Dat probeerde ik maar die zegt zo'n beetje dat ik dit topic als verloren kan beschouwenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef sir_Tachyon het volgende:
[..]
Zijn toch moderators voor? _Led_ neem even een moderator in de arm.
HALLO ???quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:03 schreef sjoep het volgende:
Als je dit gedoe niet wilt, stel dan regels op. Zeg dan "dit zijn mijn testvoorwaarden".
quote:De bedoeling is om hier dingen te testen op een manier die voor zowel de skeptici als de believers aanvaardbaar is. Kortom, dat de tests in samenspraak gemaakt worden, zodat geen van beide groepen achteraf kan zeggen dat de test niet eerlijk was of niet objectief.
Zo houden we het eerlijk !
Of dit dan ?quote:We gaan hier geen persoonlijke ervaringen of anekdotes spuien, daar hebben we niets aan - die bewijzen niets aan andere mensen.
We gaan het hier ook niet hebben over (tests van) mensen die niet op dit forum zitten (Char, Derek Ogilvie), daar hebben we ook weinig aan.
quote:We gaan hier niet slowchatten.
Het idee is dat als je dit topic opent, je de tests en resultaten ziet.
Het is niet de bedoeling dat je 3 pagina's slap geouwehoer door moet spitten om eens een test te vinden.
Wil je ouwehoeren, open dan zelf een leuk topic (eventueel met verwijzing naar dit topic) of doe het in truth ouwehoer # 216
Dank !
En waarom denk je dat iedereen er iets anders van wil maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
HALLO ???
WELK GEDEELTE VAN DE OP BEGREEP JE DAN NIET ?????
Kijk, hier heb je al een probleem namelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:02 schreef _Led_ het volgende:
Het mes snijdt aan twee kanten :skeptici kunnen hier hun veelgevraagde bewijs krijgen believers kunnen hier hun claims waarmaken door hun gaven te demonstreren en zo eventueel om bewijs vragende skeptici de mond snoeren.
Een win-win-situatie, toch ?
Mooie dan kan er nu netjes gebaggerd worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef _Led_ het volgende:
Nieuw topic gemaakt, deze kan het riool in.
QFT!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mooie dan kan er nu netjes gebaggerd worden.
Maar maak er volgende keer nou zelf niet zo'n zooitje van.
Constant dat moord en brand scheeuwen als mensen serieus op iets ingaan.
En moet je jezelf eens zien in andermans topics, daar laat je niets heel van de punten waar het om draait.
Dit is veelste open voor eigen ingeving.quote:Wat is de bedoeling ? Waar hebben we het wel over, en waar niet ?
De bedoeling is om hier dingen te testen op een manier die voor zowel de skeptici als de believers aanvaardbaar is. Kortom, dat de tests in samenspraak gemaakt worden, zodat geen van beide groepen achteraf kan zeggen dat de test niet eerlijk was of niet objectief.
Zo houden we het eerlijk !
Goed punt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mooie dan kan er nu netjes gebaggerd worden.
Maar maak er volgende keer nou zelf niet zo'n zooitje van.
Constant dat moord en brand scheeuwen als mensen serieus op iets ingaan.
En moet je jezelf eens zien in andermans topics, daar laat je niets heel van de punten waar het om draait.
Nonsens, er is namelijk nog helemaal niks aangedragen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef sjoep het volgende:
[..]
Kijk, hier heb je al een probleem namelijk.
Het mes snijdt helemaal niet aan twee kanten, het is geen win-win-situatie.
Alles wat hier aangedragen is, is tot nu toe alleen maar afgeschoten omdat de testmethode niet goed zou zijn.
Prima, het hele idee was dat niet ik alleen de tests zou bedenken maar dat we dat samen doen.quote:Dan zeg ik dus, dat jij een voorzet moet doen. Want niks is goed.
Blijkbaar weet je heel goed hoe het moet, dus dan zeg ik, laat maar eens zien.
Nee, het punt bij het enige dat er tot nu toe in dit topic is gebeurd is dat er uberhaupt geen test bedacht was van tevoren.quote:Verdiep je in wat iets is, verzin een simpele test, en vraag of iemand die test wil doen.
Maar je gaat al mank op punt 1.
En het verweer is dan, dat de test niet goed is.
Aha, dus als jjij zegt dat je mijn gedachten kunt lezen is dat persoonlijk en heeft dat met interpretatie te maken.quote:Het paranormale is alitjd persoonlijk, en heeft altijd met interpretatie te maken.
Lepels buigen, dat is voor mij niet echt paranormaal. Al valt het daar misschien officiëel wel onder.
Onzin, je probeert het weer te verbaggeren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:27 schreef Ticker het volgende:
Nou heb je in je nieuwe topic volgens mij nog steeds niets aangepast, ik zie dit namelijk weer staan:
[..]
Dit is veelste open voor eigen ingeving.
Als ik een persoon ben die met iemand anders in je topic afspreekt om onder zijn of haar voorwaarde een video te maken waarin ik aantoon dat ik een 'gave' heb, mag dat volgens die regel.
Maar je gaat nu een nieuw topic aanmaken omdat ik net een soortgelijke optie voorschotel wat volgens jouw 'regels' niet op die manier zou, mogen omdat het geen samenspraak is.
Duidelijker dus, anders hebben andere het weer gedaan.
als je zoiets zegt Bastard is het ten nadele van degene die de voorspelling wordt, aangezien het een selfdestroying prophecy wordt. Daarom.. eerlijk en in samenspraakquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef Bastard het volgende:
Overigens had ik nog een vraag.. stel.. een visioen voor.. "ik voorspel dat LED de komende week beter op zijn snelheidsmeter zou moeten kijken anders volgen er verkeersboete's"
Ok zeg jij dan.. en vervolgens word je niet geflitst, het speelt toch in je achterhoofd.
Tevens ga je die week naar de dokter, en die zegt LED, ik heb slecht nieuws voor je, je hebt een ernstige aandoening en zult spoedig onder het mes moeten.
Hoe word er dan gereageerd.. je bent niet geflitst, maar vraag je je dan af waarom die 'ziener' je niet even wees op het feit dat je slecht nieuws zou krijgen bij de dokter?
Dat is dus het probleem met visioenen, er is niets aan af te dingen, geen voorwaarden te stellen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Onzin, je probeert het weer te verbaggeren.
In dit topic stond ook al aangegeven dat het niet is voor slowchat, voor het plaatsen van andermans youtube-filmpjes of om vetes uit te vechten.
En ra ra, wat is het enige dat jij doet ?
Nu doe jij opeens alsof je een "optie hebt voorgeschoteld" - dat heb je nergens gedaan.
Je hebt nergens gezegd "Ik heb een gave, zullen we een test bedenken ?".
En zoals al 5x eerder vermeld...quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:33 schreef Bastard het volgende:
Overigens had ik nog een vraag.. stel.. een visioen voor.. "ik voorspel dat LED de komende week beter op zijn snelheidsmeter zou moeten kijken anders volgen er verkeersboete's"
Ok zeg jij dan.. en vervolgens word je niet geflitst, het speelt toch in je achterhoofd.
Tevens ga je die week naar de dokter, en die zegt LED, ik heb slecht nieuws voor je, je hebt een ernstige aandoening en zult spoedig onder het mes moeten.
Hoe word er dan gereageerd.. je bent niet geflitst, maar vraag je je dan af waarom die 'ziener' je niet even wees op het feit dat je slecht nieuws zou krijgen bij de dokter?
Dat is dus het probleem met visioenen, er is niets aan af te dingen, geen voorwaarden te stellen.
Och meneer, zolang jij geen OP's kan lezen en gelooft dat je superman wordt door iemand op internet 40 euro te betalen voor een potje water kan ik me niet erg druk maken om jouwquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef Ticker het volgende:
[..]Wat een figuur ben je.
Wel mooi dit, nu ken ik je ook eens van deze kant.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Och meneer, zolang jij geen OP's kan lezen en gelooft dat je superman wordt door iemand op internet 40 euro te betalen voor een potje water kan ik me niet erg druk maken om jouw
Zeg nou zelf, niemand neemt jou toch serieus hoop ik _Led_?quote:We tonen respect naar mensen die het aandurven om een test te doen.
Punt.
Wat de uitkomst ook is, het is dapper om jezelf zo onder het vergrootglas te leggen.
Mensen die dat durven verdienen dus respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |