Ja en met die norse ex-onzmodquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit die SC met dat meisje met die hele bruine haren?
Noors. En een terminale vriendin.quote:
doe anders maar welquote:
Is die Menez van AS Roma trouwens iets?quote:
20 min fietsen gok ik, busverbinding is wel okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi ja. Via kamernet. Het is zeg maar hier:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=banjostraat%2C%20nijmegen&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Wel redelijk ver van het centrum, maar das wel goed. Ga ik wel fietsen, beetje beweging enzo.Voor ¤360.
quote:
Als groot talent binnengehaald, maar vooralsnog niet in weten te lossen. Enkele aardige wedstrijden gespeeld, maar is er nog lang niet. Toch heb ik wel vertrouwen in hem.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Is die Menez van AS Roma trouwens iets?
Ben je wel lekker?quote:
Behalve wanneer er een grammaticale fouten de revue passeren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Mij zul je over het algemeen niet snel vooraan zien staan.
Faal in je zin.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Behalve wanneer er een grammaticale fouten de revue passeren.
Tyf OPquote:
Nee, tegen het zwart aan toch? Of erg donkerblond... ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
Is dit die SC met dat meisje met die hele bruine haren?
Goeie film , 8mmquote:
Bemoei je er niet mee!quote:
Allemaal de schuld van Ted.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
Hebben jullie ook al de hele dag dat retro 28k8 inbelmodem gevoel?
Ja, en dan durven er nog supporters die huidige smurf boven onze trots te verkiezenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef bloodysunday het volgende:
Word ook tijd dat ze naar het oude logo toe gaan, of maak minsten een combinatie tussen de nieuwe en oude.
Maar die kale jood nu is echt helemaal niks..
No escaping gravityquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn mama zei dat we Special K in de kast hadden staan toen Placebo - Special K speelde, toen vroeg ik of we ketamine hadden en toen keek ze me heel raar aan.
Kolven.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:41 schreef IQM het volgende:
Beter een generatiekloof dan een tepelkloof. Zeg ik maar altijd.
Oh, wat ben jij toch ad rem, scherp, intelligent en goed op de hoogte. Jammer dat je alleen geen verstand van haarkleur hebt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:37 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn mama zei dat we Special K in de kast hadden staan toen Placebo - Special K speelde, toen vroeg ik of we ketamine hadden en toen keek ze me heel raar aan.
Zoek fatsoenlijke vrienden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
wat een faal vakantie krijg ikTelkens nieuwe problemen. Nu weer of er wel 2 mee kunnen en zo niet dan problemen met huren omdat de kosten te hoog worden
kosten zijn nu 1200 2 auto's en 3 weken
Let op, uiteindelijk gaat die gehele vakantie niet door.quote:
Zo donkerbruin vermoeden krijg ik ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Let op, uiteindelijk gaat die gehele vakantie niet door.
Ik vind het jammer van het te pas en te onpas gebruiken van het woord kanker. Niet omdat ik het woord afkeur, maar meer dat het door het veelvuldige gebruik zijn kracht verliest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |