Newbie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:44 schreef hoM3r het volgende:
Ik ben zeer benieuwd wat hier allemaal besproken wordt.
De newbie vragen
Hoe oud ben je? 23
Sekse? Man
Woonplaats/ regio? Amsterdam
Interesses? Tennissen, voetballen, muziek met matige zangers.
Seksuele voorkeur? Hetero toch wel
Lengte en postuur? 1,83 en niet om bang van te worden.
Hoe lang single? 4 maanden
Waar gaan we het nu over hebben?
Dat is positief nieuws!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over drie dagen ben ik een maand vrijgezel. Dat is een nieuw record.
Snuit!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
En hebben jullie mij nog gemist eigenlijk? ook zo een lekker weekend gehad?! was het werken vandaag weer zwaar? zijn er nog mensen single af?!
zo, genoeg vragen voor nu
Ja diequote:
Pedoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ok, maar ik heb meer met meisjes.
Ja, ja, niet gewerkt, ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
En hebben jullie mij nog gemist eigenlijk? ook zo een lekker weekend gehad?! was het werken vandaag weer zwaar? zijn er nog mensen single af?!
zo, genoeg vragen voor nu
Ben rete bruin geworden 7 blaren op mijn handen, en als ik over mijn armen lik proef ik nog steeds zout na 3x douchen!quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben rete bruin geworden 7 blaren op mijn handen, en als ik over mijn armen lik proef ik nog steeds zout na 3x douchen!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben rete bruin geworden 7 blaren op mijn handen, en als ik over mijn armen lik proef ik nog steeds zout na 3x douchen!
Naar de north sea regatta in scheveningen geweest.. eerste dag was ik wedstrijd comite, 2e en 3e dag voer ik op de draken mee (wat een boten zijn dat).. enige was dat ik geen zeilhandschoenen had en mijn zeilpak lek isquote:
Klinkt als zon, zee en zeilenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kan best wat hebben maar over zulke dingen zijn geen grapjes te makenquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
spot de snuit en win een rolletje beschuit!
Daarom zit ik hier ook omdat te lerenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Leuke TT jammer dat ik weinig tot geen ervaring heb
Gewoon doen, niet leren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom zit ik hier ook omdat te leren
quote:
het erge is... ik hoop dat tijn hier een grapje over maakt...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan best wat hebben maar over zulke dingen zijn geen grapjes te maken
Dat is voor mij makkelijker gezegd dan gedaan.quote:
Dat heb ik al gedaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het erge is... ik hoop dat tijn hier een grapje over maakt...
Ja, we weten inmiddels dat het lastig voor je is. Verstand op 0 zetten is ff moeilijk, maar daarna krijg je de meeste lol.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is voor mij makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik hoop het ook voor hem er zijn maar weinig dingen waar je me kwaad mee maakt maar dat is er zeker een vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het erge is... ik hoop dat tijn hier een grapje over maakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |