ik hoop het, maar heb er een heel slecht gevoel bijquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt wel goed vanavond, ondanks afwezigen.
Betere spelers? Lijkt me niet als je zo laagt eindigt en minstens drie wedstrijden nodig hebt om Cambuur af te schudden (Als dat al lukt).quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:27 schreef Stpan het volgende:
Zie ik toch liever Roda dan Cambuur in de eredivisie. Meer potentie, moderner stadion, betere spelers. Kortom, van meerwaarde voor de eredivisie. Iets wat ik van Cambuur niet vind.
Betere spelers zijn er zeker bij roda. Het verschil is dat er bij ons dit seizoen to-taal geen idee achter zit. Ze doen waar wat en nog slecht ook. Bij Cambuur zie je gewoon dat Menzo een bepaalde visie heeft en zijn spelers dat goed uitvoeren. Zowiezo is een gebrek aan visie, in de gehele club, de rede dat we in deze situatie zijn belandquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:41 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Betere spelers? Lijkt me niet als je zo laagt eindigt en minstens drie wedstrijden nodig hebt om Cambuur af te schudden (Als dat al lukt).
Moderner stadion? Klopt, maar er is niks mis met het stadion van Cambuur. Heeft juist veel meer charme dan al die moderne dingen. Bovendien heeft een stadion maar bitter weinig te maken in welke divisie je speelt.
Potentie? Misschien..... Maar wat een kleurloze club is Roda JC verworden de laatste jaren....Jammer, jammer, jammer.
Het is gewoon jammer dat een club als Roda JC op het punt staat te degraderen. Maar als je mij vraagt (noorderling) waar mijn sympathie ligt, dan zeg ik toch Cambuur. En met mij vele anderen. En dat ligt niet aan dit seizoen, maar het is al een paar jaar lang niks in Kerkrade. Dus de zogeheten potentie komt er al langer niet uit.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
Betere spelers zijn er zeker bij roda. Het verschil is dat er bij ons dit seizoen to-taal geen idee achter zit. Ze doen waar wat en nog slecht ook. Bij Cambuur zie je gewoon dat Menzo een bepaalde visie heeft en zijn spelers dat goed uitvoeren. Zowiezo is een gebrek aan visie, in de gehele club, de rede dat we in deze situatie zijn beland
waarschijnlijk een paar spelers die in belgie op 2de elftallen spelen en hier tot bloei komen. Zoals hij het altijd wel gedaan heeft dus. Maar Hendriks roept wel vaker iets zonder dat je er nog ooit iets van hoort.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:52 schreef dndiek het volgende:
Al enig idee welke 4 talenten Hendriks op het oog heeft?
Dat valt wel mee. We hebben wel al een tijdje geen europees gespeeld maar deze eeuw zijn we steeds in het linkerrijte geëindigd, op één keer na toen we 13de werden. Dus het valt nog best mee. Het is niet alsof we al een paar jaar onderaan bungelen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
En dat ligt niet aan dit seizoen, maar het is al een paar jaar lang niks in Kerkrade. Dus de zogeheten potentie komt er al langer niet uit.
Dat bedoel ik ook niet, maar het is ook niet dat er ergens om gespeeld werd. Kleurloos en onopvallend zeg maar...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
waarschijnlijk een paar spelers die in belgie op 2de elftallen spelen en hier tot bloei komen. Zoals hij het altijd wel gedaan heeft dus. Maar Hendriks roept wel vaker iets zonder dat je er nog ooit iets van hoort.
[..]
Dat valt wel mee. We hebben wel al een tijdje geen europees gespeeld maar deze eeuw zijn we steeds in het linkerrijte geëindigd, op één keer na toen we 13de werden. Dus het valt nog best mee. Het is niet alsof we al een paar jaar onderaan bungelen...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:27 schreef Stpan het volgende:
gele shirts
Dat is niet juist, we hebben vrijwel jaarlijks tot (bijna) de laatste speeldag meegedaan om Europees voetbal de laatste jaren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, maar het is ook niet dat er ergens om gespeeld werd. Kleurloos en onopvallend zeg maar...
Als je de club niet volgt dan is het al snel kleurloos en onopvallend hequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:09 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, maar het is ook niet dat er ergens om gespeeld werd. Kleurloos en onopvallend zeg maar...
Beter dan Utrecht heb je het niet gedaan hoor ... beide in de play offs en sommige jaren (iets hoger), maar daar staat bij de FC weer bekerwnst tegenoverquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Als je de club niet volgt dan is het al snel kleurloos en onopvallend he![]()
We hebben het beter gedaan dan clubs als Utrecht, Vitesse en Willem II, om er maar een paar te noemen.
Als je een ranglijst over de laatste vijf/zes jaar opmaakt dan staat Roda denk ik wel boven Utrecht, maar dat is verder niet zo interessant. Feit is dat Roda de laatste tien jaar negen keer in het linkerrijtje en zelfs vijf keer in de top 6, voor zulke prestaties zou 80% van de Nederlandse clubs direct tekenen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Beter dan Utrecht heb je het niet gedaan hoor ... beide in de play offs en sommige jaren (iets hoger), maar daar staat bij de FC weer bekerwnst tegenover
Ik wil liever niet eens tv kijken, ik twijfel nog of ik het ga doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:56 schreef Schimpie het volgende:
tvp
Ik kan het niet opbrengen om te gaan kijken vanavond.
Ik heb net een sixpack Hertog Jan in de vriezer gelegd, wellicht overleef ik het daarmee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:05 schreef iehlaak het volgende:
Kijk elke wedstrijd, dus ook deze. Ik pak alvast een potlood om op te kauwen.
In zekere zin is er altijd een nieuw begin en op zich kan ik er als het per se moet mee leven als dat in de Eerste Divisie is. De zwaarste strijd hebben we dit jaar immers al gewonnen en een eventuele degradatie overleven we ook, maar zover is het nog niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:08 schreef iehlaak het volgende:
We sluiten vanavond in ieder geval een tijdperk af.
idd, vanavond is het seizoen dan ein-de-lijk voorbij. Zucht...quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:08 schreef iehlaak het volgende:
We sluiten vanavond in ieder geval een tijdperk af.
quote:Castro; De Wree, De Fauw, Kah, Lachambre; Delorge, Linssen, Bodor, De Jong; Hadouir en Schors.
Dan vraag ik me weer af waarom Lachambre. Die vond ik afgelopen zondag echt niet goed spelen. Veel te veel ruimte wat die speler van Cambuur kreeg...quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef Professional het volgende:
Pfff, net 1 minuut thuis en ik ben op van de zenuwen.
Opstelling is bekend:
Castro; De Wree, De Fauw, Kah, Lachambre; Linssen, Delorge, Bodor, De Jong; Hadouir en Schors.
Schors in de basis, hopelijk doet hij het een beetje goed.
Natuurlijk ga ik wel kijken, niet kijken maakt me nog veel zenuwachtiger, maar ik bedoel meer te zeggen dat ik dit soort wedstrijden niet met plezier bekijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:19 schreef planethugo het volgende:
Kan ik me nieteens voorstellen, wat ga je dan doen tijdens de wedstrijd? Een of andere romatische komedie met de vriendin kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |