Dat lijkt me logisch ...quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk ga ik wel kijken, niet kijken maakt me nog veel zenuwachtiger, maar ik bedoel meer te zeggen dat ik dit soort wedstrijden niet met plezier bekijk.
Vond Lachambre redelijk spelen. Het is tenminste een echte verdediger (itt de Jong).quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dan vraag ik me weer af waarom Lachambre. Die vond ik afgelopen zondag echt niet goed spelen. Veel te veel ruimte wat die speler van Cambuur kreeg...
Tja, in de kleedkamer van Roda valt er maar bar weinig te lachen, zelfs met Clown Harm als coachquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:37 schreef Professional het volgende:
Atteveld in de studio.
En als ik die Harm hoor lullen, pfffff als dat mijn trainer was geweest had ik menig keer gelachen in de kleedkamer.
Ik zou niet weten wie moet scoren, er gaat geen enkele dreiging van de ploeg uit. Het is hopen op een bevlieging van Hadouir.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef LeonH het volgende:
Nog 3 kwartier maar dat zie ik somber in...
Met een beetje pech heb je aan één bevlieging niet genoeg ... :/quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie moet scoren, er gaat geen enkele dreiging van de ploeg uit. Het is hopen op een bevlieging van Hadouir.
Daar heb je helaas gelijk in.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Met een beetje pech heb je aan één bevlieging niet genoeg ... :/
Wat ik zei: het is hopen op een bevlieging van Hadouir, dat is het enige beetje hoop wat er nog resteert.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:39 schreef Professional het volgende:
Gaat totaal geen dreiging van Roda uit, is allemaal slappe hap voorin. Staan stijf van de zenuwen. Wie moet in hemelsnaam die goal maken???
Wil je volgend jaar tegen RKC spelen dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Professional het volgende:
En dan staat RKC ook nog eens voor. Wat een kutcompetitie volgend jaar.
Ik zou er zo voor tekenen, maar ik vrees dat het eerder voorbij is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:40 schreef TheYoung1 het volgende:
Nu wil ik ook de volledige eindfase. Met verlenging én pingels.
Ja in de Eredivisie. Dan is wel al 1 nederlaag te verwachten, uit naar RKC. Doet Roda het nooit goed.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:43 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Wil je volgend jaar tegen RKC spelen dan?
De kwaliteit van de Eredivisie is wel het laatste waar ik me nu druk over maakquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:45 schreef Professional het volgende:
Wat een geweldige Eredivisie wordt dat!
:
45 minuten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Roda in de Eredivisie, hoe lang nog?
De rest van Nederland zit al in hun handen te wrijven blijkbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:45 schreef Professional het volgende:
[..]
Stel je voor Cambuur en RKC promoveren, dan heb je VVV erbij. Wat een geweldige Eredivisie wordt dat!![]()
Volgens de scheids nietquote:
De laatste keer dat Roda een goede corner genomen heeft kan ik me dan ook niet eens meer herinneren. Ik denk in 1926 of zo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:58 schreef Professional het volgende:
Weer zo`n kut corner van Bodor!
Klopt, lijkt een leuke speler, maar die kan het tij ook niet keren en dat valt hem niet in het minst te verwijten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:05 schreef Professional het volgende:
Slaat ook nog eens volledig mis.
Moet wel zeggen die Sutchuin valt tot nu toe redelijk in, maar daar koop je niks voor.
De fusie natuurlijk. Degradatie kunnen we te boven komen, een fusie niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:07 schreef n00000b het volgende:
Wat was spannender, de mogelijke fusie of deze wedstrijd, met een achterstand en nog 25 minuten op het bord
Net of Roda en de Graafschap een verrijking zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:45 schreef Professional het volgende:
[..]
Stel je voor Cambuur en RKC promoveren, dan heb je VVV erbij. Wat een geweldige Eredivisie wordt dat!![]()
Ze hebben in ieder geval een veel grotere achterban dan een RKC.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Net of Roda en de Graafschap een verrijking zijn
Yep, maar dat is het verhaal van het seizoen.quote:
Een 18-jarige A-junior, al zou je het niet zeggenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:25 schreef Professional het volgende:
Stankov, who the hell is dat? Grijs is die wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |