Dankjewel!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:31 schreef jubelientje het volgende:
Mooi huisje hoor!
Ik zag een mooie groene tafelloper met een boompje. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht?

Wij hebben deze bij http://www.herinneringenoplinnen.nl/home/ laten maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:26 schreef Marloes het volgende:
Ooh wat een leuk schilderij!
Waar kun je zoiets laten maken??

Dankjewelquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:57 schreef Duderella het volgende:
Het is onwijs gaaf en gezellig skaai! Maar wat een ellende met die lekkage. Ik hoop dat je snel aan herstellen toekomt. Het appartement is wel ontzettend gaaf zeg!![]()
Hij is ehm technisch gezien iets te grootquote:Ik zou alleen die afschuwelijke katten-klimplaal weghalen. Ik hou vreselijk veel van mijn katjes, maar dat soort lelijkheid overstijgt mijn liefde. Ze kunnen mooi de boom in, als ze willen klimmen

Ik wil ze zo min mogelijk in de andere kamers hebben als ik er niet ben, zodra Otis in de badkamer komt springt ie in mijn kastjes en flikkert ie van alles om. En die krabpaal zou zeiknat worden en dat lijkt me ook niet zo fris.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:32 schreef Sanne het volgende:
Je zou die krabpaal ook in ja badkamer kunnen zetten.Ruimte zat.
Ik snap Duderella's opmerking, ik hoor ook wel eens dat mijjn krabpaal nou niet bepaald bij de rest van het interieur past. Maar het huis is eigenlijk van de katten he, dus ja....
Geweldig huis heb je .

Ik vind het hartstikke lief van je dat de katten vóór gaan. En je hebt ook wel een punt, als ze binnen moeten blijven, moet je daar ook wel iets tegenover stellen. Tof!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 03:59 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik heb de inboedelverzekering al gesproken, moet maandag even terugbellen en dan moet er iemand langskomen denk ik. Ben bang dat het laminaat in de gang moet worden vervangen.
[..]
Hij is ehm technisch gezien iets te groot, had niet verwacht dat ie zo groot zou uitpakken. Maar die katten zijn van een groot huis met 3 verdieping (Jip vooral) naar een gelijkvloers appartementje gegaan waar ze niet naar buiten gaan dus ik wilde mijn mormels iets geven waarmee ze in de hoogte kunnen. En ze vinden het heerlijk, nou dan mag dat gedrocht er staan.
. Als ze nou nar buiten konden en ik op de begane grond zou wonen hadden ze pech gehad maar ze moeten iets om handen hebben
![]()

Nope niet bij Trigionquote:Op zondag 21 juni 2009 13:31 schreef Stealth-B2 het volgende:
eey skaai ik lees dat je in beveiliging werk op schiphol toch niet bij tragedion he.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |