Is er ooit een geslaagde Fok! lowlands meet geweest, in mijn tijd (quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef Burdie het volgende:
Ga NIET, ik herhaal: NIET naar de Fok! lowlandsmeet.
Je kunt veel beter achteraf zeggen dat je te lam was om de tijd nog te kunnen lezen, zoals de rest.
Dynamo. Ergens nog voor de jaartelling.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:09 schreef Hpzone het volgende:
Waar was dat, SB?
Dat valt wel mee, vuur komt niet heel hoog ofzo. Maar het gaat echt onwijs snel, binnen een paar minuten fikt de hele camping. En er komt een enorme berg vieze donkerzwarte rook vanaf. Je wil echt niet dan in je tent liggen te slapen, dan ben je echt de lul. Brand was gelukkig midden op de dag, volgens mij geen gewonden ofzo. Wel een hoop mensen hun tent en spullen kwijt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:45 schreef Hpzone het volgende:
Ah okay. Zal wel griezelig aanzicht geweest zijn.
Dat valt dan weer mee. Stel je voor dat zoiets 's nachts zou gebeuren, als allemaal mensen in tentjes liggen te slapenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, vuur komt niet heel hoog ofzo. Maar het gaat echt onwijs snel, binnen een paar minuten fikt de hele camping. En er komt een enorme berg vieze donkerzwarte rook vanaf. Je wil echt niet dan in je tent liggen te slapen, dan ben je echt de lul. Brand was gelukkig midden op de dag, volgens mij geen gewonden ofzo. Wel een hoop mensen hun tent en spullen kwijt.
Op Roskilde hebben ze trouwens op elke camping een speciale bbq en kampvuurplek. Ideaal en lekker veilig. Is gewoon een grote zandvlakte met niets er omheen.
Mja, iets vaags wat ooit is ontstaan op camping 3. Toen zocht de vriendin van een zekere Theo midden in de nacht naar Theo.quote:
Sorry hoor, dacht dat hier relatief onzin dingen werden gepostquote:
Mijn excusesquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Mindspin85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dacht dat hier relatief onzin dingen werden gepost
Heb overigens nog niet eerder een tent in de fik gestoken op LL omdat het elke keer die van mn vriendin was
(en ook niet op andere manieren iets in de fik gestoken)
Roskilde, traditie. Altijd wel grappig om te zienquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tenten in de fik steken is gewoon dom. Heb ooit eens een halve festivalcamping in vlammen op zien gaan. Daar wil je echt niet tussen zitten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:02 schreef StupidByNature het volgende:
Overigens heb je ook de ARDIAANTJE!!!-variant, en dan maar wachten tot iemand BASSIE!!! terug roept
totdat er mensen in zwarte auto's of bussen met blauwe zwaailampen worden afgevoerd...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:04 schreef Ruud het volgende:
[..]
Roskilde, traditie. Altijd wel grappig om te zien
Hoe lang?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En houd je Lowlands-bandjes om, zodat iedereen kan zien hoe tof je bent.
Ingewikkeld zeg. Bij mij gaat 'ie er altijd zondagavond al af, als ik thuis in m'n bedje kruipquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:08 schreef stbabylon het volgende:
Die van x en van x+1 heb je alleen om tegelijk tijdens x+1, daarna alleen x+1.
Ik herhaal: Vieze sex is viesquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef On het volgende:
Als je een meisje in je tent lokt na 3 dagen besef dan dat zij waarschijnlijk ook al die tijd niet gedoucht heeft.
Ik heb wel het idee dat dat de laatste jaren minder erg is dan voorheen. Of dat nu aan Lowlands ligt of aan de sociaal-economische situatie van de wespen, weet ik dan niet..quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef On het volgende:
Vergeet niet vol medelijden naar het drankpersoneel te kijken die zich bevinden in een wespennest.
Accepted!quote:
Ah, dat deden we vorig jaar verkeerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef On het volgende:
Niet schrikken als je tent kapot gaat, aan het einde heb je een heel verlaten veld om een mooie nieuwe tent uit te kiezen.
Ga in de 24 uurs tent de eerste dag niet meteen volledig los zodat je de rest van lowlands instant brak bent.
Als je een meisje in je tent lokt na 3 dagen besef dan dat zij waarschijnlijk ook al die tijd niet gedoucht heeft.
Vergeet niet vol medelijden naar het drankpersoneel te kijken die zich bevinden in een wespennest.
Ik zag op de terugweg van Pinkpop iemand in de trein die ze sinds 2006 omhad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Minimaal tot de volgende editie.
Ik las hier ergens dat mensen daar bewust gaan staanquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:40 schreef knox_ het volgende:
Zet je tentje niet naast, tegenover, of in de buurt van de 24 uurs tent. (Mijn eerste grote noob fout)
Dat is lekker dicht bij de ingang van het festival terreinquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik las hier ergens dat mensen daar bewust gaan staan
Als je 4 dagen niet wil slapen is het geen probleemquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik las hier ergens dat mensen daar bewust gaan staan
Dan loop ik wel wat verder.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is lekker dicht bij de ingang van het festival terrein
He, die hebben ze toch gejat van Dj Paul?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef Basp1 het volgende:
Nog een voor de LL noobs, leer de OHOHOHOHOOH van dit nummer:
Nee man, van Melrosequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
He, die hebben ze toch gejat van Dj Paul?
D0eD!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef On het volgende:
Misschien dat ik een avondje douche, maar meestal echt geen zin in hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
D0eD!
Wat is dat met dat niet douche???
Je gaat me toch niet vertellen dat ik daar echt 4 dagen ongewassen rond loop?
Hell NO!
Nee man dat klopt helemaal niet. Op Lowlands 2002 was Theo iemand die deel uitmaakte van de organisatie, omdat ze hem graag in het zonnetje wilden zetten werd hij naar het podium gehaald, maar dat heeft geloof ik 15 minuten geduurd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, iets vaags wat ooit is ontstaan op camping 3. Toen zocht de vriendin van een zekere Theo midden in de nacht naar Theo.
Ze riep zijn naam, wat andere campinggasten gretig kopieerden. En zo doende was het zogeheten Theo-virus geboren.
Of 't klopt weet ik niet precies, er zijn verschillende theoriën over. Misschien dat het op een andere manier is ontstaan. Maar dit verhaal heb ik ooit eens gehoord en is bijgebleven..
Ik heb in 10 edities nog nooit op lowlands gedoucht. Sterker nog, ik heb op alle meerdaagse festivals waar ik geweest ben in totaal maar 1 keer een douche van binnen gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
D0eD!
Wat is dat met dat niet douche???
Je gaat me toch niet vertellen dat ik daar echt 4 dagen ongewassen rond loop?
Hell NO!
dit is de beste tip die je ooit zal krijgen mbt festivals.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:52 schreef infp2009 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat duct-tape noodzakelijk is?
Ik zou Gaffer meenemen, kun je nog weer lostrekken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:35 schreef probeer het volgende:
[..]
dit is de beste tip die je ooit zal krijgen mbt festivals.
ow en neem ook van die vochtige babydoekjes mee. i-de-aal.
En sterf terplekke als je dat kankerhoerenaidsnummer nog een keer durft te gaan rondbleren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef Basp1 het volgende:
Nog een voor de LL noobs, leer de OHOHOHOHOOH van dit nummer:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:14 schreef Vrohdon het volgende:
Als je op maandagochtend nog bier over hebt dat je met geen mogelijkheid meer weg krijgt, geef het aan je buren! Er is allicht nog iemand die trek heeft in in een pilsje.
Loop maar eens op maandag ochtend als de grootste hoop weg eens over het camping terrein. Weetje hoeveel volle treetjes bier je daar nog vind..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef icebliss het volgende:
[..]
![]()
Op maandagochtend heb je allang je bier op hoor. Dan zit je aan de laatste restjes kruidenbitter uit een PETfles of iets dergelijks.
Een voorbereid persoon heeft natuurlijk de berekening gemaakt hoe veel er verbruikt zal worden en hier een royaal aantal bij optelt ivm met weggeven van middelen en vooral zodat je genoeg hebt voor het hele festival.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef icebliss het volgende:
[..]
![]()
Op maandagochtend heb je allang je bier op hoor. Dan zit je aan de laatste restjes kruidenbitter uit een PETfles of iets dergelijks.
Ik ga uit van het principe: voor de eerste dag/nacht/ochtend moet ik spul hebben, daarna zijn de rijen korter en kun je het daar halen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een voorbereid persoon heeft natuurlijk de berekening gemaakt hoe veel er verbruikt zal worden en hier een royaal aantal bij optelt ivm met weggeven van middelen en vooral zodat je genoeg hebt voor het hele festival.
Wat je over houdt kan thuis op of gedeelt worden met de buren zoals al eerder gezegt.
True, true. Maar heb geen vriendin.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef Incantrix het volgende:
Nou, als je 's-nachts doucht is er geen hond en ben je de volgende dag minder verkreukeld. Bovendien wil je vriendin je dan óók op zondagavond nog wel pijpen.
Op zondag wil ik maffen/in coma liggenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef Incantrix het volgende:
Nou, als je 's-nachts doucht is er geen hond en ben je de volgende dag minder verkreukeld. Bovendien wil je vriendin je dan óók op zondagavond nog wel pijpen.
douchen deed ik alleen op roskildequote:Op zondag 7 juni 2009 11:41 schreef Gewoonik het volgende:
Nog even over dat douchen. Vorig jaar was voor mij voor het eerst sinds een paar jaar. Ik stond er versteld van hoeveel mensen douchen tegenwoordig. wtf is er aan de hand.
Wtf, hebben ze daar groepsdouches ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef MB88 het volgende:
- Een dieet van pannekoeken, loempia's en bier is best 4 dagen vol te houden.
- Sta niet vreemd te kijken als je als man aan het douchen bent en er komen dames binnen ( de damesrij ontvluchten); filmopnames maken is eveneens geaccepteerd.
- Neem je eigen favoriete merk sigaretten mee; op het terrein verkoopt men veelal poep in een pakje.
- Kijk uit voor rondslingerende watermeloenschillen (is daar een naam voor?? Bast? Schil?). Je gaat op je bek.
- Neem je teveel of illegale substanties mee? Let dan op de polsbandjessealstations, die geven om de 10 pers. een blauw licht: het teken voor de TSC'er om 'steeksproefgewijs' te fouilleren.
- Veranker je partytent fatsoenlijk; een door een windvlaag opgestegen partytent kan lelijke verwondingen veroorzaken aan mens en tent (beeldmateriaal op aanvraag)
- Klim niet op het dak van de Alpha, klim eigenlijk nergens op of in.
- Daag de engelssprekende beveiligers niet uit, ze hebben geen gevoel voor humor.
- Lach mensen uit die LL zien als modeicoon of statussymbool (herkenbaar aan pumps/hankjes, te hippe kleding of uitspraken als: Ieeeee! Modder!)
Blijkbaar. Ik heb er nog nooit gedouched.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Wtf, hebben ze daar groepsdouches ofzo?
Nee, maar op spitstijden bedraagt de wachttijd voor de damesdouches 3 weken, die voor mannen 3 minuten.quote:Wtf, hebben ze daar groepsdouches ofzo?
Die gezichten van de security bij Wipneus&Pim. Ene moment zit er 10.000 man te stuiteren op één of ander kinderliedje dat ze niet verstaan en/of kennen. Nog geen 30 seconden later diezelfde 10.000 man op Beasty Boys hetzelfde, en 2 minuten later geen problemen met de Spice Girls. Die hadden echt iets van:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef MB88 het volgende:
- Daag de engelssprekende beveiligers niet uit, ze hebben geen gevoel voor humor.
In al die 4 jaar is me dat nooit opgevallenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef MB88 het volgende:
- Neem je teveel of illegale substanties mee? Let dan op de polsbandjessealstations, die geven om de 10 pers. een blauw licht: het teken voor de TSC'er om 'steeksproefgewijs' te fouilleren.
ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:57 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik heb er nog nooit gedouched.
Dat is echt het enige, kamperen en hygiëne, het ene moet je wel kunnen, het andere moet je tijdelijk kunnen uitschakelen. Als je dat kunt maakt het niet uit wie of wat, hoe oud, of wat dan ook je bent, dan is Lowlands voor jou!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:13 schreef MB88 het volgende:
Als je echt niet tegen kamperen kunt of heel erg op je hygiëne of luxe bent gesteld, kan het wellicht wat zwaar worden.
Waarschijnlijk wil je vervolgens elk jaar als je er een keer heen gaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En als ik er al ooit heen zou willen moet ik ook nog wat vrienden zo gek zien te krijgen.
Die lopen bijna altijd in groepjes van twee. Vorig jaar heb ik verbaast staan kijken naar een koppel dat elkaar nooit aankeek terwijl ze rond liepen/stil stonden(ongv 15 min toen was het bier op! Het waren de eerste 2 van de dag, dus ik was nuchter bij benadering). Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef MB88 het volgende:
Juistem.
Overigens krioelt het er ook van de politie in burger.
En mocht je twijfelen of het politie is, bied ze een biertje aan. Ze mogen namelijk niet drinken tijdens werk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef MB88 het volgende:
Juistem.
Overigens krioelt het er ook van de politie in burger.
Er zijn mensen die in een hotel slapen (en douchen) en niet op de lowlandscamping staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:13 schreef MB88 het volgende:
Als je echt niet tegen kamperen kunt of heel erg op je hygiëne of luxe bent gesteld, kan het wellicht wat zwaar worden.
En dan iedere keer "ok even op de foto"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En mocht je twijfelen of het politie is, bied ze een biertje aan. Ze mogen namelijk niet drinken tijdens werk.
Ik wil wel met je mee als je niemand kan vinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En als ik er al ooit heen zou willen moet ik ook nog wat vrienden zo gek zien te krijgen.
Ik vind dat je dan een belangrijk deel van de Lowlands ervaring mist.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in een hotel slapen (en douchen) en niet op de lowlandscamping staan.
Volgens mij kan je met elk willekeurig persoon gaan als je het vraagt, heb niet het idee dat iemand je zal weigeren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee als je niemand kan vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Laat dat nou net het deel zijn wat me helemaal niet aanspreekt. Alles op het festivalterrein vind ik te gek maar dat hutje mutje half in een greppel kamperen, dronken gasten uit je tent halen, containers en klapstoelen op je tent gegooid krijgen, nee laat maar, te vaak gezien, ik heb daar geen zin meer in. Ik slaap deze keer (voor het eerst) ergens anders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan een belangrijk deel van de Lowlands ervaring mist.
Camping 6-7 over de brug, is veel rustiger en minder hutjemutje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:48 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Klopt. Laat dat nou net het deel zijn wat me helemaal niet aanspreekt. Alles op het festivalterrein vind ik te gek maar dat hutje mutje half in een greppel kamperen, dronken gasten uit je tent halen, containers en klapstoelen op je tent gegooid krijgen, nee laat maar, te vaak gezien, ik heb daar geen zin meer in. Ik slaap deze keer (voor het eerst) ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |