Ow, ja, dat had ik ook beter heir kunnen postenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:14 schreef Belana het volgende:
ik ben (ook) even nieuwsgierig waarom er een post in het update topic weg gehaald is?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:20 schreef freecell het volgende:
Deed mijn link het niet (mijn paginainstellingen zijn geloof ik vrij onstandaard) of was mijn post niet goed?![]()
Ik bedoelde het echt meelevend(vooral omdat er nog steeds mensen vanaf hier kwamen binnenhyperen voor happy en dat leek me wat knullig)
Ik offer me wel even opquote:Op maandag 15 juni 2009 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
Goed plan, ik zal zo eens even kijken of ik dat op een simpele manier voor elkaar krijg.
Oh nee... niet ik zit op mijn EEE tje.
Is er iemand die een poging wil wagen? Als je de OP quote, de lijst even in Excel zetten ofzo en dan sorteren op de 2e colom met de namen.
Met de hand doen is zo'n dievenklus!
Ik wacht even een uurtje of 1-2, als niemand zich dan meldt dan doe ik het wel even.
Overigens lady-wrb, ctrl-F en dan Rottdog intikken gaat wel ook heel snel he.
We hebben er al naar gekeken en er zijn ook al dingen weg gehaald, Snakelady had hier zelf ook al om een slotje gevraagd.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Als anderen opmerkingen hebben over je kind(eren). Sommige reacties vind ik niet nodig en net te ver gaan
Ja tuurlijk maar om nou zo te gaan bashen dan zit je naar mijn idee op het verkeerde subforum.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nog een paar dingen weg gehaald, maar aangezien er op sommige dingen in posts ook weer gereageerd is kan ik ook niet alles weg halen. En zoals gezegd... het blijft een openbaar forum, het blijft FOK.
ik zag hetquote:Op maandag 15 juni 2009 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Gedaan. Behalve dan dat jouw post er in is blijven staan.
Ja, maar dan nog is die weer niet up to date... we gaan er geen 2 bij houden toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef Lois het volgende:
Je kunt ook de post van Huppelmuts laten staan BE (of terugplaatsen) en evt. een linkje in de OP doen met alfabetische volgorde staat [hier]
Ofzoiets? Dan is al dat werk niet voor niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |