Maakt niet uit.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sorry, ik had het antwoord gegeven. Ik wilde hem eigenlijk open laten zodat je nog een puntje mee kon pikken.
Yep. J en P Nowee...quote:
Ik wist dat ie me bekend voorkwamquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef De_Hertog het volgende:
Apache is paars volgens mij.. Photoshop?
yepquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef De_Hertog het volgende:
Apache is paars volgens mij.. Photoshop?
Normaal gezien aangegeven als Olympus Mons, op Mars. 27 kilometer hoog. Eat that, Everest.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Olympus?
Niet alleen dat, het is echt van 0 tot 27 kilometer, in tegenstelling tot Everest die niet zo veel hoger is dan de omgeving. De druk op de top is 32% lager dan op 'de begane grond'. Het is een vulkaan met een basis is 550 kilometer. Voor meer leuke feitjes over de berg: http://en.wikipedia.org/wiki/Olympus_monsquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef Siniti het volgende:
Das relatief hoog.
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef Neleos het volgende:
Mike Judge is van Beavis and Butt-Head dacht ik... Maar daar is geen film van gemaakt onlangs dacht ik toch?
veel vals platquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet alleen dat, het is echt van 0 tot 27 kilometer, in tegenstelling tot Everest die niet zo veel hoger is dan de omgeving. De druk op de top is 32% lager dan op 'de begane grond'. Het is een vulkaan met een basis is 550 kilometer. Voor meer leuke feitjes over de berg: http://en.wikipedia.org/wiki/Olympus_mons
Idiocracyquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
In die film wordt geconstateerd dat simpele zielen de intelligente personen zullen overheersen, en die zorgelijke ontwikkeling heeft een term.
Bushismequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:03 schreef Ofyles2 het volgende:
In die film wordt geconstateerd dat simpele zielen de intelligente personen zullen overheersen, en die zorgelijke ontwikkeling heeft een term.
Maar welke aflevering?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Fawlty Towers?
Mja. Hitler speelt er niet in mee, maar je hebt wel de juiste aflevering te pakken. En er zit inderdaad een Hitler-imitatie in. Dus ik reken hem goed. De aflevering heet 'De Duitsers'.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef qonmann het volgende:
Die met Hitler van Fawlty Towers ?
I mentoined it once, but I think I got away with it.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef Neleos het volgende:
Don't mention the war!
Cambuur ook nog (net gescoord trouwens) maar ook dat was geen Eredivsiequote:Op woensdag 3 juni 2009 21:20 schreef ScottTracy het volgende:
Geen idee waar hij verder nog heeft gespeeld... FC Groningen?
Dat is 'mquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef Neleos het volgende:
Haarlem?
Nee, het zijn twee jazz-grootheden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Karakters van Jeff Dunham?
qonmann + 1quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:42 schreef qonmann het volgende:
Dizzy Gillespie en charlie parker ?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij had Q die andere al.
AKQ 1586 Stand:quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Sjanghai
Sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |