Een voorbereid persoon heeft natuurlijk de berekening gemaakt hoe veel er verbruikt zal worden en hier een royaal aantal bij optelt ivm met weggeven van middelen en vooral zodat je genoeg hebt voor het hele festival.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef icebliss het volgende:
[..]
![]()
Op maandagochtend heb je allang je bier op hoor. Dan zit je aan de laatste restjes kruidenbitter uit een PETfles of iets dergelijks.
Ik ga uit van het principe: voor de eerste dag/nacht/ochtend moet ik spul hebben, daarna zijn de rijen korter en kun je het daar halen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een voorbereid persoon heeft natuurlijk de berekening gemaakt hoe veel er verbruikt zal worden en hier een royaal aantal bij optelt ivm met weggeven van middelen en vooral zodat je genoeg hebt voor het hele festival.
Wat je over houdt kan thuis op of gedeelt worden met de buren zoals al eerder gezegt.
True, true. Maar heb geen vriendin.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef Incantrix het volgende:
Nou, als je 's-nachts doucht is er geen hond en ben je de volgende dag minder verkreukeld. Bovendien wil je vriendin je dan óók op zondagavond nog wel pijpen.
Op zondag wil ik maffen/in coma liggenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef Incantrix het volgende:
Nou, als je 's-nachts doucht is er geen hond en ben je de volgende dag minder verkreukeld. Bovendien wil je vriendin je dan óók op zondagavond nog wel pijpen.
douchen deed ik alleen op roskildequote:Op zondag 7 juni 2009 11:41 schreef Gewoonik het volgende:
Nog even over dat douchen. Vorig jaar was voor mij voor het eerst sinds een paar jaar. Ik stond er versteld van hoeveel mensen douchen tegenwoordig. wtf is er aan de hand.
Wtf, hebben ze daar groepsdouches ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef MB88 het volgende:
- Een dieet van pannekoeken, loempia's en bier is best 4 dagen vol te houden.
- Sta niet vreemd te kijken als je als man aan het douchen bent en er komen dames binnen ( de damesrij ontvluchten); filmopnames maken is eveneens geaccepteerd.
- Neem je eigen favoriete merk sigaretten mee; op het terrein verkoopt men veelal poep in een pakje.
- Kijk uit voor rondslingerende watermeloenschillen (is daar een naam voor?? Bast? Schil?). Je gaat op je bek.
- Neem je teveel of illegale substanties mee? Let dan op de polsbandjessealstations, die geven om de 10 pers. een blauw licht: het teken voor de TSC'er om 'steeksproefgewijs' te fouilleren.
- Veranker je partytent fatsoenlijk; een door een windvlaag opgestegen partytent kan lelijke verwondingen veroorzaken aan mens en tent (beeldmateriaal op aanvraag)
- Klim niet op het dak van de Alpha, klim eigenlijk nergens op of in.
- Daag de engelssprekende beveiligers niet uit, ze hebben geen gevoel voor humor.
- Lach mensen uit die LL zien als modeicoon of statussymbool (herkenbaar aan pumps/hankjes, te hippe kleding of uitspraken als: Ieeeee! Modder!)
Blijkbaar. Ik heb er nog nooit gedouched.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:54 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Wtf, hebben ze daar groepsdouches ofzo?
Nee, maar op spitstijden bedraagt de wachttijd voor de damesdouches 3 weken, die voor mannen 3 minuten.quote:Wtf, hebben ze daar groepsdouches ofzo?
Die gezichten van de security bij Wipneus&Pim. Ene moment zit er 10.000 man te stuiteren op één of ander kinderliedje dat ze niet verstaan en/of kennen. Nog geen 30 seconden later diezelfde 10.000 man op Beasty Boys hetzelfde, en 2 minuten later geen problemen met de Spice Girls. Die hadden echt iets van:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef MB88 het volgende:
- Daag de engelssprekende beveiligers niet uit, ze hebben geen gevoel voor humor.
In al die 4 jaar is me dat nooit opgevallenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef MB88 het volgende:
- Neem je teveel of illegale substanties mee? Let dan op de polsbandjessealstations, die geven om de 10 pers. een blauw licht: het teken voor de TSC'er om 'steeksproefgewijs' te fouilleren.
ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:57 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik heb er nog nooit gedouched.
Dat is echt het enige, kamperen en hygiëne, het ene moet je wel kunnen, het andere moet je tijdelijk kunnen uitschakelen. Als je dat kunt maakt het niet uit wie of wat, hoe oud, of wat dan ook je bent, dan is Lowlands voor jou!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:13 schreef MB88 het volgende:
Als je echt niet tegen kamperen kunt of heel erg op je hygiëne of luxe bent gesteld, kan het wellicht wat zwaar worden.
Waarschijnlijk wil je vervolgens elk jaar als je er een keer heen gaatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En als ik er al ooit heen zou willen moet ik ook nog wat vrienden zo gek zien te krijgen.
Die lopen bijna altijd in groepjes van twee. Vorig jaar heb ik verbaast staan kijken naar een koppel dat elkaar nooit aankeek terwijl ze rond liepen/stil stonden(ongv 15 min toen was het bier op! Het waren de eerste 2 van de dag, dus ik was nuchter bij benadering). Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef MB88 het volgende:
Juistem.
Overigens krioelt het er ook van de politie in burger.
En mocht je twijfelen of het politie is, bied ze een biertje aan. Ze mogen namelijk niet drinken tijdens werk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef MB88 het volgende:
Juistem.
Overigens krioelt het er ook van de politie in burger.
Er zijn mensen die in een hotel slapen (en douchen) en niet op de lowlandscamping staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:13 schreef MB88 het volgende:
Als je echt niet tegen kamperen kunt of heel erg op je hygiëne of luxe bent gesteld, kan het wellicht wat zwaar worden.
En dan iedere keer "ok even op de foto"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En mocht je twijfelen of het politie is, bied ze een biertje aan. Ze mogen namelijk niet drinken tijdens werk.
Ik wil wel met je mee als je niemand kan vinden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En als ik er al ooit heen zou willen moet ik ook nog wat vrienden zo gek zien te krijgen.
Ik vind dat je dan een belangrijk deel van de Lowlands ervaring mist.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in een hotel slapen (en douchen) en niet op de lowlandscamping staan.
Volgens mij kan je met elk willekeurig persoon gaan als je het vraagt, heb niet het idee dat iemand je zal weigeren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee als je niemand kan vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt. Laat dat nou net het deel zijn wat me helemaal niet aanspreekt. Alles op het festivalterrein vind ik te gek maar dat hutje mutje half in een greppel kamperen, dronken gasten uit je tent halen, containers en klapstoelen op je tent gegooid krijgen, nee laat maar, te vaak gezien, ik heb daar geen zin meer in. Ik slaap deze keer (voor het eerst) ergens anders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 06:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan een belangrijk deel van de Lowlands ervaring mist.
Camping 6-7 over de brug, is veel rustiger en minder hutjemutje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:48 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Klopt. Laat dat nou net het deel zijn wat me helemaal niet aanspreekt. Alles op het festivalterrein vind ik te gek maar dat hutje mutje half in een greppel kamperen, dronken gasten uit je tent halen, containers en klapstoelen op je tent gegooid krijgen, nee laat maar, te vaak gezien, ik heb daar geen zin meer in. Ik slaap deze keer (voor het eerst) ergens anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |