quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:01 schreef IQM het volgende:
Koop een mooi pak
Geef een paar complimenten
Een grote bos bloemen
Een vriendelijke lach
En ga lekker zeilen op een zonnige dag
Dan komt alles goed
Alles komt goed!
quote:Geef haar een flinke klap,
Zeg dat ze dik is,
Moedig haar aan neem nog een hap,
Zeg dat ze toch al lijkt op een walvis,
Zeg dat je hoopt dat ze sterft aan een hart-infarct,
Zeg dat ze een grotere omvang heeft dan menig kraampje op de markt,
Zeg dat je hoopt dat ze gaat springen,
Van het hoogste gebouw,
Met haar logge lijf naar boven,
Al moet iemand haar slepen met een touw,
Dat ze springt en valt en valt en te pletter stort,
Maar dat ze moet uitkijken voor dat ene verkeersbord,
Dat ze tijdens haar neerkomen een bus bejaarden plet en vermoord,
En dat ze een aardbeving veroorzaakt van zuid tot noord.
We spreken elkander over tien jaar nog wel eens, jongedame.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mocht je willen.
Ik ga weer even zonnen!
helemaal nietquote:
Zoek een hoekje uit om te gaan huilen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:13 schreef jagga het volgende:
[..]
helemaal niet![]()
Nu sta ik niet meer in de OP
Hoe gaat dat nou als de wereld rond is?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoek een hoekje uit om te gaan huilen.
quote:
Niet zo bijdehand doen.quote:
en plat !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is een hoax, wereld is vierkant !
over wie heb jij het?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
Ik denk.. dat het publiek.. jouw piemel wel wilt zien.
quote:
quote:
Ja, en dat heb ik dus gemist, hè.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:17 schreef wolvendagen het volgende:
Ik denk.. dat het publiek.. jouw piemel wel wilt zien.
dit kreeg ik op google ?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Ja ik bedoelde fucking Remko, maar ik twijfelde zo hard, ik haal ze door elkaarquote:
Remko = met lichte slis in z'n stemquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde fucking Remko, maar ik twijfelde zo hard, ik haal ze door elkaar
Diederik wist ik wel. Maar Rutger en Remko haal ik door elkaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Remko = met lichte slis in z'n stem
Diederik = grote met krullen (Pierke)
Rutger = die andere
Remko is die ene en Rutger is die andere.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Diederik wist ik wel. Maar Rutger en Remko haal ik door elkaar.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Remko = met lichte slis in z'n stem
Diederik = grote met krullen (Pierke)
Rutger = die andere
Nou in Chrome niet. Dus accepteer het feit dat jij hier niet meer komt en we nu een andere OP gebruiken en zet gewoon de juiste neer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat dan? Veel kruisjes? In Firefox ziet 'ie er bijna net zo uit als de juiste OP.
Oh ja, ik zal het meteen aanpassen!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou in Chrome niet. Dus accepteer het feit dat jij hier niet meer komt en we nu een andere OP gebruiken en zet gewoon de juiste neer.
*mompelt iets over onder de plak zitten *quote:
Ow sorry, ik kijk geen nederland 3quote:
Whahaah!quote:
Think again, fuckface.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
*mompelt iets over onder de plak zitten *
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
WHAHAHAHAAAAAAAWHHRAHRHAHAAH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!1111!!11!
quote:
quote:
IK DEED ALSOF IK MEZELF QUOOTTE, TERWIJL IK DAT DUS EIGENLIJK HELEMAAL NOOIT HAD GEZEGD, OMGWTFBBQSAUS!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
HUH DAT HEB JE HEUS WEL GEWOON AANGEPAST DEUGNIET!!!1111
En jij bent de kers.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
Goeie pagina dit, als je hem op 50 post per pagina hebt staan.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef IQM het volgende:
[..]
IK DEED ALSOF IK MEZELF QUOOTTE, TERWIJL IK DAT DUS EIGENLIJK HELEMAAL NOOIT HAD GEZEGD, OMGWTFBBQSAUS!![]()
![]()
![]()
*oink*
![]()
HAHAHAHAHA IK DACHT AL !!! ERGENS KLOPTE ER IETS NIET IN DE POST VAN DIE KNULquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef IQM het volgende:
[..]
IK DEED ALSOF IK MEZELF QUOOTTE, TERWIJL IK DAT DUS EIGENLIJK HELEMAAL NOOIT HAD GEZEGD, OMGWTFBBQSAUS!![]()
![]()
![]()
*oink*
![]()
Hoi Ludo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef LudoSanders het volgende:
Goeie pagina dit, als je hem op 50 post per pagina hebt staan.
quote:Gio: 'Ons de schuld geven is te gemakkelijk'
Geschreven op dinsdag, 2 juni om 18:28
Giovanni van Bronckhorst is de kritiek van de buitenwereld op de ervaren spelers van Feyenoord meer dan zat. De aanvoerder van de Rotterdamse club merkt dat dit deel van de groep zichzelf keer op keer moet verdedigen en stelt dat dit onterecht is. “Voetbal is een teamsport, we hebben allemaal fouten gemaakt”, reageert Van Bronckhorst tegenover Sportweek.
Feyenoord beleefde dit seizoen opnieuw een voetbaljaar om snel te vergeten. De Rotterdammers slaagden er niet in om aansluiting te vinden bij de Nederlandse top en namen na een half jaar zelfs al afscheid van Gertjan Verbeek. Met pijn en moeite plaatste de ploeg zich uiteindelijk toch nog voor de play-offs, maar in deze nacompetitie kreeg het de deksel hard op de neus. NAC Breda haalde vooral in De Kuip hard uit: 0-4.
Gezien de slechte financiële situatie van Feyenoord zal de selectie er volgend seizoen op veel punten nog hetzelfde uit zien. Opstappen zullen de ervaren spelers, die vaak de zwarte piet toegespeeld kregen, in ieder geval niet doen. “We zijn wel in gesprek over de premies, misschien dat we op dat vlak een gebaar kunnen maken,” zegt Van Bronckhorst. “We denken dus wel degelijk mee met de club. Het is momenteel de tendens om ons de schuld te geven, maar dat is te gemakkelijk.”
De verdedigende middenvelder snapt wel waar de kritiek vandaan komt. “Weet je wat het probleem is? Wij missen spelers uit de middengroep, spelers van tussen de 24 en 30. De kloof is te groot tussen jong en oud. Maar ja, die spelers gaan allemaal naar het buitenland. Zeker gezien de huidige financiële situatie zal het onmogelijk zijn om nog even twee, drie spelers uit die categorie aan te trekken”, aldus Van Bronckhorst.
En jij de bonbon.quote:
Hoi BK.quote:
No way dame.quote:
En als jij straks weg bent dan neem ik die prachtige taak met liefde van je overquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:50 schreef IQM het volgende:
Vechten jullie online maar om Ludo, maar ik zuig 'm elke avond af.
quote:
En ik daarna.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No way dame.
[..]
En als jij straks weg bent dan neem ik die prachtige taak met liefde van je over!
Wel. Ik ben jonger dan jij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No way dame.
[..]
En als jij straks weg bent dan neem ik die prachtige taak met liefde van je over!
Jij past niet bij Ludo.quote:
Ik zie het niet echt. Jouw haar is donkerblond, mijn haar is pure chocolade bruin.quote:
Bt donkerblond?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt. Jouw haar is donkerblond, mijn haar is pure chocolade bruin.
Ik woon in het zuiden, maar dat terzijde.quote:
Het ging toch om slechte redenen waarom de een meer recht zou hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik woon in het zuiden, maar dat terzijde.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt. Jouw haar is donkerblond, mijn haar is pure chocolade bruin.
Nee?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Het ging toch om slechte redenen waarom de een meer recht zou hebben.
Mijn haar is dus echt alles behalve donkerblond hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het niet donkerder dan dat mijn haar is, en neem nou niet die foto uit mn fobo want daar is mijn haar geverfd.quote:
Ooh zeker wel, melkchocoladebruin.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet chocolade bruin in ieder geval.
Dat is de beste reden die je kan geven.quote:
Dan heb ik alsnog donkerder haarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh zeker wel, melkchocoladebruin.
Dan is Hyves jouw walhalla?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:05 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb serieus een vrouwen-die-gek-op-de-foto-(durven)-staan-fetisj.
Maar wel op zo'n manier "gek" dat ze er alsnog leuk opstaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:05 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat je niet weet hoe ik pijp hm.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef IQM het volgende:
NOU EN! Bt pijpt lekkerder!
Ludo en ik kunnen het weten. [ afbeelding ]
Ja dat heb ik gemerktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:05 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, nee, nee. Je hebt gek op de foto staan en gek op de foto staan (quote:
Oja want die foto is ook helemaal niet overbelicht of zo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet waar, jij hebt ook geen pure chocolade kleur!
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat je niet weet hoe ik pijp hm.
Wat. Wees blij dat iemand zulke foto's nog kan waarderen.quote:
Jullie hebben veel contact met jongens die door haar gepijpt zijn?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef IQM het volgende:
NOU EN! Bt pijpt lekkerder!
Ludo en ik kunnen het weten. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja want die foto is ook helemaal niet overbelicht of zo.
Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Blijf vooral even lekker doordiscussiëren over wie donkerder haar heeft.
Whehe.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oja want die foto is ook helemaal niet overbelicht of zo.
Zal ik me er ook even in mengen? Vergelijkingsmateriaal?quote:
Nee hoor, ik zie alleen niet dat jouw haar donkerder is en dan komt gelijk heel de fanclub aanstormen BT IS DONKERDER. Rot toch op als ik dat niet vind en niet kan zien, dan is het niet zo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jezusnou als het je echt dwars zit, jouw haar is een stuk donkerder hoor, absoluut.
quote:
Zomfg je kan ook gewoon je mond houden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:13 schreef IQM het volgende:
[..]
"Mijn haar is donkerder!"
- "Niet, de mijne!"
"Maar mijne is geverfd!"
- "Mijne was ooit geverfd!"
"Check deze foto dan!"
- "OMG! MIJN HAAR IS DONKERDER!"
"Ja, maar die foto is overbelicht, hè!"
- "Ja, maar ik ben eigenlijk kleurenblind!"
"Ja, maar ik draag eigenlijk een pruik!"
Bt fanclub.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie alleen niet dat jouw haar donkerder is en dan komt gelijk heel de fanclub aanstormen BT IS DONKERDER. Rot toch op als ik dat niet vind en niet kan zien, dan is het niet zo.
Euh, get your facts straight. IK begon met de opmerking dat Bt's haar donkerder is, en jij moest daar zonodig tegenin, terwijl je duidelijk niet wist waar je over praatte. Met je "Bt heeft donkerblond haar".quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie alleen niet dat jouw haar donkerder is en dan komt gelijk heel de fanclub aanstormen BT IS DONKERDER. Rot toch op als ik dat niet vind en niet kan zien, dan is het niet zo.
Dat dacht ik dus ook toen jij stellig bleef volhouden dat jouw haar donkerder is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zomfg je kan ook gewoon je mond houden.
4EBE, want die heeft zwart haar. Of Trudy natuurlijk, zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af wie van de vrouwelijke KLB SC'ers nu eigenlijk de donkerste haarkleur heeft.
Ik zie toch op de foto's dat het kanker blond is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh, get your facts straight. IK begon met de opmerking dat Bt's haar donkerder is, en jij moest daar zonodig tegenin, terwijl je duidelijk niet wist waar je over praatte. Met je "Bt heeft donkerblond haar".
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af wie van de vrouwelijke KLB SC'ers nu eigenlijk de donkerste haarkleur heeft.
Zullen we er een discussie over beginnen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
4EBE, want die heeft zwart haar. Of Trudy natuurlijk, zou ook nog kunnen.
Ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
ging eigenlijk wel goedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ik ook.Ik gok 4EBE.
@ gers:
Mm ik vergeet steeds alles.Bij jou dan?
Ahh goed zo. Tuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:18 schreef gers het volgende:
[..]
ging eigenlijk wel goed![]()
je weet nog wel beschermingsconstructies he![]()
beschermingsprefs
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahaha mijn godjongens ik ben hier weg, en wolvendagen, doe even normaal joh
!
Fijne avond allemaal![]()
!
How about no?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahaha mijn godjongens ik ben hier weg, en wolvendagen, doe even normaal joh
!
Fijne avond allemaal![]()
!
Ik snap niet waarom je hier serieus op in gaat wd, echt nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zie toch op de foto's dat het kanker blond is.
Nee, je fanclub irriteert me. Omdat het fucking overdreven kuttenlikgedoe is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je hier serieus op in gaat wd, echt nietiedereen bedoelt het grappig hier, incl 'fanclub' en jij flipt 'm helemaal omdat je vindt dat mijn haar 'kankerblond' is
nou wat mij betreft is het kankerblond
alsof het me ook maar een heeel klein beetje interesseert wiens haar donkerder is
Jij ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:24 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat wd gelijk heeft, jullie zitten alleen maar te slijmen bij Bt, stelletje dekhengsten.
