nee niet eens, ik ben gewoon rapquote:
Als je door slotjes heen gaat zitten posten raak ik in de war hoor!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Retard Attempting Poetry met die TT? Die ... doen het hem.
Mag ik je wel slaan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoi. Neuken? Je hoeft dan nog steeds niet te praten tegen me.
Ik bedoelde ook binnen dit topic, popjequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef lichtekooi het volgende:
@ ripley: ik weet buiten dit topic niemand van naam, dus dan is binnen dit topic leuker
Nu ineens weer niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
huidige stelletjes zijn kwaakvaak en murmeli en JB en ado, lichtekooi. Aan de "die en die hebben geneukt/de verkering is inmiddels uit" lijstjes ga ik niet eens beginnen
Ze heeft de hoop opgegevenquote:
Okee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
huidige stelletjes zijn kwaakvaak en murmeli en JB en ado, lichtekooi. Aan de "die en die hebben geneukt/de verkering is inmiddels uit" lijstjes ga ik niet eens beginnen
JB is JaniesBrownie, die ken je toch ook wel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Okee.maar van die jij noemt is murmeli de enige naam die ik een beetje ken
ik kom denk ik toch niet vaak genoeg dan
Dan weet ik niet of je serieus was of nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook binnen dit topic, popje
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik zou KF wel eens willen ontmoeten btw. Om te kijken of ie echt zo'n bosmongool is
Niet kwaad bedoeld hoor KF
Werken en fokken gaat ook bijna niet samenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Puh, het gaat weer hard hier kan niet eens fokken en werken te gelijk![]()
achja, ergens is dat dan ook wel weer goed, denk ik.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik zou KF wel eens willen ontmoeten btw. Om te kijken of ie echt zo'n bosmongool is
D'r staat seriously achter. Da's best een hint denk ik danquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je serieus was of niet
Dat weet ik zo niet hoor, die heb ik dan misschien wel eens gezien, maar ik onthou niet alle namenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB is JaniesBrownie, die ken je toch ook wel?
Op de meet in Utrecht ben ik ook genoeg van Singles tegengekomen, maar ik zou niet weten wie wie isquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet hoor, die heb ik dan misschien wel eens gezien, maar ik onthou niet alle namen
En bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vatte het sarcastisch op en nu weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
D'r staat seriously achter. Da's best een hint denk ik dan
Ik ken hier ook bijna niemand. Een keer meeten en hier ouwehoeren betekend nog niet dat je mensen kent.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Okee.maar van die jij noemt is murmeli de enige naam die ik een beetje ken
ik kom denk ik toch niet vaak genoeg dan
Verwarring! Chaos! mwoahahaha *evil grin*quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik vatte het sarcastisch op en nu weet ik het niet meer.
Ik heb het ook over de naam op fok. Niet over de mensen zelf.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ken hier ook bijna niemand. Een keer meeten en hier ouwehoeren betekend nog niet dat je mensen kent.
Althans, zo zie ik het.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
Hebben wij nou ruzie of seks op dit moment?quote:
Jezus, ben je nu de draad al kwijt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben wij nou ruzie of seks op dit moment?.
Dus jij weet het ook niet zekerquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, ben je nu de draad al kwijt?
Ik dacht persoonlijk dat de clue was dat we dat allebei hadden.
Seks als je op internet zit is lastiger dan ruzie dus ik denk het eerste.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben wij nou ruzie of seks op dit moment?.
Scherp hoor. Ben je altijd zo op de details?quote:
In amsterdamquote:
Kan hij zelf geen chicks versieren ofzo, dat jij het moet doen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
In amsterdamzeg maar wat je lekker vindt, dan kiezen we daar een restaurantje op uit (HW en ik)
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan hij zelf geen chicks versieren ofzo, dat jij het moet doen?
Heb het niet zo op verlegen mannen namelijk.
Maar Rip, zeg dát dan gewoon.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]HW is het tegenovergestelde van verlegen. Maar ik was ook wel benieuwd naar je, dus ik dacht dat dat dan twee vliegen in een klap sloeg
Ik zou niet voor Mexicaans gaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef dawg het volgende:
Rip, anders gaan wij gewoon met z'n tweeen eten, hebben ze wat privacy.
Zeg dan gewoon dat jij wat met Rip wilt gaan etenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef dawg het volgende:
Ze gaat er niet op in.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat jij wat met Rip wilt gaan eten
dawg nietquote:
Wel gezelligquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:22 schreef halfbearad het volgende:
Hmm.
Mevrouw afstandig heeft een berichtje achtergelaten of ik morgen wat wil drinken met haar.
Dat is dan ook wel haar allerlaatste kans.
Wie nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef KudFokker het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Rival eigenlijk
Jij dus in dit geval hè!quote:
Ik was even lunchen, en ja ik ben altijd zo "Scherp" (als we het over limburgs etc hebbenquote:
ikquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]HW is het tegenovergestelde van verlegen. Maar ik was ook wel benieuwd naar je, dus ik dacht dat dat dan twee vliegen in een klap sloeg
Dus Rip gaat met Kluts eten, en HW met dawgquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:06 schreef dawg het volgende:
Ja, of ik gewoon met Rip en Kluts, zoals het plan isquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Dus Rip gaat met Kluts eten, en HW met dawg
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of ik gewoon met Rip en Kluts, zoals het plan is.
Daar is niet iedereen het mee eens blijkt....quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan hij zelf geen chicks versieren ofzo, dat jij het moet doen?
Heb het niet zo op verlegen mannen namelijk.
Stellingen zijn eigenlijk alleen leuk als je je verveeltquote:
Een leuke, djayzzquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Stellingen zijn eigenlijk alleen leuk als je je verveelt
Eensch!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zelfs dan niet, dan is er altijd nog PUBquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sorryquote:
Stelling: als je niet weet wat een "Op-pik-kroeg" is, ben je niet van deze tijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef Ofresca het volgende:
Op-pik-kroegen zijn een goed voorbeeld van het niveau van de huidige maatschappij.
wanneer niet dan?quote:
Op-pik-kroegen zijn het equivalent van datingsites, maar dan zie je gelijk live wat voor vlees je in d ekuip hebtquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:00 schreef Ofresca het volgende:
Op-pik-kroegen zijn een goed voorbeeld van het niveau van de huidige maatschappij.
ow ok, thnxquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op-pik-kroegen zijn het equivalent van datingsites, maar dan zie je gelijk live wat voor vlees je in d ekuip hebt
Er bij? Waar bij? Bij de paupers zonder leven die alleen maar tv kijken? Dat ding staat hier echt nooit aan. 2 maanden geleden voor het laatst, om te Wii'en.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef djayzz het volgende:
Ow, beetje offtopic stelling:
als je geen tv hebt, hoor je er niet bij
thnxquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Er bij? Waar bij? Bij de paupers zonder leven die alleen maar tv kijken? Dat ding staat hier echt nooit aan. 2 maanden geleden voor het laatst, om te Wii'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Vast van die stelletjes met bijbehorend kind en zonder leven? Men kijkt ook raar als men ziet dat ik gewoon zo'n klein, dik bakbeest heb. Hij staat toch niet aan, is pure kamervulling.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
thnx![]()
iedereen kijkt me altijd raar aan als ik zeg dat ik geen tv heb thuis
Geloof niet dat er mensen in dat soort kroegen zijn die ook maar enigszins doen alsof ze op zoek zijn naar een serieuze relatie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op-pik-kroegen zijn het equivalent van datingsites, maar dan zie je gelijk live wat voor vlees je in d ekuip hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |