nee niet eens, ik ben gewoon rapquote:
Als je door slotjes heen gaat zitten posten raak ik in de war hoor!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Retard Attempting Poetry met die TT? Die ... doen het hem.
Mag ik je wel slaan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoi. Neuken? Je hoeft dan nog steeds niet te praten tegen me.
Ik bedoelde ook binnen dit topic, popjequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef lichtekooi het volgende:
@ ripley: ik weet buiten dit topic niemand van naam, dus dan is binnen dit topic leuker
Nu ineens weer niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
huidige stelletjes zijn kwaakvaak en murmeli en JB en ado, lichtekooi. Aan de "die en die hebben geneukt/de verkering is inmiddels uit" lijstjes ga ik niet eens beginnen
Ze heeft de hoop opgegevenquote:
Okee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
huidige stelletjes zijn kwaakvaak en murmeli en JB en ado, lichtekooi. Aan de "die en die hebben geneukt/de verkering is inmiddels uit" lijstjes ga ik niet eens beginnen
JB is JaniesBrownie, die ken je toch ook wel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Okee.maar van die jij noemt is murmeli de enige naam die ik een beetje ken
ik kom denk ik toch niet vaak genoeg dan
Dan weet ik niet of je serieus was of nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook binnen dit topic, popje
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik zou KF wel eens willen ontmoeten btw. Om te kijken of ie echt zo'n bosmongool is
Niet kwaad bedoeld hoor KF
Werken en fokken gaat ook bijna niet samenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Puh, het gaat weer hard hier kan niet eens fokken en werken te gelijk![]()
achja, ergens is dat dan ook wel weer goed, denk ik.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik zou KF wel eens willen ontmoeten btw. Om te kijken of ie echt zo'n bosmongool is
D'r staat seriously achter. Da's best een hint denk ik danquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je serieus was of niet
Dat weet ik zo niet hoor, die heb ik dan misschien wel eens gezien, maar ik onthou niet alle namenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB is JaniesBrownie, die ken je toch ook wel?
Op de meet in Utrecht ben ik ook genoeg van Singles tegengekomen, maar ik zou niet weten wie wie isquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet hoor, die heb ik dan misschien wel eens gezien, maar ik onthou niet alle namen
En bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vatte het sarcastisch op en nu weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
D'r staat seriously achter. Da's best een hint denk ik dan
Ik ken hier ook bijna niemand. Een keer meeten en hier ouwehoeren betekend nog niet dat je mensen kent.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Okee.maar van die jij noemt is murmeli de enige naam die ik een beetje ken
ik kom denk ik toch niet vaak genoeg dan
Verwarring! Chaos! mwoahahaha *evil grin*quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik vatte het sarcastisch op en nu weet ik het niet meer.
Ik heb het ook over de naam op fok. Niet over de mensen zelf.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ken hier ook bijna niemand. Een keer meeten en hier ouwehoeren betekend nog niet dat je mensen kent.
Althans, zo zie ik het.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
Hebben wij nou ruzie of seks op dit moment?quote:
Jezus, ben je nu de draad al kwijt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben wij nou ruzie of seks op dit moment?.
Dus jij weet het ook niet zekerquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, ben je nu de draad al kwijt?
Ik dacht persoonlijk dat de clue was dat we dat allebei hadden.
Seks als je op internet zit is lastiger dan ruzie dus ik denk het eerste.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben wij nou ruzie of seks op dit moment?.
Scherp hoor. Ben je altijd zo op de details?quote:
In amsterdamquote:
Kan hij zelf geen chicks versieren ofzo, dat jij het moet doen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
In amsterdamzeg maar wat je lekker vindt, dan kiezen we daar een restaurantje op uit (HW en ik)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan hij zelf geen chicks versieren ofzo, dat jij het moet doen?
Heb het niet zo op verlegen mannen namelijk.
Maar Rip, zeg dát dan gewoon.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]HW is het tegenovergestelde van verlegen. Maar ik was ook wel benieuwd naar je, dus ik dacht dat dat dan twee vliegen in een klap sloeg
Ik zou niet voor Mexicaans gaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef dawg het volgende:
Rip, anders gaan wij gewoon met z'n tweeen eten, hebben ze wat privacy.
Zeg dan gewoon dat jij wat met Rip wilt gaan etenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef dawg het volgende:
Ze gaat er niet op in.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat jij wat met Rip wilt gaan eten
dawg nietquote:
Wel gezelligquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:22 schreef halfbearad het volgende:
Hmm.
Mevrouw afstandig heeft een berichtje achtergelaten of ik morgen wat wil drinken met haar.
Dat is dan ook wel haar allerlaatste kans.
Wie nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Rival eigenlijk
Jij dus in dit geval hè!quote:
Ik was even lunchen, en ja ik ben altijd zo "Scherp" (als we het over limburgs etc hebbenquote:
ikquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]HW is het tegenovergestelde van verlegen. Maar ik was ook wel benieuwd naar je, dus ik dacht dat dat dan twee vliegen in een klap sloeg
Dus Rip gaat met Kluts eten, en HW met dawgquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef dawg het volgende:
Ja, of ik gewoon met Rip en Kluts, zoals het plan isquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Dus Rip gaat met Kluts eten, en HW met dawg
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of ik gewoon met Rip en Kluts, zoals het plan is.
Daar is niet iedereen het mee eens blijkt....quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan hij zelf geen chicks versieren ofzo, dat jij het moet doen?
Heb het niet zo op verlegen mannen namelijk.
Stellingen zijn eigenlijk alleen leuk als je je verveeltquote:
Een leuke, djayzzquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Stellingen zijn eigenlijk alleen leuk als je je verveelt
Eensch!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zelfs dan niet, dan is er altijd nog PUBquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorryquote:
Stelling: als je niet weet wat een "Op-pik-kroeg" is, ben je niet van deze tijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef Ofresca het volgende:
Op-pik-kroegen zijn een goed voorbeeld van het niveau van de huidige maatschappij.
wanneer niet dan?quote:
Op-pik-kroegen zijn het equivalent van datingsites, maar dan zie je gelijk live wat voor vlees je in d ekuip hebtquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef Ofresca het volgende:
Op-pik-kroegen zijn een goed voorbeeld van het niveau van de huidige maatschappij.
ow ok, thnxquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op-pik-kroegen zijn het equivalent van datingsites, maar dan zie je gelijk live wat voor vlees je in d ekuip hebt
Er bij? Waar bij? Bij de paupers zonder leven die alleen maar tv kijken? Dat ding staat hier echt nooit aan. 2 maanden geleden voor het laatst, om te Wii'en.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
Ow, beetje offtopic stelling:
als je geen tv hebt, hoor je er niet bij
thnxquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Er bij? Waar bij? Bij de paupers zonder leven die alleen maar tv kijken? Dat ding staat hier echt nooit aan. 2 maanden geleden voor het laatst, om te Wii'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Vast van die stelletjes met bijbehorend kind en zonder leven? Men kijkt ook raar als men ziet dat ik gewoon zo'n klein, dik bakbeest heb. Hij staat toch niet aan, is pure kamervulling.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
thnx![]()
iedereen kijkt me altijd raar aan als ik zeg dat ik geen tv heb thuis
Geloof niet dat er mensen in dat soort kroegen zijn die ook maar enigszins doen alsof ze op zoek zijn naar een serieuze relatie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op-pik-kroegen zijn het equivalent van datingsites, maar dan zie je gelijk live wat voor vlees je in d ekuip hebt
Hmmm, niet dat jij daar toevallig bent als ik langs kom?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Kluts het volgende:
Hoe herken je een oppikkroeg?
Dan weet ik dat ik daar moet wegblijven.
mensen op internet willen je daar heen lokken door te zeggen dat je met een vrouw uit eten gaat, maar dan blijkt dat dawg en HW ook komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Kluts het volgende:
Hoe herken je een oppikkroeg?
Dan weet ik dat ik daar moet wegblijven.
Heul niet, stelletjes die zich afzonderen van hun vrienden "omdat ze nu eenmaal een stelletje zijn" zijn saai en hebben geen leven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Q. het volgende:
Stelling:
Stelletjes zijn saai en hebben geen leven.
Ah.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was even lunchen, en ja ik ben altijd zo "Scherp" (als we het over limburgs etc hebben).
Dat heeft daar een "ietsjes" andere betekenis is mij verteldquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah.
Maar wat heeft dat in godsnaam met Limlands te maken.
Snuit weet alles van dat soort kroegen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, niet dat jij daar toevallig bent als ik langs kom?
Daar ik niet in limland woon, moet je t me effe uitleggen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heeft daar een "ietsjes" andere betekenis is mij verteld.
Zijn er ook andere soorten stelletjes dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heul niet, stelletjes die zich afzonderen van hun vrienden "omdat ze nu eenmaal een stelletje zijn" zijn saai en hebben geen leven.
Scherp betekent geilquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar ik niet in limland woon, moet je t me effe uitleggen.
Gheghe... Ikke?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Snuit weet alles van dat soort kroegen.
Doe eens lief.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Q. het volgende:
Stelling:
Zijn dat niet altijd de relaties die uiteindelijk stranden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heul niet, stelletjes die zich afzonderen van hun vrienden "omdat ze nu eenmaal een stelletje zijn" zijn saai en hebben geen leven.
Oh ja. Dat was het.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe eens lief.Je bent gewoon jaloers.
Als jij dat van mij geleerd had, dan hoefde je daar niet te komen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gheghe... Ikke?Maar dat heb ik dan van jou geleerd!
Alle relaties stranden uiteindelijk, hoe dan ook!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zijn dat niet altijd de relaties die uiteindelijk stranden?
Daarom kom ik er ook nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als jij dat van mij geleerd had, dan hoefde je daar niet te komen.
De onze niet Q, wij zullen altijd op deze voet verder gaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle relaties stranden uiteindelijk, hoe dan ook!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, niet dat jij daar toevallig bent als ik langs kom?
Je verwart me.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarom kom ik er ook nietmaar weet ik nog wel alles van dat soort kroegen.. nou ja, meer feesten dan
Ook dat is helemaal waar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De onze niet Q, wij zullen altijd op deze voet verder gaan.
Moet je eens een keer voor de grap naar Relatie planet singles feest gaan. Het word zelfs gegeven naast een hotelquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Je verwart me.![]()
Op-pik-feesten? Die zijn wel nieuw voor mij. Of gewoon van die vrijgezellen feesten?
Jawel hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geloof niet dat er mensen in dat soort kroegen zijn die ook maar enigszins doen alsof ze op zoek zijn naar een serieuze relatie.
Heey, vooraf afspreken om in de kroeg opgepikt te worden is iets anders dan zelfstandig de oppikkroeg in te gaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Je verwart me.![]()
Op-pik-feesten? Die zijn wel nieuw voor mij. Of gewoon van die vrijgezellen feesten?
Ik heb een TV. En bij mij staat hij bijna alleen aan als ik gasten heb.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
Ow, beetje offtopic stelling:
als je geen tv hebt, hoor je er niet bij
Vrijgezellen hebben ook niet altijd een leven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef Q. het volgende:
Stelling:
QFT.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Stelling, men maakt hier stellingen omdat het zogenaamd moet, maar in werkelijkheid boeit het geen mod.
Uhuh, die kunnen haar vriendinnen op je af sturenquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef HeatWave het volgende:
hell, je kan zelfs mooie dingen meemaken met barpersoneel.
Sja, dan kan OOK nog jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuh, die kunnen haar vriendinnen op je af sturen
Dat zegt meer over jou ripquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel hoor
Ik heb wel eens een serieus vriendje in een ontzettende oppikkroeg ontmoet.
Mensen doen vaak zo raar over het tegenkomen van potentiele liefjes in de kroeg, ook daar komen hele normale mensen hoor
Alleen de naam al.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, vooraf afspreken om in de kroeg opgepikt te worden is iets anders dan zelfstandig de oppikkroeg in te gaan
oppik feesten.. ga maar eens naar "het foute feest" of iets anders.. zooo makkelijk flirten daar
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdomme, je post hier een paar dagen niet en gelijk ben je de kluts kwijt. Dank je Rip.
Rip is jullie pimp?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdomme, je post hier een paar dagen niet en gelijk ben je de kluts kwijt. Dank je Rip.
Ik moet vrijdag naar eenfeestje met je dus geef me dan amar op mijn kopquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
En mij, al denk ik dat we aan 1 kant staan UIOquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag naar eenfeestje met je dus geef me dan amar op mijn kop
En vrijdag moet je ook eten met HW en Kluts? En daarna door naar Re? Of haal ik nu allerlei feestjes en data door elkaar?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
Je zit goed, rip en ik gaan eten, daarna naar Re doorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En vrijdag moet je ook eten met HW en Kluts? En daarna door naar Re? Of haal ik nu allerlei feestjes en data door elkaar?
Ben echt de kluts kwijt.
Je hebt het maar druk met feestjes en meets en etentjes enzo....quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij aan één kant staan? Volgens mij gaat er iets mis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:34 schreef HeatWave het volgende:
En mij, al denk ik dat we aan 1 kant staan UIO.
trust mequote:Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wij aan één kant staan? Volgens mij gaat er iets mis.
Zolang hij niet achter je staat gaat het goed tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wij aan één kant staan? Volgens mij gaat er iets mis.
Ja nu wil ik meer weten. M'n nieuwsgierigheid is gewekt. En als je het niet hier kan plaatsen, stuur je me maar een PM.quote:
Nou, die uitnodiging had ook geen lange houdbaarheidsdatum.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zit goed, rip en ik gaan eten, daarna naar Re door.
Even kijken of je wel een beetje happig bent he? En bij deze wel dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, die uitnodiging had ook geen lange houdbaarheidsdatum.
"nu weer"?quote:Op woensdag 3 juni 2009 @ 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]wie ga jij nu weer daten dan?!
nu wil ik ook up to date gehouden worden
Hallo jij met je megascherpe uitstraling.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:49 schreef Kluts het volgende:
Nou, die uitnodiging had ook geen lange houdbaarheidsdatum.
Ze gaat mij niet WEER daten iigquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]wie ga jij nu weer daten dan?!
nu wil ik ook up to date gehouden worden
Jah heey sorry, jij komt hier ook zomaar uit het niets binnen vallen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
"nu weer"?
Ik ben ook op het feestje, wel opletten he?
Nee, sorryquote:Op woensdag 3 juni 2009 @ 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah heey sorry, jij komt hier ook zomaar uit het niets binnen vallen..dan snap ik het toch niet in 1x?
Het is je vergeven.. ik ben gewoon niet de scherpste vandaagquote:
Ik was ook uitgenodigd! Ik kan alleen niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is je vergeven.. ik ben gewoon niet de scherpste vandaagveel plezier op het feest iig.. is iedereen trouwens uitgenodigd dat jullie hier zo erover praten?!
Damn you Q, we hadden samen die bieries kunnen klappen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was ook uitgenodigd! Ik kan alleen niet.
Ik moet zuipen met andere mensen. Sorry.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn you Q, we hadden samen die bieries kunnen klappen!
Ik hou rip en MB wel in de gaten voor ons danquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zuipen met andere mensen. Sorry..
Ik vertrouw op je.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou rip en MB wel in de gaten voor ons dan.
Oprotten jijquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
Lol Jullie hebben echt alle normale singles verdreven
Wat is er niet normaal aan ons?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
Echt niet!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Eeeehm, ja verlicht ons eensquote:
Ik heb een goede dag vandaagquote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een goede dag vandaagNee hoor, gaat goed! Met jou?
quote:
Box!quote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef Ofresca het volgende:
Gelukkig.Met mij ook!
Wat ga je eten vanavond?
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Ik heb werkelijk geen idee. Jij?Of was die vraag aan mij om inspiratie op te doen?
quote:
Ofre!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vrijheid blijheid!
Heb je de Majoor nog gesproken?
Het spijt me, je zal het zelf moeten bedenkenquote:
Ook nog niets gepland verder?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ofre!!![]()
Jah heel kort. Moest wat weten van m'n bureauhoofd.. dus kort mee gepraat, verder niks
Andere singles ideeën?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het spijt me, je zal het zelf moeten bedenkenOf andere singles vragen natuurlijk
wat is probleem?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:33 schreef Kluts het volgende:
Half uur aan de telefoon, nog niet opgelost.
Vrouwen en computers.
Hoi.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo jij met je megascherpe uitstraling.
Hoe dans jij hier opquote:
Applicaties die niet werken op mijn nieuwe werkpc.quote:
Wil je een exacte omschrijving of is een filmpje voldoende?quote:
Zo geef ik ze ook altijd uit, niet werkend, dan heb ik nog wat te doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:36 schreef Kluts het volgende:
Applicaties die niet werken op mijn nieuwe werkpc.
nee niet gedaan. tis niet de bedoeling dat collega s rare dingen gaan denkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ook nog niets gepland verder?
[..]
Andere singles ideeën?
Bubbling ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wil je een exacte omschrijving of is een filmpje voldoende?
Spitsvondig ook nog.quote:
Qutje! Hoest met jou dan?quote:
Heel druk en heel erg goed, afgezien van het nare nieuws van vandaag. Maar that's life.quote:
Ik heb nog geen pm gezien, dus ben me nergens van bewust.quote:
Nu nog rondborstig en I'll see you fridayquote:
Het Q-effect. Iedereen weet dat ze verbaal niet tegen mij op kunnen.quote:
Kluts. Je PM-box zit vol.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen pm gezien, dus ben me nergens van bewust.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goedemiddag mensenweet er iemand waar de zon is gebleven?
Volgens mij mag je helemaal niet liegenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat?!?!?!quote:
Doe eens een linkje danquote:
Wazzup dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Heel druk en heel erg goed, afgezien van het nare nieuws van vandaag. Maar that's life.
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wrong, ik heb een Wii en een 360, een NDS en een PSP.
Op 52 inch full HD.
Stuur maar om een uur of drie deze kant opquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
morgen mag jij m weer, vandaag ben ik de baas
Juist.quote:
Je mist ff een heel topicquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
je bedoeld, je bent aan het KF-en in pub?
Wie heeft die toezegging gedaan? Jij baas voor vandaag?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
morgen mag jij m weer, vandaag ben ik de baas
Als het om gigantische tieten gaat moet ik je teleurstellen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog rondborstig en I'll see you friday.
Ik zal wel meer missenquote:
moi als opperbaas over de zon natuurlijkquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wie heeft die toezegging gedaan? Jij baas voor vandaag?
Hmmzzzz, ok no prob, wel mooi verder?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als het om gigantische tieten gaat moet ik je teleurstellen.
Zo leuk zelfs, dat je niet eens een biertje met me wilde drinken op de meet.quote:
Sommige dingen moet je gewoon zíen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmzzzz, ok no prob, wel mooi verder?
Silly girlquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moi als opperbaas over de zon natuurlijk
dat jij zonnegod mag SPELEN is ook alleen omdat ik dat goed vind....
Dhhuh, venco was erquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo leuk zelfs, dat je niet eens een biertje met me wilde drinken op de meet.
Het staat je geheel vrij om zelf ook wat rond te sturen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Kluts het volgende:
op welke meet was jij dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof, ik ben toch geen tietenman.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Kluts het volgende:
Als het om gigantische tieten gaat moet ik je teleurstellen.
Nope.quote:
Vorig jaar zomer ergens.quote:
Dat ben ik al!quote:
Ze bedoeld vorig jaar zomer denk ik djayzzquote:
daar lijkt ie niet opquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef mrbox het volgende:
Bij de majoor krijg ik altijd dit beeld voor me![]()
[ afbeelding ]
Er zijn er meerdere vanquote:
Maar maar maar.. ik ben uniekquote:
Ze komen ook per dozijnquote:
quote:
Owquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze bedoeld vorig jaar zomer denk ik djayzz
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben heul geen silly girl
ik ben euh ik ben... niks
Dus ik ben en blijf de baas van de zon!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben heul geen silly girl
ik ben euh ik ben... niks
Doe er dan wat aan zie nog geen zonquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus ik ben en blijf de baas van de zon!
Praatjes vullen geen gaatjes. Of laten de zon in dit geval schijnen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat klopt, maar silly zijn niet.quote:
Het is tegenvallend ja.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan zie nog geen zon
Geduldquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Praatjes vullen geen gaatjes. Of laten de zon in dit geval schijnen.
niks als in je ziet me niet maar ik ben overal als oppergodinquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar doe ik het dan maar voorquote:
Wacht maar, nu je dit hebt gepost zit strakkies je PMbox volquote:
De jouwe doet het weer, zag ik?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wacht maar, nu je dit hebt gepost zit strakkies je PMbox vol
nee dat hangt samen met het foboquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wacht maar, nu je dit hebt gepost zit strakkies je PMbox vol
Ik had het inmiddels door Waerde Qquote:
Ik moest auto ried'n! Of had ik Cue en mezelf soms tegen een boom moeten parkeren van je?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het inmiddels door Waerde Q.
Had al berichtje gestuurd hoor alleen niks meer er naquote:
er staan foto's in je foboquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat hangt samen met het fobo
als die leeg is is t pm rustig plaats ik fotos dan krijg ik opeens pmmetjes
Nee nee, jongedame. Niks daarvan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niks als in je ziet me niet maar ik ben overal als oppergodin
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor Baas? ik wil Nu zon![]()
oh *kijkt naar buiten* thnx![]()
verhip, was me nog niet eens opgevallenquote:
ohja dat is t andere probleem waarom ik nooit PM's krijg, als ik ze sporadisch krijg dan pm ik niet terugquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had al berichtje gestuurd hoor alleen niks meer er na
Duimfoto'squote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat hangt samen met het fobo
als die leeg is is t pm rustig plaats ik fotos dan krijg ik opeens pmmetjes
Test geslaagdquote:
sja nee dat zal ik over een aantal dagen moeten testenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |