Dus op basis van een foutje moet hij maar niet eerste keeper worden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beging een enorme blunder bij Oranje -20 net.
Nee, maar hij bevestigd m'n beeld dat ie nog een jaar naar een eredivisieclub moet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Dus op basis van een foutje moet hij maar niet eerste keeper worden?
Heb je hem dan al meerdere wedstrijden zien keepen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar hij bevestigd m'n beeld dat ie nog een jaar naar een eredivisieclub moet.
Bij Excelsior een aantal keer. Niet slecht, maar ook niet overtuigend. Nu zie ik hem voor het eerst bij Oranje -20 en meteen zo'n fout. Een te groot risico in mijn ogen, maar misschien zie ik het fout.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb je hem dan al meerdere wedstrijden zien keepen?
Beetje jammer dat jij je je oordeel al klaar hebt na één fout. Hij is een prima keeper gebleken, ik vind hem ook nog niet klaar voor Feyenoord 1, maar als het moet, dan moet het.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar hij bevestigd m'n beeld dat ie nog een jaar naar een eredivisieclub moet.
Ik zou N of C kiezen. Absoluut geen KK.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:50 schreef koemleit het volgende:
Als ik moet kiezen tussen vak N, vak KK of vak C.
welke is dan het beste?
he, een medestandert.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen cisse dus mooi zo. Kut speler is het
Die komt na vanavond dus wel.. hij liet zomaar zijn club in de steek voor een interland. Sorry hoor maar bij zo'n belangrijke wedstrijd die gaat om het voortbestaan van je werkgever bel je die bondscoach even op en zeg je .. pik ik kom niet dus niet ouwehoeren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Geen cisse dus mooi zo. Kut speler is het
Dat beeld hebben Beenhakker en Been ook van hem hoor. Maar als je niks hebt zul je moeten roeien met de riemen die je hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens. Al weet ik niet wat voor wedstrijd z'n land speelde?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die komt na vanavond dus wel.. hij liet zomaar zijn club in de steek voor een interland. Sorry hoor maar bij zo'n belangrijke wedstrijd die gaat om het voortbestaan van je werkgever bel je die bondscoach even op en zeg je .. pik ik kom niet dus niet ouwehoeren.
Onderschrift: A.F.C. Ajaxquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:42 schreef Rumille het volgende:
Stomme klojo's zijn jullie ook. Had gewoon gewonnen van Roda die laatste wedstrijd.
Denk dat hij eerder iets mist: VERSTANDquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:46 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Onderschrift: A.F.C. Ajax
Mis ik iets?
Ja. Doordat wij faalden in de Kuip heeft Roda nog kans kunnen zien om erin te blijven. Iets wat ik niet kan waarderen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:46 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Onderschrift: A.F.C. Ajax
Mis ik iets?
Zeker vermakelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:21 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Iemand hier bekend met de Sluipschutters?
Muzikaal gezien niet echt geniaalMaar toch erg vermakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |