Ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd of beide slimme heren het 1e topic doorgelezen hebben en ze dus weten hoe die afspraak tot stand gekomen is
dan ben ik benieuwd of beide slimme heren het 1e topic doorgelezen hebben en ze dus weten hoe die afspraak tot stand gekomen is, en hoe het in hun ogen anders afgesproken had moeten worden zodat beide partijen het er mee eens warenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De actie om zo'n domme afspraak te maken over de verdeling van Fok! en zichzelf vervolgens de slachtofferrol aan te meten en te doen alsof dit Fok allemaal ten nadele komt terwijl het gewoon zijn eigen domme fout is geweest.
Je wordt bejaardenwasser?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Hihihi, dan krijg ik je bips - mijn toekomstige werkplek - te zien.
deel 2 komt zo nog? moet geen moeite zijn natuurlijk voor zo'n geweldig slim persoonquote:
Feit is gewoon dat Danny een alles behalve slimme / gunstige deal heeft gemaakt. Hoe hij het dan beter had kunnen doen, tsja... daarvoor had ik er toch bij moeten zijn, om zo precies aan te kunnen geven hoe hij het beter had kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deel 2 komt zo nog? moet geen moeite zijn natuurlijk voor zo'n geweldig slim persoon
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens swarmahoer, waar blijft het bedankje voor m'n uitleg?
Volgens mij zit hij nog te puzzelen over je post.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
Trouwens swarmahoer, waar blijft het bedankje voor m'n uitleg?
ah je geeft zelf al aan de details niet te kennen, hoe kan je dan beweren dat er een betere deal in had kunnen zitten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat Danny een alles behalve slimme / gunstige deal heeft gemaakt. Hoe hij het dan beter had kunnen doen, tsja... daarvoor had ik er toch bij moeten zijn, om zo precies aan te kunnen geven hoe hij het beter had kunnen aanpakken.
Waarom zijn er op FOK! toch altijd een stel mongolen die doen alsof je geen kritiek mag hebben als je het zelf niet beter kan? Je kan toch wel zien of iets goed of fout is? Je kan bij voetbal toch ook zien of iemand goed of slecht ziet, ook al kan je het zelf niet beter... Of mag je dan niks meer zeggen?
je hebt geen epileptie hoop ik ?quote:
Nee, dat heb ik niet doorgelezen. Feit is gewoon dat Danny beter na had moeten denken voordat hij zijn handtekening ergens onder had gezet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd of beide slimme heren het 1e topic doorgelezen hebben en ze dus weten hoe die afspraak tot stand gekomen is, en hoe het in hun ogen anders afgesproken had moeten worden zodat beide partijen het er mee eens waren
Waar deed ik die bewering precies?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah je geeft zelf al aan de details niet te kennen, hoe kan je dan beweren dat er een betere deal in had kunnen zitten?
Nee, maar ik filter wel topicverneukende plaatjes. Zou je ook eens moeten doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt geen epileptie hoop ik ?
quote:
quote:
Iemand voor mongool uitmaken, geef je jezelf ook ff een note.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik zal wel gewoon antwoord geven ipv je als een mongool te behandelen omdat je even iets niet doorhebt
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |