prima, hoef ik jou ook niet meer serieus te nemen, je lijkt wilders wel, lekker schreeuwen maar geen idee hebben waaroverquote:
ja, want jij hebt alle opties doorgenomen waardoor je dit weet, en hij heeft de slechtste natuurlijk gekozenquote:Feit is gewoon dat Danny beter na had moeten denken voordat hij zijn handtekening ergens onder had gezet.
Dat was dus hypothetisch. Maakt het nog geen bewering.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik zal wel gewoon antwoord geven ipv je als een mongool te behandelen omdat je even iets niet doorhebt
[..]
[..]
dat is niet hypotetisch, je kent de ins en outs er niet van, dus kan je er ook niet over oordelenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was dus hypothetisch. Maakt het nog geen bewering.
Punt is simpelweg dat Danny niet nu moet gaan janken over een slechte keuze uit het verleden. Hij heeft er over nagedacht, hij heeft z'n handtekening gezet, dan moet hij nu niet doen alsof hij een slachtoffer van de situatie is.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
prima, hoef ik jou ook niet meer serieus te nemen, je lijkt wilders wel, lekker schreeuwen maar geen idee hebben waarover
[..]
ja, want jij hebt alle opties doorgenomen waardoor je dit weet, en hij heeft de slechtste natuurlijk gekozen
was er dan een betere keuze........................?????quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Punt is simpelweg dat Danny niet nu moet gaan janken over een slechte keuze uit het verleden. Hij heeft er over nagedacht, hij heeft z'n handtekening gezet, dan moet hij nu niet doen alsof hij een slachtoffer van de situatie is.
Het gedeelte waarin ik zei dat ik er bij had moeten zijn is hypothetisch (en dus geen bewering), nitwit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is niet hypotetisch, je kent de ins en outs er niet van, dus kan je er ook niet over oordelen, dat is een feit
Dat is dan geheel wederzijds, jou heb ik ook nooit serieus genomen. Hij had natuurlijk iemand in de arm kunnen nemen die verstand van zaken had en alle opties ff met hem had door kunnen nemen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
prima, hoef ik jou ook niet meer serieus te nemen, je lijkt wilders wel, lekker schreeuwen maar geen idee hebben waarover
[..]
ja, want jij hebt alle opties doorgenomen waardoor je dit weet, en hij heeft de slechtste natuurlijk gekozen
In elke post moest hij weer eventjes aangeven hoeveel hij Ted verschuldigd is en dat hij het na al die jaren nog steeds moeilijk heeft qua financiën.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was er dan een betere keuze........................?????
en ik heb niet echt jankposts gezien, kan aan mij liggen
Hoe moet ik dat nou weten? Waarom blijf je dat vragen? Wij zijn Danny toch niet, we weten toch niets af van de andere mogelijkheden die er waren? Deze vraag die je steeds herhaalt kunnen wij helemaal niet beantwoorden en dat is niet omdat we iets niet doorgelezen hebben of omdat we met slecht onderbouwde argumenten komen, dat is simpelweg omdat we niets weten over de andere opties die er toen waren..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was er dan een betere keuze........................?????
en ik heb niet echt jankposts gezien, kan aan mij liggen
Hé, het was niet alsof het om grote bedragen ging.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is dan geheel wederzijds, jou heb ik ook nooit serieus genomen. Hij had natuurlijk iemand in de arm kunnen nemen die verstand van zaken had en alle opties ff met hem had door kunnen nemen.
Voorruit kijken is regeren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hé, het was niet alsof het om grote bedragen ging.
Ordnung muss sein en eigenlijk is het toch maar een uit de hand gelopen hobby.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:48 schreef LudoSanders het volgende:
Voorruit kijken is regeren.
quote:
Nee, die leg ik in het bakje naast mijn gebit.quote:
Ultimate ninja skills. Ik bezit ze.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WTF! Hoe kun je je post nou editten zodat mijn opmerking nergens meer op slaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |