Ik herhaal: Vieze sex is viesquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef On het volgende:
Als je een meisje in je tent lokt na 3 dagen besef dan dat zij waarschijnlijk ook al die tijd niet gedoucht heeft.
Ik heb wel het idee dat dat de laatste jaren minder erg is dan voorheen. Of dat nu aan Lowlands ligt of aan de sociaal-economische situatie van de wespen, weet ik dan niet..quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef On het volgende:
Vergeet niet vol medelijden naar het drankpersoneel te kijken die zich bevinden in een wespennest.
Accepted!quote:
Ah, dat deden we vorig jaar verkeerdquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef On het volgende:
Niet schrikken als je tent kapot gaat, aan het einde heb je een heel verlaten veld om een mooie nieuwe tent uit te kiezen.
Ga in de 24 uurs tent de eerste dag niet meteen volledig los zodat je de rest van lowlands instant brak bent.
Als je een meisje in je tent lokt na 3 dagen besef dan dat zij waarschijnlijk ook al die tijd niet gedoucht heeft.
Vergeet niet vol medelijden naar het drankpersoneel te kijken die zich bevinden in een wespennest.
Ik zag op de terugweg van Pinkpop iemand in de trein die ze sinds 2006 omhad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Minimaal tot de volgende editie.
Ik las hier ergens dat mensen daar bewust gaan staanquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:40 schreef knox_ het volgende:
Zet je tentje niet naast, tegenover, of in de buurt van de 24 uurs tent. (Mijn eerste grote noob fout)
Dat is lekker dicht bij de ingang van het festival terreinquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik las hier ergens dat mensen daar bewust gaan staan
Als je 4 dagen niet wil slapen is het geen probleemquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik las hier ergens dat mensen daar bewust gaan staan
Dan loop ik wel wat verder.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat is lekker dicht bij de ingang van het festival terrein
He, die hebben ze toch gejat van Dj Paul?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef Basp1 het volgende:
Nog een voor de LL noobs, leer de OHOHOHOHOOH van dit nummer:
Nee man, van Melrosequote:Op donderdag 4 juni 2009 22:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
He, die hebben ze toch gejat van Dj Paul?
D0eD!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:49 schreef On het volgende:
Misschien dat ik een avondje douche, maar meestal echt geen zin in hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
D0eD!
Wat is dat met dat niet douche???
Je gaat me toch niet vertellen dat ik daar echt 4 dagen ongewassen rond loop?
Hell NO!
Nee man dat klopt helemaal niet. Op Lowlands 2002 was Theo iemand die deel uitmaakte van de organisatie, omdat ze hem graag in het zonnetje wilden zetten werd hij naar het podium gehaald, maar dat heeft geloof ik 15 minuten geduurd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, iets vaags wat ooit is ontstaan op camping 3. Toen zocht de vriendin van een zekere Theo midden in de nacht naar Theo.
Ze riep zijn naam, wat andere campinggasten gretig kopieerden. En zo doende was het zogeheten Theo-virus geboren.
Of 't klopt weet ik niet precies, er zijn verschillende theoriën over. Misschien dat het op een andere manier is ontstaan. Maar dit verhaal heb ik ooit eens gehoord en is bijgebleven..
Ik heb in 10 edities nog nooit op lowlands gedoucht. Sterker nog, ik heb op alle meerdaagse festivals waar ik geweest ben in totaal maar 1 keer een douche van binnen gezien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
D0eD!
Wat is dat met dat niet douche???
Je gaat me toch niet vertellen dat ik daar echt 4 dagen ongewassen rond loop?
Hell NO!
dit is de beste tip die je ooit zal krijgen mbt festivals.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:52 schreef infp2009 het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat duct-tape noodzakelijk is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |