quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha had afgelopen weekend ook 2 van die dagen en dat is ook precies mijn limiet van 'er is iets' ipv gewoon niet willen slapen en dus mocht hij nog even mee naar beneden en de 2e avond zijn we al vrij snel samen op bed gaan liggen.
Als het zo plotseling is geef ik er meestal 1 hooguit 2 avonden aan toe, maar daarna is het afgelopen, desnoods ga ik dan in zijn kamertje erbij op de grond zitten.
Tot nu toen heeft dat bij ons gewerkt, maar ik kan me voorstellen dat Jennifer, juist omdat ze heel lang met/bij jullie geslapen heeft sneller wel last heeft van jullie missen dan een kindje dat het niet gewend is.
Vervelend joh!
Hopelijk is het morgen weer over.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:39 schreef Ticootje het volgende:
be, ik zou het niet weten of dat zo is. Ze slaapt nog steeds bij ons, er is verder niets veranderd.
Ik heb haar ook niet al die tijd laten gillen hoor. Maar ik geef niet heel snel toe, als ik dat doe is het einde echt snel zoek. Maar na de 15 minuten heb ik haar uit bed gehaald en ben ik samen op bed gaan liggen. Tot ze bijna in slaap viel. Rustig terug gelegd, dat ging ook goed. Tot ik de deur dichtttrok. Even wachten, misschien dompelt ze toch nog weg. .... Maar nee. Weer water, handjes omhoog. Jeetje nou ik was het toch al zat, dus hup in de yamo en lekker lopen. En ja hoor weer bijna slapen. Tot ik dus de kamer weer uit liep. Toen ben ik maar op de kamer gebleven. De film snapte ik toch al niets meer van.
Oh, dat hebben we hier ook 3 weken lang gehad. Het is gelukkig net weer over, maar je krijgt er een goeie hangzak van als je met het zweet in je nek op handen en voeten achterstevoren de kamer uitkruipt en je bij de deur weer terug naar binnen kanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:19 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat jen nu echt verlatingsangst heeft. Ik weet het anders echt niet meer. Van de een op andere dag niet meer willen slapen. Gewoon niet. Ik ben vanaf half 8 al bezig en ze slaapt net. 5-10-15??? Amehoela, mama weg is direct gaan staan en gillen. Nu lig ik dus op bed, en dan durft ze wel.
Ik hoop dat dit eenmalig is. Ze was zo lekker makkelijk me maar bed gaan.
Fijn dat het doorslapen wel beter ging vannacht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:40 schreef Ticootje het volgende:
Deel 49 dus...
Gister dus enorme strijd met Jen op bed krijgen, maar vannacht wel super geslapen. Dat was vorige nacht wel anders, toen kon ik er elk uur uit...
Verder moet Jen nu van de huisarts toch weer op een ei-vrij dieet. Dat is wel weer even moeilijk, weer de etiketten lezen...
Heerlijk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:05 schreef DaviniaHR het volgende:
en bij de paaltjes hebben we tietoe (kiekeboe, dus) gespeeld
met bewijs:
[ afbeelding ]
Ja hoor. Vaak zat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Heb jij een dreumes van 16 maanden wel eens heel boos zien kijken?? Sorry, ik had ook mn lach niet in kunnen houden.
Nou fijn voor je.quote:
quote:
Ja tuurlijk heb ik dat wel eens gezien. En ik weet dat het heel grappig kan zijn, vandaar mijn opmerking dat ik ook daar soms ook wel om moet lachen, maar ik probeer zoveel mogelijk te voorkomen dat ik ze uitlach.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Heb jij een dreumes van 16 maanden wel eens heel boos zien kijken?? Sorry, ik had ook mn lach niet in kunnen houden.
Dat zegt ook genoeg...quote:
Jet haar favoriet is Takkiequote:Op zondag 7 juni 2009 14:10 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat een echte stoere meisjesfiets Beaker! Linde vindt het trouwens ook altijd leuk als we voorlezen van Jip en Janneke. Zijn natuurlijk ook wel erg lieve verhaaltjes.
Toen ze het tegen ons zeiden over M. der oog, ze was toen net een jaar geloof ik, zijn wij ook naar de oogarts in het ziekenhuis geweest. Dan worden er eerst druppeltjes in het oog gedaan zodat de pupillen groter worden en dan kijken ze in het oog en mocht het zo zijn dat het een lui oog is ligt het er aan wat de behandelwijze is. Vaak wordt eerst getracht met een pleister op het goede het luie oog te corrigeren maar soms is het noodzaak om het oog te opereren. Mijn nichtje heeft eerst jaren met van die vreselijke pleisters rond gelopen en is uiteindelijk als nog geopereerd. Het luie oog heeft ze alleen last van als ze moe is. Mijn man heeft ook een lui oog en die speelt ook alleen op als hij moe is. Ga er niet van uit dat ze gelijk aankomen met een operatie, voor je eigen gemoedrust. Ik heb me dagen voor ik langs de oogarts moest druk zitten maken en tranen met tuiten gehuild omdat ze misschien wel onder het mes zou moeten. Uiteindelijk was er niks aan de hand, het CB meende een lui oog te zien maar ze heeft een platte neus waardoor het lijkt of de ogen naar binnen staan.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen weer op het cb geweest, even uit mijn hoofd iets van 82cm en 10,6 kilo geloof ik.
Helaas niet helemaal goed gekeurd, op aangeven van mij heeft de arts nog een keertje naar zijn oogjes gekeken en nu was het toch wel erg duidelijk, zijn rechteroogje trekt naar binnen.
De arts had dit zelf een aantal maanden geleden ook gezien, maar het leek weg te trekken, maar nu was het F. en mij zelf ook opgevallen vandaar dat ik er dus even extra naar wilde laten kijken.
Volgende week mogen we ons melden in het ziekenhuis bij de orthoptist.
Heeft iemand enig idee wat we kunnen verwachten? Is dit iets waar ze dan zo'n pleister voor op het oog krijgen ofzo?
O nee hoor, die afspraak staat hoor, ik zeg er met liefde alles voor af (verjaardag van mijn schoonvader, dat overleven we wel als we dat afzeggen)quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:58 schreef Brighteyes het volgende:Troel, wat een lekker ding ben je toch! Eerst niet blij zijn omdat de afspraak nog zo lang duurt en dan kan het eerder en dan moet je zelf eens kijken of dat wel goed uit komt.
Fijn voor Ruben ddat hij snel geholpen kan worden iig.
De oudere kinderen hebben elke zoveel dagen (vraag me niet precies hoeveel, RUben doet nog niet mee) peuterdingen. Ze gaan dan met de peuters apart dingen doen. Zo hebben dus zowel de jongere kinderen als de oudere kinderen het rijk alleenquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Troel, hebben ze voor de oudere kindjes ook een eigen ruimte, waar ze rustig kunnen knutselen/spelen. Met dingen die niet geschikt zijn voor de kleinsten?
(Ik vraag het echt uit nieuwsgierigheid, ons voorkeursKDV had alleen horizontale groepen. De ouderraad houdt een verticale groep tegen)
Ik zie helemaal geen foto'squote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef DaviniaHR het volgende:
en danop foto's zie je ook echt dat eli 1,5x het formaat van pepijn is
quote:
Mokka is 4,6 en mocht je interesse hebben dan roep je maarquote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Heerlijk om zo wakker te worden!! Chris roept tegenwoordig papa uit bed (mama gaat nog niet zo lekker). Zo schattig dat gebabbel..
Ik wou dat ik in mt 38 kon komen![]()
Piglet zegt in de PM dat haar mokka 4,6 is. Ach, doe maar gewoon niet. Eerst maar wat centjes naar een SSC, en zo heel vaak draag ik Chris ook niet. Om daar nou een stapel doeken voor te gaan kopen. Al zou deze wel mijn 1e keus zijn
Ik heb niet de indruk dat Sasha door heeft dat ik dingen niet meer zo vlot kan dan dat ik deed, maar hij is natuurlijk toch wel heel klein.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:32 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, laat Linde maar lekker uitrazen op het KDV. Daar is ruimte zat.
Hoe gaat het eigenlijk met de kindjes die net een kleine broertje/zusje hebben gekregen of die binnenkort gaan krijgen. Gaat dat een beetje soepel allemaal?
(of rennen ze expres hard weg, omdat je er zelf alleen maar achteraan kunt hobbelen)
Ja dat herken ik ook! Dat vind ik echt heel lief.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, Sasha is tussen de buien door ook heel lief.
Extra aanhankelijk wel ook, dus dat klopt ook weer allemaal met OiG deze keer.
Steeds even een knuffel komen halen enzo, lekker bij je zitten.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:22 schreef Iksje het volgende:
Hier krijgen we dat meestal op de moment van de actie zelf! Ben je aan het poepen, als ze met een knalrood hoofd op haar hurken zit... Neeeee perst ze er dan mee uit
Haha ik herken het maar al te goed!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:29 schreef Stiemie het volgende:
[..]
"Nee niet poep" zegt ze dan. Totdat ze daarna ergens op wil gaan zitten, dan zegt ze snel: "mama kleine beetje poep"
Hier vanavond én koekjes én een bak met (zure) aalbessen. Heb hem nog nooit zo snel zien eten, besje voor besje in z'n mond proppenquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
Overigens is het zo gek, met een koekje maak je Sasha dus echt niet blij. Hij eet er halfhalf 2 happen van en dan is het klaar. Liever rozijntjes of fruit.Gek kind.
En wat lastig, want een koekje is zo lekker snel en makkelijk soms.
Dat vind ik wel heel rigide hoor. Kom op, kind is nog niet eens twee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:06 schreef DaviniaHR het volgende:
1x nee zeggen, reageer je niet? dan ga je maar ff in de hoek! daag!
werkelijk geen geduld meer voor.
Even een paar dagen streng zijn, en dan reageert hij tenminste weer wel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:42 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel rigide hoor. Kom op, kind is nog niet eens twee.
Sorry voor dat, ik dacht dat het was 1 tot en met 2 jaarquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:10 schreef DaviniaHR het volgende:
aeque, niet om het een of het ander, maar jouw kindje is al 2 geweest. de ouders van kindjes van 2 tot 4 jr posten vnl in het peutertopic.
1,5 uur doen over het nachtritueel!
ik vind een half uur al lang!
Zo jong al verpestquote:Op donderdag 18 juni 2009 16:28 schreef MamsX het volgende:
Och wat is mijn meid toch genieten.
Ik doe de tv aan en ze roept uit TINKYWINKY LAALAA PO!!!!!!
Ze had al vanaf zondag geen tv meer gekeken..
En eergister en gister riep ze ook steeds om de teletubbies.
Maar je kan niet alles hebben natuurlijk..
Ze ziet dat de dvd erin gaat, en kijkt mij aan, klapt in haar handjes en zegt jaaaah.
En dan haar allerliefste blik erbijdan smelt ik echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |