abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69665248
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt wel goed vanavond, ondanks afwezigen.
ik hoop het, maar heb er een heel slecht gevoel bij
pi_69665529
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:27 schreef Stpan het volgende:

Zie ik toch liever Roda dan Cambuur in de eredivisie. Meer potentie, moderner stadion, betere spelers. Kortom, van meerwaarde voor de eredivisie. Iets wat ik van Cambuur niet vind.
Betere spelers? Lijkt me niet als je zo laagt eindigt en minstens drie wedstrijden nodig hebt om Cambuur af te schudden (Als dat al lukt).
Moderner stadion? Klopt, maar er is niks mis met het stadion van Cambuur. Heeft juist veel meer charme dan al die moderne dingen. Bovendien heeft een stadion maar bitter weinig te maken in welke divisie je speelt.
Potentie? Misschien..... Maar wat een kleurloze club is Roda JC verworden de laatste jaren....Jammer, jammer, jammer.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_69665675
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Betere spelers? Lijkt me niet als je zo laagt eindigt en minstens drie wedstrijden nodig hebt om Cambuur af te schudden (Als dat al lukt).
Moderner stadion? Klopt, maar er is niks mis met het stadion van Cambuur. Heeft juist veel meer charme dan al die moderne dingen. Bovendien heeft een stadion maar bitter weinig te maken in welke divisie je speelt.
Potentie? Misschien..... Maar wat een kleurloze club is Roda JC verworden de laatste jaren....Jammer, jammer, jammer.
Betere spelers zijn er zeker bij roda. Het verschil is dat er bij ons dit seizoen to-taal geen idee achter zit. Ze doen waar wat en nog slecht ook. Bij Cambuur zie je gewoon dat Menzo een bepaalde visie heeft en zijn spelers dat goed uitvoeren. Zowiezo is een gebrek aan visie, in de gehele club, de rede dat we in deze situatie zijn beland
pi_69665857
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:46 schreef planethugo het volgende:

[..]

Betere spelers zijn er zeker bij roda. Het verschil is dat er bij ons dit seizoen to-taal geen idee achter zit. Ze doen waar wat en nog slecht ook. Bij Cambuur zie je gewoon dat Menzo een bepaalde visie heeft en zijn spelers dat goed uitvoeren. Zowiezo is een gebrek aan visie, in de gehele club, de rede dat we in deze situatie zijn beland
Het is gewoon jammer dat een club als Roda JC op het punt staat te degraderen. Maar als je mij vraagt (noorderling) waar mijn sympathie ligt, dan zeg ik toch Cambuur. En met mij vele anderen. En dat ligt niet aan dit seizoen, maar het is al een paar jaar lang niks in Kerkrade. Dus de zogeheten potentie komt er al langer niet uit.
Triest dat Roda zo ver afgezakt is. Maar Emmen-uit is ook leuk hoor
pi_69665875
Al enig idee welke 4 talenten Hendriks op het oog heeft?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_69665934
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:52 schreef dndiek het volgende:
Al enig idee welke 4 talenten Hendriks op het oog heeft?
waarschijnlijk een paar spelers die in belgie op 2de elftallen spelen en hier tot bloei komen. Zoals hij het altijd wel gedaan heeft dus. Maar Hendriks roept wel vaker iets zonder dat je er nog ooit iets van hoort.
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:52 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

En dat ligt niet aan dit seizoen, maar het is al een paar jaar lang niks in Kerkrade. Dus de zogeheten potentie komt er al langer niet uit.
Dat valt wel mee. We hebben wel al een tijdje geen europees gespeeld maar deze eeuw zijn we steeds in het linkerrijte geëindigd, op één keer na toen we 13de werden. Dus het valt nog best mee. Het is niet alsof we al een paar jaar onderaan bungelen...

[ Bericht 35% gewijzigd door planethugo op 03-06-2009 15:03:59 ]
pi_69666418
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:54 schreef planethugo het volgende:

[..]

waarschijnlijk een paar spelers die in belgie op 2de elftallen spelen en hier tot bloei komen. Zoals hij het altijd wel gedaan heeft dus. Maar Hendriks roept wel vaker iets zonder dat je er nog ooit iets van hoort.
[..]

Dat valt wel mee. We hebben wel al een tijdje geen europees gespeeld maar deze eeuw zijn we steeds in het linkerrijte geëindigd, op één keer na toen we 13de werden. Dus het valt nog best mee. Het is niet alsof we al een paar jaar onderaan bungelen...
Dat bedoel ik ook niet, maar het is ook niet dat er ergens om gespeeld werd. Kleurloos en onopvallend zeg maar...
pi_69666438
Zijn die bussen al vertrokken naar ons mooie stadje
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:37:21 #34
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_69667481
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:27 schreef Stpan het volgende:
gele shirts
een lotgenoot!

Maar bij Roda en Cambuur maakt dat ook niet echt een verschil...
  woensdag 3 juni 2009 @ 18:43:12 #35
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69673936
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:09 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook niet, maar het is ook niet dat er ergens om gespeeld werd. Kleurloos en onopvallend zeg maar...
Dat is niet juist, we hebben vrijwel jaarlijks tot (bijna) de laatste speeldag meegedaan om Europees voetbal de laatste jaren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_69674338
En vorig jaar de bekerfinale
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_69675054
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:09 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Als je de club niet volgt dan is het al snel kleurloos en onopvallend he

We hebben het beter gedaan dan clubs als Utrecht, Vitesse en Willem II, om er maar een paar te noemen.

Maar goed heb je niets aan als we er vanavond uitvliegen, which is likely to happen
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:29:26 #38
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_69675474
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Als je de club niet volgt dan is het al snel kleurloos en onopvallend he

We hebben het beter gedaan dan clubs als Utrecht, Vitesse en Willem II, om er maar een paar te noemen.
Beter dan Utrecht heb je het niet gedaan hoor ... beide in de play offs en sommige jaren (iets hoger), maar daar staat bij de FC weer bekerwnst tegenover
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:32:52 #39
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69675625
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:29 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Beter dan Utrecht heb je het niet gedaan hoor ... beide in de play offs en sommige jaren (iets hoger), maar daar staat bij de FC weer bekerwnst tegenover
Als je een ranglijst over de laatste vijf/zes jaar opmaakt dan staat Roda denk ik wel boven Utrecht, maar dat is verder niet zo interessant. Feit is dat Roda de laatste tien jaar negen keer in het linkerrijtje en zelfs vijf keer in de top 6, voor zulke prestaties zou 80% van de Nederlandse clubs direct tekenen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:56:30 #40
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_69676572
tvp

Ik kan het niet opbrengen om te gaan kijken vanavond.
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:59:38 #41
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69676681
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:56 schreef Schimpie het volgende:
tvp

Ik kan het niet opbrengen om te gaan kijken vanavond.
Ik wil liever niet eens tv kijken, ik twijfel nog of ik het ga doen.
pi_69676879
Kijk elke wedstrijd, dus ook deze. Ik pak alvast een potlood om op te kauwen.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_69677010
We sluiten vanavond in ieder geval een tijdperk af.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:10:19 #44
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69677065
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:05 schreef iehlaak het volgende:
Kijk elke wedstrijd, dus ook deze. Ik pak alvast een potlood om op te kauwen.
Ik heb net een sixpack Hertog Jan in de vriezer gelegd, wellicht overleef ik het daarmee.
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:11:56 #45
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69677115
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:08 schreef iehlaak het volgende:
In zekere zin is er altijd een nieuw begin en op zich kan ik er als het per se moet mee leven als dat in de Eerste Divisie is. De zwaarste strijd hebben we dit jaar immers al gewonnen en een eventuele degradatie overleven we ook, maar zover is het nog niet.
pi_69677362
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:08 schreef iehlaak het volgende:
idd, vanavond is het seizoen dan ein-de-lijk voorbij. Zucht...

wat een mietjes trouwens als je niet durft te kijken. Kan ik me nieteens voorstellen, wat ga je dan doen tijdens de wedstrijd? Een of andere romatische komedie met de vriendin kijken? Dát zou ik pas niet aankunnen, iets anders doen tijdens de wedstrijd

zo ik ga naar t trefpunt. Tot over een paar uurtjes
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:19:43 #47
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_69677378
Pfff, net 1 minuut thuis en ik ben op van de zenuwen.
Opstelling is bekend:
Castro; De Wree, De Fauw, Kah, Lachambre; Linssen, Delorge, Bodor, De Jong; Hadouir en Schors.

Schors in de basis, hopelijk doet hij het een beetje goed.
pi_69677440
naar verluid:
quote:
Castro; De Wree, De Fauw, Kah, Lachambre; Delorge, Linssen, Bodor, De Jong; Hadouir en Schors.
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:23:30 #49
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_69677506
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Professional het volgende:
Pfff, net 1 minuut thuis en ik ben op van de zenuwen.
Opstelling is bekend:
Castro; De Wree, De Fauw, Kah, Lachambre; Linssen, Delorge, Bodor, De Jong; Hadouir en Schors.

Schors in de basis, hopelijk doet hij het een beetje goed.
Dan vraag ik me weer af waarom Lachambre. Die vond ik afgelopen zondag echt niet goed spelen. Veel te veel ruimte wat die speler van Cambuur kreeg...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:24:06 #50
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_69677527
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef planethugo het volgende:

Kan ik me nieteens voorstellen, wat ga je dan doen tijdens de wedstrijd? Een of andere romatische komedie met de vriendin kijken?
Natuurlijk ga ik wel kijken, niet kijken maakt me nog veel zenuwachtiger, maar ik bedoel meer te zeggen dat ik dit soort wedstrijden niet met plezier bekijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')