En quatro's dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:25 schreef Syb-rund. het volgende:![]()
en toen zei god, laat de mens voortaan in staat zijn om trio's te hebben
jij wilt ook in der broekje komen dusquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:24 schreef Fascination het volgende:
Ik vind dat wd gelijk heeft, jullie zitten alleen maar te slijmen bij Bt, stelletje dekhengsten.
quote:
Weet ik.quote:
wie niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:27 schreef gers het volgende:
[..]
jij wilt ook in der broekje komen dus
STFU
Kan ik hier mijn bestelling plaatsen?quote:
Ik huur alleen een auto voor 1 week.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
Heeft iemand ervaring met het huren van een auto voor 3 weken?
Ja, maar dat mag je niet vinden, want je slijmt!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik vind haar haar serieus donkerder.
quote:
Nou ik zie dat dus niet en mijn haar zit nu ik in de spiegel kijk wel degelijk tegen zwart aan. So.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik vind haar haar serieus donkerder.
quote:
Hij likt zich in bij KB.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
Hoe krijgt Zotheid het toch altijd voor elkaar om ranzigheid te posten maar een ban te ontlopen. Hulde.
Daar heb je ons mee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik zie dat dus niet en mijn haar zit nu ik in de spiegel kijk wel degelijk tegen zwart aan. So.
Dat klinkt meer als het spelletje of iets muziekaals.quote:
ja moet voor vakantiequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik huur alleen een auto voor 1 week.
Wel goedkoopquote:
Waarom rot jij niet gewoon weer op, het was hier zo rustig en je irritante bijdehante gedoe was er ook niet.quote:
Ik wil in het broekje van WD komen dus ik geef WD gelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:27 schreef gers het volgende:
[..]
jij wilt ook in der broekje komen dus
STFU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
waar staat die?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel goedkoop
En zo lelijk is ie nou ook weer niet toch![]()
Ik was toch niet degene die koppig doorging over iets onbenulligs als haarkleuren?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom rot jij niet gewoon weer op, het was hier zo rustig en je irritante bijdehante gedoe was er ook niet.
die term heeft Crazygames ontwikkelt in het jaar 2000quote:
En jij ging weg, zei je.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
IQM nodigt je uit om 7 Hand Poker te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
*
* IQM nodigt je uit om 7 Hand Poker te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
*
* IQM nodigt je uit om 7 Hand Poker te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
*
*
*
* IQM nodigt je uit om Dammen te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
*
* IQM nodigt je uit om Het Duel te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
*
* IQM nodigt je uit om Het Duel te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
*
* IQM nodigt je uit om Live Pong te starten. Wil je de uitnodiging Accepteren (Alt+C) of Weigeren (Alt+D)?
*
Dat blijkt.quote:
Interessant.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het niet donkerder dan dat mijn haar is, en neem nou niet die foto uit mn fobo want daar is mijn haar geverfd.
http://94.100.114.54/5944(...)94447273_5_TLCm.jpeg
Dit is mn eigen kleur. ^^
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja moet voor vakantievoor 700 euro en 1000 eigen risico of zo moet het lukken. kk nazi's omdat niemand 23 is dubbele eigen risico en verzekering
"irritante bijdehante gedoe"quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik was toch niet degene die koppig doorging over iets onbenulligs als haarkleuren?
Leer 's naar jezelf kijken, kind.
Voor dat geld koop je onderhand een autoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WOOOOAAAAT !
In totaal 1700 euro?![]()
Ik huur een week en ben 355 kwijt.
Maar ik ben 23
Zulks een sneerquote:
nou eigenlijk welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wel goedkoop
En zo lelijk is ie nou ook weer niet toch![]()
neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WOOOOAAAAT !
In totaal 1700 euro?![]()
Ik huur een week en ben 355 kwijt.
Maar ik ben 23
Delen door twee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor dat geld koop je onderhand een auto
Ik beschouw bijdehand niet als een slechte eigenschap, overigens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"irritante bijdehante gedoe"
Ik ben in heel die discussie niet bijdehand geweest. Irritant heb ik mijn twijfels bij maar dan zal me kanker wezen.
Dat eerste, niet dat je wat mist verder.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef Syb-rund. het volgende:
gaan jullie weer zo snel, of ga ik zo langzaam omdat ik poker
ja, + heel veel belasting en verzekering.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor dat geld koop je onderhand een auto
Wou net zeggen.quote:
Als ik jou was, zou ik het contract echt HEEL goed lezen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee
voor 70 euro heb je een grande punto, golf of zo en dan weet ik niet wat je qua verzekering nog moet betalen maar bij schade is eigen risico 1000. En dan in 3 weken 3000km of zo en 0.13cent per km als je erov gaat? Moeilijk allemaal
Dat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja, + heel veel belasting en verzekering.
2 keer de helft?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Delen door twee.
Maar ik ga niet in een auto van 355 euro naar Italie
Ja maar wat zou er nog in moeten staan dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik het contract echt HEEL goed lezen.
Want dat is echt 1 doolhof.
volgensmij staat er een mod op een wachtlijst voor een behandeling van *insert ziekte* bij zijn vaderquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
Hoe krijgt Zotheid het toch altijd voor elkaar om ranzigheid te posten maar een ban te ontlopen. Hulde.
zijn een stelletje nazi´squote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik het contract echt HEEL goed lezen.
Want dat is echt 1 doolhof.
daar word ik warm van, dan kan ik dus vanouds weer meelurkenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat eerste, niet dat je wat mist verder.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2 keer de helft?
En nee, dat ook niet nee
Oquote:
Je koopt een auto van 1000 ongeveer want je wilt wel zonder problemen rijden en dan nog 1000 per jaar verzekering en belasting.. Neem aan dat je dat niet kan afsluiten voor 3 weken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:40 schreef gers het volgende:
[..]
zijn een stelletje nazi´s
maar een auto kopen is toch net zo duur als huren
Ja, maar ... ik wil gewoon geen verrassingen, zoals een auto die besluit er mee te kappen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:40 schreef gers het volgende:
[..]
zijn een stelletje nazi´s
maar een auto kopen is toch net zo duur als huren
Je blijft in Nederland?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:41 schreef kurk_droog het volgende:
Wat huurt u
• De prijs van de huurauto is inclusief BTW, WA-verzekering, Standaard Eigen Risico en aangegeven vrije kilometers;
• U heeft de mogelijkheid het Standaard Eigen Risico te verlagen door middel van een premie (Super Eigen Risico);
• De prijs van de huurauto is exclusief brandstofkosten, aanvullende verzekeringen en extra bestuurder(s);
• Op de huur van de auto is een waarborgsom van toepassing;
• Voor bestuurders onder de 23 jaar verdubbelen de bedragen voor het (Super) Eigen Risico en bijbehorende premies.
Waarborgsom
• Voor personenauto’s bedraagt de minimale waarborgsom ¤ 275,00;
• Voor bestelauto’s bedraagt de minimale waarborgsom ¤ 300,00;
• Voor vrachtauto’s tot en met klasse T3OK bedraagt de minimale waarborgsom ¤ 750,00.
De waarborgsom kunt u afhankelijk van de autoklasse op de volgende manier voldoen:
• Mini en Economy klasse; contant, pin of Credit Card;
• Comfort, Intermediate en Standard klasse; pin of Credit Card;
• Full size klasse (incl. 7 pers.); Credit Card;
• Premium, Luxury en Special klasse; pin en Credit Card of 2x Credit Card;
• Personenbus (9 pers.); contact, pin of Credit Card;
• Bestelauto; contant, pin of Credit Card;
• Vrachtauto; Credit Card.
hm, zijn altijd van die goedkope stofjes. Ik heb hier 2 originele shirtjes en qua stof echt prima.. Maar logo en prijs =quote:
italie, spanje en frankrijk. Maar onder dat lijstje staan landen waar je heen mag bij europcar. Lijken me weinig vage dingen te staan bij voorwaarden en allesquote:
oude ajaxlogoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hm, zijn altijd van die goedkope stofjes. Ik heb hier 2 originele shirtjes en qua stof echt prima.. Maar logo en prijs =
Ja maar ik draag m toch alleen maar als ik naar een wedstrijd gaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hm, zijn altijd van die goedkope stofjes. Ik heb hier 2 originele shirtjes en qua stof echt prima.. Maar logo en prijs =
Opzich wel primaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar ik draag m toch alleen maar als ik naar een wedstrijd ga
Verder niet
bestaat datquote:
stone island en een neppe burberrypetquote:
Ik wil dus ook nog een Ajaxshirt maar heb gewoonweg geen geld voor een originelequote:
Ja tegenover ingang zuid bij f-side kraampje kan je ze halen. Je moet alleen geen ajax shirt hebben met die badge zoals afgelopen seizoen. Maar hij past net dus primaquote:
geweldigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja tegenover ingang zuid bij f-side kraampje kan je ze halen. Je moet alleen geen ajax shirt hebben met die badge zoals afgelopen seizoen. Maar hij past net dus prima
doeiquote:
Ik ben bang van wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef Emimich het volgende:
Ben ik te laat om te zeggen dat WD donkerder haar heeft?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef Emimich het volgende:
Ben ik te laat om te zeggen dat WD een tunnel heeft?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef Emimich het volgende:
Ben ik te laat om te zeggen dat BT een piercing in... naja laat ook maar....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben ik te laat om te zeggen dat WD een tunnel heeft?
Vrijdag ga ik hem groter maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ben ik te laat om te zeggen dat WD een tunnel heeft?
Geen combinatie, gewoon het oude logo herinvoeren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef bloodysunday het volgende:
Word ook tijd dat ze naar het oude logo toe gaan, of maak minsten een combinatie tussen de nieuwe en oude.
Maar die kale jood nu is echt helemaal niks..
Vrijdag laat je m groter maken!quote:
Beschouw mijn opmerking dan maar als niet geplaatst.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben bang van wel.
Nee, ik rek mijn oor zelf op, anders doet het zeer.quote:
Jij hebt wel bruin haar zeg!quote:
Oprekken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk? Als je zon tunnel wilt nemen?
Ja man, word gek hierquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:12 schreef gers het volgende:
maarre hoogstaande alweer op zoek naar een nieuwe kamer
quote:
Een zon tunnel? Dat wordt moeilijk denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk? Als je zon tunnel wilt nemen?
Welke stad ook al weer?quote:
Je bent zelf een zon tunnelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een zon tunnel? Dat wordt moeilijk denk ik.
Nee Nijmegen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welke stad ook al weer?
Utrecht toch?
Donkerblond noem je dat tegenwoordig.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een zon tunnel? Dat wordt moeilijk denk ik.
Toe maarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee Nijmegen.Bij een kamer van 21 m2.
Hihi ja. Via kamernet. Het is zeg maar hier:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:20 schreef Hoogstaande het volgende:
T
[..]
Toe maar
Waar in Nijmegen en voor hoeveel geld en hoe kwam je er aan en specs please
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee Nijmegen.Bij een kamer van 21 m2.
Je bent zelf een... he wacht dat is mijn grapjequote:
Ik dacht "tegen het zwart aan".quote:
Wtf daar helemaalquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi ja. Via kamernet. Het is zeg maar hier:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=banjostraat%2C%20nijmegen&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Wel redelijk ver van het centrum, maar das wel goed. Ga ik wel fietsen, beetje beweging enzo.Voor ¤360.
Is trouwens niet superver van het centrum hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wtf daar helemaal
Dan woon je bekant bij mn ex in de straat joh![]()
Joah inderdaad, vaak ziet het er op de kaart verder uit dan dat het is. Ex? Toch niet pas net he, want je hebt toch een vriendinnetje?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:25 schreef Hoogstaande het volgende:
I
[..]
Is trouwens niet superver van het centrum hoor
Klein kwartiertje fietsen maar, misschien wel minder!
quote:
Nee niet net nee, al anderhalf jaar terug ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah inderdaad, vaak ziet het er op de kaart verder uit dan dat het is. Ex? Toch niet pas net he, want je hebt toch een vriendinnetje?
quote:
Beter bold dan bald, ouwe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de lyrics zijn goed, maar het nummer zelf is helaas kwaadaardig kut.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:48 schreef IQM het volgende:
Thou shalt not steal if there is direct victim.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
Thou shalt not take the names of Johnny Cash, Joe Strummer, Johnny Hartman, Desmond Decker, Jim Morrison, Jimi Hendrix or Syd Barret in vain.
Thou shalt not think that any male over the age of 30 that plays with a child that is not their own is a peadophile… Some people are just nice.
Thou shalt not read NME.
Thall shalt not stop liking a band just because they’ve become popular.
Thou shalt not question Stephen Fry.
Thou shalt not judge a book by its cover.
Thou shalt not judge Lethal Weapon by Danny Glover.
Thall shalt not buy Coca-Cola products. Thou shalt not buy Nestle products.
Thou shalt not go into the woods with your boyfriend’s best friend, take drugs and cheat on him.
Thou shalt not fall in love so easily.
Thou shalt not use poetry, art or music to get into girls’ pants. Use it to get into their heads.
Thou shalt not watch Hollyoakes.
Thou shalt not attend an open mic and leave before it’s done just because you’ve finished your shitty little poem or song you self-righteous prick.
Thou shalt not return to the same club or bar, week in, week out just ’cause you once saw a girl there that you fancied but you’re never gonna fucking talk to.
Thou shalt not put musicians and recording artists on ridiculous pedestals no matter how great they are or were.
The Beatles… Were just a band.
Led Zepplin… Just a band.
The Beach Boys… Just a band.
The Sex Pistols… Just a band.
The Clash… Just a band.
Crass… Just a band.
Minor Threat… Just a band.
The Cure… Were just a band.
The Smiths… Just a band.
Nirvana… Just a band.
The Pixies… Just a band.
Oasis… Just a band.
Radiohead… Is just a band.
Bloc Party… Just a band.
The Arctic Monkeys… Just a band.
The Next Big Thing… Just a band.
Thou shalt give equal worth to tragedies that occur in non-english speaking countries as to those that occur in english speaking countries.
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Thou shalt not make repetitive generic music, thou shalt not make repetitive generic music, thou shalt not make repetitive generic music, thou shalt not make repetitive generic music.
Thou shalt not pimp my ride.
Thou shalt not scream if you wanna go faster.
Thou shalt not move to the sound of the wickedness.
Thou shalt not make some noise for Detroit.
When I say “Hey”, thou shalt not say “Ho”.
When I say “Hip”, thou shalt not say “Hop”.
When I say, he say, she say, we say, make some noise…
Kill me.
Thou shalt not quote me happy.
Thou shalt not shake it like a polaroid picture.
Thou shalt not wish you girlfriend was a freak like me.
Thou shalt spell the word “Pheonix” P-H-E-O-N-I-X not P-H-O-E-N-I-X, regardless of what the Oxford English Dictionary tells you.
Thou shalt not express your shock at the fact that Sharon got off with Bradley at the club last night by saying “Is it”.
Thou shalt think for yourselves.
And thou shalt always… Thou shalt always kill!
Mwoah. Die Ali G-stem is wel geil.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
de lyrics zijn goed, maar het nummer zelf is helaas kwaadaardig kut.
die is te overleven, maar in combinatie met die blije kut bliepjes hrrrmpfquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Beter bold dan bald, ouwe!Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit zal je leren, ik sla terug met andere joodse hummus-zooiquote:
20 min fietsen gok ik, busverbinding is wel okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hihi ja. Via kamernet. Het is zeg maar hier:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&q=banjostraat%2C%20nijmegen&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl
Wel redelijk ver van het centrum, maar das wel goed. Ga ik wel fietsen, beetje beweging enzo.Voor ¤360.
Ik zei oprekken. Maar meeste mensen doen dat niet en laten het doen bij de piercing/tattoo shop. Ik weet niet hoe ze het daar doen, maar het lijkt me niet prettig om het te laten doen. Ik heb eerst 1mm gehad om te beginnen toen naar 3, toen naar 5 en toen 6. (:quote:
Alles is fout aan die post.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:34 schreef swarmahoer het volgende:
dating.fok lijkt me een leuke nieuwe subsite
danny, had je nog over mn pm nagedacht??
Man, dat is toch ludiek.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
[Prijsvraag] win een piemelshirt!
Oké, in zo'n t-shirt zou ik nog niet dood gevonden willen worden.
Yep.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef LudoSanders het volgende:
[Prijsvraag] win een piemelshirt!
Oké, in zo'n t-shirt zou ik nog niet dood gevonden willen worden.
Dating.fok.quote:
Maar groeit het dan nog wel terug?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei oprekken. Maar meeste mensen doen dat niet en laten het doen bij de piercing/tattoo shop. Ik weet niet hoe ze het daar doen, maar het lijkt me niet prettig om het te laten doen. Ik heb eerst 1mm gehad om te beginnen toen naar 3, toen naar 5 en toen 6. (:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |