quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan best wat hebben maar over zulke dingen zijn geen grapjes te maken
om een 1 of andere reden weet ik niet of het een grapje bij jou is of dat het serieus bedoeld is...quote:
Als je kleine kinderen hebt en verhalen hebt gehoord ga je toch snel anders denken ik snap wel dat het gebeurt net als het in de mond nemen van het k-woord word alleen niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]. ik denk dat je het een tikje te serieus neemt, een jongen die 20 is een vriendinnetje van 17 heeft noemt men al pedo hoor, you need to get out more
.
Dat kan ik dus niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:23 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, we weten inmiddels dat het lastig voor je is. Verstand op 0 zetten is ff moeilijk, maar daarna krijg je de meeste lol.
Ik maak er grapjes over omdat die vereniging mijn naam draagt maar verder ben ik het met jou eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem er zijn maar weinig dingen waar je me kwaad mee maakt maar dat is er zeker een van
Stel je niet zo aan zeg. Verdiep je eens in Fok andersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je kleine kinderen hebt en verhalen hebt gehoord ga je toch snel anders denken ik snap wel dat het gebeurt net als het in de mond nemen van het k-woord word alleen niet vrolijk van
Je denkt toch niet dat als ik daadwerkelijk een pedo was datik dat ff vrolijk op FOK! zou posten? Rip kent me al een jaar of 15 ofzo en die weet dat ik altijd jongere vriendinnetjes hebquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je kleine kinderen hebt en verhalen hebt gehoord ga je toch snel anders denken ik snap wel dat het gebeurt net als het in de mond nemen van het k-woord word alleen niet vrolijk van
Relax it's just a joke.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
om een 1 of andere reden weet ik niet of het een grapje bij jou is of dat het serieus bedoeld is...
Idd , pedo grappenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan best wat hebben maar over zulke dingen zijn geen grapjes te maken
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Verdiep je eens in Fok anders
Pedobear stamt toch ook al uit 1845 of zo
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef HeatWave het volgende:
Ben ik nu verdacht omdat ik naar de OUD meeting ga?.
Zijn vast ook leuke moeders aan de haak te slaan.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef HeatWave het volgende:
Nu welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat HW zo in elkaar zit en Tijn waarschijnlijk ook niet vind het alleen een klote geil idee meer niet
Ik heb de helft daar al gehad johquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zijn vast ook leuke moeders aan de haak te slaan.
Milfjes, waar en wanneer is die meeting?!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ben ook tamelijk pedo. Ik val op en heb ook alleen maar vriendinnekes gehad die minstens 3 jaar jonger waren.
Opgelostquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat HW zo in elkaar zit en Tijn waarschijnlijk ook niet vind het alleen een klote idee meer niet
Hier zijn anders ook genoeg milfsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:31 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zijn vast ook leuke moeders aan de haak te slaan.
Zondag, Utrechtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Milfjes, waar en wanneer is die meeting?!![]()
Oi, I called dibs!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht... hmmmdan moet ik maar Milfhunter gaan spelen
Voor jouw lijstjes zekerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:33 schreef Ripley het volgende:
Ik ga naar huis, singles. Veel plezier en gedraag jullie. En kom het even melden bij mij als je je niet gedragen hebt
Weet er in overvecht nog wel een te vinden los je gelijk probleempje van mij opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht... hmmmdan moet ik maar Milfhunter gaan spelen
Goedquote:
Kan altijd beterquote:
Eens per jaar bezoek ik mijn kinderenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een soort van massale visitatieregeling voor je? Wel makkelijk.
Dus al die FOK!baby's zijn van jou?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens per jaar bezoek ik mijn kinderen.
Nee, natuurlijk niet ALLEMAALquote:
Ja, nu ik de uitslag van mijn onderzoek heb, voel ik mij erg opgelucht.quote:
oh je hebt t binnen en mankeert je wat??quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, nu ik de uitslag van mijn onderzoek heb, voel ik mij erg opgelucht.
Gelukkigquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hmm, hoe ging dat? Ik heb vrijdag een afspraak.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
die van mij niet heb de bloeduitslag om te bewijzenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je hebt t binnen en mankeert je wat??
Nou, als ik een beetje mazzel heb zijn het er 0, maar ik sluit niets uitquote:
Snuit wanneer is de big date ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]daar heb ik overheen gelezen.. vertel!
Hoe oud was jij ook alweer?quote:
Ja mijn mankeert van alles.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je hebt t binnen en mankeert je wat??
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]daar heb ik overheen gelezen.. vertel!
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hmm, hoe ging dat? Ik heb vrijdag een afspraak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |