En dan niet echt een mestoverschot, maar meer de onnatuurlijke uitstoot van uitwerpselen gemengd met antibiotica etc. bij de zgn. open kweek, waarbij vissen in grote netten in zee worden gekweekt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:25 schreef Dagobert het volgende:
- Mestoverschot dat ze produceren
- Verspreiding van ziektes onder de mensen die het eten
- Energieverbruik van de kweekvijvers
Niet alleen hindoeisme, ook binnen andere godsdiensten zijn in Indiav eel vegetariërs: 20-42% van de bevolking, terwijl maar 30% regelmatig vlees eet.quote:
Glenn Frey was warm, maar het was de andere Eagle. Mooi nummer iddquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef ScottTracy het volgende:
Don Henley
Oh ja, die andere van de eaglesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef ScottTracy het volgende:
Don Henley
Todd Rundgren is ergens anders van, maar 't is wel zo'n soort naam. Als om 14:20 niemand de laatste naam noemt, krijg je het puntquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef Mark het volgende:
Todd Rindgren?
Clarence Clemmons
Bruce Springsteen
Max Weinberg
Little Steven van Zandt
Patty Scialfa?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:14 schreef Mark het volgende:
Dan is het Nils Lofgren, haal die 2 altijd door elkaar
quote:
Snap de relatie met A/B/C niet helemaal uit deze notatie, maar zijn beide geen van de drie antwoordenquote:
Inderdaadquote:
Juist, weinig aan toe te voegen....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:48 schreef Yeux het volgende:
dwz een onderhuidse bloeduitstorting
Op je oog heet het een subconjunctivale bloeding
had het goede antwoord nog niet gezien...quote:
Judas was 1 van de 12.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef Dagobert het volgende:
Had iets tevaak Judas bij de apostelen opgeteld
Die inderdaad. Gabriël om precies te zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:11 schreef Mark het volgende:
Engel die bij Maria op bezoek gaat om te vertellen dat ze de zoon van God gaat baren?
Vervolgvraagquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:25 schreef ScottTracy het volgende:
Gabriel Batistuta
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:34 schreef De_Hertog het volgende:
Verdrag van Lissabon
Die wordt gerekend tot Europa, en is daarnaast bij lange na niet zo lang.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:39 schreef Dagobert het volgende:
De Wolga?
Op de lijst van langste rivieren ter wereld staat de Ganges op 39 (en de Volga op 15), deze rivier staat op 3.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:40 schreef pulletje het volgende:
dacht ook de Wolga..
Maar dan ga ik voor de Ganges..
Die is hetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Yangtze?
Denk het welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Oh, oeps, volgens mij bedoelt Dago hetzelfde.
da's bekender dan ik dachtquote:
Voldoende roadmovies gezien en roadbooks gelezenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
da's bekender dan ik dachtHertog +1
Dat is een beetje een verduitsing van Gavrilo Princip, maar zeker niet foutquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:11 schreef ScottTracy het volgende:
Gabriel Prinzip
Gezien die Britse inzet zal het wel iets Oostelijks zijn lijkt me zo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:31 schreef De_Hertog het volgende:
Volgens mij zijn de meeste vlaggen van de 'standaard staten' redelijk niet-standaard
Kan, maar volgens mij hebben ze na de onafhankelijkheid allemaal 'onafhankelijke vlaggen' genomen. De vlaggen die ik ken zijn zegels of wapens en dergelijke op een achtergrond. En de zuidelijke staten, die nog gedeeltes van de Confederate vlag hebben. Maar de overzeese gebieden tellen niet als echte staten, dus vandaar mijn gok op alaskaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:33 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Gezien die Britse inzet zal het wel iets Oostelijks zijn lijkt me zo?
Hmm, telt de panama kanaalzone als een staat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:49 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry was even weg. Nog geen goed antwoord, De_Hertog zat er (op een bepaalde manier) nog het dichtste bij
quote:
Preciesquote:
Dat IS een zoogdierquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
vogelbekdier
Maar dat sluit de vraagstelling niet uitquote:
Nou ja, als een dier een zoogdier is komt 100% van het genoom overeen met 'een zoogdier', namelijk zichzelf. Mensen en chimpansees zat inderdaad rond de 96% geloof ik, maar zelfs mensen en fruitvliegjes of lintworm of iets dergelijks kwam nog tegen de 60% uit. Vandaar dat ik denk dat het voor vrij veel vogels, en reptielen en amfibien, zou kunnen geldenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar dat sluit de vraagstelling niet uit
misschien ook wel maar 80% is niet veel vandaar, afhankelijk hoe je telt.
mensen en apen ligt ver boven de 95 % dacht ik
qonmann +1quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:41 schreef qonmann het volgende:
vogelbekdier
Op zich heb je hier wel een goed punt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nou ja, als een dier een zoogdier is komt 100% van het genoom overeen met 'een zoogdier', namelijk zichzelf.
Ik ben ook geen bioloog. Waarschijnlijk moesten ze het vogelbekdier gewoon ergens plaatsen, of anders een nieuwe groep bedenken. Ik ga niet op zoek naar bronnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:53 schreef ScottTracy het volgende:
Ach, ik ben geen bioloog, en deze vraag is dus ook niet te beantwoorden door 'em woord voor woord te ontleden. Maar eerder door de essentie uit de vraag te halen en logisch na te denken.
En ik heb dus gelezen dat het vogelbekdier níét voor 100% een zoogdier is, maar als je met een bron kunt komen die iets anders zegt, graag.
Ja, dat denk ik dus ook. Dat beest is toch een beetje een foutje van moeder natuur.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moesten ze het vogelbekdier gewoon ergens plaatsen, of anders een nieuwe groep bedenken.
Nou ja, het valt onder de klasse 'zoogdieren', op wikipedia hebben ze het ook over 'komt voor 80% overeen met dat van andere zoogdieren'. Maargoed, dan was de vraag te makkelijk geweest natuurlijk. Maar ik was inderdaad juist daardoor niet naar vogelbekdier aan het zoekenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:53 schreef ScottTracy het volgende:
Ach, ik ben geen bioloog, en deze vraag is dus ook niet te beantwoorden door 'em woord voor woord te ontleden. Maar eerder door de essentie uit de vraag te halen en logisch na te denken.
En ik heb dus gelezen dat het vogelbekdier níét voor 100% een zoogdier is, maar als je met een bron kunt komen die iets anders zegt, graag.
Stand #1584quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:07 schreef De_Hertog het volgende:
Cosinus?
Klopt, slackware maakt het af.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:39 schreef vaagsel het volgende:
en unix is volgens mij niet echt een linux distributie toch?
slackware als vierde?
De_Hertog +1quote:
Faithless wist ik zeker, toen bleef er een 50-50 overquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef vaagsel het volgende:
[..]
De_Hertog +1
Stand #1584
3 Mark
4 ScottTracy
2 Dagobert
1 Tomtomaat
1 Yeux
5 De_Hertog
1 PierreTT
1 qonmann
1 vaagsel
Zeker wel. 'Het lekkerste witbier van Nederland'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Korenwolf?
In Nepal een keer een paar van die bollywood films gezien. Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:58 schreef vaagsel het volgende:
Ik twijfelde ook tussen Amerika en China. India is idd de grootste.
Ik ga over 2 weken naar India. Ga zeker een filmpje pakken als ik daar ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
In Nepal een keer een paar van die bollywood films gezien. Hi-la-risch.
Het voelde een beetje als een Monthy Phyton sketch, wat mensen discussiëren over liefde en status en ineens komt er een bende zwaardvechters de trap af. Zingend. Ik lag dubbel, maar het bleek bloedserieus.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken naar India. Ga zeker een filmpje pakken als ik daar ben.
Geweldig. Zo'n film wil ik dus ook zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het voelde een beetje als een Monthy Phyton sketch, wat mensen discussiëren over liefde en status en ineens komt er een bende zwaardvechters de trap af. Zingend. Ik lag dubbel, maar het bleek bloedserieus.
Oh! Nigerie!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geweldig. Zo'n film wil ik dus ook zien.![]()
Ondertussen nog geen goed antwoord. De naam van de filmindustrie van dat land is Nollywood.
Nigeria inderdaad.quote:
Ik vond het al belachelijk toen ik las dat hij groot was, maar de derde ter wereld.. En ik heb er nog nooit een film van gezien.. Toch eens doen dusquote:
Derde in kwantiteit is nog niet derde in kwaliteit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vond het al belachelijk toen ik las dat hij groot was, maar de derde ter wereld.. En ik heb er nog nooit een film van gezien.. Toch eens doen dus
Zoals hierboven al bleek blinkt Bollywood ook niet echt uit in kwaliteit. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat daar dan gemaakt wordt. Oh, en Hollywood blinkt ook niet altijd uit in kwaliteitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Derde in kwantiteit is nog niet derde in kwaliteit.
Ja, lijkt mij ook wel eens leuk. Maar ik denk niet dat je ze bij de Videoland kan huren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vond het al belachelijk toen ik las dat hij groot was, maar de derde ter wereld.. En ik heb er nog nooit een film van gezien.. Toch eens doen dus
Hmm, weet ik niet. Maar ik las laatst wel ergens dat ze aan de LSD zaten toen ze het ontdekten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:16 schreef De_Hertog het volgende:
Wie waren de ontdekkers van de structuur van DNA?
Videoland is niet mijn eerste bron van films. Of mijn tweede. Ik denk zelfs dat het niet in de top 100 voorkomt..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel eens leuk. Maar ik denk niet dat je ze bij de Videoland kan huren.
Soms is slechte films kijken ook wel leuk. Ben zelf gek op Hong Kong Kung Fu films, ook de vreselijk slechte.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zoals hierboven al bleek blinkt Bollywood ook niet echt uit in kwaliteit. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig wat daar dan gemaakt wordt. Oh, en Hollywood blinkt ook niet altijd uit in kwaliteit
IFFR heeft soms ook wel eens films uit die hoek.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:18 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook wel eens leuk. Maar ik denk niet dat je ze bij de Videoland kan huren.
Goed punt. Ook al weer een paar jaar niet meer geweest. Misschien volgend jaar weer proberenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
IFFR heeft soms ook wel eens films uit die hoek.
Zeker doen. Het IFFR is altijd ontzettend leuk. Ik probeer elk jaar wel een of twee filmpjes te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Goed punt. Ook al weer een paar jaar niet meer geweest. Misschien volgend jaar weer proberen
Wij gingen meestal één dag, en dan keken we er gelijk vier. Rotterdam is niet al te ver dus dan maken we er ook een volle dag vanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeker doen. Het IFFR is altijd ontzettend leuk. Ik probeer elk jaar wel een of twee filmpjes te zien.
Nee. Niemand lijkt het te weten, dus laat ik de vraag aanpassen:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
ontopic: Ik heb wel eens iets over de Patterson theorie o.i.d. gehoord/gelezen.
Dat is inderdaad het mooie van dat festival. Soms zie je echt rare maar leuke/geweldige films en dan probeer je die te vinden maar dat lukt dus nooit. Dit jaar ging ik helaas met iemand die geen love voor vreemde films in vreemde talen uit verre landen heeft. Dus zijn we naar Gomorra en The Wrestler geweest. Geweldige films maar wel films die nu uit zijn op dvd en had ik eigenlijk beter naar van die wazige producties uit het verre oosten gekund.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wij gingen meestal één dag, en dan keken we er gelijk vier. Rotterdam is niet al te ver dus dan maken we er ook een volle dag vanIk zie al veel speciale films zonder dat festival, maar sommige komen nooit meer langs op 'dvd'.
En de ontdekkers waren James D Watson, die er een boek over heeft geschreven, en Francis Crick.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:39 schreef qonmann het volgende:
Een dubbele helix
Roep mij volgende keer maarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het mooie van dat festival. Soms zie je echt rare maar leuke/geweldige films en dan probeer je die te vinden maar dat lukt dus nooit. Dit jaar ging ik helaas met iemand die geen love voor vreemde films in vreemde talen uit verre landen heeft. Dus zijn we naar Gomorra en The Wrestler geweest. Geweldige films maar wel films die nu uit zijn op dvd en had ik eigenlijk beter naar van die wazige producties uit het verre oosten gekund.
Misschien wel een idee om met een aantal Fok!kers naar het IFFR te gaan. ben zelf niet zo van de meets maar ik zou hier wel ernstig over nadenken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Roep mij volgende keer maarOverigens kun je als je goed genoeg zoekt ook van obscure films dvd's vinden. PM me anders even
Aangezien degene met wie ik normaal ga inmiddels in Azie zit en ik verder niemand geïnteresserd kan krijgen geef ik me bij deze op.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om met een aantal Fok!kers naar het IFFR te gaan. ben zelf niet zo van de meets maar ik zou hier wel ernstig over nadenken.
Neen, het is een doorzichtige partijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Europese Partij voor Klokkenluiders?
Stand #1584quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Europa Transparant?
Als er nu in dit topic meer gezellige users zich melden dan moet ik misschien toch maar eens niet zo kinderachtig zijn. Ik ga er geen topic in FTR over openen want dan wordt het te massaal vrees ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Aangezien degene met wie ik normaal ga inmiddels in Azie zit en ik verder niemand geïnteresserd kan krijgen geef ik me bij deze op.
quote:
Netjes. Ik wist niet eens wie Olga Lowina was.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:01 schreef ScottTracy het volgende:
Hocus Pocus van Focus?
Klopt maar Wind It Up is weer niet echt een rocknummer te noemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef ScottTracy het volgende:
Zat even diep na te denken, maar ik ken verder niet veel liedjes uit de popmuziek waarin wordt gejodeld. Behalve misschien Wind It Up van Gwen Stefani
Nee, en Gwen Stefani is ook geen band, dus ik wist dat die het niet wasquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar Wind It Up is weer niet echt een rocknummer te noemen.
Ik ga toch elk jaar dus dan zal ik er in december/januari nog eens een post hierzo tegenaan knallen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Netjes. Ik wist niet eens wie Olga Lowina was.
Wat dat IFFR betreft: ik wil dus serieus mee, maar het is nog driekwart jaar dus ik moet nog zien of het lukt
Als ik hier dan nog rondloop, prima.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga toch elk jaar dus dan zal ik er in december/januari nog eens een post hierzo tegenaan knallen.
Goed hersteldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: 3 = D66, 4 = PVDD
Je bent toch niet iets ala Karst T van plan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als ik hier dan nog rondloop, prima.
Nee, maar nu ben ik student en heb ik tijd te veel, volgend jaar ben ik werkende en is dat als het goed is niet meer zoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent toch niet iets ala Karst T van plan?
Ah zo. Ach als werkend mens heb je ook af en toe tijd te veel hoor.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, maar nu ben ik student en heb ik tijd te veel, volgend jaar ben ik werkende en is dat als het goed is niet meer zo
Sangriaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor de wijnkenners:
is een Spaanse licht alcoholische drank. Het is rode wijn op smaak gebracht met vruchtjes, meestal sinaasappel, aangevuld met suiker of honing en kaneel. Soms wordt de
extra licht en fris gemaakt door toevoeging van koolzuurhoudend mineraalwater. Meestal wordt er extra alcohol aan toegevoegd, bijvoorbeeld likeur of brandewijn.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:28 schreef ScottTracy het volgende:
Welke sporters horen bij deze bijnamen?
The Dunkin' Dutchman = Fransisco Elson?
The Flying Dutchman = Rik Smits?
The Non-Flying Dutchman Dennis B.
Misschien, maar ik garandeer niets.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah zo. Ach als werkend mens heb je ook af en toe tijd te veel hoor.
Eigenlijk mag je het 2 minuten later niet meer aanpassen en je had gewoon de eerste keer Bergkamp voluit moeten schrijven, maar voor deze keer dan: mr_anonimous +1quote:
Zal er om denken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:32 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je het 2 minuten later niet meer aanpassen en je had gewoon de eerste keer Bergkamp voluit moeten schrijven, maar voor deze keer dan: mr_anonimous +1
Nee die hadden ooit de functie om aandacht te trekken maar deze guns zijn puur voor de fun.quote:
Nee er zijn twee namen. de ene slaat op de plastic balletjes die je ermee kunt afschieten en de andere zegt dat het luchtbuks met weinig schotkracht. al zou je dat niet zeggen als zo'n takkeballetje in je oog geschoten wordtquote:
Dat is inderdaad een derde optie. Pelletgun eigenlijk....Maar Airsoft-gunof B.B. gun zijn bekendere termen. Vorig jaar met wat maats dit in België gedaan. Was echt een tof weekend.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Easy Rider.
Kerel? Ik zie geen kerel?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie is deze kerel en waar kennen we hem van?
[ afbeelding ]
Naast die dame met die grote ...oren....quote:
Ik ook niet..als er al een man op staat is hij bekend als de man van ..:)quote:
Of hij is plastisch chirurg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ook niet..als er al een man op staat is hij bekend als de man van ..:)
Hij is dus acteur? Want die foto lijkt me niets te grappig met die ene op het kanon.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Dit was hij tijdens kantooruren:
[ afbeelding ]
je werk mee naar huis nemenquote:
Nee. Crimineel, hooligan, geheim agent, warlord, politicus, ondernemer en voorzitter van een voetbalclub waren wel beroepen op zijn cv.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:20 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Hij is dus acteur? Want die foto lijkt me niets te grappig met die ene op het kanon.
Ja hij is vermoord vermoedelijk in opdracht van Marko Milosevic, zoontje van...quote:
Ook van de Balkan, ook verantwoordelijk voor etnische zuiveringen en ook dood maar die was Kroaat en Arkan Serviër.quote:
yep, mooie verhalenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:35 schreef De_Hertog het volgende:
Lewis Carrol
Gebeurt wel vaker dat schimmige rijkaards clubs kopen. Muhammar Khadaffi had belangen in Perugia geloof ik, Silvio Berlusconi van Milan. Abramovich bij Chelsea. In Oost Europa zijn nog meer schimmige voorzitters. Bij Barca en Real zitten er ook vaak onfrisse gasten als voorzitter. Gil Y Gil was ook geen zuivere. In NL hadden we die clown van een Karel Aalbers.quote:
Carlos Estevez en Jon Cryerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:38 schreef De_Hertog het volgende:
Wie spelen de hoofdrollen in Two and a Half Men?
Ik hoef alleen de 'two', niet de 'half'
Türkiyemspor, ook nogquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker dat schimmige rijkaards clubs kopen. Muhammar Khadaffi had belangen in Perugia geloof ik, Silvio Berlusconi van Milan. Abramovich bij Chelsea. In Oost Europa zijn nog meer schimmige voorzitters. Bij Barca en Real zitten er ook vaak onfrisse gasten als voorzitter. Gil Y Gil was ook geen zuivere. In NL hadden we die clown van een Karel Aalbers.
Nedim Imac idd.quote:
Showoffquote:
Mooi gevondenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Doe ik Van Kooten en Römer
Lastrange +1quote:
Zou kunnen, maar bedoel ik nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Een bandje geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |