Klopt, maar die is helaas alleen voor de echte Kopenhagenaren bekend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef Siniti het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyrehavsbakken
dees dus
Je hebt helemaal gelijk. Altijd gedacht dat het Tivoli was, zoals anderen blijkbaar, maar dus niet. Omdat ik zelf ook Tivoli in mijn hoofd had en ik niet denk dat iemand Dyrehavsbakken zonder wiki had gevonden laten we het spel maar gewoon doorgaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
Volgens wikipedia is een ander park, ook in Kopenhagen ouder.
Dat lijkt mij logischquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Altijd gedacht dat het Tivoli was, zoals anderen blijkbaar, maar dus niet. Omdat ik zelf ook Tivoli in mijn hoofd had en ik niet denk dat iemand Dyrehavsbakken zonder wiki had gevonden laten we het spel maar gewoon doorgaan
Doen ze in Tivoli ook, geld per attractie in plaats van entree. Maar jij wist dus daadwerkelijk het juiste antwoord?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, maar die is helaas alleen voor de echte Kopenhagenaren bekend.
Wel apart dat ze in de Dyrehavsbakken geld vragen en geen entreekaarten verkopen.
In Rollercoaster Tycoon doe ik dat ook altijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Doen ze in Tivoli ook, geld per attractie in plaats van entree. Maar jij wist dus daadwerkelijk het juiste antwoord?
Het daadwerkelijke antwoord had ik nooit geweten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Doen ze in Tivoli ook, geld per attractie in plaats van entree. Maar jij wist dus daadwerkelijk het juiste antwoord?
Serieus?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Trafigura.
Andere feiten: corruptieschandaal Jamaica, Olie voor Voedsel.
Nee. Het gebied zou oorspronkelijk gebruikt worden als vuilstortplaats.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:37 schreef Ofyles2 het volgende:
De Eembossen?
Naardermeer jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:38 schreef qonmann het volgende:
naaderrmeer
ja zoveel mogelijkheden waren er nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Olijfboom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |