Stuur maar door bedenk wel watquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met een vrouw aanmoet.
Had jij die gisteren of niet?!quote:
Dat doe ik ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
mijn leven bestaat niet uit spontane uitstapjesDus dan maar vooraf gekozen uitstapjes waar ik zeker van geniet
En de meeste uitstapjes die er wel nog eens zijn, zijn toch in het weekend (omdat de mensen aan de andere kant van het land wonen) en dan is er meestal geen voorstelling
Haha, als ik nog eens iemand moet koppelen dan hoor je het van me.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stuur maar door bedenk wel wat
Zou dat werken? Iemand koppelen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, als ik nog eens iemand moet koppelen dan hoor je het van me.
Daar hou ik je nog aanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, als ik nog eens iemand moet koppelen dan hoor je het van me.
Ja, maar moet niet te geforceerd gaan denk ik. Maar 2 keer wel iemand via een vriendin leren kennen.quote:
nopequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar moet niet te geforceerd gaan denk ik. Maar 2 keer wel iemand via een vriendin leren kennen.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar moet niet te geforceerd gaan denk ik. Maar 2 keer wel iemand via een vriendin leren kennen.
Aapjes kijken kan ook buiten de dierentuin hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
Is het mss leuk om eens een singels meet te doen in een dierentuin ?
Ik heb ze wel. Een andere vriendin wou me ooit ook eens koppelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.![]()
Jammer dat ik niet zulke vrienden heb.
Goed idee zolang het maar niet in Antwerpen is wat een k*t dierentuinquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
Ja goed idee. Welke dierentuin?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
Misschien moet je nu zelf een keer zoeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Een andere vriendin wou me ooit ook eens koppelen.
Dat gaat niet werken lijkt mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mrbox het volgende:
met al die losbandige aapjesquote:
Hoezo jij komt niet meer naar de meetsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Een andere vriendin wou me ooit ook eens koppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |