quote:if a Bro forgets a guy’s name, he may call him “brah,” “dude,” or “man,” but never “Bro”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Geen dank graag gedaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:11 schreef MaxC het volgende:
Hehe, die Ted Mosby is NOT a Jerk site had ik nog nooit gezien![]()
Awesome!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:05 schreef -Mo- het volgende:
Vijfde TT met erin de tekst 'wait for it' of een variant hierop.
Die is dan ook fan-made.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:11 schreef MaxC het volgende:
Hehe, die Ted Mosby is NOT a Jerk site had ik nog nooit gezien![]()
www.watchxonline.com. Hier staan echt alle afleveringen op, je kunt ze meteen kijken. Werkt een stuk beter en sneller dan rtl gemist.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:41 schreef Splutje het volgende:
Argh de afleveringen komen niet meer op RTL gemist, wat is dit? Hij staat telkens wel bij verwacht maar komt er niet op...
Vond SE4 ook wel leuk hoor. Heb eigenlijk geen één aflevering die ik helemaal niet leuk vind. Of ik moet ze al verdrongen hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:08 schreef =HellFire= het volgende:
Zo! Eindelijk alles helemaal afgekeken. Seizoen 4 was op een gegeven moment nog een hele opgave om er door heen te komen, maar de laatste twee afleveringen maakten veel goed.
Wel leuk ja.... NATUURLIJK IS HET LEUK.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:49 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Vond SE4 ook wel leuk hoor. Heb eigenlijk geen één aflevering die ik helemaal niet leuk vind. Of ik moet ze al verdrongen hebben.
Welke regio?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:28 schreef Ruder het volgende:
Gewelige serie, ben fan![]()
Ik heb seizoen 1 trouwens voor 15 euro (inclusief verzendkosten) uit de UK gehaald.
Geen geld vind ik. Nu nog ff wachten dat de andere seizoenen zo goedkoop zijn, want de downloads kijken is ook niet alles
op de irritante achtergrondmuziekjes na is het een geniaal stukquote:
Let ook op de auteur: Barney Stinson. Bij Bol.com denken ze daadwerkelijk dat het een echte schrijver is geloof ik?!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:19 schreef bigbass het volgende:
en mocht ie nog wel in je kast ontbreken, dan kan je hem snel en vrij goedkoop op internet bestellen
Bestel dat ding gewoon, kost maar 8 euro incl.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:47 schreef kunstfiets het volgende:
de pdf versie:
http://www.mininova.org/tor/2201524
met audio:
http://www.mininova.org/tor/2012911
als hij goed is bestel ik het boek gewoon
zie onderaan van mijn bericht. The Book Depository in Uk is stuk voordeliger voor 8 euro inclusief verzendkosten kan bol.com of downloaden niet tegenop. Wel even een weekje wachten ivm bezorging.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:19 schreef bigbass het volgende:
en mocht ie nog wel in je kast ontbreken, dan kan je hem snel en vrij goedkoop op internet bestellen
Die kop van Marshall als hij toestemming van Lily krijgt. Priceless!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:22 schreef LeonH het volgende:
Oooh ik lig hier in een deuk!
Wat een fantastische scene
misschien de blu-ray maar aanschaffen , hij is niet eens zo gek duur .quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Franktastic het volgende:
Back at the beginning of April, we tipped you off that Fox's not-yet-announced home video releases of How I Met Your Mother - The Legendary Season 4 was up for pre-order at Amazon. And the big e-tailer wasn't just locking in advance orders for the DVD version, either; they also had a listing for a high-def Blu-ray version as well. Still, we didn't know the release dates of either one.
Until today, that is! Fox Home Entertainment has revealed to retailers (who, in turn, revealed to us) that both the DVD and BD versions of How I Met Your Mother - The Legendary Season 4 will be available to own starting September 29th! Both include all the episodes, plus Bonus Material that includes a Recap of Season 3, Commentary Tracks, a Gag Reel, the "Barney Stinson: That Guy's Awesome" Music Video, an Academy of Television Arts & Sciences Panel Discussion titled "A Night With Your Mother", and a hidden Easter Egg.
The DVD format release is in widescreen video, English: 5.1 Dolby Surround Sound audio, and with subtitles in English, French and Spanish. Cost is $39.98 SRP in the USA, and CA$54.98 SRP in Canada. The Blu-ray Disc version comes with high-definition widescreen video, English 5.1 DTS HD Master Audio, and subtitles in English, French and Spanish. Cost is $59.99 SRP in the USA, and CA$69.99 SRP in Canada. Following we have the Blu-ray box art, followed by a slightly revised DVD package versus the one we showed previously (the change seems to be in that the plastic case will be clear, rather than black, as Fox seems to be switching to a different style of case than the thinpaks they've used for previous HIMYM sets).
http://spoilertv.blogspot(...)her-dvd-blu-ray.html
dat dus , 36 alweerquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:19 schreef =HellFire= het volgende:
Uh, nee? Je weet hooguit waar ze zou zitten. Maar zelfs dat hoeft niet per se zo te zijn.
Season Ep total First airdate Last airdatequote:Op woensdag 17 juni 2009 10:46 schreef Goodbye het volgende:![]()
Gewéldige serie. Ik heb volgensmij in een maand de vier seizoenen afgewerktEn nu moet ik afkicken dat ik geen nieuwe afleveringen meer kan zien
Wanneer begint seizoen 5 eigenlijk?
Oké, thanks!quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Season Ep total First airdate Last airdate
Season 1 22 September 19, 2005 May 15, 2006
Season 2 22 September 18, 2006 May 14, 2007
Season 3 20 September 24, 2007 May 19, 2008
Season 4 24 September 22, 2008 May 18, 2009
Season 5 TBA September 21, 2009 May 2010
Wat verrassend.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:45 schreef Goodbye het volgende:
Al mijn series beginnen weer zo rond die tijd, volgensmij
Awesome. Om het compleet te makenquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:18 schreef larry_flynt het volgende:
Ook leuk:
How i met your mother - Season 3 Bloopers Pt1
Vooral dan het stukje waarop Jason Neil opeens op z'n bek pakt. je merkt wel dat die twee in het echt ook zeer goed bevriend zijn.
How i met your mother - Season 3 Bloopers Pt2
quote:
Genoeg mensen die zoiets simpel kunnen aanleggen..werkt een beetje als een dranger op je deur.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef AMDB het volgende:
Gisteren The Bro Code binnen gekregen, geniaal boek!
Zit nu ook al de hele dag Barney's Get Psyched Mix te luisteren met huisgenoten.
Nu nog een vraag aan jullie, die aflevering in Barney's appartement, daar heeft hij een wc-bril die automatisch omhoog gaat, iemand enig idee waar ik zoiets kan kopen?
Moest je dat nou postenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:47 schreef LeonH het volgende:
Ik denk dat ik me niet kan inhouden om binnenkort hier iets te bestellen
http://www.80stees.com/pr(...)r-Mother-T-shirt.asp
Die kende ik zowaar nog niet. Duidelijk snel even beluisteren.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef AMDB het volgende:
Zit nu ook al de hele dag Barney's Get Psyched Mix te luisteren met huisgenoten.
I request, the highest of fives!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef KirkLazarus het volgende:
OMG
Gisteren uit in Duitsland, loopt er in zo'n tent een gozer te swingen die enigszins op Barney Stinson leek. Nou ja, meligheid (bier) nam de overhand, dus ik stap op die gek af en stel me voor als Barney Stinson. Komt er nog een meid bij die me vraagt me of ik uit Engeland kom waarop ik vertelde dat ik in New York woon en in Duitsland op business trip was voor mijn werkgever Golitath National BankRoep een vriend van me erbij en stel hem netjes voor: "...have you met Ted?"
Geweldig, we zijn de hele tijd 'in character' gebleven terwijl er meer mensen met ons kwamen praten
How I Met Your Mother
Die meid ook nog het bed in gekregen?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef KirkLazarus het volgende:
OMG
Gisteren uit in Duitsland, loopt er in zo'n tent een gozer te swingen die enigszins op Barney Stinson leek. Nou ja, meligheid (bier) nam de overhand, dus ik stap op die gek af en stel me voor als Barney Stinson. Komt er nog een meid bij die me vraagt me of ik uit Engeland kom waarop ik vertelde dat ik in New York woon en in Duitsland op business trip was voor mijn werkgever Golitath National BankRoep een vriend van me erbij en stel hem netjes voor: "...have you met Ted?"
Geweldig, we zijn de hele tijd 'in character' gebleven terwijl er meer mensen met ons kwamen praten
How I Met Your Mother
Dat had ik echt graag willen zien!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef KirkLazarus het volgende:
OMG
How I Met Your Mother
haha dat lijkt me zo tof om te doen the naked man , maar ja probleem is ik ga altijd in de zelfde stad uit dus kans is groot dat ik haar weer tegen komquote:Op zondag 28 juni 2009 21:12 schreef geenfiets het volgende:
oke, wie doet een keer the naked man
kunnen we geen religie beginnen met barney stinson als god.
rob in als maagd maria![]()
ted als mozes
etc
quote:Op maandag 29 juni 2009 08:48 schreef IkWilbert het volgende:
Hier een site met hele foffe himym t-shirts![]()
http://www.chasingthefrog.com/imetmother-t-shirts.php
Ted Ted , have you learned nothing ?quote:
Inderdaad, ik heb me ook altijd verbaasd over die shirts, maar als je in pak op stap gaat krijg je altijd weer dat gezeur over studenten dit, studenten dat.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef Tim86 het volgende:
Kom je stoer in de kroeg aan met je "suit up!" teksten, loop je er zelf bij in een shabby t-shirtje
Dan moet je ook in een fatsoenlijk pak uitgaan en er niet uitzien als die 'jasje-dasje' studenten wankers.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:14 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb me ook altijd verbaasd over die shirts, maar als je in pak op stap gaat krijg je altijd weer dat gezeur over studenten dit, studenten dat.
Met een witte broek en een trui over de schoudersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan moet je ook in een fatsoenlijk pak uitgaan en er niet uitzien als die 'jasje-dasje' studenten wankers.
Agreed. Maaaaarrrrrr,......... dat kun je ook alleen maar in fatsoenlijke steden doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dan moet je ook in een fatsoenlijk pak uitgaan en er niet uitzien als die 'jasje-dasje' studenten wankers.
Nee niet misschien, hij gaat het doen: http://ausiellofiles.ew.c(...)host-emmys.html#morequote:
Waar vind je die?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:07 schreef AMDB het volgende:
Zou ik een PM mogen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:15 schreef FrankRicard het volgende:
Ik heb ooit twee verschillende versies gedownload,
De link mag ik hier vast niet posten, maar een torrent met de tv en de blog versie is te vinden bij mijn standaard torrentzoeksite.
Ik ook?quote:
is erg lekker trouwensquote:
Niet fantastische kwaliteit, maar good enough for me: http://www.freeonlineepis(...)e-episodes-for-free/quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:16 schreef Jurre181 het volgende:
[..]
www.watchxonline.com. Hier staan echt alle afleveringen op, je kunt ze meteen kijken. Werkt een stuk beter en sneller dan rtl gemist.
1. totaal niet op volgorde. 2. foute subs. 3. van seizoen 3 na 1 en dan weer na 4quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef FrankRicard het volgende:
bij rtl gemist staan ze ook tegenwoordig, dat is nog legaal ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://ausiellofiles.ew.c(...)ror-theme-.html#more
Ik geniet gewoon van het feit dat er 4 complete seizoenen zijn die ik kan kijkenquote:Op zondag 12 juli 2009 02:37 schreef IQM het volgende:
Beetje laat ontdekt, Sun.Maar tof dat je het tof vindt.
Ik ontdekte HIMYM volgens mij omdat ik ooit een keer op de IMDb-pagina van Jason Segel aan het kijken was (want hem kende ik weer van 'Freaks and Geeks' en 'Undeclared').quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon van het feit dat er 4 complete seizoenen zijn die ik kan kijken
Ik heb dus eerst Jason Segel ontdekt (Sarah Marschall, frontaal naakt) en nu dus HIMYM.
Ik had seizoen 1 toen ook een paar maanden onaangetast op m'n pc staan en op een moment van verveling en 'hey, let's give it a try' heb ik 't toen gekeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het al eens op m'n pc staan en vond het niet zo tof![]()
En toen zag ik het op RTL5 en vond ik het wel tof
![]()
Friends jaren 80?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Friends is heerlijk jaren '80/'90, HIMYM is van nu. Ik vond en vind Friends geniaal, maar HIMYM past met gemak in hetzelfde straatjeHet is niet beter (en zeker niet slechter), het is gewoon moderner
Lette jij in die film op dat? HOMOquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
Over Jason Segel gesproken, ergens refeerde Lilly aan zijn huge package
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot de lul bij Jason zijn deze niet van Milaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Lette jij in die film op dat? HOMO![]()
[ afbeelding ]
Ik vind HIMYM en Friends toch wel overeenkomen hoor. Maar het is een goede formule, en het werkt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:28 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het wel grappig dat de acteur die Barney speelt gewoon homo isToffe rol dan, als uberhetero
Ik vind de karakters ook leuker dan die van Friends. Hoewel natuurlijk Friends ook al weer 14 jaar oud is ofzo en ik het 4x heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
En de ingewikkeldheid van sommige dingenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Stefan het volgende:
Wat ik leuk vind aan HIMYM is de snelheid, soms vier flashbacks in 10 seconden.
Ja, dat vind ik dan weer erg tof.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En de ingewikkeldheid van sommige dingenMet die geit bijvoorbeeld
En dat met die kroeg van Ted en Barney
Je hebt gelijk. Zelfs sommige interieurs lijken op die van Friends.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik vind HIMYM en Friends toch wel overeenkomen hoor. Maar het is een goede formule, en het werkt!
De hangplek = Central Perk + De booth
De kinderachtige machoman = Joey + Barney
De nerd = Ross + Ted
Mietje = Chandler + Marshall
Ross-Rachel relatie = Ross en Rachel + Ted en Robin
Ik zie toch redelijk wat overeenkomsten.
Weet je niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Stefan het volgende:
Het enige dat we weten is dat Robin en Ted niet uiteindelijk bij elkaar komen.
quote:CBS has confirmed that How I Met Your Mother season 5 will premiere on September 21st at 8pm
Ook dan is het vreemd dat 2030 Ted het tegen zijn kinderen over 'aunt Robin' heeftquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je niet.Robin zal niet De Moeder zijn, maar ze kunnen alsnog bij elkaar komen en zelfs trouwen...
Moeten we in spoilers praten als we speculeren over de moeder? Nee toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:48 schreef IQM het volgende:
The Slutty Pumpkin is niet The Mother.
Of heb ik het nou verkeerd onthouden?
Want? 'Aunt' moet je in het Engels niet zo serieus nemen. Stel dat Robin Teds tweede vrouw zou zijn (dus nadat hij van The Mother is gescheiden), dan lijkt het me nog steeds niet vreemd om over 'aunt Robin' te spreken als hij het over hun stiefmoeder heeft.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ook dan is het vreemd dat 2030 Ted het tegen zijn kinderen over 'aunt Robin' heeft
Dat de stelletjes zich uit de groep vormen, is bijvoorbeeld ook typisch friends.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zelfs sommige interieurs lijken op die van Friends.
Lilly is een beetje de oversekste exentrieke Phoebe.
Het enige dat we weten is dat Robin en Ted niet uiteindelijk bij elkaar komen.
Wat ik leuk vind ook aan HIMYM is dat de mannen watjes zijn en de vrouwen stoer.
Voor een stiefmoeder vind ik aunt toch een rare term en de kinderen van future Ted zijn op dat moment ook wel oud genoeg om te snappen hoe de vork in de steel zou zittenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Want? 'Aunt' moet je in het Engels niet zo serieus nemen. Stel dat Robin Teds tweede vrouw zou zijn (dus nadat hij van The Mother is gescheiden), dan lijkt het me nog steeds niet vreemd om over 'aunt Robin' te spreken als hij het over hun stiefmoeder heeft.
D'r is niks zéker bekend over The Mother, dus nee, van mij hoeft het niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:53 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Moeten we in spoilers praten als we speculeren over de moeder? Nee toch?
Dan weet je meer dan ik. Wat dat eerste betreft. De makers hebben namelijk gezegd dat de moeder nog niet voorbij was gekomen (zeker niet in beeld!) Dat laatste, dat ze al een scène met de moeder hebben opgenomen, klopt dan weer wel. Alleen 'Ted', 'de moeder' en 'de twee kinderen' weten wie de moeder is. En de makers, natuurlijk.quote:Ik kwam laatst een interview tegen, waarin gezegd werd dat de moeder in seizoen 2 al ter sprake is geweest, of zelfs in beeld. Ze hebben toen gelijk de eerste ontmoeting opgenomen, voor het in 2012 uit te zenden.
Ja, maar the slutty pumpkin hoeft toch niet de moeder te zijn?quote:The Slutty Pumpkin kan aan alles voldoen.
Ze kan de student zijn uit Ted's klas. Ze woont in New York, dus die paraplu kan van haar zijn. Ze is schijnbaar een party-animal, dus zeker aanwezig geweest op die St Patty's Party.
Voor zover ik weet zijn 'aunt' en 'uncle' in Amerika termen voor vrienden van de ouders. En dat heeft weinig te maken met leeftijdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor een stiefmoeder vind ik aunt toch een rare term en de kinderen van future Ted zijn op dat moment ook wel oud genoeg om te snappen hoe de vork in de steel zou zitten
Dat zijn ze in Nederland ook ongeveer, maar een stiefmoeder benoem je gewoon niet zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn 'aunt' en 'uncle' in Amerika termen voor vrienden van de ouders. En dat heeft weinig te maken met leeftijd.
Zit ook wat in. (Al zou het nog kunnen dat Robin in 2030 pas nét Teds nieuwe vrouw is geworden en de kinderen nog zijn gewend aan 'aunt Robin'.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat zijn ze in Nederland ook ongeveer, maar een stiefmoeder benoem je gewoon niet zo
Dat zou nog kunnen, maar dat is volgens mij iets te progressief voor Amerikaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Zit ook wat in. (Al zou het nog kunnen dat Robin in 2030 pas nét Teds nieuwe vrouw is geworden en de kinderen nog zijn gewend aan 'aunt Robin'.)
Que?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen, maar dat is volgens mij iets te progressief voor Amerika
Het is een gevoel, lastig uit te leggenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Que?Leg uit? D'r wordt niet hertrouwd in Amerika?
Nou ja, eerlijk gezegd denk ik - helemaal nu we verder zijn met de serie - niet dat Ted & Robin nog bij elkaar komen. Op de een of andere manier hebben de schrijvers er toch voor gezorgd dat je als kijker (steeds) minder het gevoel krijgt dat de twee wel bij elkaar horen/komen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is een gevoel, lastig uit te leggen
Dat heeft Marshall trouwens zelf ook een keer gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:16 schreef Stefan het volgende:
Over Jason Segel gesproken, ergens refeerde Lilly aan zijn huge package
[ afbeelding ]
Future Ted moet je niet zo serieus nemenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:57 schreef IQM het volgende:
[..]
D'r is niks zéker bekend over The Mother, dus nee, van mij hoeft het niet.
[..]
Dan weet je meer dan ik. Wat dat eerste betreft. De makers hebben namelijk gezegd dat de moeder nog niet voorbij was gekomen (zeker niet in beeld!) Dat laatste, dat ze al een scène met de moeder hebben opgenomen, klopt dan weer wel. Alleen 'Ted', 'de moeder' en 'de twee kinderen' weten wie de moeder is. En de makers, natuurlijk.
[..]
Ja, maar the slutty pumpkin hoeft toch niet de moeder te zijn?Future Ted heeft daar in ieder geval nog nooit met één woord over gerept, toch?
En vergeet niet dat bij HIMYM voornamelijk het appartement van Ted, Marshall en Lily in beeld is, en bij Friends was dat bijna altijd die van Monica en Rachel (even later dan Chandler en Monicaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik vind HIMYM en Friends toch wel overeenkomen hoor. Maar het is een goede formule, en het werkt!
De kinderachtige machoman = Joey + Barney
De nerd = Ross + Ted
Mietje = Chandler + Marshall
Ross-Rachel relatie = Ross en Rachel + Ted en Robin
Ik zie toch redelijk wat overeenkomsten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je niet.Robin zal niet De Moeder zijn, maar ze kunnen alsnog bij elkaar komen en zelfs trouwen...
Nee, wanneer future Ted in beeld komt is het current Ted die oud gemaakt is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Robin is idd niet de moeder. Aunt Robin betekent gewoon een vriend van de familie die oom of tante wordt genoemd, deed ik vroeger ook met bekenden van de familie.
We weten een paar dingen volgens mij. Ze was in de club toen Ted los ging alsof er geen morgen was.
Ze kan de Slutty Pumpin zijn, de perfect match, of wellicht is dat de enige persoon. Is Bob Saget al eens in beeld geweest in een toekomst ep eigenlijk?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:32 schreef Stefan het volgende:
Ik vind Robin en Ted trouwens helemaal niet bij elkaar passen.
Hebben ze nog een keer een grap over gemaakt: dan gaan ze naar een Starbucks en hebben ze het erover dat rondhangen in een coffee house lang niet zo leuk is als rondhangen in een bar. Volgens mij is dat Swarleyquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:42 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik vond de complete S4 in HD, 260 dagen oud en kon het toch nog downloaden. Moet alleen S3 compleet krijgen, al neem ik t ook op van RTL5 sinds deze weekquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:45 schreef Trystar het volgende:
Zo seizoen 3 nu helemaal gezien, op naar seizoen 4
Ja die heb ik ook gedownload.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vond de complete S4 in HD, 260 dagen oud en kon het toch nog downloaden. Moet alleen S3 compleet krijgen, al neem ik t ook op van RTL5 sinds deze week
Het zou ook echt supervet zijn als ze een crossover zouden doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hebben ze nog een keer een grap over gemaakt: dan gaan ze naar een Starbucks en hebben ze het erover dat rondhangen in een coffee house lang niet zo leuk is als rondhangen in een bar. Volgens mij is dat Swarley
Oeh, hopen dat die versie niet snel verwijderd wordtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
Dit gaat morgen de hele tijd in de auto gedraaid worden als ik met vrienden op vakantie ga. Hell yeah.
Wat overigens wel te maken heeft met dat de nominaties in die categorie zijn verhoogd van 5 naar 7, maar ik ben er wel blij mee! Ze maken alleen geen kans, gok ik zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef Tweek het volgende:
How i Met You Mother heeft eindelijk eens een emmy nominatie in de wacht gesleept voor beste comedy.
Freaks and Geeks en Undeclared zijn ook fantastischquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ontdekte HIMYM volgens mij omdat ik ooit een keer op de IMDb-pagina van Jason Segel aan het kijken was (want hem kende ik weer van 'Freaks and Geeks' en 'Undeclared').
mila kunisquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Lette jij in die film op dat? HOMO![]()
[ afbeelding ]
Nee 30 Rock zal wel weer winnen, NHP geef ik wel kans voor de emmy. Alhoewel hij presenteert het al.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat overigens wel te maken heeft met dat de nominaties in die categorie zijn verhoogd van 5 naar 7, maar ik ben er wel blij mee! Ze maken alleen geen kans, gok ik zo.
30 rock voor de derde keer winnen? Lijkt me onwaarschijnlijk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:41 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nee 30 Rock zal wel weer winnen, NHP geef ik wel kans voor de emmy. Alhoewel hij presenteert het al.
30 Rock is fantastisch.quote:
30 Rock is geen negercomedyquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
Misschien racisme, maar ik houd toch wat meer van de blanke comedy's.
Negercomedy's
Dan is Missisipi Burning echt wat voor jouquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan is Missisipi Burning echt wat voor jou
[ afbeelding ]
Stella was blond, en Ted gaf aan dat met Stella de toekomst heel anders had uitgezien, waarna je een flashforward krijgt na de kinderen, met belachelijke blonde pruiken.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 19:45 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Sowieso is de moeder blond! In 2030 als Ted tegen z'n kids praat staat in een van de eerste afleveringen een trouwfoto van Ted en een blonde vrouw waarvan je het gezicht niet kunt zien.
Niet zo geniaal als de Slap-songquote:Op maandag 20 juli 2009 00:29 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Stella was blond, en Ted gaf aan dat met Stella de toekomst heel anders had uitgezien, waarna je een flashforward krijgt na de kinderen, met belachelijke blonde pruiken.
Haha, geniale scene
ik dacht dat ik de enige wasquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:52 schreef KirkLazarus het volgende:
Tracy Morgan Show is een ramp zeg. Dat kleinste jochie haalt echt het bloed onder mijn nagels uit.
Ik ook. Supervet hequote:
thanks, misschien ook maar eens bestellenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
http://www.bookdepository.co.uk/book/9781439110003/The-Bro-Code
Ze hadden Letterman als zn vader moeten opvoerenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:35 schreef BoerBert het volgende:
Mijn favoriete scène is nog steeds wanneer Barney in 'The price is right' zit
Everybody hate Chris is leukquote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:34 schreef Rechterbal het volgende:
Negercomedy's
Zojuist besteld. Heb ik nog iets te doen als ik op seizoen 5 zit te wachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:19 schreef bigbass het volgende:
Waarom speelt Donald Sutherland eigenlijk niet de vader van Barney?quote:Op maandag 20 juli 2009 17:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze hadden Letterman als zn vader moeten opvoeren
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt wel. Kijk die flashback dan. Peuter Barney stelt zn moeder een lastige vraag en om er vanaf te zijn wijst ze de eerste de beste man aan die op tv is.quote:
*besteldquote:Op maandag 20 juli 2009 17:09 schreef Trystar het volgende:
[..]
thanks, misschien ook maar eens bestellen
Het is tvquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:27 schreef MacorgaZ het volgende:
Heeft er iemand trouwens een keer uitgezocht hoe Barney die magic tricks doet?
NPH is een amateur goochelaar en heeft bij meerdere late night shows zijn kunsten vertoond, dus zo gek is het niet.quote:
Dat weet ikquote:
Ah tofquote:
Ongeveer 83% van het boek inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Barney gebruikt er ook echt veel uit in de serie viel me op toen ik aan het lezen was.
Haha, mooi percentagequote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ongeveer 83% van het boek inderdaad.
Ehm ja dat krijg je als je eerst de serie maakt en dan pas het boek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 18:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Haha, mooi percentage
Maar ik bedoelde vooral dat er ook heel veel is dat 'ie gebruikt zonder te zeggen 'Bro Code, article 69' Duh. Of uit welk artikel 'ie dan ook weer citeert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:49 schreef ch0c0mel het volgende:
Die episode die er vandaag op was
How I Met Your Mother VS#11: Season five, waiting for it...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Mocht je scrubs kijken, Jimmy the overly touchy orderly is de vriend van Coby Smulders.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:09 schreef Stefan het volgende:
Van de week de episode gezien met Scooter, de realtime vriend van Neil Patrick Harris. Wel grappig hoe ze elkaar groeten op de bruiloft.
quote:
Een beetje wingman heeft er natuurlijk ook al minstens 1.quote:
En die was ook in HIMYM te zien, hoor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:11 schreef Tweek het volgende:
[..]
Mocht je scrubs kijken, Jimmy the overly touchy orderly is de vriend van Coby Smulders.
En de Cheers ode.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:01 schreef Prosac het volgende:
Alleen al die sneer naar Friends met de zin dat zo'n koffiehuis maar kut is.
Oja, die formulequote:Op zondag 26 juli 2009 13:51 schreef Xrenity het volgende:
D'r klopt iets niet qua boek/serie.
Barney zegt dat ie op z'n 80ste nog sex heeft met vrouwen van onder de 30 oid maar volgens de Bro Code mag dat niet
Hetzelfde met Barney die geen auto kan rijden en Ted's verhuiswagen met inboedel steelt of onder een speeding ticket uit wil komen.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:57 schreef Prosac het volgende:
Och, er klopt wel vaker iets niet. De halloween aflevering in seizoen 1 gaan Lilly en Marshall samen naar de WC omdat Lilly niet kan plassen als hij niet de jurk omhoog houdt. Terwijl ze later dat seizoen samen opgesloten zitten in de wc, omdat Ted onverwacht thuis is met een vrouw. Lilly moet plassen en dan krijg je de heisa dat dat weer een nieuwe laag in hun relatie is, in bijzijn van elkaar plassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |