M.a.w. je weet het niet. Schattig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:24 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nee, ik begin niet aan een elle-lange discussie waarbij je op mijn verwoording van Wilders z'n gedachtengang gaat lopen fitten, daar schieten we allebei niks mee op.
iedereen, punt was de eerste keer al wel gemaakt ... weinig nuttig om allemaal dat ding te gaan postenquote:
ja ik vind die stukjes die ik ervan gehoord heb ook wel sexyquote:
lol ja sorry, ik ben een poos niet meer op fok geweest, ik wist niet dat de moderatie-technieken een dermate stormachtige ontwikkeling had doorgemaakt dat een gemiddelde moderator met zo'n korte opmerking dat wat je hier zegt duidelijk kon maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen, punt was de eerste keer al wel gemaakt ... weinig nuttig om allemaal dat ding te gaan posten
[..]
Nee, wat jij wil. Jij zegt dat er een gedachtegang achter het discriminerende voorstel van Wilders is, waarmee het onderscheid tussen autochtoon en allochtoon in het strafrecht te rechtvaardigen is. Als vervolgens om die logica gevraagd wordt, geef je niet thuis.quote:
Dat is de kracht van Sp3c!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
lol ja sorry, ik ben een poos niet meer op fok geweest, ik wist niet dat de moderatie-technieken een dermate stormachtige ontwikkeling had doorgemaakt dat een gemiddelde moderator met zo'n korte opmerking dat wat je hier zegt duidelijk kon maken.
op NWS is het iig niet iets van de laatste jarenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:27 schreef vanhal het volgende:
[..]
lol ja sorry, ik ben een poos niet meer op fok geweest, ik wist niet dat de moderatie-technieken een dermate stormachtige ontwikkeling had doorgemaakt dat een gemiddelde moderator met zo'n korte opmerking dat wat je hier zegt duidelijk kon maken.
Je vergeet het woordje 'criminele' in je zin.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het gaat om het principe dat hij het prima vindt om allochtonen slechter te behandelen dan autochtonen. Daar zit het element van tweederangsburgerschap.
ik ben dan ook niet de gemiddelde moderator!quote:
als het puur gaat om of ze wel of geen respect voor de man heeft dan was het niet zo'n interessant verhaal dan heeft Wilders gewoon niet goed gelezen ... zal niemand verbazen, haalt ook geen voorpagina'squote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef Chadi het volgende:
Nergens staat dat ze respect voor hem heeft. Daar draaide die hele zaak van geert om. Dus hijheeft helemaal geen gelijk.
Nee. Aan zijn oplossing ligt de gedachte ten grondslag dat je allochtonen slechter mag behandelen. Dat uit zich in een denaturalisatie bij criminaliteit. Criminelen wil hij het land niet uitzetten, allochtone criminelen wel. Keyword is hierbij allochtoon, niet crimineel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef Py het volgende:
[..]
Je vergeet het woordje 'criminele' in je zin.
Dat is gebaseerd op het gepleegde feit, niet op de tint van de huidskleur. Dat is geoorloofd onderscheid op basis van iets relevants.quote:Maar ja, ook verschillende type criminelen worden verschillend behandeld. De één krijgt tbs, de ander voorwaardelijk, de derde een taakstraf, de vierde een geldboete. Allemaal afhankelijk van hun situatie, het soort misdrijf, enz. Volgens jouw redenatie zou dat discriminatie zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef Meh7 het volgende:
Nee, wat jij wil. Jij zegt dat er een gedachtegang achter het discriminerende voorstel van Wilders is, waarmee het onderscheid tussen autochtoon en allochtoon in het strafrecht te rechtvaardigen is. Als vervolgens om die logica gevraagd wordt, geef je niet thuis.
En dit dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee. Aan zijn oplossing ligt de gedachte ten grondslag dat je allochtonen slechter mag behandelen. Dat uit zich in een denaturalisatie bij criminaliteit. Criminelen wil hij het land niet uitzetten, allochtone criminelen wel. Keyword is hierbij allochtoon, niet crimineel.
[..]
Dat is gebaseerd op het gepleegde feit, niet op de tint van de huidskleur. Dat is geoorloofd onderscheid.
quote:Volgens stadsdeel Slotervaart heeft 80 procent van de Mondriaangroep geen Nederlands paspoort, maar een verblijfsvergunning. Marcouch: „Als die jongens geen Nederlands staatsburgers zijn, dan kun je je afvragen wat de zin van hun aanwezigheid hier is. Van iemand die enkel misdaden pleegt, structureel crimineel bezig is. Het heeft ook een preventieve werking: het toont aan dat Nederland niet gastvrij is voor mensen die een gevaar vormen.”
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hallootjes... het gaat niet over wat de vrouw zegt, of haar uitgever, maar om wat WIlders zegt.
Hij heeft politiek bedreven over de rug van een individu. Smakeloos, wanstaltig, onnodig. Als dit de toekomst wordt van het politieke debat houd ik mijn hart vast
V.
Die mevrouw zoekt zelf de publiciteit en lijdt overduidelijk aan het Stockholm syndroom. Hetzelfde syndroom waaraan onze linksche vrinden lijden, die maar al te graag de acties van 'boefjes' vergoeilijken. Dat heeft verder 0,0 met een trap na te maken. Dat heeft meer te maken met "mens, wordt eens wakker."quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Nah. Hij BUIGT zijn rug om een slachtoffer nog een trap na te geven. Dat is verachtelijk, evenals jouw klaarblijkelijke steun hiervoor.
Wat hebben Amerikanen er mee te maken?? Suggestie: geef de volgende keer meteen George Bush de schuld.quote:En hou toch op met je "de linkse elite heeft het gedaan"-complot onzin. We zijn niet zo dom als amerikanen, dat we dit soort onzin geloven.
Zodra iemand zielig is, krijgt deze persoon geen vrijbrief om de malloot uit te hangen. Misschien in linkse kringen, maar in de echte wereld mogen we zo iemand best met de feiten om de oren slaan.quote:Het gaat er IDD niet om of die vrouw wel of geen gelijk heeft. Het gaat erom dat een politicus voor electoraal gewin een verkrachte vrouw nog eens misbruikt.
Eerste verschil is Nederlandse nationaliteit versus verblijfsvergunning: een verschil in status. En ten tweede vind ik dat iemand die hier geboren is, het grootste deel van zijn leven in Nederland doorgebracht heeft, een Nederlands probleem is en in Nederland gestraft moet worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef vanhal het volgende:
[..]
En dit dan?
http://www.trouw.nl/nieuw(...)geren_uitgezet_.html
[..]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:21 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is dat de reden dat hij af wil van artikel 1 van de Grondwet? (Codificatie gelijkheidsbeginsel)
wtf hebben Jan & Yolanthe hier nu eigenlijk in godsnaam mee te maken?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nee, Peter Jan Balkenende die het betreurt dat Jan & Yolanthe uit elkaar zijn en dat ook even blijkbaar maakt tijdens een persconferentie, dat is helemaal kaasie
Waarvoor? Halsema heeft nog steeds gelijk dat het beschamend is hoe Wilders zo'n situatie misbruikt om politike punten te scoren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gaat Femke nu haar excuses aanbieden?
Zout lekker zelf op.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:39 schreef ExTec het volgende:
Dus zout ff lekker op met je "boooeeehoee ik ben zielig, ik ben slachtoffer" gedram.
Niet slechter. Anders. Ik weet niet of het per definitie slechter is voor de crimineel om in een ander land te moeten wonen ipv achter de tralies te zitten. Dat is een kwalificatie die jij eraan geeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee. Aan zijn oplossing ligt de gedachte ten grondslag dat je allochtonen slechter mag behandelen. Dat uit zich in een denaturalisatie bij criminaliteit. Criminelen wil hij het land niet uitzetten, allochtone criminelen wel. Keyword is hierbij allochtoon, niet crimineel.
[..]
Ook de persoonlijke achtergrond van daders wordt meegewogen in de strafbepaling. Wel eens van 'verzachtende omstandigheden' gehoord?quote:Dat is gebaseerd op het gepleegde feit, niet op de tint van de huidskleur. Dat is geoorloofd onderscheid op basis van iets relevants.
Volgens mij hebben we het bij Wilders over deze groep:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Eerste verschil is Nederlandse nationaliteit versus verblijfsvergunning: een verschil in status. En ten tweede vind ik dat iemand die hier geboren is, het grootste deel van zijn leven in Nederland doorgebracht heeft, een Nederlands probleem is en in Nederland gestraft moet worden.
Enquote:Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
quote:Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Wat is je conclusie?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:44 schreef vanhal het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het bij Wilders over deze groep:
[..]
En
[..]
Als je hier nog niet over uit bent is het zinloos om verder te discussieren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef Py het volgende:
[..]
Niet slechter. Anders. Ik weet niet of het per definitie slechter is voor de crimineel om in een ander land te moeten wonen ipv achter de tralies te zitten. Dat is een kwalificatie die jij eraan geeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |