Hoi Teganquote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Datum, wie, rij, stoelGuido Weijers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*krijgt jeuk*
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
voorspelbaarquote:
[..]
Datum, wie, rij, stoelGeld teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:
Sta toch niet meer op je lijstjequote:
ik sta ook niet op jouw lijstjequote:
saaiquote:
Waarom niet?quote:
[..]
Datum, wie, rij, stoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt in eider geval een hoop leuke avonden te goed
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Kloptquote:
Duurt alleen ngo zo langquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt in eider geval een hoop leuke avonden te goed
Ik weet niet wat ik met een vrouw aanmoet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet?
Vrouwen versieren is leuk
Guido Weijers welquote:
Het zijn er zoveel, spontane uitstapjes zijn veel toffer, nu is er helemaal geen tijd meer voorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt in eider geval een hoop leuke avonden te goed
die ijsjes of ik?quote:
quote:
mijn leven bestaat niet uit spontane uitstapjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het zijn er zoveel, spontane uitstapjes zijn veel toffer, nu is er helemaal geen tijd meer voor.
Ik ook al niet. Ik begrijp ze namelijk niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik met een vrouw aanmoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |