heeft gespeeld... FC Groningen?
Dat is 'mquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef Neleos het volgende:
Haarlem?
Nee, het zijn twee jazz-grootheden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Karakters van Jeff Dunham?
qonmann + 1quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:42 schreef qonmann het volgende:
Dizzy Gillespie en charlie parker ?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij had Q die andere al.
AKQ 1586 Stand:quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Sjanghai
Sorry.quote:
Nee, lees de OP evenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef Lehme het volgende:
ik was toch?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef Lehme het volgende:
ik was toch?
nog een xWie was Jantje Smit zijn grote voorbeeld?!
Snel lezen en reageren is belangrijk hier, maar soms gaat het TE snelquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef Ofyles2 het volgende:
Er staat Eschede, geen Enschede.
Eschede ken ik ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet niet eens waar Eschede ligt.
Nee, we zijn nog steeds met die andere vraag bezig. Nogmaals, lees de OP evenquote:
Oh, die ICE3 die ontspoorde?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Geen sportfeit, maar een catastrofe.
Voor degenen die willen weten waar Eschede (zonder N) ligt, het ligt niet in Nederland.
Voor de derde keer: lees de OP en kom daarna terug. Thanks!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:59 schreef Lehme het volgende:
mjn vraag:
wie was de eerste mannelijke zangeres in turkije?
Dat zal Neleos zijn, want hij had de laatste goed en lees op OP nou even, dat is de eerste post in dit topic.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef Lehme het volgende:
oh nu snap ik het
ok kom maar op iemand met een vraag
Ja, idemquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef Neleos het volgende:
Die kan ik me ook nog vooral herinneren omdat ik dat toen ik dat in de krant las ook dacht dat er Enschede stond.
moskou naar pekingquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:05 schreef Neleos het volgende:
Als je de Trans-Mantsjoerije express van begin tot eind uitzit. Van welke plaats naar welke plaats ga je dan?
En nu mag je een vraag stellen! dikgedrukt graagquote:
jaagpad?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe heet het pad waarlangs paarden trekschuiten trokken?
beterderquote:
Anders was het Orly geweest, want naar die derde vliegt al lang geen lijndienst meer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
De_Hertog +1
Roissy IS charles de gaullequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Roissy?
Nee. Voor de duidelijkheid: ik bedoel dus de derde Parijse luchthaven, waar voornamelijk airshows worden gehouden en verder businessjets landen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Orsay?
Het vliegveld wordt volgens mij ook genoemd in De Da Vinci code.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:54 schreef De_Hertog het volgende:
De Paris Air Show wordt daar gehouden en is vrij belangrijk in de luchtvaartwereld en tevens de oudste air show ter wereld. In 1973 crashte de Tupolev 144, de Russische versie van de Concorde, hier, naar later bleek door een spionagevlucht van een Franse straaljager.
Dit jaar van 15 tot 21 juni
Klopt. Is stiekem best beroemdquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het vliegveld wordt volgens mij ook genoemd in De Da Vinci code.
Er gingen toeters en bellen rinkelen toen je zakenvluchten zei. Maar ik heb mijn boek van de Da Vinci Code uitgeleend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klopt. Is stiekem best beroemd
Maar je weet het niet, of hebt het inmiddels opgezocht?
Misschien helpt dit: twee woorden, eerste woord is een voorzetsel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er gingen toeters en bellen rinkelen toen je zakenvluchten zei. Maar ik heb mijn boek van de Da Vinci Code uitgeleend.
Le ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien helpt dit: twee woorden, eerste woord is een voorzetsel.
En in Kerkrade hebben ze het stadion alvast aangestoken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:10 schreef qonmann het volgende:
Bij Cambuur hebben ze het kampvuur vast ontstoken (2-2) nu
Ze zijn er nog niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:10 schreef qonmann het volgende:
Bij Cambuur hebben ze het kampvuur vast ontstoken (2-2) nu
Le Bois?quote:
Het is de bekende commerciele airshow waar veel maatschappijen hun nieuwe topproducten presenteren. Dus, nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Cessna?
Dat zijn er nogal wat, welke?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:16 schreef qonmann het volgende:
een airbus ?
Oceanic Airlines Flight 815quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:15 schreef De_Hertog het volgende:
Gaat niet meer lukken, het was La Bourget.
Welk vliegtuig opende de Paris Airshow op 14 juni 2005?
Die was niet bepaald nieuw in 2005quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Concorde?
Juist! De superjumbo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Airbus A380?
Dat staat voor verenigde arabische emiraten, dat zijn er een paar dus. Ik zou er eentje kiezenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
VAE?
Misschien is de Mohammed Bin Laden El Khartoum oid wel de opperemir.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat staat voor verenigde arabische emiraten, dat zijn er een paar dus. Ik zou er eentje kiezen
Ben in Dubai geweest, zat een hoop Makhoum investments of zo iets. Maar ook Nakheel en nog een paar, dus ze zullen vast ook bij hun 'buren' werken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
De eerste poging was meteen raak.
Is geen moeilijke. Oh, en hij was een oplichter.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:25 schreef De_Hertog het volgende:
Wat verkocht Victor Lustig in 1925 aan een Franse metaalhandelaar?
Nee. Leg de nadruk op het beroep van de man.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
De Zonnebloem?
Iets veel groters. En bekenders.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Een standbeeld?
Zoals ik al zei, let op het beroep van die man.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Een paleis?
Ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Eiffeltoren
Niet helemaal. Hij had er wel een, maar...quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:57 schreef De_Hertog het volgende:
Het ontbrak?
Ik laat hem aan de nachtploeg, wilde eigenlijk toch naar bedquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hij had er wel een, maar...
Erkel +1quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:21 schreef erkel het volgende:
...was een prothese?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |