quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Bron: wikipediaquote:De Ford Sierra is een middenklasse auto die door Ford in 1982 als opvolger van de populaire Ford Cortina/Ford Taunus geïntroduceerd werd. Het werd een rank gelijnde auto die de naam Sierra kreeg. De Sierra was ontworpen door Uwe Bahnsan, Robert Lutz en Patrick le Quément.
Sierra (1982–1987)
Sierra Cosworth (1982–1987)
De Sierra werd gepresenteerd op 21 september 1982. De vormgeving van de auto was afgeleid van de in 1981 getoonde Probe III Concept Car. De nieuwe Sierra sloeg gelijk aan bij het grote publiek. Ford was qua vormgeving concurrerende merken voor, al moest de Sierra het nog steeds met achterwielaandrijving stellen; de nieuwe modellen van de concurrentie rond die tijd (onder andere de Opel Ascona en de Volkswagen Passat) hadden voorwielaandrijving.
okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef PeuRac het volgende:
Kom er net achter dat ik sinds de aanschaf van mijn auto, nu 6 maanden geleden) al ruim 20k km gereden heb![]()
Maar incl verzekering en onderhoud rijd ik nog steeds voor ¤0.12/km
okquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef PeuRac het volgende:
Kom er net achter dat ik sinds de aanschaf van mijn auto, nu 6 maanden geleden) al ruim 20k km gereden heb![]()
Hehe, hier gaat het net zo hard, ik heb nu sinds 3 maanden weer een auto, inmiddels zit er ruim 10.000 km op. Kosten per kilometer zijn zo'n 9 a 10 cent.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:37 schreef PeuRac het volgende:
Euhmm... Volgens mij ga je dan op zijn minst net zo hard hoor maargoed.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Hehe, hier gaat het net zo hard, ik heb nu sinds 3 maanden weer een auto, inmiddels zit er ruim 10.000 km op. Kosten per kilometer zijn zo'n 9 a 10 cent.
Dat staat er toch ook?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Euhmm... Volgens mij ga je dan op zijn minst net zo hard hoor maargoed.
Gisteren was het er wel erg druk ja, vooral om er op te komen. Vorig jaar met Pinksteren had ik het idee dat het qua bezoekers drukker was, maar op de Ring zelf rustiger (toen kon ik er wel op). Er waren gisteren ook vrij veel baansluitingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik lees dat verschillende mensen hier nog naar de ring gaan de laatste tijd, is het weer zo extreem druk? Dat begrijp ik namelijk min of meer uit eerdere reacties.
De laatste 2 zondagen dat ik ben geweest (3 en 31 Mei) was het verschrikkelijk druk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik lees dat verschillende mensen hier nog naar de ring gaan de laatste tijd, is het weer zo extreem druk? Dat begrijp ik namelijk min of meer uit eerdere reacties.
Ho shitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook?. Had eigenlijk niet verwacht dat ik zoveel zou gaan rijden.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Gisteren was het er wel erg druk ja, vooral om er op te komen. Vorig jaar met Pinksteren had ik het idee dat het qua bezoekers drukker was, maar op de Ring zelf rustiger (toen kon ik er wel op). Er waren gisteren ook vrij veel baansluitingen.
Dank voor de reacties. Ik ga er zelf niet op maar wil gewoon weer eens een kijkje nemen daarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
De laatste 2 zondagen dat ik ben geweest (3 en 31 Mei) was het verschrikkelijk druk.
Je leeft nogquote:
*kuch*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Ho shit. Doe mij een bril
.
Las het totaal verkeerd
Hey, ik ben maar een gast, geen vaste klant, dus het is jullie feestje - voel je vrij om mijn OP weg te knikkeren en de TT aan te passen.quote:
OK, is het getal van de vorige SC 300 of 1293? Dan ga ik even op zoekquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Je hebt de hele OP keurig gekopieerd, maar je had er nog een OP in moeten editten. Kijken naar het getal van de vorige SC, daar één bij op tellen, en een vehikel bij dat getal zoeken. Vehikel + getal verwerken in de topic titel, en in de op, op de plek waar staat OP, wat info en foto's van het betreffende vehikel.
check de filenamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |