abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69633743
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:24 schreef vanhal het volgende:

[..]

Nee, ik begin niet aan een elle-lange discussie waarbij je op mijn verwoording van Wilders z'n gedachtengang gaat lopen fitten, daar schieten we allebei niks mee op.
M.a.w. je weet het niet. Schattig.
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 14:25:16 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69633749
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:17 schreef vanhal het volgende:
Ik?
iedereen, punt was de eerste keer al wel gemaakt ... weinig nuttig om allemaal dat ding te gaan posten
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:19 schreef KoosVogels het volgende:
Heerlijk stukje erotische proza btw
ja ik vind die stukjes die ik ervan gehoord heb ook wel sexy
toen ik laatst zei dat ik het boek wel zou willen lezen dacht ik dat het daadwerkelijk ging om gekidnapped worden door de Taliban en fok!king James Bond die er naar zit te zoeken ofzo

ik wil het nog steeds wel lezen hoor ... maar dat terzijde
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_69633792
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef Meh7 het volgende:

M.a.w. je weet het niet. Schattig.
Tuurlijk, wat jij wil.
pi_69633816
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

iedereen, punt was de eerste keer al wel gemaakt ... weinig nuttig om allemaal dat ding te gaan posten
[..]
lol ja sorry, ik ben een poos niet meer op fok geweest, ik wist niet dat de moderatie-technieken een dermate stormachtige ontwikkeling had doorgemaakt dat een gemiddelde moderator met zo'n korte opmerking dat wat je hier zegt duidelijk kon maken.
pi_69633826
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:26 schreef vanhal het volgende:

[..]

Tuurlijk, wat jij wil.
Nee, wat jij wil. Jij zegt dat er een gedachtegang achter het discriminerende voorstel van Wilders is, waarmee het onderscheid tussen autochtoon en allochtoon in het strafrecht te rechtvaardigen is. Als vervolgens om die logica gevraagd wordt, geef je niet thuis.
pi_69633845
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:27 schreef vanhal het volgende:

[..]

lol ja sorry, ik ben een poos niet meer op fok geweest, ik wist niet dat de moderatie-technieken een dermate stormachtige ontwikkeling had doorgemaakt dat een gemiddelde moderator met zo'n korte opmerking dat wat je hier zegt duidelijk kon maken.
Dat is de kracht van Sp3c!
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 14:30:09 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69633875
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:27 schreef vanhal het volgende:

[..]

op NWS is het iig niet iets van de laatste jaren
pi_69633900
Nergens staat dat ze respect voor hem heeft. Daar draaide die hele zaak van geert om. Dus hijheeft helemaal geen gelijk.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:31:22 #84
188345 Py
op zich
pi_69633916
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:12 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Het gaat om het principe dat hij het prima vindt om allochtonen slechter te behandelen dan autochtonen. Daar zit het element van tweederangsburgerschap.
Je vergeet het woordje 'criminele' in je zin.
Nu lijkt het net alsof iedere niet-inheemse Nedrrlander een tweederangsbehandeling krijgt. Een idee dat overigens uit de koran komt voor de status van niet-moslims en wat in vele moslimlanden wordt toegepast.

Maar ja, ook verschillende type criminelen worden verschillend behandeld. De één krijgt tbs, de ander voorwaardelijk, de derde een taakstraf, de vierde een geldboete. Allemaal afhankelijk van hun situatie, het soort misdrijf, enz. Volgens jouw redenatie zou dat discriminatie zijn.
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 14:31:22 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69633917
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat is de kracht van Sp3c!
ik ben dan ook niet de gemiddelde moderator!

*ahum*

weer verder over dat boek, mevrouwtje verkracht, Wilders had geen gelijk etc.
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 14:33:53 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69634002
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:30 schreef Chadi het volgende:
Nergens staat dat ze respect voor hem heeft. Daar draaide die hele zaak van geert om. Dus hijheeft helemaal geen gelijk.
als het puur gaat om of ze wel of geen respect voor de man heeft dan was het niet zo'n interessant verhaal dan heeft Wilders gewoon niet goed gelezen ... zal niemand verbazen, haalt ook geen voorpagina's

probleem is dat hij het over de linkse elitaire boeg gooit ... dat vind iedereen smerig want dat heeft er geen fluit mee te maken
pi_69634012
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:31 schreef Py het volgende:

[..]

Je vergeet het woordje 'criminele' in je zin.

Nee. Aan zijn oplossing ligt de gedachte ten grondslag dat je allochtonen slechter mag behandelen. Dat uit zich in een denaturalisatie bij criminaliteit. Criminelen wil hij het land niet uitzetten, allochtone criminelen wel. Keyword is hierbij allochtoon, niet crimineel.
quote:
Maar ja, ook verschillende type criminelen worden verschillend behandeld. De één krijgt tbs, de ander voorwaardelijk, de derde een taakstraf, de vierde een geldboete. Allemaal afhankelijk van hun situatie, het soort misdrijf, enz. Volgens jouw redenatie zou dat discriminatie zijn.
Dat is gebaseerd op het gepleegde feit, niet op de tint van de huidskleur. Dat is geoorloofd onderscheid op basis van iets relevants.
pi_69634026
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:28 schreef Meh7 het volgende:

Nee, wat jij wil. Jij zegt dat er een gedachtegang achter het discriminerende voorstel van Wilders is, waarmee het onderscheid tussen autochtoon en allochtoon in het strafrecht te rechtvaardigen is. Als vervolgens om die logica gevraagd wordt, geef je niet thuis.
Klopt.
pi_69634071
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Nee. Aan zijn oplossing ligt de gedachte ten grondslag dat je allochtonen slechter mag behandelen. Dat uit zich in een denaturalisatie bij criminaliteit. Criminelen wil hij het land niet uitzetten, allochtone criminelen wel. Keyword is hierbij allochtoon, niet crimineel.
[..]

Dat is gebaseerd op het gepleegde feit, niet op de tint van de huidskleur. Dat is geoorloofd onderscheid.
En dit dan?
http://www.trouw.nl/nieuw(...)geren_uitgezet_.html
quote:
Volgens stadsdeel Slotervaart heeft 80 procent van de Mondriaangroep geen Nederlands paspoort, maar een verblijfsvergunning. Marcouch: „Als die jongens geen Nederlands staatsburgers zijn, dan kun je je afvragen wat de zin van hun aanwezigheid hier is. Van iemand die enkel misdaden pleegt, structureel crimineel bezig is. Het heeft ook een preventieve werking: het toont aan dat Nederland niet gastvrij is voor mensen die een gevaar vormen.”
pi_69634091
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:13 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hallootjes... het gaat niet over wat de vrouw zegt, of haar uitgever, maar om wat WIlders zegt.

Hij heeft politiek bedreven over de rug van een individu. Smakeloos, wanstaltig, onnodig. Als dit de toekomst wordt van het politieke debat houd ik mijn hart vast

V.

Nee, Peter Jan Balkenende die het betreurt dat Jan & Yolanthe uit elkaar zijn en dat ook even blijkbaar maakt tijdens een persconferentie, dat is helemaal kaasie
pi_69634097
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef BogardeRules het volgende:

[..]

Nah. Hij BUIGT zijn rug om een slachtoffer nog een trap na te geven. Dat is verachtelijk, evenals jouw klaarblijkelijke steun hiervoor.
Die mevrouw zoekt zelf de publiciteit en lijdt overduidelijk aan het Stockholm syndroom. Hetzelfde syndroom waaraan onze linksche vrinden lijden, die maar al te graag de acties van 'boefjes' vergoeilijken. Dat heeft verder 0,0 met een trap na te maken. Dat heeft meer te maken met "mens, wordt eens wakker."
quote:
En hou toch op met je "de linkse elite heeft het gedaan"-complot onzin. We zijn niet zo dom als amerikanen, dat we dit soort onzin geloven.
Wat hebben Amerikanen er mee te maken?? Suggestie: geef de volgende keer meteen George Bush de schuld.
quote:
Het gaat er IDD niet om of die vrouw wel of geen gelijk heeft. Het gaat erom dat een politicus voor electoraal gewin een verkrachte vrouw nog eens misbruikt.
Zodra iemand zielig is, krijgt deze persoon geen vrijbrief om de malloot uit te hangen. Misschien in linkse kringen, maar in de echte wereld mogen we zo iemand best met de feiten om de oren slaan.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_69634152
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef vanhal het volgende:

[..]

En dit dan?
http://www.trouw.nl/nieuw(...)geren_uitgezet_.html
[..]

Eerste verschil is Nederlandse nationaliteit versus verblijfsvergunning: een verschil in status. En ten tweede vind ik dat iemand die hier geboren is, het grootste deel van zijn leven in Nederland doorgebracht heeft, een Nederlands probleem is en in Nederland gestraft moet worden.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:39:27 #93
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_69634162
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:21 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Is dat de reden dat hij af wil van artikel 1 van de Grondwet? (Codificatie gelijkheidsbeginsel)

Geen idee, daar had ik het niet over

Buitensporig criminele buitenlanders met dubbel paspoort eruit trappen, is niet eens discriminatoir, dat is waar we het over hebben. Dus zout ff lekker op met je "boooeeehoee ik ben zielig, ik ben slachtoffer " gedram.

Er is ook nog niemand geweest die mij ooit uit heeft kunnen leggen hoe dat precies werkt, dat wij zogenaamd een 'morele plicht' hebben om alles wat rijp en rot is hier maar tegen de klippen op te houden.

Zal iets te maken hebben met economsiche vluchtelingen, die niet graag uit het land van de melk & honing verwijderd worden.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 14:39:40 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_69634165
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:36 schreef SkyChat het volgende:

[..]

Nee, Peter Jan Balkenende die het betreurt dat Jan & Yolanthe uit elkaar zijn en dat ook even blijkbaar maakt tijdens een persconferentie, dat is helemaal kaasie
wtf hebben Jan & Yolanthe hier nu eigenlijk in godsnaam mee te maken?

als ze uiteindelijk helemaal niet uit elkaar waren had je een verband kunnen trekken maar nu niet
gewoon een nieuw dieptepunt voor JP maar verder niets aan de hand itt Wilders die het halve verhaal er zelf bij verzint om een vreemd punt te maken
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:41:30 #95
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_69634232
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:03 schreef Diederik_Duck het volgende:

Gaat Femke nu haar excuses aanbieden?
Waarvoor? Halsema heeft nog steeds gelijk dat het beschamend is hoe Wilders zo'n situatie misbruikt om politike punten te scoren.
Géén kloon van tvlxd!
pi_69634243
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:39 schreef ExTec het volgende:
Dus zout ff lekker op met je "boooeeehoee ik ben zielig, ik ben slachtoffer " gedram.

Zout lekker zelf op.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:43:20 #97
188345 Py
op zich
pi_69634280
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:34 schreef Meh7 het volgende:

[..]

[..]
Niet slechter. Anders. Ik weet niet of het per definitie slechter is voor de crimineel om in een ander land te moeten wonen ipv achter de tralies te zitten. Dat is een kwalificatie die jij eraan geeft.
quote:
Dat is gebaseerd op het gepleegde feit, niet op de tint van de huidskleur. Dat is geoorloofd onderscheid op basis van iets relevants.
Ook de persoonlijke achtergrond van daders wordt meegewogen in de strafbepaling. Wel eens van 'verzachtende omstandigheden' gehoord?
pi_69634303
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:39 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Eerste verschil is Nederlandse nationaliteit versus verblijfsvergunning: een verschil in status. En ten tweede vind ik dat iemand die hier geboren is, het grootste deel van zijn leven in Nederland doorgebracht heeft, een Nederlands probleem is en in Nederland gestraft moet worden.
Volgens mij hebben we het bij Wilders over deze groep:
quote:
Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
En
quote:
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
pi_69634331
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:44 schreef vanhal het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we het bij Wilders over deze groep:
[..]

En
[..]

Wat is je conclusie?
pi_69634342
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef Py het volgende:

[..]

Niet slechter. Anders. Ik weet niet of het per definitie slechter is voor de crimineel om in een ander land te moeten wonen ipv achter de tralies te zitten. Dat is een kwalificatie die jij eraan geeft.
Als je hier nog niet over uit bent is het zinloos om verder te discussieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')