quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:21 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Iemand hier bekend met de Sluipschutters?
Muzikaal gezien niet echt geniaalMaar toch erg vermakelijk
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Mulder moet gewoon keepen. Goedkoopste optie voor ons en het beste voor hem!
Wat een understatement.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:21 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Iemand hier bekend met de Sluipschutters?
Muzikaal gezien niet echt geniaal![]()
Voor de uitwedstrijd vind ik het best, lekkere hapjes daar op de eretribunequote:Op donderdag 4 juni 2009 07:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja. Doordat wij faalden in de Kuip heeft Roda nog kans kunnen zien om erin te blijven. Iets wat ik niet kan waarderen.
[..]
Zeker vermakelijk.
Daarom juist, PSV verliest thuis altijd van Roda. Dus ik kan begrijpen dat de PSV'ers helemaal balen dat ze er niet uit zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Was jij geen PSV-fan?Die verloren ook van Roda.
Jammergenoeg hebben we niet zo veel geld voor andere opties.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het beste voor hem is om een jaartje bij een kleinere eredivisieclub te keepen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef Kopbal het volgende:
Hou je lekker bezig met je eigen club.
Boos worden op Feyenoord omdat Roda heeft gewonnen van Cambuur als je voor PSV bent. Dat is pasquote:
Dat weet Ritmo ook wel, maar hij heeft er een gewoonte van gemaakt dit soort dingen te blijven roepen zodat wanneer Mulder het inderdaad niet zo goed doet hij kan roepen dat hij het allang heeft zien aankomen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jammergenoeg hebben we niet zo veel geld voor andere opties.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef Juk het volgende:
[..]
Dat weet Ritmo ook wel, maar hij heeft er een gewoonte van gemaakt dit soort dingen te blijven roepen zodat wanneer Mulder het inderdaad niet zo goed doet hij kan roepen dat hij het allang heeft zien aankomen.
En omdat wij wel snappen dat er geroeid moet worden met de riemen die je hebt zijn we er niet zo op tegen en kan hij dat terug in ons gezicht gooien onder het motto "Kijk eens, hier zaten jullie ook al fout dus de rest wat je zegt is ook onzin".
Ja want de directie heeft een speciale telefoon en als ze daarmee bellen krijgen ze allemaal investeerders aan de lijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De directie moet gewoon voor investeerders zorgen. Eerst toegeven dat zowel Timmer als Mulder niet goed genoeg zijn, en vervolgens Mulder alsnog in het doel zetten. Spreek dan direct vertrouwen uit of zeg niets, nu komt het weer zo amateuristisch over.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Kopbal het volgende:
Uitshirt is trouwens best gaaf, alleen ook die lelijke V.
[ afbeelding ]
-edit- Het is een photoshopmaar dit zullen wel de kleuren worden.
Ja, zo makkelijk gaat dat idd, dat is wat ik ook voor me zie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja want de directie heeft een speciale telefoon en als ze daarmee bellen krijgen ze allemaal investeerders aan de lijn.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Juk het volgende:
[..]
Ja want de directie heeft een speciale telefoon en als ze daarmee bellen krijgen ze allemaal investeerders aan de lijn.
Dat geld konden we anders gebruikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:03 schreef Zapper het volgende:
Maar ik ben supporter van Heracles, ROFL!!1!Blijft gewoon schandalig dat jullie Roda niet hebben laten degraderen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Juk het volgende:
[..]
Doesburg wel, die heb er kijk genoeg opquote:Ze vinden Mulder er nog niet klaar voor, dat is duidelijk. Maar als er geen tot weinig geld is moet je kijken wat er mogelijk is. Voorlopig is sowieso de transfermarkt nog niet dicht dus is er geen rede tot paniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |