nee niet eens, ik ben gewoon rapquote:
Als je door slotjes heen gaat zitten posten raak ik in de war hoor!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Retard Attempting Poetry met die TT? Die ... doen het hem.
Mag ik je wel slaan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Hoi. Neuken? Je hoeft dan nog steeds niet te praten tegen me.
Ik bedoelde ook binnen dit topic, popjequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef lichtekooi het volgende:
@ ripley: ik weet buiten dit topic niemand van naam, dus dan is binnen dit topic leuker
Nu ineens weer niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
huidige stelletjes zijn kwaakvaak en murmeli en JB en ado, lichtekooi. Aan de "die en die hebben geneukt/de verkering is inmiddels uit" lijstjes ga ik niet eens beginnen
Ze heeft de hoop opgegevenquote:
Okee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
huidige stelletjes zijn kwaakvaak en murmeli en JB en ado, lichtekooi. Aan de "die en die hebben geneukt/de verkering is inmiddels uit" lijstjes ga ik niet eens beginnen
JB is JaniesBrownie, die ken je toch ook wel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Okee.maar van die jij noemt is murmeli de enige naam die ik een beetje ken
ik kom denk ik toch niet vaak genoeg dan
Dan weet ik niet of je serieus was of nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook binnen dit topic, popje
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik zou KF wel eens willen ontmoeten btw. Om te kijken of ie echt zo'n bosmongool is
Niet kwaad bedoeld hoor KF
Werken en fokken gaat ook bijna niet samenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Puh, het gaat weer hard hier kan niet eens fokken en werken te gelijk![]()
achja, ergens is dat dan ook wel weer goed, denk ik.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik zou KF wel eens willen ontmoeten btw. Om te kijken of ie echt zo'n bosmongool is
D'r staat seriously achter. Da's best een hint denk ik danquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of je serieus was of niet
Dat weet ik zo niet hoor, die heb ik dan misschien wel eens gezien, maar ik onthou niet alle namenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB is JaniesBrownie, die ken je toch ook wel?
Op de meet in Utrecht ben ik ook genoeg van Singles tegengekomen, maar ik zou niet weten wie wie isquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet hoor, die heb ik dan misschien wel eens gezien, maar ik onthou niet alle namen
En bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:33 schreef Ripley het volgende:
Ik vatte het sarcastisch op en nu weet ik het niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
D'r staat seriously achter. Da's best een hint denk ik dan
Ik ken hier ook bijna niemand. Een keer meeten en hier ouwehoeren betekend nog niet dat je mensen kent.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:31 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Okee.maar van die jij noemt is murmeli de enige naam die ik een beetje ken
ik kom denk ik toch niet vaak genoeg dan
Verwarring! Chaos! mwoahahaha *evil grin*quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik vatte het sarcastisch op en nu weet ik het niet meer.
Ik heb het ook over de naam op fok. Niet over de mensen zelf.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ken hier ook bijna niemand. Een keer meeten en hier ouwehoeren betekend nog niet dat je mensen kent.
Althans, zo zie ik het.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:29 schreef Ripley het volgende:
Hebben wij nou ruzie of seks op dit moment?quote:
Jezus, ben je nu de draad al kwijt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben wij nou ruzie of seks op dit moment?.
Dus jij weet het ook niet zekerquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, ben je nu de draad al kwijt?
Ik dacht persoonlijk dat de clue was dat we dat allebei hadden.
Seks als je op internet zit is lastiger dan ruzie dus ik denk het eerste.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hebben wij nou ruzie of seks op dit moment?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |