Ik zou Gaffer meenemen, kun je nog weer lostrekken.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:35 schreef probeer het volgende:
[..]
dit is de beste tip die je ooit zal krijgen mbt festivals.
ow en neem ook van die vochtige babydoekjes mee. i-de-aal.
En sterf terplekke als je dat kankerhoerenaidsnummer nog een keer durft te gaan rondbleren.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:30 schreef Basp1 het volgende:
Nog een voor de LL noobs, leer de OHOHOHOHOOH van dit nummer:
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:14 schreef Vrohdon het volgende:
Als je op maandagochtend nog bier over hebt dat je met geen mogelijkheid meer weg krijgt, geef het aan je buren! Er is allicht nog iemand die trek heeft in in een pilsje.
Loop maar eens op maandag ochtend als de grootste hoop weg eens over het camping terrein. Weetje hoeveel volle treetjes bier je daar nog vind..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef icebliss het volgende:
[..]
![]()
Op maandagochtend heb je allang je bier op hoor. Dan zit je aan de laatste restjes kruidenbitter uit een PETfles of iets dergelijks.
Een voorbereid persoon heeft natuurlijk de berekening gemaakt hoe veel er verbruikt zal worden en hier een royaal aantal bij optelt ivm met weggeven van middelen en vooral zodat je genoeg hebt voor het hele festival.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:19 schreef icebliss het volgende:
[..]
![]()
Op maandagochtend heb je allang je bier op hoor. Dan zit je aan de laatste restjes kruidenbitter uit een PETfles of iets dergelijks.
Ik ga uit van het principe: voor de eerste dag/nacht/ochtend moet ik spul hebben, daarna zijn de rijen korter en kun je het daar halen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Een voorbereid persoon heeft natuurlijk de berekening gemaakt hoe veel er verbruikt zal worden en hier een royaal aantal bij optelt ivm met weggeven van middelen en vooral zodat je genoeg hebt voor het hele festival.
Wat je over houdt kan thuis op of gedeelt worden met de buren zoals al eerder gezegt.
True, true. Maar heb geen vriendin.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef Incantrix het volgende:
Nou, als je 's-nachts doucht is er geen hond en ben je de volgende dag minder verkreukeld. Bovendien wil je vriendin je dan óók op zondagavond nog wel pijpen.
Op zondag wil ik maffen/in coma liggenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef Incantrix het volgende:
Nou, als je 's-nachts doucht is er geen hond en ben je de volgende dag minder verkreukeld. Bovendien wil je vriendin je dan óók op zondagavond nog wel pijpen.
douchen deed ik alleen op roskildequote:Op zondag 7 juni 2009 11:41 schreef Gewoonik het volgende:
Nog even over dat douchen. Vorig jaar was voor mij voor het eerst sinds een paar jaar. Ik stond er versteld van hoeveel mensen douchen tegenwoordig. wtf is er aan de hand.
Wtf, hebben ze daar groepsdouches ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef MB88 het volgende:
- Een dieet van pannekoeken, loempia's en bier is best 4 dagen vol te houden.
- Sta niet vreemd te kijken als je als man aan het douchen bent en er komen dames binnen ( de damesrij ontvluchten); filmopnames maken is eveneens geaccepteerd.
- Neem je eigen favoriete merk sigaretten mee; op het terrein verkoopt men veelal poep in een pakje.
- Kijk uit voor rondslingerende watermeloenschillen (is daar een naam voor?? Bast? Schil?). Je gaat op je bek.
- Neem je teveel of illegale substanties mee? Let dan op de polsbandjessealstations, die geven om de 10 pers. een blauw licht: het teken voor de TSC'er om 'steeksproefgewijs' te fouilleren.
- Veranker je partytent fatsoenlijk; een door een windvlaag opgestegen partytent kan lelijke verwondingen veroorzaken aan mens en tent (beeldmateriaal op aanvraag)
- Klim niet op het dak van de Alpha, klim eigenlijk nergens op of in.
- Daag de engelssprekende beveiligers niet uit, ze hebben geen gevoel voor humor.
- Lach mensen uit die LL zien als modeicoon of statussymbool (herkenbaar aan pumps/hankjes, te hippe kleding of uitspraken als: Ieeeee! Modder!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |