quote:Volkswagen introduced the first V5 engine, though this engine is not a true twin-bank V engine, but rather a VR5, or staggered bank straight-5 engine, and therefore not a true V5. It does not have one cylinder bank with 2 cylinders and one with 3; rather, it has all 5 cylinders sharing a single bank. The engine is derived from the VR6, and is thus a staggered 5, and has much in common with Volkswagen's earlier straight 5 developed in the 1980s for the Passat and Audi Quattro.
damn dudequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:09 schreef ThaFreak het volgende:
Klein eerste probeerseltis ontzettend kutweer dus niet veel buiten geweest....
[ link | afbeelding ]
1 van mijn eerste pics met m'n nieuwe camera...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
damn dude
je koopt een camera en de eerste post er mee van jou is van een....kabouter ?![]()
![]()
![]()
Een betrouwbare daily die nog een beetje snel is. Deze golf is natuurlijk geen supersnelle auto, maar snel genoeg voor dagelijks gebruik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:00 schreef Tjabbo het volgende:
ik zou de turbo willen. makkelijker op te voeren.
ehh of is het je betrouwbare daily? dan de V5 natuurlijk.
roflquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
1 van mijn eerste pics met m'n nieuwe camera...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb zelf een Bora V5 170 pk proefgereden. Heerlijk spoele motor, mooi geluid (je moet er van houden, maar ik vind die 5 cilinder roffel verslavendquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Een betrouwbare daily die nog een beetje snel is. Deze golf is natuurlijk geen supersnelle auto, maar snel genoeg voor dagelijks gebruik.
Ik wil met de Ascona sleutelen, maar grote dingen blijven uit om dat ik de volgende ochtend de auto weer nodig heb.
Kijk hier eens:quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:09 schreef ThaFreak het volgende:
Zo eindelijk dan de camera opgehaald![]()
![]()
Wat een wereld van verschil als je kijkt dat ik voor de rest altijd met compact heb geschoten
De zoomlens heb ik er nog niet bijgedaan wou het eerst even aankijken en ben der nog steeds niet uit welke, en na dat verhaal van m5 al helemaal niet![]()
Maar kijk ik hierna zie ik dat de sigma toch ook erg mooie foto's maakt (let op ik ben compact gewend)...
Zou hem zowiezo met stabilizer halen, denk dat het vooral bij flink zoemen moeilijk gaat worden op de camera stil te houden....
Klein eerste probeerseltis ontzettend kutweer dus niet veel buiten geweest....
[ link | afbeelding ]
je mist het puntquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
1 van mijn eerste pics met m'n nieuwe camera...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Niks mis meequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je mist het punt
TF is zelf een kabouter
was het eerste waar me oog op vielquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
damn dude
je koopt een camera en de eerste post er mee van jou is van een....kabouter ?![]()
![]()
![]()
fleshlight koningquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je mist het punt
TF is zelf een kabouter
return to sender bedoel jequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:59 schreef Anne het volgende:
Zit er nog iets leuks bij het Katja-collectie-geval TF?
Vandaar dat ik het niet kon vinden op de sitequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
return to sender bedoel je![]()
maar tis wel allemaal fris en vrolijk kwa kleuren, loopt iig erg goed dus zal wel erg in trek zijn![]()
maar de huidige/nieuwste collectie staat op http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/returntosender.aspx daarnaast hebben filialen nog overgebleven spullen ook vaak nog in de winkel hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |