quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Mja, iets vaags wat ooit is ontstaan op camping 3. Toen zocht de vriendin van een zekere Theo midden in de nacht naar Theo.
Ze riep zijn naam, wat andere campinggasten gretig kopieerden. En zo doende was het zogeheten Theo-virus geboren.
Of 't klopt weet ik niet precies, er zijn verschillende theoriën over. Misschien dat het op een andere manier is ontstaan. Maar dit verhaal heb ik ooit eens gehoord en is bijgebleven..
Ik moest eigenlijk niet zo heel nodig, maar ik verveelde me. Dus dan maar even pissen zodat ik later niet hoef. Dan is dat toch vrij vervelendquote:
op hutje mutje na, heb ik dat alles nog nooit meegemaakt in al mn 15 (?) festivals.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:48 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Klopt. Laat dat nou net het deel zijn wat me helemaal niet aanspreekt. Alles op het festivalterrein vind ik te gek maar dat hutje mutje half in een greppel kamperen, dronken gasten uit je tent halen, containers en klapstoelen op je tent gegooid krijgen, nee laat maar, te vaak gezien, ik heb daar geen zin meer in. Ik slaap deze keer (voor het eerst) ergens anders.
Je zal ook wel minder gozers krijgen die je je tent uit moet gooien lijkt mequote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:03 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
op hutje mutje na, heb ik dat alles nog nooit meegemaakt in al mn 15 (?) festivals.
Mijn tip:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:50 schreef Bill_E het volgende:
Mijn Tips:
Neem een partytent mee als je met een groep gaat en zet deze centraal tussen al je tenten in. Voorkom dat mensen het als een pad beschouwen door alles lekker strak op elkaar te zetten en je hebt je eigen kampje.
Neem wel dus wat van die vouw campingstoelen mee voor onder de partytent om sochtends of savonds ff te chillen.
Wij gaan meestal met een man of 5-8 en halen donderdag ochtend een zak of 10-15 verse broodjes bij de jumbo.. Deze gaan het hele weekeinde mee. Daarnaast koop je 2 pakken ingevroren hamburgers en een zooi van die hamburgers van unox in seal verpakking. Klein kook stelletje erbij. Wat mayo en ketyup en plastic borden en bestek. En 1 koekenpan die je van te voren koopt en aan het einde weggooit. ( vergeet de bakboter niet) We deponeren alles in een bolder kar samen met bier en drank. Maar neem ook frisdrank mee. Je wilt niet altijd alcohol.. Dit nemen we mee omdat het handig is en je gewoon kan eten waneer je wilt en niet in de rij moet staan bij een eetkraampje. ( dus niet omdat het geld scheeld)
Neem maandag vrij van je werk of school en vertrek zo laat mogelijk. Als je een nieuw camping stoeltje/tafeltje of hele tent nodig hebt zoek er 1 uit. Er blijft voldoende achter.
Voor de mensen die wat geld willen verdienen de laatste dag en met een grote wagen zijn. Neem lege vuilnis zakken me en ga ff 5/6 vuilniszakken vullen met lege statiegeld flessen. Is toch weer zoon 30 euro. ( 1 keer gedaan trouwens toen ik nog student was. Toen waren de lege flessen nog 1 gulden waard en ik had er zoon 120)
gelukkig niet! van de andere kant, vrouwen gooi ik niet mn tent uit, dus waarom zij wel kerels?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je zal ook wel minder gozers krijgen die je je tent uit moet gooien lijkt me.
Oh, heb ik daar een POKKE hekel aan. De hele tijd dat tering geluid. En de buren dachten dat ze oh zo'n lol hadden, terwijl ze alleen maar de hele dag een beetje duf voor zich uit zaten te staren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:03 schreef Sam_Raimi het volgende:
- neem lachgas patronen, een slagroomspuit en ballonnen mee. Gegarandeerd lol....
Ja, ze 'dachten' alleen maar lol te hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, heb ik daar een POKKE hekel aan. De hele tijd dat tering geluid. En de buren dachten dat ze oh zo'n lol hadden, terwijl ze alleen maar de hele dag een beetje duf voor zich uit zaten te staren.
Nee, dat kun je niet nee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, ze 'dachten' alleen maar lol te hebben natuurlijkNog nooit gedaan? Je gaat toch niet aan de buitenkant zien hoe iemand iets van binnen ervaart.
Zeg dat je nog weet dat die onzin niet eens bestondquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef Dlocks het volgende:
Zeg dat je vroeger toen je nog jong was ook lege bekertjes verzamelde om aan gratis bier te komen.
Toen was het eerder een kwestie van altijd per ongeluk met te weinig bonnen betalen om zo wat besparen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg dat je nog weet dat die onzin niet eens bestond
ja, en andere mensen gaan liever naar een toneelstuk dan naar lowlands festival, en dus zijn we weer terug bij af.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat kun je niet nee.
Maar het gebrek aan interactie vond ik erg opvallend. Nou wat een lol, in je hoofd. Ik maak liever lol met andere mensen.
Je maakt gewoon je eigen slagroom en de ballonnen zijn om de tent er feestelijk uit te laten zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
lachgas is inderdaad tof, maar je kan het niet het terrein opnemen denk ik
Nooit problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef kanovinnie het volgende:
lachgas is inderdaad tof, maar je kan het niet het terrein opnemen denk ik
Ja, wat zijn nu echt goede oordoppen? En dan bedoel ik wel voor tijdens het slapen, en niet dat je nog iets moet horen. Ik heb altijd die gele dingen maar dat scheelt echt heel weinig. Ik wil gewoon 's nachts geluidenvrij zijn.quote:
Kan je op LowLands gewoon je X bij stands halen?quote:Op maandag 22 juni 2009 06:13 schreef MOD het volgende:
Als je X gaat bestellen, zeggen dat je muntje gevallen is
van die roze wasbolletjes in een bruin met geel doosje werken geweldig!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja, wat zijn nu echt goede oordoppen? En dan bedoel ik wel voor tijdens het slapen, en niet dat je nog iets moet horen. Ik heb altijd die gele dingen maar dat scheelt echt heel weinig. Ik wil gewoon 's nachts geluidenvrij zijn.
geluid'svrij? neem oorkappen, maar dat zal niet zo lekker slapenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:17 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja, wat zijn nu echt goede oordoppen? En dan bedoel ik wel voor tijdens het slapen, en niet dat je nog iets moet horen. Ik heb altijd die gele dingen maar dat scheelt echt heel weinig. Ik wil gewoon 's nachts geluidenvrij zijn.
Dan kan de vraagsteller beter een camping 5 kilometer verderop nemenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
geluid'svrij? neem oorkappen, maar dat zal niet zo lekker slapen
Die vind ik altijd heel viesquote:Op maandag 22 juni 2009 11:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
van die roze wasbolletjes in een bruin met geel doosje werken geweldig!zijn bij iedere etos ed te koop
klopt, maar ze werken goedquote:Op maandag 22 juni 2009 12:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Die vind ik altijd heel vies![]()
En nee ik wil ook niet ver van het festivalterrein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |