Dat is best logischquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
sorry dat ik een beetje chagie uit de hoek ben het wel vaker deze tijd van het jaar ga maar ff naar de super wat eten halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
geen details? okequote:
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, als dat waar was dan was mijn wijlen opa geestelijk twaalf
is nie erg! heeft iedereen wel eens. succes en eet smakelijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:sorry dat ik een beetje chagie uit de hoek ben het wel vaker deze tijd van het jaar ga maar ff naar de super wat eten halen
Niet zo snel opgeven!quote:
its a giftquote:
I know, YOU are a giftquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
its a gift
mn asd is wel versleten daar niet van, maar zie het als een running gag
Nee joh, Opa is lichamelijk en geestelijk ook gewoon Opa!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Inkoppertje.![]()
Dat is opa geestelijk toch ook?
onbewust wel denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Is dat me ff een tegenvaller.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh, Opa is lichamelijk en geestelijk ook gewoon Opa!
ik welquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
onbewust wel denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
onbewust wel denk ik
Deed ze het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Ja maar dat laatste is niet zo moeilijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:38 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is dat me ff een tegenvaller.Heeft u toch meer niveau dan ik!
vrouwen zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef mrbox het volgende:
VrouwenMaar Djayzz wanneer heb je een date dan ??
Welkom!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat hier allemaal besproken wordt.
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 23
Sekse? Man
Woonplaats/ regio? Amsterdam
Interesses? Tennissen, voetballen, muziek met matige zangers.
Seksuele voorkeur? Hetero toch wel
Lengte en postuur? 1,83 en niet om bang van te worden.
Hoe lang single? 4 maanden
Waar gaan we het nu over hebben?
Helaas valt er op moment weinig te vertellen op het gebied van versieren.quote:
welkom newbie. Over van alles en nog wat, just go with the flowquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef hoM3r het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 23
Sekse? Man
Je hoeft ook geen held te zijn, gewoon af en toe proberen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas valt er op moment weinig te vertellen op het gebied van versieren.![]()
Maar goed mijn priotiteiten liggen op dit moment ook elders.
En in versieren ben ik nog nooit een held geweest.
Hoiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef hoM3r het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 23
Sekse? Man
fixedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
welkom newbie. Over van alles en nog wat, just go with the flow succes met het topic bijhouden
Net zoals jij door het maken van een bloemenkransje?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:46 schreef djayzz het volgende:
Je hoeft ook geen held te zijn, gewoon af en toe proberen.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen held te zijn, gewoon af en toe proberen.
Bijvoorbeeld. Geef toe het is wel orgineelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net zoals jij door het maken van een bloemenkransje?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Net zoals jij door het maken van een bloemenkransje?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Geef toe het is wel orgineel
Is best gezond, af en toe eens vrijgezel zijn. Ik zou er van genieten als ik jou wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over drie dagen ben ik een maand vrijgezel. Dat is een nieuw record.
Hey, een kloon.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef hoM3r het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 23
Sekse? Man
zijn de zuurstokken lekker? ik mis zequote:
Ik lust geen zuurstokken.......quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zijn de zuurstokken lekker? ik mis ze
Ik vind het ook wel cute eigenlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat was orgineel voor dat de sound of music uitkwamquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was dat een versierpogingquote:
wanneer ben je hier in de buurt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lust geen zuurstokken.......
Zuurstokken meet bij djayzz! eerste 6 zijn gratis!
Vind ik ookquote:
Dan verzin ik voor jou iets andersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat was orgineel voor dat de sound of music uitkwam
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was dat een versierpoging
Enright back at ya
ha!quote:
Ik krijg nu een hele foute gedachtenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lust geen zuurstokken.......
Zuurstokken meet bij djayzz! eerste 6 zijn gratis!
Een kloon met ruim 2900 reacties sinds 2003, das een beste kloon! Het gaat over vrouwen hier! Ik ben gefascineerd door vrouwen.quote:
Ik moet er wel bij vermelden dat kwaakvaak en murmeli ze wel eerst mee naar huis hebben "genomen"...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg nu een hele foute gedachten
Slapen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:54 schreef halfbearad het volgende:
Misschien vannacht maar weer eens wat gaan doen.
Oh ja, moet de was nog ophangen.
Welke jongen van 23 is dat nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:54 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Een kloon met ruim 2900 reacties sinds 2003, das een beste kloon! Het gaat over vrouwen hier! Ik ben gefascineerd door vrouwen.
Hahahaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij vermelden dat kwaakvaak en murmeli ze wel eerst mee naar huis hebben "genomen"...
viezerikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Nu wordt het echt erg.
Maar ik dacht aan iets anders
Ja, ik begin er al aan te wennen eigenlijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is best gezond, af en toe eens vrijgezel zijn. Ik zou er van genieten als ik jou was
Een homoquote:
angel?quote:
Uit fobo Ang3l: Geboortedatum 08-09-1978quote:
A dirty mind is a joy forever.quote:
Ik heb een lekker weekend gehad.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
En hebben jullie mij nog gemist eigenlijk? ook zo een lekker weekend gehad?! was het werken vandaag weer zwaar? zijn er nog mensen single af?!
zo, genoeg vragen voor nu
Hahaquote:
toen ie 23 was had ie ook geen intresse in vrouwen gok ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Uit fobo Ang3l: Geboortedatum 08-09-1978
(hij is geen 23 meer, weet jij veel waar hij vroeger van hield.)
Nee ik ben ook 1,83 en 23 en hou van voetbal.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:54 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Een kloon met ruim 2900 reacties sinds 2003, das een beste kloon! Het gaat over vrouwen hier! Ik ben gefascineerd door vrouwen.
Vraagt het hem. Dan weet je het zekerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toen ie 23 was had ie ook geen intresse in vrouwen gok ik
Vrouwen zijn ok, maar ik heb meer met meisjesquote:
Toevallig lid van mijn vereniging?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ok, maar ik heb meer met meisjes.
Newbie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef hoM3r het volgende:
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 23
Sekse? Man
Dat is positief nieuws!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over drie dagen ben ik een maand vrijgezel. Dat is een nieuw record.
Snuit!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
En hebben jullie mij nog gemist eigenlijk? ook zo een lekker weekend gehad?! was het werken vandaag weer zwaar? zijn er nog mensen single af?!
Ja diequote:
Pedoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ok, maar ik heb meer met meisjes.
Ja, ja, niet gewerkt, ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ben rete bruin geworden 7 blaren op mijn handen, en als ik over mijn armen lik proef ik nog steeds zout na 3x douchen!quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben rete bruin geworden 7 blaren op mijn handen, en als ik over mijn armen lik proef ik nog steeds zout na 3x douchen!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben rete bruin geworden 7 blaren op mijn handen, en als ik over mijn armen lik proef ik nog steeds zout na 3x douchen!
Naar de north sea regatta in scheveningen geweest.. eerste dag was ik wedstrijd comite, 2e en 3e dag voer ik op de draken mee (wat een boten zijn dat).. enige was dat ik geen zeilhandschoenen had en mijn zeilpak lek isquote:
Klinkt als zon, zee en zeilenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kan best wat hebben maar over zulke dingen zijn geen grapjes te makenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
spot de snuit en win een rolletje beschuit!
Daarom zit ik hier ook omdat te lerenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Leuke TT jammer dat ik weinig tot geen ervaring heb
Gewoon doen, niet leren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom zit ik hier ook omdat te leren
quote:
het erge is... ik hoop dat tijn hier een grapje over maakt...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan best wat hebben maar over zulke dingen zijn geen grapjes te maken
Dat is voor mij makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
Dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het erge is... ik hoop dat tijn hier een grapje over maakt...
Ja, we weten inmiddels dat het lastig voor je is. Verstand op 0 zetten is ff moeilijk, maar daarna krijg je de meeste lol.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor mij makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik hoop het ook voor hem er zijn maar weinig dingen waar je me kwaad mee maakt maar dat is er zeker een vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het erge is... ik hoop dat tijn hier een grapje over maakt...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
om een 1 of andere reden weet ik niet of het een grapje bij jou is of dat het serieus bedoeld is...quote:
Als je kleine kinderen hebt en verhalen hebt gehoord ga je toch snel anders denken ik snap wel dat het gebeurt net als het in de mond nemen van het k-woord word alleen niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]. ik denk dat je het een tikje te serieus neemt, een jongen die 20 is een vriendinnetje van 17 heeft noemt men al pedo hoor, you need to get out more
.
Dat kan ik dus niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, we weten inmiddels dat het lastig voor je is. Verstand op 0 zetten is ff moeilijk, maar daarna krijg je de meeste lol.
Ik maak er grapjes over omdat die vereniging mijn naam draagt maar verder ben ik het met jou eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem er zijn maar weinig dingen waar je me kwaad mee maakt maar dat is er zeker een van
Stel je niet zo aan zeg. Verdiep je eens in Fok andersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je kleine kinderen hebt en verhalen hebt gehoord ga je toch snel anders denken ik snap wel dat het gebeurt net als het in de mond nemen van het k-woord word alleen niet vrolijk van
Je denkt toch niet dat als ik daadwerkelijk een pedo was datik dat ff vrolijk op FOK! zou posten? Rip kent me al een jaar of 15 ofzo en die weet dat ik altijd jongere vriendinnetjes hebquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je kleine kinderen hebt en verhalen hebt gehoord ga je toch snel anders denken ik snap wel dat het gebeurt net als het in de mond nemen van het k-woord word alleen niet vrolijk van
Relax it's just a joke.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om een 1 of andere reden weet ik niet of het een grapje bij jou is of dat het serieus bedoeld is...
Idd , pedo grappenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Verdiep je eens in Fok anders
Pedobear stamt toch ook al uit 1845 of zo
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik nu verdacht omdat ik naar de OUD meeting ga?.
Zijn vast ook leuke moeders aan de haak te slaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef HeatWave het volgende:
Nu welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat HW zo in elkaar zit en Tijn waarschijnlijk ook niet vind het alleen een klote geil idee meer niet
Ik heb de helft daar al gehad johquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zijn vast ook leuke moeders aan de haak te slaan.
Milfjes, waar en wanneer is die meeting?!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben ook tamelijk pedo. Ik val op en heb ook alleen maar vriendinnekes gehad die minstens 3 jaar jonger waren.
Opgelostquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat HW zo in elkaar zit en Tijn waarschijnlijk ook niet vind het alleen een klote idee meer niet
Hier zijn anders ook genoeg milfsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zijn vast ook leuke moeders aan de haak te slaan.
Zondag, Utrechtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Milfjes, waar en wanneer is die meeting?!![]()
Oi, I called dibs!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht... hmmmdan moet ik maar Milfhunter gaan spelen
Voor jouw lijstjes zekerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:33 schreef Ripley het volgende:
Ik ga naar huis, singles. Veel plezier en gedraag jullie. En kom het even melden bij mij als je je niet gedragen hebt
Weet er in overvecht nog wel een te vinden los je gelijk probleempje van mij opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht... hmmmdan moet ik maar Milfhunter gaan spelen
Goedquote:
Kan altijd beterquote:
Eens per jaar bezoek ik mijn kinderenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een soort van massale visitatieregeling voor je? Wel makkelijk.
Dus al die FOK!baby's zijn van jou?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens per jaar bezoek ik mijn kinderen.
Nee, natuurlijk niet ALLEMAALquote:
Ja, nu ik de uitslag van mijn onderzoek heb, voel ik mij erg opgelucht.quote:
oh je hebt t binnen en mankeert je wat??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, nu ik de uitslag van mijn onderzoek heb, voel ik mij erg opgelucht.
Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hmm, hoe ging dat? Ik heb vrijdag een afspraak.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
die van mij niet heb de bloeduitslag om te bewijzenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je hebt t binnen en mankeert je wat??
Nou, als ik een beetje mazzel heb zijn het er 0, maar ik sluit niets uitquote:
Snuit wanneer is de big date ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]daar heb ik overheen gelezen.. vertel!
Hoe oud was jij ook alweer?quote:
Ja mijn mankeert van alles.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je hebt t binnen en mankeert je wat??
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]daar heb ik overheen gelezen.. vertel!
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hmm, hoe ging dat? Ik heb vrijdag een afspraak.
oh je bent ook zo'n slettebakje?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, als ik een beetje mazzel heb zijn het er 0, maar ik sluit niets uit.
quote:
kee is pdd-nos niet de afvalbak voor als geen enkele stoornis past dan krijg je die stempel opgedrukt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja mijn mankeert van alles.Daarom zit ik op FOK!
![]()
Ik heb mogelijk PDD-NOS en krijg nu eindelijk hulp die beter op mijn problemen is gericht.
quote:
komen... waar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Neuh, er komen toevallig 2 exen van me die zwanger zijn, Brighteyes en innepin, en MissBliss is ook een ex, en die is niet zwanger. Maar ik zag het topic toevallig in de AT met innepin als laatste poster, dus ik poste heel dapper dat ik dan ook zou komen, en nu moet ik.
met dat leuke gekke grietje??quote:
hehe, dat dacht ik dus ook!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komen... waar?
en ik lees ex... ex... ex..... dus wel een slettebakje
ben je lekker mee kwam er ook toevallig achterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Neuh, er komen toevallig 2 exen van me die zwanger zijn, Brighteyes en innepin, en MissBliss is ook een ex, en die is niet zwanger. Maar ik zag het topic toevallig in de AT met innepin als laatste poster, dus ik poste heel dapper dat ik dan ook zou komen, en nu moet ik.
Op de OUD meetingquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
komen... waar?
en ik lees ex... ex... ex..... dus wel een slettebakje
Wat noem je een ex en waarom kan je nooit iemand behouden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:49 schreef HeatWave het volgende:
[..].
nee, gister stond zij bier te tappen op pinkpop en was ik aan het zeilen op de north sea regattaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
met dat leuke gekke grietje??
kom doe es wat moeite en regel wat!
ik d8 dat je dr maandag (gister) zou zien??
sja in alle gevallen blijf ik ex... ex... ex... lezenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, dat dacht ik dus ook!
maar dan is natuurlijk de vraag... wanneer is iemand je ex?
hoe OUD moet je zijn om daar te verschijnen danquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op de OUD meeting.
En sja, ik loop 10 jaar rond op FOK! ging/ga vaak naat meetings, dus ik kom wel eens iemand tegen. Als dat al sletten is, dan ben ik een slet ja, so be it
.
Ik noem iemand een ex als ik dr heb voorgesteld als mijn vriendinnetje zeg maar, dus niet iemand waar ik een paar keer het bed mee heb gedeeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat noem je een ex en waarom kan je nooit iemand behouden?
euh nee das lastigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee, gister stond zij bier te tappen op pinkpop en was ik aan het zeilen op de north sea regattadat gaat niet dan he
OUD is van ouders, niet bejaardenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe OUD moet je zijn om daar te verschijnen dan![]()
mijn eerste account van fok is ook alwel 10 jaar oud gok ik zo...
drankorgeltjequote:
Nee, ik niet, maar er komen dus wat mensen die ik wel weer eens wil zienquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]ohhhhhhhhhhhhhhhhhh
maar jij bent toch geen ouder? of heb ik me nu vergist?
oh!quote:
Hebt het toch niet over roosvicee dat heb ik ook ligenquote:
Jij bent 19 en ik wat jaartjes ouderquote:
duidelijk, gezellig toch!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik niet, maar er komen dus wat mensen die ik wel weer eens wil zien.
innepin is zwanger van een niet FOK!ker en ik heb dr nog niet gezien sinds ze zwanger is. Maar we spreken elkaar nog wel regelmatig.
Wat anders?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hebt het toch niet over roosvicee dat heb ik ook ligen
Ja, Pervasive Developmental Disorder - Not Otherwise Specifiedquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kee is pdd-nos niet de afvalbak voor als geen enkele stoornis past dan krijg je die stempel opgedrukt?
hoop dat ze je nu dan beter op weg kunnen helpen
al vind ik dat je eigenlijk zelf al super bezig bent!
Gelukkig ging al gekke dingen denkenquote:
Tja, die jeugd van tegenwoordig...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gelukkig ging al gekke dingen denken
zijn allemaal jongens en meisjesquote:
quote:
Uiteraard, anders ging ik er niet heenquote:
hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voel me al zo'n oude lul
Ben pas 28 lentes jongquote:
nu niet weer vlindertjes gaan voelen ofzo hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, anders ging ik er niet heen.
Ja jij bent een jonge godinquote:
Hahahaquote:
Dan voel ik me nu hoogbejaardquote:
quote:
Verschil tussen voelen en zijnquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Dacht dat je 40 was ofzo.
quote:
Je bent zo oud als jij jezelf voeltquote:
Vandaag voel ik me 92, das niet best he?quote:
Moeilijk de trap op komen s'nachts je bed uit komen op te pissenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heyhey
tijn mag dat zeggen die heeft me al vaker irl gezien
lang leve de catheterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moeilijk de trap op komen s'nachts je bed uit komen op te pissen* of zou dat door de drank komen
wie weet een volgende meetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik nog niet en zeg eerst zien dan geloven
quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
vol verwachting klopt me hart
Geen last van, ik heb net nog een week in het hellhole voor 18 jarigen overleefdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moeilijk de trap op komen s'nachts je bed uit komen op te pissen* of zou dat door de drank komen
quote:
Die is vervangbaarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je lever heeft anders wel genoeg ervaring.
quote:
Jawelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me 92, das niet best he?
ohja dat was jijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen last van, ik heb net nog een week in het hellhole voor 18 jarigen overleefd.
Ik ben nog fit.
Of een luierquote:
Nee, ze is niet op komen dagenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohja dat was jij
ben ik nog in bikini gegaan toen ik eenmaal daar was?
Heb er nog wel een voor een vrienden prijsjequote:
Zit er garantie op?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb er nog wel een voor een vrienden prijsje
Hoi autoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben weer thuis
Is de stemming weer beter hier?
hoiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben weer thuis
Is waarschijnlijk niet gebruikt maar nog niet volgroeid.quote:
Ja denk het wel aangezien ik de boel verziekte en me bij vlagen beter voelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben weer thuis
Gelukkig kan die van mij nog jaren meequote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk niet gebruikt maar nog niet volgroeid.
Kinderen: kleine orgaanfabriekjes zijn het.
Haha oke.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja denk het wel aangezien ik de boel verziekte en me bij vlagen beter voel
Niet zo onzeker zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wat een stilte heb net al me spijt betuigd
Dat lag niet aan jou. Maar aan FOK!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wat een stilte heb net al me spijt betuigd
Ik ben blijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef Murmeli het volgende:
hoihoi singletjes!! wij gaan zo yes man kijken![]()
iedereen hier een beetje blij?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:alle kaarten voor het nieuwe seizoen zijn besteld
op 4 na
quote:
Wil je het serieus weten?quote:
Tof!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben blij met je mee. Alleen zonder reden.
Wow!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:41 schreef Cuegirllie het volgende:
alle kaarten voor het nieuwe seizoen zijn besteld
op 4 na
Ik ben ook blijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben blij met je mee. Alleen zonder reden.
quote:
hoiiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef Murmeli het volgende:
Yesh!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef Murmeli het volgende:
Datum, wie, rij, stoelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ben niet nieuwsgierig wil gewoon alles weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:53 schreef ArTiC het volgende:
cola light![]()
[niet zo verkapte kijk ik drink geen alcohol post]
Hoi Teganquote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Datum, wie, rij, stoelGuido Weijers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*krijgt jeuk*
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
voorspelbaarquote:
[..]
Datum, wie, rij, stoelGeld teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:
Sta toch niet meer op je lijstjequote:
ik sta ook niet op jouw lijstjequote:
saaiquote:
Waarom niet?quote:
[..]
Datum, wie, rij, stoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt in eider geval een hoop leuke avonden te goed
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Kloptquote:
Duurt alleen ngo zo langquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt in eider geval een hoop leuke avonden te goed
Ik weet niet wat ik met een vrouw aanmoet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet?
Vrouwen versieren is leuk
Guido Weijers welquote:
Het zijn er zoveel, spontane uitstapjes zijn veel toffer, nu is er helemaal geen tijd meer voorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt in eider geval een hoop leuke avonden te goed
die ijsjes of ik?quote:
quote:
mijn leven bestaat niet uit spontane uitstapjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het zijn er zoveel, spontane uitstapjes zijn veel toffer, nu is er helemaal geen tijd meer voor.
Ik ook al niet. Ik begrijp ze namelijk niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met een vrouw aanmoet.
*zwaait met een ijsje*quote:
Stuur maar door bedenk wel watquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met een vrouw aanmoet.
Had jij die gisteren of niet?!quote:
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
mijn leven bestaat niet uit spontane uitstapjesDus dan maar vooraf gekozen uitstapjes waar ik zeker van geniet
En de meeste uitstapjes die er wel nog eens zijn, zijn toch in het weekend (omdat de mensen aan de andere kant van het land wonen) en dan is er meestal geen voorstelling
Haha, als ik nog eens iemand moet koppelen dan hoor je het van me.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stuur maar door bedenk wel wat
Zou dat werken? Iemand koppelen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, als ik nog eens iemand moet koppelen dan hoor je het van me.
Daar hou ik je nog aanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, als ik nog eens iemand moet koppelen dan hoor je het van me.
Ja, maar moet niet te geforceerd gaan denk ik. Maar 2 keer wel iemand via een vriendin leren kennen.quote:
nopequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar moet niet te geforceerd gaan denk ik. Maar 2 keer wel iemand via een vriendin leren kennen.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar moet niet te geforceerd gaan denk ik. Maar 2 keer wel iemand via een vriendin leren kennen.
Aapjes kijken kan ook buiten de dierentuin hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
Is het mss leuk om eens een singels meet te doen in een dierentuin ?
Ik heb ze wel. Een andere vriendin wou me ooit ook eens koppelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
Jammer dat ik niet zulke vrienden heb.
Goed idee zolang het maar niet in Antwerpen is wat een k*t dierentuinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
Ja goed idee. Welke dierentuin?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
Misschien moet je nu zelf een keer zoeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Een andere vriendin wou me ooit ook eens koppelen.
Dat gaat niet werken lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
met al die losbandige aapjesquote:
Hoezo jij komt niet meer naar de meetsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Een andere vriendin wou me ooit ook eens koppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |