abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 19 juni 2009 @ 19:31:00 #31
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_70176045

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 19:32:27 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70176098
Terug Vind Schilderij!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_70176523
Leuke foto, de laatste!!

En wat een gezellig huisje . En helemaal van jezelf, dat moet toch lekker zijn.
pi_70178556
Superleuke foto en schilderij, je bent echt in iedere kleur anders errug leuk!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:26:22 #35
57434 Marloes
Digital Love
pi_70181715
Ooh wat een leuk schilderij!
Waar kun je zoiets laten maken??
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_70182120
Wauw Skaai, dat heb je weer mooi voor elkaar
  vrijdag 19 juni 2009 @ 22:44:33 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_70182156
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 22:26 schreef Marloes het volgende:
Ooh wat een leuk schilderij!
Waar kun je zoiets laten maken??
Wij hebben deze bij http://www.herinneringenoplinnen.nl/home/ laten maken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_70182181
leuke foto! Eigenlijk moet je die laatste foto op canvas zetten. Soort droste effect, dat is pas echt cool
  zaterdag 20 juni 2009 @ 02:57:27 #39
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_70187620
Het is onwijs gaaf en gezellig skaai! Maar wat een ellende met die lekkage. Ik hoop dat je snel aan herstellen toekomt. Het appartement is wel ontzettend gaaf zeg!

Ik zou alleen die afschuwelijke katten-klimplaal weghalen. Ik hou vreselijk veel van mijn katjes, maar dat soort lelijkheid overstijgt mijn liefde. Ze kunnen mooi de boom in, als ze willen klimmen
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  † In Memoriam † zaterdag 20 juni 2009 @ 03:59:33 #40
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_70187841
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 02:57 schreef Duderella het volgende:
Het is onwijs gaaf en gezellig skaai! Maar wat een ellende met die lekkage. Ik hoop dat je snel aan herstellen toekomt. Het appartement is wel ontzettend gaaf zeg!
Dankjewel . Ik heb de inboedelverzekering al gesproken, moet maandag even terugbellen en dan moet er iemand langskomen denk ik. Ben bang dat het laminaat in de gang moet worden vervangen.
quote:
Ik zou alleen die afschuwelijke katten-klimplaal weghalen. Ik hou vreselijk veel van mijn katjes, maar dat soort lelijkheid overstijgt mijn liefde. Ze kunnen mooi de boom in, als ze willen klimmen
Hij is ehm technisch gezien iets te groot , had niet verwacht dat ie zo groot zou uitpakken. Maar die katten zijn van een groot huis met 3 verdieping (Jip vooral) naar een gelijkvloers appartementje gegaan waar ze niet naar buiten gaan dus ik wilde mijn mormels iets geven waarmee ze in de hoogte kunnen. En ze vinden het heerlijk, nou dan mag dat gedrocht er staan. . Als ze nou nar buiten konden en ik op de begane grond zou wonen hadden ze pech gehad maar ze moeten iets om handen hebben
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')