Is er ooit een geslaagde Fok! lowlands meet geweest, in mijn tijd (quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:03 schreef Burdie het volgende:
Ga NIET, ik herhaal: NIET naar de Fok! lowlandsmeet.
Je kunt veel beter achteraf zeggen dat je te lam was om de tijd nog te kunnen lezen, zoals de rest.
Dynamo. Ergens nog voor de jaartelling.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:09 schreef Hpzone het volgende:
Waar was dat, SB?
Dat valt wel mee, vuur komt niet heel hoog ofzo. Maar het gaat echt onwijs snel, binnen een paar minuten fikt de hele camping. En er komt een enorme berg vieze donkerzwarte rook vanaf. Je wil echt niet dan in je tent liggen te slapen, dan ben je echt de lul. Brand was gelukkig midden op de dag, volgens mij geen gewonden ofzo. Wel een hoop mensen hun tent en spullen kwijt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:45 schreef Hpzone het volgende:
Ah okay. Zal wel griezelig aanzicht geweest zijn.
Dat valt dan weer mee. Stel je voor dat zoiets 's nachts zou gebeuren, als allemaal mensen in tentjes liggen te slapenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, vuur komt niet heel hoog ofzo. Maar het gaat echt onwijs snel, binnen een paar minuten fikt de hele camping. En er komt een enorme berg vieze donkerzwarte rook vanaf. Je wil echt niet dan in je tent liggen te slapen, dan ben je echt de lul. Brand was gelukkig midden op de dag, volgens mij geen gewonden ofzo. Wel een hoop mensen hun tent en spullen kwijt.
Op Roskilde hebben ze trouwens op elke camping een speciale bbq en kampvuurplek. Ideaal en lekker veilig. Is gewoon een grote zandvlakte met niets er omheen.
Mja, iets vaags wat ooit is ontstaan op camping 3. Toen zocht de vriendin van een zekere Theo midden in de nacht naar Theo.quote:
Sorry hoor, dacht dat hier relatief onzin dingen werden gepostquote:
Mijn excusesquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:28 schreef Mindspin85 het volgende:
[..]
Sorry hoor, dacht dat hier relatief onzin dingen werden gepost
Heb overigens nog niet eerder een tent in de fik gestoken op LL omdat het elke keer die van mn vriendin was
(en ook niet op andere manieren iets in de fik gestoken)
Roskilde, traditie. Altijd wel grappig om te zienquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tenten in de fik steken is gewoon dom. Heb ooit eens een halve festivalcamping in vlammen op zien gaan. Daar wil je echt niet tussen zitten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:02 schreef StupidByNature het volgende:
Overigens heb je ook de ARDIAANTJE!!!-variant, en dan maar wachten tot iemand BASSIE!!! terug roept
totdat er mensen in zwarte auto's of bussen met blauwe zwaailampen worden afgevoerd...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:04 schreef Ruud het volgende:
[..]
Roskilde, traditie. Altijd wel grappig om te zien
Hoe lang?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En houd je Lowlands-bandjes om, zodat iedereen kan zien hoe tof je bent.
Ingewikkeld zeg. Bij mij gaat 'ie er altijd zondagavond al af, als ik thuis in m'n bedje kruipquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:08 schreef stbabylon het volgende:
Die van x en van x+1 heb je alleen om tegelijk tijdens x+1, daarna alleen x+1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |